Wok of the King

6,3
6,8
Corncrake .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Een erg rumoerig eet etablissement. Geen vloerbedekking, maar laminaat. Schuivende stoelen, schreeuwende kinderen. Wij kunnen hier vrij goed tegen, maar dat geldt niet voor iedereen. Eert maar de sushi geprobeerd. De Wasabi uit het tubetje, was slecht en zo heet! er was alleen maar zoute ketjap om het mee aan te lengen. Jammer. Na de sushi een stuk vlees van de laat. T bone van het rund stond er. Voor mij was het van het varken, maar bij navraag nee van koe zei men. Achteraf bleek het dus toch gewoon een karbonade te zijn, niet geheel doorbakken en overdekt met wat Chinese wijn. Half Rauw, veel pezen en een onaangename smaak. Er waren ook goede gerechten. De wok met zijn groenten en kip is goed klaargemaakt. Een stevig minpunt was de de afwasemmer met vaatdoek tussen het eten. Dit kan echt niet.
Na afloop niet echt een voldaan gevoel dit keer.
Kimberley130 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Voor de verbouwing kwamen wij hier graag. Sinds de verbouwing is het er niet beter op geworden. Grond plakt, eten is niet gaar genoeg of TE gaar. Koks dragen geen handschoenen. Koks drinken zelfs bier!!! Smaakloos en slecht! Bij bereiding van mijn lekkere biefstuk werd dit zo lang doorbakken dat dit een schoenzool was.
Ilonka B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Vandaag bij wok of the King gegeten....voor ons een keer en ooit meer ook komen we niet uit de buurt....vlees van de plaat smaakloos.....vies vet waar dingen in gebakken zijn....grond plakt.....personeel ver weg van vriendelijk ze duwen je gewoon opzij.....maar allergie de kok bij de plaat loopt gewoon weg hangt en leunt o er al o er al aan zitten en dan weer aan eten van klant.....a taan ook gewoon bier te drinken de koks op hun mi iele spreken alleen in hun eigen taal echt verschrikkelijk.....het woedende was stuk aangenamer...rietjes en ijs en drinken niks op aan te merken ....maar personeel. ...nooit meer
Danique D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Rauwe kip vind ik wel echt slecht! En niet 1x, maar meerdere malen ! Chagerijnige koks! Echt een vreetfabriek, vroeger kwam ik hier vaker en was het veel beter. Erg jammer..
Gul D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
We hebben hier met een groot gezelschap met kinderen hier gegeten. Het eten was uitgebreid en lekker ook voor de kinderen volop keus. Vers fruit, verse sinaasappelsap, heerlijke slagroom, slushpuppy, chocofontijn. Uiteraard ook een deel chinees, sushi, grill, wok en bakplaat. Buffet gedeelte werd goed bijgehouden. Vriendelijke mensen bij het buffet. Ander personeel was ook vriendelijk maar vrijwel geen contact mee. Jammer dat je niet meer je eerste drankje aangeboden krijgt, dit maakte het persoonlijker en professioneler en ook een soort start van we kunnen beginnen. Mssn een tip om bijvoorbeeld eerste alcoholisch drankje op te nemen aan tafel en klanten kort wijzen op de mogelijkheden etc, maakt het net even leuker.
Sarara .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Gister uit eten geweest met mijn gezin. Geen aardige mensen. Ze laten je zien waar je ongeveer kan zitten en weg zijn ze????????. Ze vragen geeneens of je iets wilt drinken! Eten was niet lekker! Patat was opgewarmd, kipnuggets in oude olie gefrituurd. Voor 25 euro mogen ze beetje klantvriendelijk zijn. Als je schone bestek pakt zeggen ze dat je die andere gewoon moet gebruiken. Wij komen daar niet meer terug!!
Chantal C.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Hebben concept verbeterd en zijn vernieuwd. Zeer positief. Voorheen buffet, wok en tepanyaki nu ook koude gerechten, grill, sushi, dessert en ook het drankassortiment is uitgebreid.
Komen hier al langere tijd en jammer genoeg is er geen zicht op de speelruimte (die eigenlijk ook niet zo veel voorstelt). groot restaurant en altijd erg druk.
