Wok King

Meer informatie over restaurant Wok King

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00
Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
De prijs/kwaliteit verhouding van de Wok King is ongekend. Voor € 6,70 krijg je een complete maaltijd met vers gewokte groente. je kunt alles bij elkaar kiezen, afwijken van het menu is geen enkel probleem. En het is nog eens erg lekker ook.
Het restaurant is schoon en zeer eenvoudig ingericht. De bediening is vriendelijk.
Sutie .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Ik woon om de hoek en haal hier regelmatig wat te eten. De sushi smaakt goed, is vers. De grill gerechten smalen fantastisch. Het personeel is vriendelijk en je hoeft nooit lang te wachten.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Sympathieke tent met vriendelijk personeel. Heldere menukaart en prijsstelling. Ik kom er regelmatig, afhaal of daar zitten, en ik vind het gewoon een goede plek.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
Sinds enige tijd heeft (dit deel van) de Rivierenbuurt haar eigen Wok to Go... euh... Wok to Walk... umm... Wok King!

Het principe is duidelijk: je kiest wat ingrediënten, een saus en soorten rijst of noodles uit een aantal rijtjes en het wordt ter plekke voor je klaargemaakt. Simpel. Of toch niet?

Veel van dit soort (afhaal-)restaurants blinken uit in middelmatigheid, tegenvallende service en hoge prijzen. Bij de Wok King is dat gelukkig niet het geval, sterker nog: de porties zijn fors, de ingrediënten zijn vers, de sausjes (of marinades of dressings, hoe je wilt) smaken ook daadwerkelijk ergens naar en de prijzen zijn heel acceptabel; denk aan een euro of 7 voor een maaltijd. Daarnaast is het personeel ontzettend vriendelijk en bleef de King zelfs langer open toen een paar verdwaalde buurtbewoners na sluitingstijd nog een maaltijd wilden nuttigen.

De meeste mensen halen hier af en dat zie je ook terug in de inrichting, maar toch ziet alles er netjes en schoon uit en staan er ruim voldoende tafeltjes om je noodles ter plaatse naar binnen te werken.

Kortom: fijne plek, leuke mensen, goed eten, niet duur.