Wok in Vuur en Vlam

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen
6,6
Kimberly S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Altijd heerlijk eten, en een pluspunt dat ze het drinken gewoon serveren. Ook blijft voor mij de woksaus knoflook de beste. Heb bij meerdere wokrestaurants gegeten maar deze blijft toch favoriet!
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Het was 4 mei en er werd geen 2 minuut stilte gehouden om 20.00. Enkele tafels, waaronder wij, deden dat wel.
De cola was zo ligt als ijsthee. 3 gasten dronken cola, de serveerster kwam terug met 5 glazen.....
Kippensoep leek kikkerdril zo dik
Biefstuk was ontzettend taai
Onze lege borden werden alleen in het begin weggehaald, later niet meer. Tafel stond bomvol met lege borden.
Ze kwamen alleen in het begin voor drinken
BP174 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Bij de uitgang hangen foto's van wanbetalers, bijzonder. De reservering kon niet in de pc worden terug gevonden, maar er was plaats genoeg in het zeer ruime restaurant. Toch voelt het niet groot door de verschillende hoeken.
Service is voldoende, maar kan netter.
Het eten was zeer divers, veel interactieve dingen zoals zelf pizza's bakken, wafels maken, chocolade fontein, slush puppy. Kwaliteit is prima.
Vivian N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Het eten was matig, niet bijzonder. Eerlijk gezegd heb ik ook niet veel uitgeprobeerd, omdat ik er na 3 borden wel genoeg van had. De sausjes van de wok waren matig, de grillgerechten waren oké. Wel hebben ze een breed aanbod. Het meest vervelende vond ik toch echt wel de ranzige lucht in het restaurant, dit was absoluut niet fris en zeker niet fijn tijdens het eten!
Rindert E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Tsja, wat mag je verwachten van een all-you-can-eat restaurant? Met een groep van 7 personen hier gegeten als afsluiting van de samenwerking van afgelopen jaren. Wij hadden geen kinderen mee, maar ik zag dat er voor de kinderen veel te doen is (speelruimte etc). Het eten is netjes opgesteld, veel keuze (vis, vlees) en etene kan worden klaargemaakt in wok of op een kookplaat. Veel keuze, te veel om op te noemen. dessert uitgebreid met veel smaken ijs, maar ja, wel eenvoudigm uit grote bakken. Kortom, het is zoals je het je van tevoren voorstelt. Vriendelijke bediening, dat ondanks de vaste prijs niet terughoudend is met het vragen of je nog een drankje wilt. Concept is strak neergezet tot aan de foto's bij de uitgang van mensen die weg zijn gegaan zonder te betalen....
Marlies49 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Lekker en gezellig gegeten hier. Natuurlijk is het groot, maar er is zijn kleinere hoekjes gemaakt, waardoor je niet het idee hebt dat je met zoveel mensen aan het eten bent. Ik miste op de site welk eten er voor kinderen is, maar gelukkig was er genoeg keus. Van verse kibbeling tot frikandel/bitterballen/friet. Daarnaast kunnen ze ook zelf een pizza opwarmen. 6 smaken slush puppy. Speelgedeelte bestaat uit een klimgedeelte van 4 tot 12 jaar en een bioscoop.
Naast standaard wok en teppan yaki hebben ze ook een grill, erg lekker, zeker de Amerikaanse steak is aan te raden.
Andere tip: bewaar een (groot) gaatje voor het desert, dat is vrij uitgebreid met snoep/chocoladefontein/wafels/ijs/kleine taartjes/chocola en niet te vergeten pindarotsjes. Koffie en thee en warme chocomel kun je zelf pakken.
Wij vonden het zeer geschikt!
MamavanJort .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Zaterdag 7 november hier gegeten. De service was echt slecht. Tot 3 keer toe drinken besteld en uiteindelijk na de derde keer, bijna drie kwartier later kregen we de drankjes. Op het eten op zich was niets aan te merken.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Zaterdag 3 oktober ter gelegenheid van de verjaardag van mijn broer hier gegeten. Ontvangst viel erg tegen, een ongeïnteresseerde medewerker bracht ons naar onze gereserveerde plek, gelukkig wel aan het raam, zodat je in ieder geval nog van het uitzicht kunt genieten, moet er toch niet aan denken dan je midden in deze ontzettende grote vreetschuur moet zitten, ga je kapot van ergernis aan de bediening en de zeer lawaaierige omgeving. Kortom bediening niet om over naar huis te schrijven. Vervolgens dan het eten, geef toe ruime keus, maar wat een ongeïnteresseerdheid van de koks, kwak het er maar op de bakplaten, alles dezelfde saus en hups je schaaltje en vreten maar.... ! Neen heb toch heel wat Wok restaurants bezocht en kan behoorlijk vergelijken, maar hier komen wij nooit en nooit meer terug. Ik geef nog een beoordeling met een gemiddeld een vijf, maar dan komen ze nog heel goed van af.
MarFokkema .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Heel veel keus, van sushi tot gegrilde lams koteletjes. Verse groente, veel vis en vlees. En uiteraard de kant en klare chineze gerechten. Toetjes ook erg uitgebreid. Er mocht wel wat meer ruimte tussen de tafels zijn. Weinig privacy.
Wout E.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Meerdere keren wezen eten, veel keuze, enorm dessert buffet. Erg goed dat de bakplaat gescheiden is voor Vlees en Vis. voor de kinderen hebben ze een pizza machine, en ruim assortiment aan slushpuppy's. Het eten is van erg goede kwaliteit en de bediening erg vriendelijk.
Binnenkort gaan we weer met de kinderen.
TKp .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Zéér slechte ervaring met de service bij "Wok in Vuur en Vlam".
Een tafel besproken voor 10 personen op zaterdag 24-01-2015 18.00 uur.
Bij de reservering vergeten te melden dat één persoon vrijwel niet kan lopen. (amputatie been)
Bij aankomst bleek dat de voor "ons gereserveerde tafel" uitgerekend het verst van het buffet verwijdert was.
Normaal kan de (invalide) persoon zijn vrouw "wijzen" wat hij graag wil eten, echter door de grote afstand tot het buffet was dit nu niet mogelijk, dus zijn vrouw moest deze keer uit ervaring tappen.
Een tafel, op dat moment gedekt voor 12 personen, het dichts bij het buffet, was leeg.
Gevraagd of wij er met onze groep van 10 personen konden plaatsnemen.
Dit werd geweigerd met als argument dat er misschien nog wel een grotere groep zou komen.

