Wok Palace

Meer informatie over restaurant Wok Palace

Jouw recensie over het restaurant Wok Palace

Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Vandaag eten afgehaald. Zeer vlakke smaak (Mihoen kip / gon bao kai). Kleine loempia's en soep prima. Al met al niet voor herhaling vatbaar
rudi V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Ik ben niet snel negatief over een restaurant, maar ik vond dit wokrestaurant toch wel aan de magere kant. Nu komen wij zelf hier niet vandaan en is het vergelijken met wat wij in de buurt hebben. Het buffet gedeelte is krap opgezet zodat er meer mensen aan tafel kunnen. De sushi is slecht. Die smaakt niet zoals het hoort. De wok was oké maar de ribeye van de plaat niets bijzonders. De grootste nono was toch wel de nicotine verslaafden die in het halletje stonden te roken, waardoor je bij het naar binnen en naar buiten gaan geconfronteerd wordt met sigaretten rook. De volgende keer ga ik ergens anders eten
Marielhozee .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Prima wokrestaurant voor een snelle hap. Er is voldoende keuze en het oogt allemaal netjes en schoon. Entourage is wel ver beneden de maat, erg groot en ongezellig. Kortom, prima voor een snelle en voordelig hap, maar niet voor een intiem diner.
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Deze wok beschikt over een goede keuken. Het eten is er zeer smaakvol en er wordt ook netjes en verzorgd gewerkt. Ook de variatie is er groot en het personeel is er vriendelijk. Qua restaurant is het degelijk en efficiënt ingericht, maar dat is ook begrijpelijk. Toch is de sfeer er gezellig en heb je niet het idee dat je dicht tegen elkaar aan zit.

Zeker de moeite waard om eens lekker te genieten van de wok.