WOK Oriental

6,9
6,3
Antje D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Over het eten viel niets op te merken. Ondanks het feit dat er weinig bezoekers waren, was ook de voorraad voldoende. Ook het personeel had voldoende tijd om een gesprekje aan te gaan.
Helaas het onderhoud binnen (schilderwerk, schoonmaak e.d.), als ook op het terras (onkruid staat bijna 1 meter hoog) laat veel te wensen over.
Bestaat de wok volgend jaar nog wel? De aanblik nodigt geen gasten uit. Zonde, want hetv eten smaakte prima
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Gister hebben wij hier gegeten. Zelden zo'n slechte wok meegemaakt. We hebben hier in het verleden prima kunnen eten maar nu was het echt slecht. het vlees was droog en veel vlees was ook op. tevens kon je ook zien dat alles er al lang lag. het werd ook amper aangevuld. Het was er ook erg rustig. Ambiance was oud en er was veel beschadigd. Bestek ik emmertjes ipv netjes zoals je het bij een wok/chinees verwacht. nee hier kunnen wij helaas geen goede recentie voor geven.
kijk elders mensen.
ArieM .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
We zijn er met 4 kinderen en 2 volwassenen geweest. Het eten was prima. Heerlijke verse jus d' orange: je ziet de sinasappels ter plaatse geperst worden (zelfbediening).
De kinderen hebben genoten, voor hen was er ook meer dan genoeg te eten. Voor ons zelf ook: er was genoeg keuze, we hebben niet alles kunnen proeven.we zaten echt vol! Van binnen was het niet echt sfeervol en de vloer oogde niet heel schoon. Gedeelte rond eten e.d. wel. Vriendelijke ontvangst en bediening,
Bep K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Ik heb al best wat wokrestaurants gezien maar dit was best treurig. Aan het interieur was al jaren niets meer gedaan, gezelligheid ontbrak totaal. Zelfs de kerstballen stonden nog in een vaas. Dat was toch echt een half jaar geleden. Het eten was ook wat triest. Een zeer beperkte keuze aan voorgerechtjes, 5 verschillende soorten sushi met zeer weinig smaak (het leek er niet op dat ze vers waren doordat de rijst te compact was geworden), 2 soepjes en een bak met sla. Naast de wokingredienten was er maar weinig keuze helaas. Het toetjesbuffet bestond uit een glazen kast met ca. 5 produkten: soesjes, negerzoenen, mini tompoezen, panden cake, mini cakerolletjes (leek allemaal uit de vriezer te komen). De chocoladefontein kunnen ze beter weghalen als je er enkel spekjes in kunt doen. Jammer allemaal. Ik had me verheugd op een lekker wok etentje maar was behoorlijk teleurgesteld, zeker als
je ziet wat je ervoor moet betalen. De prijs kwaliteit verhouding klopte totaal niet.
Jozien R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Afgelopen weekend hier gegeten. Heel wat wokrestaurants gezien om te kunnen vergelijken. Wij hebben geen hoge verwachtingen, maar dit was verschrikkelijk. Oudbollig restaurant, bestek in emmers op tafel, geen kleed op tafel. Bij binnenkomst geen onthaal in eerste instantie, je loopt recht tegen het wokgedeelte aan.
Dan het eten; weinig keuze, biefstuk van de plaat taai, weinig smaak. Groenten na wokken rauw. Sushi met alleen groenten erin, ligt naast het verse fruit van het dessert?!
Mayonaise uit zakjes. Bij het dessert staat een chocoladefontein zoals ook veel andere wokrestaurants hebben, maar alleen spekjes om erin te dopen. Geen koek, cake o.i.d. Verder tompoucen en ander gebak dat volgens mij uit de vriezer kwam en nog niet ontdooid was. IJs in de vakken zag er vies uit, was flink mee gerommeld door anderen en veel bakken leeg.
Ook was er een grote groep luidruchtige jongeren die het restaurant domineerden.
Zonde van het geld, afschuwelijk hier! Ga alsjeblieft naar een ander wokrestaurant
Vreatert .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Meerdere malen gegeten. Veel variatie in verse produkten. Deze worden met heerlijke sauzen gewokt. Op de plaat dezelfde variatie met lekker veel knoflook en afgeblust met een sojasaus.
Lekker ijs en fruit na.
Toppie
Jacbenbenji .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Het was al weer een jaar geleden dat we hier hebben gegeten, maar wel een behoorlijk verschil, bitterballen lauw en week, evenals de miniloempia's en andere gerechte die warm behoren te zijn, gewoon lauw!weinig groente alleen om te wokken en een bak met "natte salade". Vlees om te wokken was wel lekker, bediening was ook oké, kortom ik ben beter van ze gewend, de vergelijking met andere wokrestaurants vind ik deze niet reuze! Jammer...
Ruud T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Samen met mijn vriendin geweest. Wij zijn wat wok restaurants gewend, maar deze is veruit de slechtste! Bij binnenkomst werden we naar de tafel gebracht zonder enige uitleg e.d. , blijkt hier toch iets anders te werken dan velen andere.
Vlees was ook zeer onder de maat. Overal wordt veel saus op gegooid waardoor het weinig uit maakt wat voor vlees je pakt gezien alles het zelfde smaakt.
Na 2 rondes stonden de borden en glazen gewoon op tafel waardoor we te weinig ruimte hadden. Bordjes even opgestapeld en we konden door.
Wat wij erg miste was normale groente om naast je gerechtje te eten. Het enigste wat er was is sla met cocktailsaus.
Wokken : groente en vlees drijft in een laag saus en vet. Je moet je eten uit laten lekker en na het eten staat je bord vol met vet en saus.
Bakplaat: zoveel knoflook dat je het vlees niet meer proeft.
Gril: redelijk oke, maar ook niet 'lekker'
Toetje zijn we niet eens aan begonnen omdat het fruit er allemaal uit zag als blikfruit en dus niet vers leek.
Kop koffie na leek ons dan het beste en deze was wel goed.