Maddy D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Gisteren zijn we hier met zn 2en wezen eten om te kijken of het een geschikte locatie is om onze trouwdag met een groot gezelschap te gaan vieren, maar het is vooral mijn man een beetje tegen gevallen. We hadden de eerste sessie om 5 uur en toen waren er nog een aantal bakken voor de kant en klare gerechtjes leeg en andere gerechtjes leken wel overgebleven van de vorige avond, want die waren niet op temperatuur en zoals de loempia's waren niet knapperig. Later werd alles wel prima aangevuld en bleven ze aanvullen en schoonmaken. De sushi werd vers klaargemaakt en daar was een prima variatie in.
Mijn man is geen liefhebber van vis of biefstuk en vond er niet zo heel veel te kiezen om te wokken en grillen. Ik heb mijn hart opgehaald met de vis, garnalen, salades en heerlijk gegeten.
Het toetjesbuffet is heel erg uitgebreid en lekker!
De borden worden steeds op tijd weggehaald, maar verder is het contact met het personeel minimaal en niet echt super vriendelijk.
Het is wel een heel grote ruimte met heel veel mensen erin en niet echt gezellig.
Jaden___ .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Gisteren had ik mijn verjaardag voor het eerst in de wok of the king gehouden. Het was een avond die ik niet meer vergeet, we hebben veel gelachen. Het eten was perfect alles was vers het vlees en vis veel keuzen in de wok of the king ! Naast dat hebje ook onbeperkt drinken veel keuzen uit frisdrank en bier en wijn, dat maakt het avond compleet. De personeel daar waren allemaal vriendelijk en zorgen goed voor je. Later in de avond kreeg ik een vuurwerk sterretje op mijn tafel met een verjaardag muziekje op heel gezellig ! Mijn advies aan de mensen die daar niet zijn geweest is zekker langs gaan bij de wok of the king. Het is het waard en voor een goedkoop prijsje ook.
Soenita37 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Wij zijn drie dames samen geweest op een Dinsdag eten was perfect super goed.
Vers eten uitgebreid toetjes
Zeker nog zoveel keren na deze
Ga zo door Wok of the king ;)
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Gezien onze oudste jarig was geweest wilde zij graag uit eten bij een 'opschep' restaurant.
Uit vroegere ervaring wist ik dat dit best een goed restaurant was en jawel dat is het nog steeds!
Natuurlijk is het een concept waar je van moet houden, maar zeker met kinderen is dit heel erg goed te doen.
Zowel de grill, de wok als de teppan-yaki worden vakkundig gebruikt! Uiteraard zijn de smaken te kiezen en is het voornamelijk je eigen keuze wat er op je bord terecht komt.
Vlees, vis alles in ruime hoeveelheden en goed vers.
Ook de diverse salades, groenvoer en voorgerechten (oa ook heerlijke zalm) zijn ruim op te scheppen. Zelfs de dranken, diverse 'gebakjes' in eindeloze hoeveelheden. Natuurlijk hebben zo ook sushi (echter wel de standaard sushi's en niet echt super lekker) en is er ook voor de kids voldoende 'kant en klaar chinees'.
De kosten zijn onderverdeeld in 2,5 of 3uur, de dag van de week en de leeftijd van het kind... Maar nog belangrijker, om verspilling tegen te gaan is er ook een tarief voor borden glazen welke (deels) gevuld terug de keuken in gaan.

Prima ervaring dus voor zowel de jarige als het gehele gezelschap!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Prima prijs kwaliteit verhouding, een Chinees met verse jus!! Personeel gastvrij en snelle service. Verse producten en smaakvolle gerechten.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Tja. Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen fan ben van het WOK concept. Maar andere mensen in ons gezelschap wel. In de rij staan voor je eten? Vlees dat eigenlijk allemaal t zelfde smaakt.

De lamskotelet was erg lekker, als ook de espresso.
Zhen W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Eten was heel lekker, super aardig mensen, zowel de bedieningen als de koks. Uitgebreide assortiment na verbouwing. Zeer aanbevolen. Zeker waard om keertje uit te proberen.
