Wok Parkstad Plaza

Zaterdag 15:00 - 22:30

• Af te huren
Rundvogel .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Niet geschikt voor besluitelozen. Want er is zoveel keus ( van Babi Pangang uit de opschepbak tot Krokodil van de bakplaat, van Lasagna tot Limburgs Zoervleisj en van poffertje tot chocoladefontein ) dat je echt niet alles kunt eten/proberen waar je hart naar uitgaat. Dus ik heb me al voorgenomen een volgende keer niet te nemen wat ik deze keer at, om zo het hele scala te kunnen proberen. Bij de online ( handig ! ) reservering aangegeven dat we graag aan het raam zouden zitten en dat was geregeld. De twee kinderen hebben zich na twee hartige happen meteen op de toetjes gestort. Wij ( drie volwassenen ) kozen heel divers. Verse salade tussen twee Aziatische gerechten om de hitte er wat uit te halen. Iemand name sushi, rundvleessoep, Pekingeend. We hebben allemaal iets zelf uit de WOKbakken gepakt om te laten wokken. Is wel erg lekker zo vers en je kunt veel groenten nemen. Al met al heerlijk gegeten in een massale omgeving ( alsof je een ferry overtocht maakt ) . Puntje van kritiek is dat we die nacht allemaal dorstig wakker werden...... Teveel zout en kruiden ?
Kelly .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Afgelopen vrijdag heb ik hier met een gezelschap gegeten. Het decor is oké, het is niet lelijk maar ook niet echt gezellig te noemen. Het personeel bij aankomst was vriendelijk. De dranken kun je zelf ophalen, alcoholische dranken moet je met muntjes kopen. Er is veel keuze qua wokken, salades, desserts en zelfs popcorn, kipnuggets, frietjes, etc. voor de kinderen. Tevens is er een speelplaats voor kinderen wat zeker een pluspunt is voor gezinnen. Het eten smaakte goed, niet verrassend lekker maar zeker niet slecht. Terwijl wij aan het dessert waren begonnen kwam een medewerker mededelen dat wij over 5 minuten weg moesten gaan. Er was voor 2 uur aangeslagen en niet voor 3 uur terwijl bij de reservering duidelijk gezegd werd dat het om 3 uur ging. Dit werd dus door de medewerker verandert met pen nadat er METEEN aan tafel moest worden bijbetaald. Geen excuses voor het ongemak, niks. Het kon zeker wel op een nettere manier afgehandeld worden. Voor de rest was het een prima avond.
Upatamby .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Al vaker hier gegeten omdat het concept ons bevalt en we vinden het eten hier heel lekker (in vergelijking met andere 'wereld'-restaurants). Het is groot en massaal en op zaterdagavond kan het er behoorlijk druk zijn, maar dat was nooit een probleem, tot vandaag. Zo druk heb ik het daar nog nooit meegemaakt. Er waren een aantal grote groepen en de tent zat tjokvol. Veel te vol. We werden gek van het lawaai en de drukte. Bij de wok was het een gedrang van jewelste en na 2 gangen waren onze 2 uur gereserveerde tijd al grotendeels om. Het toetje hebben we maar achterwege gelaten en we waren blij om weer buiten te zijn, weg uit de drukte en het kabaal.
Hier zien ze ons nooit meer terug, althans niet meer op zaterdag.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Met een woord: Massaal!
Zowel de grootte van het restaurant als ook de keuze van de gerechten...
De kwaliteit van het eten is voldoende tot goed. De keuze en verscheidenheid van gerechten is zo groot dat je bijna niet kan kiezen wat te nemen.
Ik ga toch liever bij een kleiner en gezelliger wok restaurant eten...
Chretien B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Kan mij echt niets bij voorstellen dat mensen deze vreetschuur geweldig vinden .Zou zeggen probeer dan ook een eens een afval container met sfeer verlichting Weinig verschil Super slecht misschien wel een van de grootste in Nederland maar echt niet de beste begin maar een met een score van 4 wat het eten betreft totaal niet met wok te maken Eeen uitgebreide dure slecht frituur pfffffffffffff dacht dat de consument zo bewust wast maar dat blijkt wel van niet een vreetschuur met een tijdklok waar men zich vol kan proppen motto veel voor weinig kwaliteit .Tip aan directie hang wat muntjes automaten op in de zalen spaart je personeel uit aan de balie en een poortje met een tijds klok erop slaat nergens op dit concept Mijn werkers zijn er niet meer was vroeger het nu ook Parkstad De tijden veranderen
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Een leuke vreetschuur met heel veel verschillende gerechten. Prijs kwaliteit is er echt niks aan te merken op het eten en de keuze is reuze, van wok tot Italiaans. En, niet onbelangrijk, de drank is bij de prijs inbegrepen. Een geijkt concept in een nieuw jasje en zeker wanneer je met een gezelschap bent is het hier best aardig vertoeven. Het is een immens grote zaak met ruim 900 plaatsen, maar de bediening is vriendelijk en attent. Voor de kids is er een speeltuin en dat zorgt voor relatieve rust in het restaurant, geen jengelende kids die zich vervelen.
Ria N.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
ik ben helemaal verkocht. geweldig restaurant, voor elk wat wils. ik raad `t iedereen aan die graag naar de wok gaat .natuurlijk niet geschikt voor mensen die bedient willen worden. maar verder super goed
