Wok Parkstad Plaza

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Wok Parkstad Plaza

Roger H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
op zaterdagavond is het druk, maar dat maakt niets uit. wat wel vervelend is, dat het personeel dan op haar de te en loopt. dat blijkt ook wel als je een wijntje besteld, met een muntje betaald en het dan niet geleverd krijgt. na een half uur vraag je netjes dat ze de wijn vergeten zijn. men brengt netjes een nieuw glas wijn, probleem opgelost denk je dan. komt even later een serveerster verhaal halen dat wij geklaagd hebben. Pardon wij hebben gewoon gevraagd of men alsnog de wijn die reeds betaald was kon brengen, verder geen klacht. de serveerster gaat vervolgens met ons in discussie, weg goede sfeer. ooit gehoord van hospitality?
komen daarna ook nog twee mangers verhaal halen. Meneer Danny Deng: dat is een zeer slechte aanpak, wellicht u pesoneel beter trainen, dit is geen reclame voor uw restaurant. het eten is overigens prima
M J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Geweldig wok wereld keuken restaurant. Veel mensen zijn zeikerds. Lawaai valt mee. Elkaar is goed te verstaan. Qua eten bedenk iets en ongetwijfeld dat je het hier vind. Service is zeer goed ondanks dat het groot is en meer mensen over de vloer hebben. Ik heb het nu liever niet over het eten daar moet je voor binnen lopen en proeven/ ervaren. Ik wil graag de slechte reacties van sommige zeikerds weerleggen. Ondanks dat het groot is is overal over nagedacht. Buffetten staan centraal tegenover alle zitplaatsen. Dus niet overdreven veel lopen. Personeel is snel. Dat je mensen hoort is een maar het stoort de tafel gesprekken niet ondanks dat wij onder de geluidsbox zaten. Vreetschuur kun je het niet noemen. Voor iets meer keuze uit eten ben je hier aan het goede adres. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Gewoon een echte aanrader voor iedereen die zich kan vol eten en wil aan lekkere gerechten.
rundvogel .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Niet geschikt voor besluitelozen. Want er is zoveel keus ( van Babi Pangang uit de opschepbak tot Krokodil van de bakplaat, van Lasagna tot Limburgs Zoervleisj en van poffertje tot chocoladefontein ) dat je echt niet alles kunt eten/proberen waar je hart naar uitgaat. Dus ik heb me al voorgenomen een volgende keer niet te nemen wat ik deze keer at, om zo het hele scala te kunnen proberen. Bij de online ( handig ! ) reservering aangegeven dat we graag aan het raam zouden zitten en dat was geregeld. De twee kinderen hebben zich na twee hartige happen meteen op de toetjes gestort. Wij ( drie volwassenen ) kozen heel divers. Verse salade tussen twee Aziatische gerechten om de hitte er wat uit te halen. Iemand name sushi, rundvleessoep, Pekingeend. We hebben allemaal iets zelf uit de WOKbakken gepakt om te laten wokken. Is wel erg lekker zo vers en je kunt veel groenten nemen. Al met al heerlijk gegeten in een massale omgeving ( alsof je een ferry overtocht maakt ) . Puntje van kritiek is dat we die nacht allemaal dorstig wakker werden...... Teveel zout en kruiden ?
Kelly .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Afgelopen vrijdag heb ik hier met een gezelschap gegeten. Het decor is oké, het is niet lelijk maar ook niet echt gezellig te noemen. Het personeel bij aankomst was vriendelijk. De dranken kun je zelf ophalen, alcoholische dranken moet je met muntjes kopen. Er is veel keuze qua wokken, salades, desserts en zelfs popcorn, kipnuggets, frietjes, etc. voor de kinderen. Tevens is er een speelplaats voor kinderen wat zeker een pluspunt is voor gezinnen. Het eten smaakte goed, niet verrassend lekker maar zeker niet slecht. Terwijl wij aan het dessert waren begonnen kwam een medewerker mededelen dat wij over 5 minuten weg moesten gaan. Er was voor 2 uur aangeslagen en niet voor 3 uur terwijl bij de reservering duidelijk gezegd werd dat het om 3 uur ging. Dit werd dus door de medewerker verandert met pen nadat er METEEN aan tafel moest worden bijbetaald. Geen excuses voor het ongemak, niks. Het kon zeker wel op een nettere manier afgehandeld worden. Voor de rest was het een prima avond.
