Wok Nieuw China

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
JGJ .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
We hebben prima gegeten voor maar 11 Euro p.p. in dit WOK-restaurant boven de parkeergarage en waren mooi op loopafstand van het Agora Theater. We hebben gebruikgemaakt van alle buffetten (2 soepen, sushi hapjes, kant-en-klaar, wok, tepanyaki, toetjes) en de bediening was vlot en vriendelijk.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Vriendelijk wok restaurant,beperkt aanbod maar voor even tussendoor genoeg. Je kunt ook niet anders verwachten voor 11,00 pp. Bediening is niet opdringerig en altijd behulpzaam. Aanrader voor een snelle hap.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Ik begin met het enige positieve, en dat is dat het wokken lekker smaakt.

Helaas.. Het wokken duurt erg lang, idemdito voor de bakplaat. Hier stond een grote rij waarbij je andere mensen in de wegslaat die nasi/saté ect willen pakken. Over dat buffet gesproken... Het proeft oud, niet lekker.. En de sushi is ook echt niet lekker.. De zoetige dingen zoals de stukjes brownie smaken als de kant en klare brownies van de supermarkt in 3e verdeeld, bitterkoekjes ect lijken ook uit de supermarkt afkomstig.. Hier gaan wij niet meer heen.
Bruinvis .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Hier kan je lekker eten voor een vaste prijs
2 uur onbeperkt van koude gerechte, tot aan het softijs toe.
wokken er zijn wel meer dan twintig verschillende mogelijkheden
Bief-Varkensvlees-Garnalen-Kip-inktvis-Witt vis-
en dit kan je met heel veel soorten groenten combineren
Op naar de Wok Kok sausen van zoet tot pittig en *** zeer pittig (Tranen)
Wel nummer hij maakt het en laat u met een goed gevoel naar de tafel gaan smikkelen maar
dan kan je ook nog. Teppan Yaki Garnalen-Tong-Mosselen- Witt vis- Biefstuk-Kip.
Warmen gerechten wel een stuk of veertien Nasi-Bami-Mihoen-Rijst voorgerechten Saté een mix van vlees en garnalen-vlees-drumsticks-patat-frikandel.
O Je Bijna de soep vergeten twee keuze zijn er mogelijk maar een is e altijd en die vind ik heerlijk de echte Chinese Tomaten Soep
koud buffet en nog een koeling vol lekkers gebak-toetjes-chocolade.
Dus er is keus genoeg
Wok Nieuw China Je Bent een Topper in Lelystad
Jaronreview .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
In het restaurant wordt niet uitgelegd hoe de selfservice werkt. Als je daar eenmaal achter bent, kun je hier prima eten voor een zeer lage prijs. Dit restaurant is ongeschikt voor een romantisch diner voor twee waarbij je allebei je eigen eten wilt uitkiezen, omdat je hiervoor je tafel moet verlaten.

Vooraf heb ik sushi gegeten. De meeste vullingen zoals die met vis waren goed, alleen de sushi met banaan was niet lekker. Als hoofdgerecht heb ik een wokgerecht met vis, garnalen en groente met oestersaus gegeten. De saus was een beetje te dun, maar het geheel was lekker. Een leuk detail is dat de grillplaat- en wokgerechten voor je ogen worden bereid. Als nagerecht heb ik vruchten met siroop en softijs gegeten: een prima afsluiting van een goedkope en smakelijke maaltijd.
Sultan Yildiray A.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Mensen die het restaurant beoordelen als slecht beseffen niet wat je kunt verwachten voor maar 10 euro, eigenlijk kan dit onbeperkte eten voor deze prijs niet uit!
Een heerlijke tomatensoep met vers stokbrood en kruidenboter, top.
Jezelf daarna verwennen met een semi voorgerecht van gewokte gamba s , vis en verse groente s
Een lekkere ossenhaas of sliptong van de grilplaat , heerlijk!
Daarna lekker snoepen van de Carosel, vers ijs met slagroom, vruchten of chocoladesaus,
En dit allemaal voor 10 euro, mensen niet zeuren!!!!
Wil je betere kwaliteit betaal hier dan 3x zoveel voor!

Rian .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
Helaas hebben wij de sushi niet kunnen proeven, aangezien deze zeer snel op was en niet werd aangevuld. Ook voor de gasten die na ons binnenkwamen werd niet aangevuld.

De wokgerechten smaakte goed en ondanks de maar twee koks op veel gasten, zijn we snel geholpen.

De standaard warme gerechten waren snel op en werden niet snel aangevuld.

Een leuke verassing is het softijs, uit het softijsapparaat dat zelf te bedienen is, wat een prima smaak heeft en zorgt voor een goede afsluiting.

Aardig gegeten, rumoerig, service kan beter, voorraadbeheer kan beter, prijs redelijk.