Opvallend dat de hygiene slecht is. Je voelt je schoenen aan de vloer plakken en het toilet is ronduit smerig. De doekjes liggen overal op de grond eveneens het toiletpapier met aanhangsel.

Wij vonden gezien onze ervaring de prijs kwaliteit verhouding dramatisch slecht. Gewoonlijk betalen wij ongeveer 22 euro p.p. En dan is het velen malen beter.

Info: Het was totaal niet druk vanavond dus daaraan kan het niet liggen.

Kortom: slechte kwaliteit van eten, slechte hygiene, slechte service, slechte prijs kwaliteit verhouding.
Wij snappen niet goed dat hier zulke positieve recenties opstaan. Wij zullen dit restaurant streng afraden aan mensen.
DJeet .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Het valt te verwachten, maar mensen nemen 'all you can eat' heel letterlijk. Dus bestellen ze drie porties tegelijk (en laten de helft liggen). Alsof er een sprinkhanenplaag was geweest: van de meeste gerechten was iets na 19 uur niets of zo goed als niets meer over. Volgende keer toch maar een andere plek uitzoeken.
DirkJ .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Ondanks de grote drukte was de ontvangst vlot en vriendelijk. Wij waren hier voor het eerst en kregen daarom een korte rondleiding en uitleg, waarna we onze gang konden gaan.
Het wokken was alles dat je van een goed wok restaurant kunt verwachten. Een ruime keuze van goed vlees, goede vis, en bijbehorende groenten. Ook aan de kinderen is gedacht, met o.a. frikandel en bitterbal. Daarnaast de gebruikelijke Indonesische gerechten als nasi, babi pangang, etc.
Ondanks de drukte waren de wachttijden aan de wokbalie kort. De koks werken vlot en efficiënt, zonder op de kwaliteit van hun werk in te leveren.
Drankjes dien je ook zelf te pakken, en ook daar is de keuze ruim. Dat geldt ook voor de dessertmogelijkheden, met keuze uit gebak, ijs en vruchten.
Vrijwel alles bevindt zich op de benedenverdieping. Zit je boven, dan moet je veel trappenlopen. Wij zaten gelukkig beneden.
Binnen de categorie wokrestaurants is dit zeker een aanrader.
DHermans .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Hebben er net voor kerst gegeten. Wij vonden het niet geweldig. De zaak heeft weinig tot geen sfeer. Ook de kerstsfeer was ver te zoeken. Het geheel maakte op ons een onverzorgde indruk. Eten niet bijzonder. Hebben intussen behoorlijk wat vergelijkbare wokrestaurants bezocht maar we vonden dit de minste. Helaas was de prijs wel behoorlijk. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Jammer.
Warburg .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Eten was redelijk tot goed. Op een gegeven moment waren de Gamba's op en was er dus niets meer.
Sfeer is er niet echt en dat kun je ook niet verwachten. Personeel is aardig. Plekje bij de entree heeft als nadeel dat je bijna wegwaaid als de deur open gaat.
Helaas waren de toiletten een domper en het was erg vies en oud. Jammer, wij komen hier niet meer.
KvLP .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Wokken inclusief drankjes die je zelf mag pakken. Bij drukte wordt ook de bovenverdieping benut en dat is niet altijd handig met kleine kinderen of mensen op leeftijd wanneer je met een bord eten de trap op moet lopen. Bij reserveren dus een tafeltje beneden vragen. Lekkere koude en warme gerechten, grillplaat voor biefstuk, zalm, lamsvlees, etc. Chocoladefontein, roomsoesjes, cake en ijs als nagerecht. Prima wok restaurant, fijn ook dat je zelf je drankjes kan pakken.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Hier naar aanleiding van de recensies op iens gegeten. Bij binnenkomst kregen we een tafel op de eerste verdieping wat eerst lastig leek gezien je dus elke keer de trap af moest om eten te halen. Maar uiteindelijk bleek dit een rustige plek te zijn en was het bezwaar snel weg. Er is een ruime keuze aan wok, grill en tepan yaki gerechten, een warm, koud en ruim dessertbuffet en alles smaakt heerlijk. Vriendelijke bediening die regelmatig langs je tafel loopt om te kijken of ze lege borden kunnen meenemen, zodat deze niet lang op je tafel blijven staan. Alles wordt goed en snel bijgevuld en een leuke extra is het zelf mogen inschenken (tappen) van drankjes waar ruime keuze in is. We hebben hier heerlijk gegeten en zullen zeker gaan proberen hier nog eens terug te komen.
DLYHU .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2012
Heb hier vorige week na een familiebezoek gegeten. Een wok restaurant met alles! Wok, bakplaat, grill, warm buffet, salade & dessertbuffet. Wok sauzen zijn super van smaak, bakplaat gerechten waren ook uitstekend. Gamba's met wok schotel met Gon Bao saus en witte rijst, heerlijk! Bediening was vriendelijk en snel. Sfeer is wat minder, maar dat is meestal bij wok restaurants.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
We wonen gelukkig niet zo ver ervandaan. Zijn nu voor de 4e keer geweest en het is werkelijk fantastisch! Alles is er aanwezig en net zo veel als je zelf wil. Zelfs een sinasappel-persautomaat. We zijnj nog nooit teleurgesteld in dit wok-restaurant. ook zeer kind-vriendelijk!