Wok Parkstad Plaza

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren
Abby D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2013
om te beginnen wat een geweldige zaak... alles is in de puntjes geregeld en voor ieder wat wils. Ik heb hier toch wel met bewondering naar gekeken hoe het allemaal geregeld word. Ik kwam daar met enorme honger en gelukkig ook maar. De tomatensoep en brood met kruidenboter is echt super lekker. De sushi vond ik voor een wok uitmuntend en gelukkig ook daarin veel keus. verder de bakplaat had ik biefstuk en zalm en die waren ook echt super lekker. qua service kan ik niet veel over zeggen aangezien je alles zelf haalt. maar het werd gelukkig wel snel allemaal opgeruimd aan tafel zodra er weer nieuwe vieze borden op stonden of lege glazen. De aankleding is zoals iedere wok niet heel erg speciaal maar gewoon echt praktisch
HugoIV .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2013
Per ongeluk zijn we hier terecht gekomen en ja…. wat moet ik hier nu over schrijven. Sommigen noemen dit een vreetschuur en die benaming kan ik goed begrijpen. Het is een gigantische tent en dit soort gelegenheden is dan ook uitermate geschikt voor groepen, maar dan moet je niet teveel eisen stellen aan het eten. Goed gemanaged en veel personeel dat rustig en bekwaam zijn werk doet. Het eten is matig, maar de verwachting bij een prijs van € 22,95 per couvert (inclusief fris en koffie/thee maar exclusief bier /wijn) mag dan ook niet al te hoog zijn.
Maastricht N.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Wie graag een wokrestaurant bezoekt die ook nog eens een breed assortiment biedt zit hier prima. De opzet maakt het sfeervol, de koks zorgen voor een snelle bediening en de keuze aan eten is bijzonder. Ik ben vrij kritisch en zal een bedieningsrestaurant bij kaarslicht nooit vergelijken met deze formule, want dat is ongepast. De bediening is vriendelijk en loopt stevig door, de gerechten zijn vers, en je eet en drinkt zoveel je maar wilt, sommige wat meer dan anderen. Dat dit wokrestaurant een succes is mag duidelijk zijn! Mensen die ook niet op zondag naar Ikea gaan omdat het zo druk is eten hier ook niet na een bezoek aan de meubelgigant op die dag. Alle andere mensen wel, en die komen terug, net als wij.. Na het vierde bezoek in vijf weken zijn we nog lang niet verveeld en proeven we steeds weer iets nieuws!
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Je moet ervan houden. Het restaurant is enorm groot en het doet je denken aan een "amerikaans all-inn resort". Mijn ding is het niet echt.
Heel lang wachten bij de wok en de grill. Eten van de wok was wel lekker. Chinese buffetvorm waar je gebruik van gaat maken vanwege de lang wachtrijen, bij de wok en de grill, zijn niet hee bijzonder. De naam "vreetschuur" kan ik wel begrijpen. Ik zal er zelf niet meer snel terug gaan, maar ondermeer omdat het niet echt mijn ding is. Je krijgt wel waar voor je geld in de zin van...er is voor iedereen wat wils.
elroca .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Voor ieder wat wils.. Gigantische keuze in een gigantisch restaurant. Prijs/kwaliteit verhouding meer dan okee. self-service maar daar kies je voor. Bediening moeilijk te beoordelen omdat deze zich alleen beperkt tot debrasseren. wachttijden bij bediening wok duurt te lang. pas nieuw ,stoelencapaciteit verdubbelt, echter vergeten doorstroomsnelheid wokkeuken hierop aan te passen. toch tevreden.
H. D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Het wokken was prima van kwaliteit. Maar het koude en warme buffet was ver beneden peil. Bv de babi pangang leek meer op een rode soep met stukjes vlees.
Decor is zielloos.. rechttoe rechtaan. geen sfeer, meer een grote kantine.
Niet voor herhaling vatbaar.