Wok Inn

6,9
Voordelig
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Ik had hier gisteren gegeten en het was erg goed, sfeer was leuk en er was erg mooie uitzicht op de jachthaven van strand horst. Wij waren hier met 4 personen en we zaten aan het oude gedeelte bij het raam. Het eten was erg lekker en wat ik zelf het lekkerst vond was de sushi en de bakplaat en de personeel was erg vriendelijk en de receptie verwelkomt je met open armen. Ik zou dit iedereen aanraden die met zijn familie of vrienden wilt komen!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Ik heb hier vorige week gegeten met een groep van 15 personen en het was HEERLIJK. Het buffet was lekker warm en de toetjes waren erg lekker en de hoofdgerechten waren ook niet verkeerd. De personeel was erg behulpzaam en aardig, mijn gasten waren blij en ik kom hier zeker terug!
Prisje1993x .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We kwamen binnen en bij binnenkomst dacht je Nou.. Dat ziet er leuk uit.
Tot je verder in t restaurant komt.
Wat een ontzettend onvriendelijk personeel, het eten is niet te eten, de sushi is warm, de toetjes zijn warm, veeeeel te veel zout en peper, nergens staat bij wat voor gerecht het is.. De woksauzen zijjn niet zoals gewend. Toen wij sushi hadden gepakt en gelijk een kopje soep mee wouden nemen wisten Wij niet waar de soep stond , even aan de eigenaar gevraagd het antwoord wat we kregen was : ja je gaat toch eerst je sushi eten. Op een onvriendelijk toon.. Nou sorry meneer maar k bepaal zelf wel wat ik eerst eet en wat ik eet. Het personeel zelf kent geen woord Nederlands. Alleen de gene die bij de deur staat. Bij het wokken smaakte het vlees zoals je prullenbak ruikt als je hem te lang niet leegt. Toen wij weg gingen was het dat word dan€.... Geen hoe heeft het gesmaakt of niks.....
Dit was voor ons eens en nooit maar dan ook echt nooit meer
Dave H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het grootste restaurant dat ik ooit gezien heb met oneindige wok en buffetkeuze, raak ik niet uitgegeten van, echt goed eten, het fijnste van de chinese keuken hebben ze, ik was uitermate tevreden. En dat als solo-eter, ja dit restaurant is solo-eter vriendelijk.
Dus als ik daar alleen ga eten zonder gezelschap (alleenstaande) dan word ik bij reserveren, aankomst en tijdens het eten niet raar aangekeken of gevraagd ''slecht voor 1 persoon?''

Da's prettig en goed voor servicementaliteit dus.
Het enige waar ik iets op aanmerk is dat tafelbediening die je borden etc afruimt ietwat ongeintresseerd overkomt, die slenteren naar je tafel ruimen het weg en bij je bedankje daarvoor besta je niet voor de persoon.
De front medewerkers (koks, balie, lopende medewerkers) zijn daarentegen wel uitermate vriendelijk en behulpzaam! alleen de afruimers, mja..
Anne-Marie P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Wij zijn vandaag zondag 3 juli wezen eten bij wok in, het eten was heerlijk, wilde aan eind nog even bakje koffie drinken maar dit kon niet meer onze tijd was om precies op de minuut af was dat 5 minuten sorry dit vind ik geen goeie service als we nou nog bleven eten maar alleen een bakje koffie vind ik toch wel erg dat we deze niet meer konden krijgen moesten we maar half uur extra betalen en dat voor bakje koffie en thee.
WoerkomK .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Met de familie wezen eten bij Wok-Inn. Ten opzichte van de vorige keer is het restaurant flink groter geworden, maar op deze woensdagavond was het vrij rustig en konden we 2,5 uur lang gezellig eten.