In strijd met de tekst op hun website (alles is mogelijk, we doen ons best het u naar de zin te maken) wordt er alleen naar omzet gekeken, menselijkheid is de leiding van "Wok in Vuur en Vlam" vreemd.
Jammer, voor dergelijke feest etentjes zullen wij in de toekomst moeten uitwijken naar meer "mens vriendelijke" restaurants.
Jhetveen .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Lekker goed klaargemaakt eten en veel keuze. Zelfs vers sinaasappelsap kan je zelf tappen. Veel tafels aan raamkant waar je goed en redelijk gezellig kunt zitten. Een groot minpunt is helaas de bediening. Vaak lang wachten om iets te drinken te krijgen en erg onpersoonlijk. Met een grom wordt aangegeven dat je je bordje moet afgeven om te wokken of grillen. Maar als het voornamelijk om het eten gaat een aanrader.
Wiggyboy .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
wij komen hier vaak en elke keer is het weer een feestje!
altijd top! soms iets langer wachten op het drinken maar voor ons is dat geen minpuntje.
Vera34 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Meerdere keren hier geweest en elke keer was het er goed vertoeven!
Heerlijk eten, service qua drank mag misschien wat spontaner en sneller.
De sfeer vind ik juist erg gezellig en knus. Vaker met de kids daar genoten, ze hebben daar een kinderbios en het aquarium is ook altijd interessant. Bij binnenkomst kun je de grote karpers voeren.
Broekspiep .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
het eten was alles zeer overvloedig en lekker .
We zijn hier voor de tweede keer met heel de familie geweest 30 personen.
Wat ons tegen viel was de bediening en met name de drank die veel te lang duurde voordat ze op tafel kwam. Veel van onze gasten waren hier ontevreden over . We hebben dit gemeld bij de directie maar geen respons gekregen.
We zullen dit restaurant dan ook niet aanbevelen bij onze kennissen en vrienden.
E.broeksema enschede
Gbfct B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Een aantal keer gegeten hier,
Voor een wok restaurant vind ik deze erg goed!
lekkere gerechten en redelijk veel keus in de gerechten.
De laatste keer dat we hier kwamen was het net verbouwd, Dit is wel een stuk beter geworden.
(Met een groot dessert buffet, zelf gebakken wafels, pizza's, pannenkoeken en nog een aantal dingen)

Zeker een aanrader.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
We zijn met 6 personen op Hemelvaartsdag geweest. Er bleken 600 !!! mensen te zijn. Naar mijn mening kon het restaurant dat helemaal niet aan. Maar 1 drankje gehad!!! (en echt wel vaker besteld). Blijkbaar moesten 's middags nog nieuwe mensen worden gebeld om te komen werken... Eten en variatie was ok. Toch lang wachten voordat je eten had :-(
Aankleding binnen niet echt sfeervol. Dus teleurstellend. Was voor verjaardag van m'n ouders...
Ermontsraat3 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Zeer vriendelijk ontvangen kip was prima en de overige gerechten ook er was volop keuze we waren met kleine kinderen maar er werd
goed op ingespeeld we hebben een erg gezellige avond gehad en komen zeker nog eens terug want er was aan eten en drinken geen
gebrek
De-proeverij .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
eten is lekker, als je van garnalen houd, super gebakken in knoflookolie! assortiment is erg uitgebreid, voor elk wat wils! niet gezellig als je met 2 personen gaat, dit is hét restaurant voor grote groepen! een echte wok-gelegenheid met goede prijs-kwaliteit verhouding!
Greevlip .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Vanavond wezen eten, ben hier voor de 4e keer geweest. Eten was goed op één ding na, mijn kip was niet gaar van binnen. Door gegeven aan de bediening en in die zei niet meer als: 'oke' en liep weer verder. 2 jaar geleden was de bediening en gastheer veel vriendelijker, er kon geen lachje van af deze keer helaas! Verder wel mooi groot en prijs is redelijk voor het eten.