Wok Paradiso

Meer informatie over restaurant Wok Paradiso

Jouw recensie over het restaurant Wok Paradiso

Jo H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Niet geresrveerd. Nou dat hebben we geweten. Onze plaats voor twee personen was de verhoging waar VIP op de muur stond. En tafeltje toch nog ergens tussen weten te proppen. Eerste drankje kwam redelijk snel.
Eten zoek je natuurlijk zelf uit, maar ieder gerecht op de bakplaat wordt bereid met soaja saus. Geef aan dat je dit niet wilt er zijn namelijk ook andere sauzen voorhanden, de scampies waren heerlijk de stukjes rundvlees heb ik gecombineerd met een pepersaus en zijn dan smaakvol. De zaak zat stampvol, hierdoor was de bediening superslecht met onze naaste tafel tot drie keer opnieuw drankjes besteld. Uiteindelijk hebben we die gekregen nadat we met beide tafels hadden gereclameerd. Ik heb hier gezellige avonden beleefd na een reservering maar dit was een afgang. Als troost waren ze de drankjes (alcohol) vergeten af te rekenen.
EstherBa .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Groot wok restaurant. Ziet er allemaal strak en netjes uit. Buffet bevat meer dan alleen het Aziatische deel, bijvoorbeeld ook pizza en verschillende groenten uit de oven. Eten is lekker, toetjesbuffet ook ruim van keuze. Zelfs een witte chocolade fontein. Aparte kinderhoek en rookruimte. Drinken ook in buffetvorm, je hoeft niet te wachten totdat de bestelling wordt opgenomen, gewoon zelf pakken. Goed wok restaurant.
Germaine B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Geweldig. Eten, bediening ambiance. Gaan nergens anders meer. Rijden hier. 1 1/2 uur voor. Valt niet meer onder t wokken. Je krijgt er sushi, lekkere salades enz.
jwu .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Nadat het restaurant voor een tijdje is dichtgegaan d.m.v een verbouwing, waren wij benieuwd hoe het ons nu zou bevallen. Eenmaal beginnen gelopen voelde je er een fijne sfeer hangen. De bediening was nog altijd even vriendelijk en daarom waren wij benieuwd hoe het eten zou zijn. We kunnen zeggen dat de keuze nog uitgebreider is dan voorheen. Ook is er een soort grill barbecue gekomen en dit was erg smakelijk! Daarnaast wordt de sushi ook vers gemaakt waar je bij staat. We waren dus erg tevreden over het eten! De eigenaren hadden ons voor de verbouwing verteld dat de kinderhoek ook verbouwd zouden worden en daarom hadden wij speciaal onze kinderen meegenomen. Eenmaal aan tafel gingen ze gelijk naar de speelhoek en daarna hebben we ze niet meer aan tafel gezien behalve tijdens het eten. De kinderen waren dus erg positief over de vernieuwde speelhoek. Ze waren ook positief over de keuze uit toetjes. De kinderen hadden veel toetjes gegeten omdat er nu ook een extra witte chocolade fontein is!. Kortom, een erg fijne avond en wij waren erg tevreden. Een aanrader voor iedereen!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Na lange tijd weer eens geprobeerd 3 maal drinken besteld na 3 kwartier nog geen druppel gehad kun jezelf drank halen maar er waren geen glazen alle schalen met sushi waren leeg de schaal met champignons leeg zoveel mogelijk tafels en stoelen erin gepropt een grote vreetschuur veel te commercieel !!!ik heb dit aan het begin aangegeven dat ik het niet correct vond maar er gebeurde niks met afrekenen nog eens gezegd maar er werd laconiek over gedaan
Heb duidelijk gezegd als jullie hier niks mee doen komen we nooit meer en zal reageren op internet dus bij deze
Veiligethuishaven V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
bediening was vriendelijk, de koks mochten van mij wat vriendelijker doen.
de verbouwing die ze gehad hebben was prima dus heel erg mooi geworden dan een maand geleden.de tomaten soep was lauw terwijl de rest van de soep erg heet was.
ook de frieten waren koud hadden te lang in de bak gezetten.wel wat van gezegd hebben ze toen ook meteen veranderd.krijg je dan te horen dat wok uit deze tijd gaat...pfff
asortiment kwa vlees is ook minder dan voorheen.dus helaas zal ik na vele malen er zijn geweest er niet meer komen.zo jammer he