upatamby .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Al vaker hier gegeten omdat het concept ons bevalt en we vinden het eten hier heel lekker (in vergelijking met andere 'wereld'-restaurants). Het is groot en massaal en op zaterdagavond kan het er behoorlijk druk zijn, maar dat was nooit een probleem, tot vandaag. Zo druk heb ik het daar nog nooit meegemaakt. Er waren een aantal grote groepen en de tent zat tjokvol. Veel te vol. We werden gek van het lawaai en de drukte. Bij de wok was het een gedrang van jewelste en na 2 gangen waren onze 2 uur gereserveerde tijd al grotendeels om. Het toetje hebben we maar achterwege gelaten en we waren blij om weer buiten te zijn, weg uit de drukte en het kabaal.
Hier zien ze ons nooit meer terug, althans niet meer op zaterdag.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Met een woord: Massaal!
Zowel de grootte van het restaurant als ook de keuze van de gerechten...
De kwaliteit van het eten is voldoende tot goed. De keuze en verscheidenheid van gerechten is zo groot dat je bijna niet kan kiezen wat te nemen.
Ik ga toch liever bij een kleiner en gezelliger wok restaurant eten...
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Een leuke vreetschuur met heel veel verschillende gerechten. Prijs kwaliteit is er echt niks aan te merken op het eten en de keuze is reuze, van wok tot Italiaans. En, niet onbelangrijk, de drank is bij de prijs inbegrepen. Een geijkt concept in een nieuw jasje en zeker wanneer je met een gezelschap bent is het hier best aardig vertoeven. Het is een immens grote zaak met ruim 900 plaatsen, maar de bediening is vriendelijk en attent. Voor de kids is er een speeltuin en dat zorgt voor relatieve rust in het restaurant, geen jengelende kids die zich vervelen.
ria N.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
ik ben helemaal verkocht. geweldig restaurant, voor elk wat wils. ik raad `t iedereen aan die graag naar de wok gaat .natuurlijk niet geschikt voor mensen die bedient willen worden. maar verder super goed
echt werelds wat `t aanbod betreft
ik heb nog in geen enkel restaurant zoveel keus gezien
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Park stad wok is het grootste restaurant waar ik was. Beetje allinclusive hotel achtig. Niet de meest gezellige plek om te gaan eten, maar de kwaliteit is niet slecht. er is ontzettend veel keuze, maar helaas is kwaliteit toch minder geworden na verhuizing. Het personeel is ondanks de drukte altijd even vriendelijk.
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Wat een vreetschuur. Als je wilt wokken, okay, maar hier krijg je ook pizza, pasta, kris kras door de koelkast van de frituur, konijn in het zuur, ik heb 6 stoofschotels geteld, sushi tot over je oren (en zo smaakte het ook) een "toetjes buffet" incl. koekjes, chocolade fontein en ijs, en ik vergeet zeker nog 50%. Niet mijn idee van een leuk hapje eten, maar ieder zijn ding. Wat ik wel goed vond is dat wanneer je opschept maar het niet opeet, ze de mogelijkheid hebben om dit extra in rekening te brengen. Prima! Ook de frisdranken (incl. slush puppy's) zijn inbegrepen, voor alcohol (als dat nog past) dien je munten te kopen. succes...