Helaas werd de avond schandalig afgesloten. De dame van het restaurant beweerde dat wij met 26 man waren, terwijl we toch echt maar met 25 waren. Ze begon kwaad te schreeuwen en ging uiteindelijk kwaad overstag. Mijn oma was erg overstuur en zag haar feestje in mineur eindigen. Geen excuus kon er van af. Wij zijn hier al vaker geweest, maar komen hier niet meer terug. Echt schandalig!
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Ze hebben veel keuze en voor 2 uurtjes met z'n tweeën ben je nog net geen €50,- kwijt en dit voor eten en drinken. Ze hebben voorgerechten, soep en een chinees buffet met enorm veel keuze en dan kun je van alles laten bakken op de bakplaat of zelf iets uitzoeken voor de wok en dan is er nog een zeer uitgebreid nagerechtenbuffet. Het ziet er allemaal erg verzorgd uit en het smaakt ook erg lekker. Het is zo veel dat je wel verschillende keren daar moet gaan eten voor dat je alles geproefd kunt hebben. Voor wokken echt een aanrader
Elma D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Gisteren zijn we hier wezen eten. Het eten was heel goed, en gevarieerd. Maar het personeel was minder. Geen goedendag bij binnenkomst, geen goede uitleg, geen tot ziens bij het weggaan. Er kon, behalve bij het meisje dat bij de dranken stond, geen lachje of vriendelijk woord vanaf. En ondanks dat het eten echt prima in orde was, en de zaal en tafelschikking ook heel mooi was, zullen wij hier niet snel meer naartoe gaan. Want je gaat een avondje uit met je gezin, en dan wil je naast het goede eten, toch ook geholpen worden door aardige, vrolijke mensen. En niet door mensen die je het gevoel geven, een nummer in hun fabriek te zijn.Erg jammer, want met een klein beetje meer inzet, kan dit een heel leuk en gezellig restaurant worden.
Kokkie3 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Bij aankomst moesten we snel achter de mevrouw aan lopen, ze runde door het restaurant en wees ons de plaats en weg was ze.
Geen uitleg over hoe of wat..

