Wok Paradijs

7,1
6,6
Rooie B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Decor zeer 80'er jaren, meubilair een samengeraapt geheel van allerlei verschillend aftands meubilair. Bediening vriendelijk en opmerkzaam, maar kleding met vlekken kan echt niet. Eten: karig buffet, blokjes kaas tussen de bakken met vis totaal misplaatst, een soort opvulling? Eten dat duidelijk te lang staat, we durfden het verse vlees en vis -van het Tipanyakibuffet- niet te eten, er werd amper gebruik gemaakt van het buffet dus er was ook geen verloop in de produkten. Gelukkig was er nog het een en ander aan salades en bami dat we wel aandurfden maar hier komen we nooit meer terug.
Rolf B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Altijd goed eten in dit wok paradijs. Verse producten die je zelf kan laten wokken. Het buffet mankeert ook niets aan en voor 17,50 kan je hier prima eten. Het decor blijft dat van een wegrestaurant. Het is hier altijd erg druk en veel groepen. toch weet de bediening ons altijd een rustiger tafel te creëren. Top service.
G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Voor 17,50 kan je hier heerlijk en royaal eten. Misschien niet culinair, maar de keus is erg groot en de sambal is een aanrader! De bediening is vriendelijk en je zit er eigenlijk wel gezellig ook, zo aan de weg.
Vroni B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Wij komen er al heel lang,altijd als wij iets te vieren hebben zijn we er.
Vak wou men ons overhalen ergens anders te eten,maar wij vinden het
Echt het lekkerste Chinese restaurant in de buurt.dus wij blijven er komen.
Heel vriendelijk personeel,de chef begroet ons altijd met vriendelijke worden.
LolleLinda .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Wij komen wel vaker in dit wok restaurant, de ene keer om wat te vieren, maar ook wel eens zomaar: vanaf Leeuwarden naar huis, in Stiens en dan eerst even rechtsaf: even wokken; gewoon omdat het er heel gezellig en lekker eten is. De prijs is ook niet te hoog.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Dit Wokrestaurant ligt aan de N357 tussen Leeuwarden en Stiens. Er is een grote parkeerplaats . Op deze donderdagavond werden wij hartelijk ontvangen. Het was erg rustig in het restaurant, dat verbaasde ons wel want je kunt hier echt lekker eten voor een schappelijk prijs. Op zich verschilt dit restaurant niet veel met de meeste andere Wokrestaurants het aanbod is standaard.Het buffet zag er verzorgd uit en de producten oogden vers. Voor 17,50 euro kan je hier onbeperkt eten. Als wij weer eens in het hoge noorden zijn komen wij zeker terug.