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Het eten was goed Maar moet ook wel voor die prijs.En het personeel ook vriendelijk
Maar wat ik niet correct vond was dat ze toen ik een tijdje geleden een afspraak maakte voor 2 de kerstdag te reserveren
Er niet bij gezegd werd dat de prijs dan 33,50 was in plaats van 24,95
En dat daar ook niks over op de site te vinden was
Stefan-043 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Met een gezelschap van 22 mensen hier heerlijk gegeten. Je kan er werkelijk alles krijgen of beter gezegd alles zelf pakken.. dit gaat naar mijn mening ten koste van de service. Van Verse Jus uit een apperaat tot wel 10 verschillende soorten slush puppy ijsdrank, van carpaccio tot lasagna en van struisvogel tot krokodil. Een zeer groot arangement. Waar je nooit alles van kan proeven helaas. Door de drukte (grootste wok van nederland) sta je toch wel enige tijd bij de bakplaat en dit gaat helaas ten koste van de tijd die je mag blijven. De wok is zeer massaal en hier moet je ook met een groep naar toe komen want met zijn 2tjes is niet leuk.. toch een zeer fijne avond gehad!
So_peng .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Wat een immense Wok. Bij binnenkomst werden we netjes gebracht naar onze tafel. Erna gingen we drinken halen en wat ons meteen opviel was dat er een grote keuze was aan drinken. Van alle soorten frisdrank, warme dranken als koffie en thee, slush-ijs, verse jus d'orange etc. Erna gingen we langs het "food court". We hebben onze ogen uitgekeken aan de immense keuze van eten. Zelfs voor de meest lastigste eter lijkt er iets tussen te zitten. Wat ons ook opviel is de kwaliteit van het eten. Waar je bij veel Wok's smaakloze sauzen, te lang gekookt vlees, vis of groente was de kwaliteit uitmuntend, vooral van de a la Wok saus! Genoten van heerlijk malse lamskoteletjes, t-bone steak, pasta, kipvleugels en lekker afgesloten met diverse toetjes (fruit in chocolade fontein, softijs, pannenkoeken met kersen en slagroom, chocolade gebakjes, mousse). De bediening was vriendelijk en snel met afruimen. Al met al een geweldige ervaring en we komen snel terug!
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Ontzettend grote wok!! Wij moesten echt even "landen" op het moment van binnenkomen. Want op zaterdagavond 18:30 uur zit het vol, stampvol! We kregen een tafeltje vlak bij het buffet dus geen lange wandelingen met je bord met eten.

Gerechten goed op smaak en ontzettend veel keuze! Ook het drinken was uitstekend geregeld! En dat alles 3 uur lang voor slechts 28 euro per persoon.

3 uur was overigens veels te lang maar dan kun je wel heerlijk rustig aan doen!

Wat mij betreft een aanrader!!
Lykele H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Op vakantie in valkenburg hier even gegeten zeer grote wok maar het eten ver onder de maat smakeloos voor ons hoeft dit niet weer.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Tja, als ik één woord zou moeten gebruiken om dit restaurant te beschrijven kom ik niet verder dan vreetschuur. Totaal geen gezelligheid maar wel massa's mensen die zich helemaal vol eten aan massa's eten. Niet alleen wok, ook Italiaanse gerechten, veel sushi, Australisch eten en een gigantisch dessert-buffet. Je zult hier niet met honger naar huis gaan, maar voor mij geen restaurant om vaak heen te gaan.