Eten is redelijk,
De kok verstaat geen Nederlands. dessertbuffet is mooi groot.
Restaurant is mega groot
Stephanie M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Slechte service. Reeds twee keer ervaren. Vandaag met familie hier heen gegaan. We zaten eerst binnen en gingen naderhand buiten zitten vanwege het mooie weer. Er waren veel wespen en we vroegen of we weer naar binnen konden. Een extreem onvriendelijke dame van de bediening begint te schreeuwen dat we steeds van plek veranderen. Het kost haar alemaal werk.. ze moet het steeds wijzigen in de computer enz. Dit terwijl ik hoog zwanger ben en me niet boos mag maken. Ze blijft schreeuwen en ook de eigenaar gaat de discussie aan ipv zijn excuses aan te bieden. Hier kom ik niet meer. Waardeloze service
Tjebbo .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
2 weken geleden met z'n vijven gegeten, oh wat was dat weer heeeerliik, echt geen wanklank te bespeuren, alles was 100% smakelijk en heel erg lekker, we komen daar ruim 2 jaar en het eten was en is telkenmale van zeer grote klasse.
JokeSteen .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Vorige week hebben wij hier gegeten. Het eten was vurrukkulluk! Zeker vergeleken met hetzelfde soort restaurants in de regio. Zoveel keus en zo gevarieerd. Heerlijke voorgerechten, de sashimi en de haring hadden mijn voorkeur. Mijn gegrilde garnalen waren perfect gegaard en goed op smaak. De kant-en-klaar gerechten werden mooi gepresenteerd in een lange rij koekepannen. Je wil alles proberen, maar het is teveel. De desserts waren ook zó lekker. Veel soorten ijs, mini-tompoesjes, spekkoek, crème brûlée, noem maar op. We gingen met bolle buikjes weer naar huis en zijn zéker van plan om terug te komen.
Joke en Tiny
Bas E.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Gisteren avond daar wezen eten met 2 personen voor 55.90.
op eertse instantie was de service goed en werden wij netjes naar onze tafel begeleid.
maar daarna ging het bergafwaarts.
Eten was ronduit slecht de hete kip was heet echt heet en dat was het voor de rest geen smaak meer.het hoogtepunt waren de lams koteletten en de american steak. Mijn god wat waren deze stug. De american steak was daarboven op nog eens ontzettend zout. En ik hou wel van een beetje zout maar dit sloeg alles.
na ongeveer 1 uur besloten wij dus te gaan en zeker niet nog een uur daar te blijven met kans op ....
bij de receptie vroegen wij een formulier waar wij onze klachten konden aangeven. En nu dit was echt het toppunt. In eerste instantie verstond de dame opeens geen nederlands meer dus werd een een jong personeelslid erbij gehaald van de pannekoekjes maar die kon niets doen dus hij haalde weer iemend anders. Dit maal een of andere jonge meid.
wij hier dus weer ons beklacht doen en wat was haar antwoord. Dan moet u maar niet van de bakplaat eten (ze weet niet eens hoe haar keuken werkt de steak en kotelet werden onder een contact grill gedrukt)
En dat ze 300 klanten hebben per dag zonder klachten dus wat wij liepen te zuren.
hierop hebben wij kwaad en vooral ontwaardigd de tent verlaten met een waarschuwing naar nieuwe klanten die achter ons stonden.
1 tip voor wok inn ga een klachten beheer starten en wees daar zuinig op. Dit is alleen maar ten bate van jullie tent om problemen op te lossen en klanten te behouden. Er zijn der genoeg die niets zeggen en we weten allemaal mond tot mond is nog steeds de beste reclame. Een merk maken duurt jaren. Breken daar in tegen is zo gedaan.
Jorwen R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Het was er heel lekker ik heb er van genoten. De sfeer was leuk en gezellig. Ik had goede bediening omdat al mijn glazen en borden op tijd weggingen. De werkers daar waren erg behulpzaam en aardig. De prijs is best wel laag het is maar 24,95 per persoon en wij waren daar met 5 personen.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Wij noemden het een eetfabriek: veel te groot en daardoor niet de services, die verwacht mochten worden. De behandleging door de koks en degene waar we mee af rekenenden aan het eind van de avond, waren echt niet vriendelijk.
Niet alles werd op tijd aangevuld! Geen stokbrood o.a.
De toileten waren afschuwelijk smerig.
Nee, we komen daar niet terug!
Tjebbo .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2014
Op 29 Oktober 2014 hebben we weer voor het eerst na de verbouwing in het Wokinn restaurant gegeten met een groep van 22 personen. Wat een prachtige verbouwing, super!. Maar het eten is net als voor de verbouwing weer perfect. Zelfs de nieuwe uitbreidingen van American Steak, Poffertjes, pannenkoekjes, mini pizzas, popcorn en ga zo maar door zijn een hele leuke uitbreiding van het assortiment (wordt bij de kinderen dan ook zeer gewaardeerd.) Heerlijk heerlijk en nogmaals heerlijk!
Kortom al mijn gasten waren vol lof. En begreep dat een van mijn gasten ook een vervolg afspraak hadden gemaakt. Echte aanrader!
Hartelijke groeten,
Tjebbo van Dijk.
Herman O.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Wok Inn in Ermelo is sinds enige tijd een "wereld-restaurant", een overstap welke veel voormalige Chinese wok-restaurants op dit moment maken. Het restaurant is nu, na de ombouw, minstens tweemaal zo groot als voorheen. Wij hadden goede ervaringen met dit restaurant, vandaar dat we er deze keer met een groep van acht personen gingen eten.

De ingang is op een nieuwe plek, in een soort van ongezellig halletje. Hier word je verzocht vooraf te betalen, iets wat heel raar is in de (Nederlandse) horeca.
Er zijn tegenwoordig nog 2 keuzes te maken hier, want alles gaat via het "all-inclusive" principe.
De enige keuze die je nog krijgt is 2 uur of 2,5 uur eten en drinken.

Wij kregen een ronde tafel in het oude deel van het restaurant, waar alles nog steeds redelijk krap op elkaar staat. Ook de enigzins ongezellige sfeer van voorheen is er helaas nog steeds. Drinken moet je tegenwoordig ook zelf halen, de 'bediening' is er er eigenlijk alleen nog maar om 'af te ruimen'. Naast het drinken moet je ook het eten (natuurlijk) zelf halen. Je kunt kiezen uit heel veel verschillende zaken (zoals bij ieder wok restaurant) zoals sushi, salade, warm chinees buffet, wokken, teppanyaki, maar nu ook dim sum, pannenkoeken, hot dog, pizza, steak, etc., etc.. Echter: alles is van gemiddelde kwaliteit en echt niet meer dan dat.
Enkele koks moeten trouwens een betere opleiding krijgen, want sommige gerechten gingen soms bijna rauw op het bord mee naar de tafel en andere gerechten lieten ze (bijna) verbranden. Tevens zou de communicatie met gasten over het algemeen wel wat vriendelijker en behulpzamer mogen. (Iets wat trouwens ook bij de bediening wel doorgevoerd mag worden.)