echt werelds wat `t aanbod betreft
ik heb nog in geen enkel restaurant zoveel keus gezien
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Park stad wok is het grootste restaurant waar ik was. Beetje allinclusive hotel achtig. Niet de meest gezellige plek om te gaan eten, maar de kwaliteit is niet slecht. er is ontzettend veel keuze, maar helaas is kwaliteit toch minder geworden na verhuizing. Het personeel is ondanks de drukte altijd even vriendelijk.
Lorelin .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Prijs kwaliteit verhouding is prima. Komen hier vaak voor een gewone avond uit eten. Als het druk is, is het minder fijn en loop je elkaar onder de voeten. Meer ruimte aan tafel zou fijner zijn, je zit zo kort op elkaar. Er is een rokers hok, maar helaas is hier vaak de deur open waardoor de rook lucht ook in de eetzaal trekt.
Al met al, is het eten goed en de beste wok in de buurt.
SanneSl .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Voor het eerst hier wezen eten dus de grootte van deze wok was overweldigend. Op de positieve manier. Bij binnenkomst legt het personeel je precies uit waar je wat kunt vinden en brengt je netjes naar tafel. Vervolgens kun je 2 of 3 uur van alles wat proeven. Niet meer twijfelen over het hoofdgerecht maar gewoon 2x een kleinere hoeveelheid van verschillende gerechten. Het drinken is bij de prijs inbegrepen dus waar ik vroeger 2 euro kwijt was voor een cola eet ik nu voor zo'n 25 euro all-in. Daarbij zie je de koks ook af en aan lopen met schalen voedsel, alles wordt dus continu vers aangevuld. Tussendoor werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was ondanks de drukte. Goed om te zien. Ik heb een heerlijke avond gehad!
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Wat een vreetschuur. Als je wilt wokken, okay, maar hier krijg je ook pizza, pasta, kris kras door de koelkast van de frituur, konijn in het zuur, ik heb 6 stoofschotels geteld, sushi tot over je oren (en zo smaakte het ook) een "toetjes buffet" incl. koekjes, chocolade fontein en ijs, en ik vergeet zeker nog 50%. Niet mijn idee van een leuk hapje eten, maar ieder zijn ding. Wat ik wel goed vond is dat wanneer je opschept maar het niet opeet, ze de mogelijkheid hebben om dit extra in rekening te brengen. Prima! Ook de frisdranken (incl. slush puppy's) zijn inbegrepen, voor alcohol (als dat nog past) dien je munten te kopen. succes...
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Het eten was goed Maar moet ook wel voor die prijs.En het personeel ook vriendelijk
Maar wat ik niet correct vond was dat ze toen ik een tijdje geleden een afspraak maakte voor 2 de kerstdag te reserveren
Er niet bij gezegd werd dat de prijs dan 33,50 was in plaats van 24,95
En dat daar ook niks over op de site te vinden was
Stefan-043 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Met een gezelschap van 22 mensen hier heerlijk gegeten. Je kan er werkelijk alles krijgen of beter gezegd alles zelf pakken.. dit gaat naar mijn mening ten koste van de service. Van Verse Jus uit een apperaat tot wel 10 verschillende soorten slush puppy ijsdrank, van carpaccio tot lasagna en van struisvogel tot krokodil. Een zeer groot arangement. Waar je nooit alles van kan proeven helaas. Door de drukte (grootste wok van nederland) sta je toch wel enige tijd bij de bakplaat en dit gaat helaas ten koste van de tijd die je mag blijven. De wok is zeer massaal en hier moet je ook met een groep naar toe komen want met zijn 2tjes is niet leuk.. toch een zeer fijne avond gehad!
Felix A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Zeer groot wok restaurant. Erg uitgebreide keuze en niet alleen wok gerechten. All in prijs! De grill plaat is echt een aanrader, de wok iets minder. De overige keukens waren ook niet verkeerd. De toetjes bar was zeer uitgebreid. Zeker een keer heengaan.
So_peng .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Wat een immense Wok. Bij binnenkomst werden we netjes gebracht naar onze tafel. Erna gingen we drinken halen en wat ons meteen opviel was dat er een grote keuze was aan drinken. Van alle soorten frisdrank, warme dranken als koffie en thee, slush-ijs, verse jus d'orange etc. Erna gingen we langs het "food court". We hebben onze ogen uitgekeken aan de immense keuze van eten. Zelfs voor de meest lastigste eter lijkt er iets tussen te zitten. Wat ons ook opviel is de kwaliteit van het eten. Waar je bij veel Wok's smaakloze sauzen, te lang gekookt vlees, vis of groente was de kwaliteit uitmuntend, vooral van de a la Wok saus! Genoten van heerlijk malse lamskoteletjes, t-bone steak, pasta, kipvleugels en lekker afgesloten met diverse toetjes (fruit in chocolade fontein, softijs, pannenkoeken met kersen en slagroom, chocolade gebakjes, mousse). De bediening was vriendelijk en snel met afruimen. Al met al een geweldige ervaring en we komen snel terug!
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Ontzettend grote wok!! Wij moesten echt even "landen" op het moment van binnenkomen. Want op zaterdagavond 18:30 uur zit het vol, stampvol! We kregen een tafeltje vlak bij het buffet dus geen lange wandelingen met je bord met eten.

