Wok Palace

Meer informatie over restaurant Wok Palace

7,1
Rudi V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Ik ben niet snel negatief over een restaurant, maar ik vond dit wokrestaurant toch wel aan de magere kant. Nu komen wij zelf hier niet vandaan en is het vergelijken met wat wij in de buurt hebben. Het buffet gedeelte is krap opgezet zodat er meer mensen aan tafel kunnen. De sushi is slecht. Die smaakt niet zoals het hoort. De wok was oké maar de ribeye van de plaat niets bijzonders. De grootste nono was toch wel de nicotine verslaafden die in het halletje stonden te roken, waardoor je bij het naar binnen en naar buiten gaan geconfronteerd wordt met sigaretten rook. De volgende keer ga ik ergens anders eten
Marielhozee .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Prima wokrestaurant voor een snelle hap. Er is voldoende keuze en het oogt allemaal netjes en schoon. Entourage is wel ver beneden de maat, erg groot en ongezellig. Kortom, prima voor een snelle en voordelig hap, maar niet voor een intiem diner.
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Deze wok beschikt over een goede keuken. Het eten is er zeer smaakvol en er wordt ook netjes en verzorgd gewerkt. Ook de variatie is er groot en het personeel is er vriendelijk. Qua restaurant is het degelijk en efficiënt ingericht, maar dat is ook begrijpelijk. Toch is de sfeer er gezellig en heb je niet het idee dat je dicht tegen elkaar aan zit.

Zeker de moeite waard om eens lekker te genieten van de wok.
Profi75 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Wat een geweldige sfeer in dit WOK restaurant. Je waant jezelf in een a la carte restaurant. Het eten is met zorg bereidt en dat proef je. De keuze is enorm en word regelmatig aangevuld zodat je niet mis grijpt. De bediening is vlot maar loopt rustig door het restaurant zodat je ook echt rustig aan tafel zit. Ik ben al in veel "vreetschuren" geweest maar daar valt dit wokrestaurant echt niet onder. Hier kun je romantisch gaan dineren.........Top en een echte aanrader