Wok-Inn

6,8
6,1
Jeroen1144 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
We hebben ons door her en der wat negatieve recensies niet laten weerhouden om hier met kerst hier te gaan eten. Kwam eigenlijk meer omdat onze eerste keuze al volgeboekt was. Bediening was attent en vriendelijk, de schalen werden goed bijgehouden en het koud buffet was origineel en lekker. We zijn ons ervan bewust dat het kerst was en dat dit meestal betekent dat er iets extra's is, weet dus niet hoe de buffetten er tijdens reguliere weken bij ligt. Kwaliteit van het warme eten was voor wokbegrippen net voldoende, koud buffet goed. Jammer dat ze maar 2 bakplaten hebben, wachttijden zijn hierdoor lang. Tip voor moeders en vaders met kinderen: Allemaal erg leuk hoor om je kinderen mee te nemen en ze zelf op te laten scheppen. Maar doe dit dan niet als je ziet dat de rij zo ongeveer buiten begint? Het wordt een dedderzooi en duurt allemaal nog veel langer.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Afgelopen week met 18 mensen wezen eten, ik moet er meteen bij zeggen dat dit soort gelegenheden niet mijn voorkeur genieten dus misschien ben ik daarom wat bevooroordeeld.

Het was tot de nok gevuld wat betekend dat er plusminus 300 mensen binnen zijn, wij kregen een grote ovale tafel toegewezen niet al te ver van de “keuken”.

Er werd meteen gevraagd wat wij allemaal wilden drinken, goed begin zou je zeggen, helaas heb ik na 20 minuten moeten vragen waar dit bleef. De reactie en het antwoord waren verre van vriendelijk. Tegelijkertijd werd ons op een nogal snauwerige manier te kennen gegeven dat wij moesten gaan eten.

Wegens de enorme drukte bij het wokken heb ik me beperkt tot het buffet, de keuze hier was zeer beperkt. Ook waren de schalen veelal zo goed als leeg en werd er slecht nagevuld.
Wat er lag was weinig smaakvol en niet goed warm, de lepels lagen onderin de bakken, het vet liep uit de gebakken garnalen etc.

Bij het toetjesbuffet was het niet heel veel anders, tegen de tijd dat je hier fatsoenlijk terecht kon leek het meer op een slagveld dan op wat anders.

Al met al geen succes en zeker niet voor herhaling vatbaar.
Zal goed zijn als je van (onbeperkt) veel en vet eten houd inclusief drank maar zeker niet mijn idee van een avond gezellig uit eten in een goede sfeer met goede bediening en niet te vergeten goed eten.

Voor Euro 40,- zijn er voldoende gelegenheden waar je heel erg veel beter terecht kunt, voor ons was het in ieder geval eens maar nooit meer.

Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Met kleine groep gegeten op deze doordeweekse avond. Erg groot restaurant, wat vanavond half gevuld was. Daarmee was ondanks de grootte de sfeer (gedempt licht, tafels netjes gedekt) wel gezellig, bij een volgeboekte avond denk ik dat het wel druk overkomt. Nu geen wachtrijen bij de buffetten.

Vriendelijk en behulpzaam personeel (bv. direct helpen bij knoeien of gevallen bestek) en prima bediening: we hadden de drank mee afgekocht, maar verversing van bier, wijn en fris ging vlot.
Het vlees was erg mals, zowel van de plaat als van de wok. Kruiden waren minder pittig dan bij andere wok restaurants (neem gerust een pittigere saus bij de wok), smaak was ok. De sushi's waren helaas te droog, de rijsttafelgerechten hadden wel goede smaak. Verrassend waren daarbij de garnalen en de bief in pepersaus.

Al met al: keus voldoende, met uitzondering van de sushi's hadden de gerechten een goede smaak en de bediening is attent: Dat alles met een heel nette prijs-kwaliteit verhouding.
Handigheid: ligging nabij afrit snelweg en ruim voldoende (gratis) parkeergelegenheid.
Ans1979 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Lekker gegeten met de familie. Een kritiekpuntje; er wordt niet snel bijgevuld maar voor de rest top. Voor herhaling vatbaar
Amdjunk .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Op donderdagavond met kenissen geweest, zomaar binnen gestapt. Het all-in menu genomen dus €25,- eten incl drinken. Alle lof voor de bediening, vlot lege borden van je tafel maar ook vlot met het bijvullen van de glazen, niet een keer hoeven wachten. Ook het eten was prima, goed van kwaliteit en bereiding, al met al een topmaaltijd
Soraya F.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Ik heb al vaak in wokrestaurants gegeten,maar de wok inn Veghel is veruit de beste! We gaan er nu maandelijks een keertje heen.Lekker eten,zeer vriendelijke bediening en alles is vers.Het enige minpuntje is het dessertbuffet.Maar als je genoeg van de rest hebt gegeten,heb je geen dessert meer nodig.