Naast al het reeds genoemde is er ook een grote keuze aan nagerechten: ijs, taart, cake, een chocoladefontein, crème brûlée en nog veel meer. Ook hier kun je dus zeggen dat er veel is, maar ook hier is de kwaliteit niet meer dan gemiddeld.

Net voor dat onze 2,5 uur om was kregen we dat op een redelijk onsympathieke manier te horen van een onvriendelijke bedieningsmedewerker. Ongeveer 5 minuten nadat onze 2,5 uur om was - we hadden al betaald en wilden alleen nog maar de drankjes die nog op tafel stonden opdrinken - kregen we op een erg botte (en nog onvriendelijkere) toon te verstaan dat als we niet snel weggingen "de rekening ging lopen".
Dat was echt de druppel die de emmer (flink) deed overlopen.
Wat een service, wat een gastvrijheid: bijna onbeschoft.

Wat ons betreft is dit de laatste keer dat we hier een voet over de drempel gezet hebben.
Na de verbouwing is niet alleen de kwaliteit van het eten behoorlijk achteruit gegaan, maar ook de woorden 'service', 'gastvrijheid', 'vriendelijk' en 'klantgerichtheid' zijn blijkbaar meteen geschrapt.

We hebben nog getracht om met de bedrijfsleider over het-een-en-ander te praten, maar dit leidde helaas tot niets ....
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
We zijn vaker bij dit restaurant geweest en waren zeer tevreden altijd.
Er zijn echter wat veranderingen doorgevoerd en dat is was ons betreft absoluut geen verbetering.
Het eten op zich is prima, er is veel, ziet er goed uit en de smaak is ook oke.
De zaak is verbouwd en het ziet er mooi en ruim uit.
En dan de veranderingen;
Je moet nu bij binnenkomst al betalen; je moet al inschatten hoe lang je denkt te blijven zitten. Als je langer blijft zitten, dan komt er €2,00 per persoon bij. Blijf je korter zitten dan krijg je geen geld terug. Aan de tafel naast ons kreeg men een bonnetje op tafel geschoven omdat
ze 2 (!) minuten over tijd waren; niets geen waarschuwing; direct 14 euro extra bijbetalen.
Mijn tafelgenoot bestelde een likeur bij de koffie. na aan 3 verschillende mensen het gevraagd te hebben, kregen we het. Wij kregen ook een kassabonnetje op tafel geschoven want dit viel niet onder het standaardpakket. Dat is prima, dat wisten we. Vervolgens ging ik ook een likeur bestellen en opeens bleek dat ik dan eerst weer terug moest naar de ingang; een muntje moest kopen en daar mee kon ik dan een likeur bestellen. Ik heb bedankt voor deze omslachtige manier die ook nergens beschreven staat of uitgelegd word.
Al met al zorgen deze aanpassingen ervoor dat wij hier niet meer zullen komen.
H. D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
We hebben er op een dinsdag avond gegeten. Het was voor de helft gevuld.
Prijs van 17,50 voor 2,5 uur wokken exc drankjes.
De sushi was bijzonder goed, beter dan het Japanse restaurant in Ermelo.
Er was veel keuze in verschillende soorten vlees Naast het bekende vlees, ook kangoeroe, krokodil en kikkerbilletjes.
De wok gerechten waren van goede kwaliteit. Het warme buffet was matig, niet echt smaakvol.
Het decor was netjes voor een all-in formule.
De 4 voor de service, dit lag niet aan de bediening of koks, maar is voor het management die er voor koos om een verbouwing te laten plaats vinden in de ruimte er naast... dus er werd geboord en getimmerd.. echt belachelijk..
Mirjam-1987- .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Zijn hier meerdere keren wezen eten, omdat het over algemeen voldoende is. De vieze borden worden gauw weggehaald, drinken wordt snel gebracht en er is veel keuze qua eten. Het vlees van de grill is acceptabel, maar de keuze voor wat minder knoflook en wat meer peper is er niet. Hierdoor smaakt al het vlees eigenlijk naar hetzelfde knofloot, wat volgens mij zonde is. Het ijs en fruit is wel erg lekker.