Anoeradha M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
wij waren donderdag avond geweest. wat is het mooi geworden. jammer dat er weinig interactie is tussen personeel en gasten. maar goed verder was het super lekker! een perfecte avond!!!
Jef D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Na verbouwing van het restaurant ziet het er nu top uit. Netjes en verzorgt interieur en het eten en drinken is goed onderscheiden, verzorgt en lekker. Warme sfeer in het restaurant als je binnen komt en als je binnen zit. Het enige wat jammer is, dat je in het begin geen drankje meer krijgt van de service. Vroeger kon je het eerste drankje bestellen, die ze dan komen brengen. Nu moet je het gelijk al zelf pakken en dat is wel jammer, vooral als je eerst rustig wil zitten met een drankje bij binnenkomst. Voor de rest is het restaurant goed vooruit gegaan.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Woensdagavond gegeten bij dit goede wokrestaurant. Het was een tijdje dicht geweest voor een verbouwing, en wat voor een verbouwing! Het is echt compleet veranderd en gemoderniseerd. Het is qua uitstraling nu zeker geen vreetschuur meer. Het is een stuk gezelliger geworden om hier te zitten, dus complimenten hiervoor. Het eten is als vanouds lekker. Het eten van de Teppan Yaki plaat is goed en smaakvol. Ruime keuze om producten te laten wokken en de sauzen zijn smaakvol. Naar mijn mening beter dan bij andere wokrestaurants waar ik ben geweest. Ook de producten uit het 'normale' buffet smaken prima. En tenslotte is het toetjesbuffet ook voortreffelijk. Keuze uit o.a kleine schaaltjes crème brulee, panna cotta, chocolade mousse en spekkoek. Ook is er een chocolade fontein en een slagroom automaat.De formule is iets veranderd en ook bier en wijn is nu bij de (iets duurder geworden) prijs inbegrepen. Ik blijf het goed vinden dat je vers geperste jus d'orange kunt pakken en nu ook slush puppies.

Kortom: als je echt lekker wilt wokken moet je hier zijn!
Gul D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Teppan Yaki was heerlijk, drinken, desserts prima. Uitstekende prijs/kwaliteit. Sfeer inderdaad soort van "vreetschuur" net als bij andere all you can eat restaurant. De rest kan ik niet beoordelen, heb ik niet genomen.
Ellenvantil .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Gisteren met het team hier gegeten. Natuurlijk moet je alles zien vanuit het perspectief van een wokrestaurant, hetgeen toch altijd wel de sfeer uitademt van een "vreetschuur". Het restaurant is eigenlijk een grote zaal met veel tafels. Zowel groepen, families als koppels waren aanwezig. Op een gewone donderdagavond was het er best druk. Het eerste drankje wordt opgenomen. Daarna kan je alle drank zelf pakken (behalve alcohol, daar betaal je ook €1,00 extra voor). Opvallend was dat je ook gewoon verse jus d'orange kon tappen. Dat vond ik wel bijzonder. Het eten is zeer uitgebreid. Voor elk wat wils: vlees, vis, groente, frites, toetjes, koude gerechten. Het was best lekker, maar niet hoogstaand. Gewoon lekker eten wat je wil. De bediening was op zich niet onaardig, maar toen ze keihard gingen schreeuwen bij het uitdelen van de drank vond ik dat niet zo netjes. We konden tweeënhalf uur zitten. Dat was lang genoeg. Ze kijken ook niet echt streng naar de tijd. Toen ik belde om te reserveren, vertelde de medewerkster mij dat we ook wel drie uur mochten blijven. De prijs valt mee: €21,50 op doordeweekse avonden. Al met al was het een gezellige avond. Heel het team was tevreden.
Pastamilan S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Veel tafels wat ten koste gaat van de ruimte voor de buffetten. Krappe looppaden, krappe ruimte bij oa het drinken (helemaal in de hoek gesitueerd) , opstoppingen bij bv teppan yaki. Eten matig, oa kipsate was na de bijvulling droog en taai en de zalm van de teppan yaki was smakeloos. Bij binnenkomst is er niet gevraagd of wij iets wilden drinken (bij andere tafels wel). Er zijn betere all you can eat restaurants in de regio