Marco N.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Kijk, de cijfers die ik gegeven heb, moeten bezien worden in het licht van een 'wok'. Het is nu eenmaal geen sterrenrestaurant en die pretenties hebben ze ook niet. Waarom ga je ernaar toe? Met name om te eten, 'all you can eat'. Vooral met 'moeilijke eters' is dit een uitkomst, voor ieder wat wils en hier, voor ieder VEEL wils. Ik ben in diverse 'woks' geweest in NL en buitenland, maar het aanbod hier is overweldigend. Het enige wat ontbrak was slagroom voor het ijs, maar dat kan aan mij liggen.. je verdwaalt er gewoon. De wok zelf is minder interessant. De koks zijn snel, er wordt hygiënisch gewerkt, het vlees is okay, maar je bent wel overgeleverd aan hun bakken… voor mij iets te lang. Voordat je de 100 meter terug bent naar je tafeltje, is je bordje koud… Het vlees (sorry, ik ging voor het vlees) in de vitrines is van betere kwaliteit. Met name 't konijn was erg lekker. Viel van het bot, mooi gegaard, in lekkere saus. Mijn tafelgenoten hebben meer gevarieerd gegeten en konden eigenlijk alles wel waarderen. Ook genoten van een stuk Sachertorte (choco-bom) en een goede espresso tot slot. Je kunt boeken voor 2 of voor 3 uur, 2 uur is voldoende. De zaak is gigantisch, meer een hal dan een 'restaurant'. De aankleding is navenant. Maar who cares, ik kom niet voor de sfeer in een wok, ik kom er om te 'bunkeren. Kleine porties met honger achteraf doe ik wel in de echte (onbetaalbare) restaurants. Er was 1 minpuntje… ik was met echtgenote en onze 2 kids van 14 jaar. We werden gelijk naar de 'kidscorner' (achterin de Wok) gebonjourd, vlakbij een glijbaan en beneden een ballenbak. Rustig eet kun je dan vergeten. 14 jaar is volwassen genoeg om met de 'grote mensen' te eten. Wat ook interessant is, de omgeving van de Wok. Je hebt er een mooie bowlingbaan, een bioscoop met veel zalen, Gamestate (erg Amerikaanse speelhal, ook voor kids) noem maar op.
Gewoon doen.
Abby D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2013
om te beginnen wat een geweldige zaak... alles is in de puntjes geregeld en voor ieder wat wils. Ik heb hier toch wel met bewondering naar gekeken hoe het allemaal geregeld word. Ik kwam daar met enorme honger en gelukkig ook maar. De tomatensoep en brood met kruidenboter is echt super lekker. De sushi vond ik voor een wok uitmuntend en gelukkig ook daarin veel keus. verder de bakplaat had ik biefstuk en zalm en die waren ook echt super lekker. qua service kan ik niet veel over zeggen aangezien je alles zelf haalt. maar het werd gelukkig wel snel allemaal opgeruimd aan tafel zodra er weer nieuwe vieze borden op stonden of lege glazen. De aankleding is zoals iedere wok niet heel erg speciaal maar gewoon echt praktisch
Maastricht N.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Wie graag een wokrestaurant bezoekt die ook nog eens een breed assortiment biedt zit hier prima. De opzet maakt het sfeervol, de koks zorgen voor een snelle bediening en de keuze aan eten is bijzonder. Ik ben vrij kritisch en zal een bedieningsrestaurant bij kaarslicht nooit vergelijken met deze formule, want dat is ongepast. De bediening is vriendelijk en loopt stevig door, de gerechten zijn vers, en je eet en drinkt zoveel je maar wilt, sommige wat meer dan anderen. Dat dit wokrestaurant een succes is mag duidelijk zijn! Mensen die ook niet op zondag naar Ikea gaan omdat het zo druk is eten hier ook niet na een bezoek aan de meubelgigant op die dag. Alle andere mensen wel, en die komen terug, net als wij.. Na het vierde bezoek in vijf weken zijn we nog lang niet verveeld en proeven we steeds weer iets nieuws!
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Je moet ervan houden. Het restaurant is enorm groot en het doet je denken aan een "amerikaans all-inn resort". Mijn ding is het niet echt.
Heel lang wachten bij de wok en de grill. Eten van de wok was wel lekker. Chinese buffetvorm waar je gebruik van gaat maken vanwege de lang wachtrijen, bij de wok en de grill, zijn niet hee bijzonder. De naam "vreetschuur" kan ik wel begrijpen. Ik zal er zelf niet meer snel terug gaan, maar ondermeer omdat het niet echt mijn ding is. Je krijgt wel waar voor je geld in de zin van...er is voor iedereen wat wils.