Wok Oriental

Kerkstraat 26 8441 EZ Heerenveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wok Oriental

Janny S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Als je met een grote groep mensen wilt gaan eten, dan is dit een goede keuze. Het eten is gewoon goed, de keuze is heel groot en er is echt voor iedereen een juiste smaak. Vlees, vis, groente, zoet, hartig, pittig; alles is mogelijk en in echt zoveel als je wilt. Je kunt jezelf tonnetje rond eten. De bediening is erg jong, maar ook erg vriendelijk. De borden worden vlot weggehaald als je toe bent aan een volgende ronde. Als het druk is, moet je iets langer wachten bij de bakplaat of de wok, maar dan kan het eten ook even zakken.
Anique19 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Wij zijn gister avond hier wezen eten. Het was erg gezellig, borden werden snel opgehaald, het eten was heerlijk en het restaurant was gezellig in kerstsfeer bekleed. Het duurde wel even voordat de sushi werd bijgevuld, maar het was ook erg druk.
Arjen C.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Goed wok restaurant met uitgebreid assortiment. Vooral de foe yong hai is geweldig lekker.
Ideaal om met grotere groepen uit eten te gaan.
Loltje V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gisteren hier gegeten eten van de bakplaat was top maar wat er in de bakken zat was slecht ,drinken duurde eeuwen voor het kwam en de borden werden niet opgehaald we hebben ze op een tafel achter ons gezet ook daar bleven ze staan!! Jammer het is een gezellig restaurant maar wij komen hier niet weer!!
Tedengre .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Een woord: geweldig.
Komen zeker terug.
Eten prima in orde tegen een goede prijs.
Wachttijd bij de wok wel eens lang, maar dat kan op zaterdag
Mormil M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
We zijn hier vaker geweest maar dan in een weekend en dat vonden we niet leuk, dan is het echt een (vr)eetschuur vooral rond etenstijd. Nu op een doordeweekse dag vond ik het echt goed voor een Wok dan.
Echte aandacht voor de klant tijdens het bereiden op de Wok en de Bakplaat en de wachttijden zijn niet te lang. Ook voor de drankjes hoefde niet lang gewacht te worden, alle aandacht voor de klanten en het eten was echt goed, de rauwe zalm voor de Shasimi was uitstekend al had er voor mij ook rauwe garnalen bij gemogen. Maar voor de ouderwetse Chinese of Hollandse producten moet je hier Niet wezen, die liggen uren in die bakken te overleven ook al zijn er mensen die alleen DIE producten eten met alleen rijst erbij, ik neem mijn petje af voor deze mensen en hoop dat ze ooit een beetje smaak zullen ontwikkelen. De toetjes daar en tegen zijn weer uitstekend vers en zeer uitgebreid. Maar voor de zalm en de bakplaat komen we vast nog eens terug ( Op een door de week se dag dan)
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Met kerst gegeten bij dit restaurant, waar we graag komen. Het was superdruk, maar toch was het allemaal goed te doen. Drinken werd wat minder snel aangevuld dan we zijn gewend. Ook de lege borden bleven erg lang staan op tafel. We hebben de extra gerechten eerlijk gezegd niet kunnen ontdekken, wat op de kaart voor die avond vermeld stond. Of het moet gaan om 1 extra bak met kant en klaar eten, wat wij sowieso niet opscheppen. Maar sowieso is er altijd genoeg keuze, dus geen probleem. Een leuke avond gehad bij de wok.
CK040 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Prima eten. Vriendelijk personeel. Ik stond met twee bordjes bij de teppanyaki omdat een vriendin even eten haalde met haar zoontje. De kok vroeg welk bordje van mij was vanwege het extra letten op het goed doorbakken van de kipfilet. Ik zag dat hij naar mijn zwangere buik keek. Super dat personeel dat het zo druk heeft blijkbaar oog heeft voor elke klant!
Veel keuze uit verse producten. Drinken kun je zelf halen. Alcoholische drankjes worden gebracht en apart in rekening gebracht.
Prima om lekker te eten.
Het blijft wel massaal dus voor de knusse gezelligheid hoef je niet heen te gaan. Persoonlijk zie ik dit soort gelegenheden dan ook niet als uiteten gaan.
Ideaal met kinderen! Ze hebben een speelhoekje.
Ellenb74 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Ontzettend vriendelijke en behulpzame bediening. Zelf vond ik de carpaccio en gerookte zalm verrukkelijk maar ook de verse vis van de bakplaat was heerlijk. Daarnaast keuze genoeg, ook sushi en dessert ook heel uitgebreid. Ook alle drank is er bij inbegrepen dus veel voor weinig geld en een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Zoals elk bezoek aan dit restaurant weer zeer tevreden. Bediening is snel en attent, borden worden meteen afgeruimd en drinken wordt steeds bijgevuld. Ingrediënten zijn vers en worden goed bereid. Enorm veel keus. Het restaurant is groot, maar wel gezellig en je hebt niet echt last van elkaar. In het weekend moet je wel reserveren en stonden we de vorige keer helaas weer buiten, omdat het restaurant vol zat. Dit zegt veel over het restaurant...blijkbaar zijn meer mensen tevreden. We gingen nu op een doordeweekse dag en dan kun je tafeltjes uitzoeken. Binnenkort kom ik hier vast weer met wat bekenden.
Birriebarrie .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Heerlijk gegeten bij Wok Oriëntal! genoeg keuze met verschillende gerechten. Garnalen zijn top!
Zowel van de Grill als van de wok!
Interieur standaard met de stoelen die je bij bijna elk restaurant ziet.. wel leuke kleuren combinatie!
komen zeker weer!
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Een modern ingericht wokrestaurant. Alcoholische drank wordt gebracht, al het andere moet je zelf halen. Er is enorm veel keus; frisdrank, sap, voorgerechten. Je kunt kiezen uit wok of grill, beide hebben veel keus in ingrediënten. Daarnaast kun je nog kiezen uit kant en klare hapjes, zoals loempia's en saté. Rijst, nasi, bami en mie. Ook genoeg keus voor het toetje.
Bediening is snel, alhoewel het een enorm grote zaak is. Er wordt ook snel afgeruimd, eigenlijk is de tafel altijd weer leeg als je met een nieuw bord komt aanlopen. Ik heb hier meerdere keren gegeten in de afgelopen jaren en ben altijd zeer tevreden.
Menne V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
Wok Oriental noemt zich zelf op de kassabon Teppangyaki Show cooking. En dat klopt wel. Ga je niet voor een kijkje in de keuken, dan staan er diverse warme gerechten uitgestald. Het zijn deels de zelfde ingrediënten als bij de wokhoek of de gril/bakplaat. Wil men vooraf nog een sushi dan is daar ook een beperkte keuze in bij de voorgerechten. Je krijgt 2,5 uur "eettijd" en dat is bij regelmatig bescheiden bordjes halen ruim genoeg. Liefhebbers van dessert kunnen zich ten slotte nog rond eten. Het personeel ruimt regelmatig af en schenkt de drank. Voor kleine en grote tafels een feestelijke ervaring. 65+ krijgt een korting. Door de week ook korting op de formule.