Wok Maxis

• Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,7
Vaerny C.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Met 13 meiden gegeten. We kregen leuk een ronde tafel, zo kun je elkaar nog aankijken.
Lekker gegeten, vooral de grillwas mijn favo.
All inclusive gegeten en gedronken. Drankjes kwam men voor langs, dat had van mij iets vaker gemogen.
Sushi en buffet waren niet mijn favoriet, gezien het buffet droog werd naarmate het langer in warmhoudbakken lag.
Sushi ben ik ook verwend in. Eet dit altijd vers gemaakt.
Al met al een gezellige avond gehad!
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Goed gegeten in dit restaurant. Twijfelde of we wel gingen, gezien de vorige recenties, maar wij hebben wel goede ervaringen. En gezien dit grote restaurant compleet vol zat, zijn we niet de enige hiermee. Ruim voldoende keus en niet veel last van de drukte, kortom goed bevallen.
Smulpaap4 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Weinig bijzonders, Vooral het fruit viel erg tegen : meloen niet rijp, zure druiven.
Gegeten vanaf 20.00 uur.De grootste drukte was voorbij.Er werd weinig moeite gedaan om alles weer bij te vullen en netjes te maken bij het buffet.
Vuile borden werden niet afgehaald, we moesten hierom vragen.
Entourage gedateerd.
Arthur000 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Wij zijn hier meerdere malen geweest en toen was het voor een Wok restaurant prima. Nu was het kwalitatief allemaal minder. Sushi veel te klef en slecht gevuld. Geen soja saus maar maggi bij de sushi. Ook de ketjap saus bij het wokken is geen ketjap maar maggi. Bij het afrekenen stond een chef kok(wellicht eigenaar) bij de kassa en toen ik bovenstaand aangaf was zijn antwoord dat hij de kok was en ik er geen verstand van had. Maw geen discussie mogelijk, ik had het mis. Ik gaf aan dat ik door dit antwoord nu waarschijnlijk niet meer zou komen. Het enige antwoord dat ik kreeg is dat dat helemaal niet erg was. Geen tot ziens,geen excuus, niets. Het is een druk bezocht restaurant en kennelijk kan men zich dit veroorloven. Slechte zaak!
Roos111 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Vanavond heb ik, samen met twee vriendinnen, gegeten bij Wok Maxis in Vorden. Aangezien wij niet gereserveerd hadden en er op dat moment geen plek vrij was, werden we verzocht om ongeveer een kwartiertje beneden in de kelder te wachten. Dit deden wij. Hier kregen wij van een medewerkster een drankje van het huis aangeboden. En wij, als echte Hollanders, namen dit natuurlijk aan. Een paar slokken verder kwam er een tweede medewerkster (volgens mij een rang hoger) naar ons toe of wij gereserveerd hadden. Het antwoord was nee, waarop er een lichte paniek ontstond. De dame van de rang hoger vertelde ons dat het drankje alleen van het huis was als je gereserveerd had. Aangezien dit niet het geval was werd ons medegedeeld dat wij het drankje toch moesten betalen. Wij waren verbaasd door de reactie en voor we het wisten was de dame in kwestie alweer vertrokken. Na een half uur zijn we toch maar naar boven gelopen of er inmiddels een plekje vrij was, aangezien we de dubbele minuten van de wachttijd hadden uitgezeten.
Dit was gelukkig het geval. Na een avondje lekker eten en veel gezelligheid liepen we naar de kassa om de schade op te nemen. Hier kaarten we het misverstand tussen het personeel aan, vol ongeloof werd ons vijf maal verteld dat wij het drankje gewoon erbij moesten betalen. Terwijl we de uren tijdens het eten genoten hadden van het all-in pakket. Daarnaast voelden wij ons niet gehoord en zijn wij (na het betalen van de drankjes) vertrokken. Hoe ga je om met je klanten na een zelfgemaakte fout? Nou, niet zo dus! En de klant er voor laten boeten. Wij hebben ons koninklijk gedragen als klant en keurig afgerekend. Ondanks een leuke avond overheerst toch een negatief gevoel over Wok Maxis!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
We waren met een groepje van 6 personen, erg gezellig.
Het eten is goed, zeker vergeleken met de vorige keer maar de keuze is niet bijzonder, erg standaard en niets extra's.
De wacht tijden vielen erg mee ondanks de drukte.

De service een mager 6je, kan veel beter. Er lopen mensen rond die weten wat ze doen en die goed zijn in hetgeen wat ze behoren te doen, namelijk de gasten naar hun zin maken. Helaas een paar die niets snappen, 3x moeten komen om 6 drankjes in te doen en ongeïnteresseerd vragen, "wat moeten jullie drinken" Kan voor mij echt niet. Jammer voor diegenen die wel hun best doen.

Decor? is er niet...niets bijzonders een vreetschuur.
Treksoldaat .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Net terug van de Maxis en inderdaad we hebben MAX gegeten.
Ik lig nu lazarus op bed terwijl ik deze review schrijf.

Ik heb echt als een vorst gegeten en ging rollend met pijn in mn buik naar huis.
Het eten is erg goed zowel de grill als de wok en ook het gewone buffet is prima.

Het enige minpunt is dat er niet veel keuze aan salades en er veel blagen rondlopen. ( in het weekend in ieder geval, dus wees op uw hoede als u een hoge bloeddruk heeft. )

Het fijne aan de Wok Maxis is is dat je voor een goede (vaste) prijs goed kan eten en weet voor hoeveel geld je klaar bent.

Mij zien ze snel weer!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
We waren met een klein groepje, ontvangst was goed.

Het decor/inrichting is gewoon een grote zaal met tafels, niets bijzonders aan/op tafel verder ook niet iets leuks ofzo, gewoon een zaal met tafels.

De bediening was erg wisselend, duidelijk een verschil in mensen die het leuk vinden om te bedienen en mensen die er echt voor de centen zitten en geen enkel benul hebben van wat ze doen. Erg jammer, vooral voor diegenen die wel hun best doen.

Het eten is niets bijzonders, gewoon een standaard wok restaurant.
Redelijke keuze, wel een goede bereiding en niet al te lange wachttijden.
Colaatje .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Goed gegeten,ook voor de kinderen was er voldoende keus,vooral de chocoladefontein was favoriet!
Goede service,kwamen regelmatig langs voor het drinken,glas was amper leeg of er werd een volgende neergezet.
Tip:Ik zou de rode vloerbedekking vervangen door tegels of hout en de inrichting wat updaten door lichtere materialen.