Wok Paleis Friesland

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Dit restaurant staat dubbel op Iens, namelijk ook als Wokpaleis Frsylan. De recensies kunnen dus worden samengevoegd!
Het eten viel deels goed in de smaak, maar omdat de keuze zo groot is blijven sommige gerechten te lang liggen en smaken zij niet meer. De tong was bijvoorbeeld zo taai, dat er geen doorkomen aan was. Vooraf hadden wij een soort kippensoep, waarvan je alleen de smaak van de ketjap-achtige saus proefde, geen reden om je kom leeg te eten.
De bediening was voldoende, vuile borden en glazen werden snel afgeruimd, maar het buffet werd niet uitgelegd. Gezien de grootte van het restaurant is dit een misser, meerdere mensen uit ons gezelschap hebben complete afdelingen gemist.
Het is een groot en massaal restaurant, waarvan delen van elkaar door wanden zijn afgescheiden. Hierdoor merk je wat minder van de massaliteit. Het was er overigens niet druk. Wat ik apart vond is dat je voor bier moet bijbetalen en dat vers geperste jus d' orange gratis is. Zal wel met mogelijkheid drankmisbruik te maken hebben?
Voor mij is dit zeker niet een van mijn favoriete wokrestaurants.
A L.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Hier met de hele familie gegeten, om ons oma haar verjaardag te vieren(90jaar) Als je binnen komt lijkt het echt top . Maar wij werden in een afgesloten hok gezet( voor mij persoonlijk dan) zodat je niet het id had, dat je gezellig in een restaurant en lekker uiteten was. Eten was wel goed, maar kom hier nooit meer.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Inmiddels een paar keer hier geweest. Vooral het eten is super. Enorm veel keus en alles is prima verzorgd. En dat voor EUR 83.- voor een gezin met 2 kinderen. Door het massale karakter is het niet echt gezellig. Dus niet heengaan als je een romantisch diner voor 2 wil. Maar als je heel goed wil eten voor een goede prijs, zeker heengaan.
Christinelefleur .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Na een dagje varen in Friesland zijn wij uit eten gegaan bij dit mooi ingerichte wokrestaurant gaan eten. Het interieur geeft een wow-gevoel! Echt een hele mooie inrichting en zoveel keuze: verse pizza, lekkere teppan yaki biefstuk en veel keuze in wat je wil eten. De biefstuk was hier wel lekker mals gebakken en de uitgebreide keuze aan nagerechten maakte mijn dag helemaal compleet. Het enige minpuntje was wel de drukte waardoor je iets langer op alles moest wachten. Ik heb hier echt lekker genoten en vind dit echt een toprestaurant!
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Voor het eerst gegeten in dit relatief nieuwe restaurant met een groep vrienden. Het restaurant zegt een nieuw concept te introduceren: vooraf betalen, niet alcoholische dranken en wok menu all in, voor bier en wijn etc. koop je vooraf muntjes. Helemaal nieuw is dit niet, bij een heel bekend Fastfood restaurant betaal je het eten ook vooraf.

Het restaurant biedt plaats aan 600 gasten, als het druk is geeft dat een heel massaal idee. Wij kregen een plekje achter in een muf, warm en rumoerig zaaltje. Hierdoor kregen wij niet het idee dat gastronomie hier voorop staat. Verder is alles zelfbediening, zelfs drankjes haal je ook zelf. Voor Service geef ik daarom een 6.

Het restaurant is nieuw en ziet er verzorgt uit. De wok ingrediënten zijn netjes opgediend in porseleinen schalen. Maar gezien de schaal (groot en onpersoonlijk) geef ik voor het Decor slechts een 7.

Het menu is zeer gevarieerd, er is keuze uit een wokmenu, er kan gegrilled worden en er is zelfs een hamburgertentje. Tevens is er keuze uit verschillende traditionale chinese gerechten. Helaas was het zo druk dat het schrapen was om een bordje vol te krijgen. Ook vond ik de smaak van het eten vlak en niet gedurfd. Voor het eten daarom een 7.

Betaald voor 1 wokmenu en 2 drankjes: 28,95 Euro.