Gerechten goed op smaak en ontzettend veel keuze! Ook het drinken was uitstekend geregeld! En dat alles 3 uur lang voor slechts 28 euro per persoon.

3 uur was overigens veels te lang maar dan kun je wel heerlijk rustig aan doen!

Wat mij betreft een aanrader!!
Lykele H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Op vakantie in valkenburg hier even gegeten zeer grote wok maar het eten ver onder de maat smakeloos voor ons hoeft dit niet weer.
Lemmens .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Gigantische zaak met een enorm breed assortiment (overal is aan gedacht). All in prijs voor € 26,95. In beginsel zelfbediening, personeel haalt enkel bordjes en glazen op. Zij doen dit overigens goed, snel en onopvallend. Restaurant is netjes, schoon en goed georganiseerd. Eten is goed maar niet heel geraffineerd (maar ja, het is ook een wok). Het is erg groot met een heus "food court". Bezoekers lopen door elkaar en als het druk is (zoals in het weekend) komt het nogal massaal over. Vandaag (maandagavond) was het rustig en relaxed. Decor is vrij zakelijk en functioneel (weinig tierelantijnen). Hier eten is vooral geschikt met grotere groep. Voor ieder wat wils in ongedwongen sfeer. All you can eat op een manier die mij wel kan behagen.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Tja, als ik één woord zou moeten gebruiken om dit restaurant te beschrijven kom ik niet verder dan vreetschuur. Totaal geen gezelligheid maar wel massa's mensen die zich helemaal vol eten aan massa's eten. Niet alleen wok, ook Italiaanse gerechten, veel sushi, Australisch eten en een gigantisch dessert-buffet. Je zult hier niet met honger naar huis gaan, maar voor mij geen restaurant om vaak heen te gaan.
Marco N.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Kijk, de cijfers die ik gegeven heb, moeten bezien worden in het licht van een 'wok'. Het is nu eenmaal geen sterrenrestaurant en die pretenties hebben ze ook niet. Waarom ga je ernaar toe? Met name om te eten, 'all you can eat'. Vooral met 'moeilijke eters' is dit een uitkomst, voor ieder wat wils en hier, voor ieder VEEL wils. Ik ben in diverse 'woks' geweest in NL en buitenland, maar het aanbod hier is overweldigend. Het enige wat ontbrak was slagroom voor het ijs, maar dat kan aan mij liggen.. je verdwaalt er gewoon. De wok zelf is minder interessant. De koks zijn snel, er wordt hygiënisch gewerkt, het vlees is okay, maar je bent wel overgeleverd aan hun bakken… voor mij iets te lang. Voordat je de 100 meter terug bent naar je tafeltje, is je bordje koud… Het vlees (sorry, ik ging voor het vlees) in de vitrines is van betere kwaliteit. Met name 't konijn was erg lekker. Viel van het bot, mooi gegaard, in lekkere saus. Mijn tafelgenoten hebben meer gevarieerd gegeten en konden eigenlijk alles wel waarderen. Ook genoten van een stuk Sachertorte (choco-bom) en een goede espresso tot slot. Je kunt boeken voor 2 of voor 3 uur, 2 uur is voldoende. De zaak is gigantisch, meer een hal dan een 'restaurant'. De aankleding is navenant. Maar who cares, ik kom niet voor de sfeer in een wok, ik kom er om te 'bunkeren. Kleine porties met honger achteraf doe ik wel in de echte (onbetaalbare) restaurants. Er was 1 minpuntje… ik was met echtgenote en onze 2 kids van 14 jaar. We werden gelijk naar de 'kidscorner' (achterin de Wok) gebonjourd, vlakbij een glijbaan en beneden een ballenbak. Rustig eet kun je dan vergeten. 14 jaar is volwassen genoeg om met de 'grote mensen' te eten. Wat ook interessant is, de omgeving van de Wok. Je hebt er een mooie bowlingbaan, een bioscoop met veel zalen, Gamestate (erg Amerikaanse speelhal, ook voor kids) noem maar op.
Gewoon doen.