Wok House

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
6,8
FrankVoorburg .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het eten en de service zijn goed en er is een ruime sortering, die regelmatig aangevuld wordt.. Wij vinden het echter jammer, dat de vlees- en visgerechten niet gescheiden van elkaar gebakken worden. Verder zijn wij erg tevreden en komen regelmatig bij u eten. Wij hopen, dat u dit ( makkelijke ) verbeterpunt kunt realiseren en wij met nog meer genoegen bij u komen eten.

De familie Voorburg

Annetjestp .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Het eten is erg gevarieerd en goed. Voor elk wat wils. We waren met 7 personen en iedereen was deze mening toegedaan.

De service was ook goed, we werden vriendelijk ontvangen en door een dame naar onze tafel gebracht. Wij hadden gevraagd om een tafel aan de zijkant van de zaal , die we ook gekregen hebben. Bij het vragen of de airco in verband met tocht en kou in onze hoek uit mocht was dit ook geen enkel probleem en werd deze gelijk uitgezet.

Bij binnenkomst ziet het er gezellig uit d.m.v. de siervijver(tje) doet leuk aan. De inrichting bij het wok/tepanyaki gedeelte is goed verzorgd. Het meubilair is gezellig, maar niet luxe.

Wij zullen hier zeker nog een keer naar toe gaan en anderen dit restaurant ook aanraden.
De prijs / kwaliteit verhouding is echt heel goed!!

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wij waarderen dit zeer. We zien ernaar uit u en uw gasten een volgende keer in ons restaurant te mogen verwelkomen.
Wok House Team
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Als we in Vlaardingen komen, blijft dit ons vaste stekje. Het is ongelooflijk dat je voor zo'n prijs kan eten, en de drankjes erbij inbegrepen zitten. Ook bier en wijn. Er is zoveel keus, of je nu van Chinees, Sushi, oesters of een normaal slibtongetje houdt. De warme gerechten worden steeds opnieuw aangevuld, zodat het niet de hele avond staat te pruttelen en aan het eind van de avond niet meer eetbaar is. Creme brulée wordt vers gebrand. Service is rustig en vriendelijk.
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Omdat de bij ons bekende concurrent op de Wilhelminahaven altijd op dinsdag gesloten is (wij hadden vooraf een vergadering deze dinsdag) zijn we op mijn aanraden hier maar eens gaan eten met de zaak. Wij hadden uiteraard gereserveerd. Bij binnenkomst kregen we een vriendelijke ontvangst, en werd ons de correct opgediende lange tafel aangewezen. Ons werd niet uitgelegd hoe alles werkte en waar je alles kon vinden. Wel een beetje jammer, want de meesten (een groep van ongeveer 30 personen) waren hier nog nooit geweest. De keuze qua vlees, vis en groenten was ruim voldoende, al werd er helaas niet altijd op tijd bijgevuld in de vitrines. Rekening houdend met een grote groep is dat ook wel begrijpelijk, en tijdens de "tweede ronde" is dat allemaal wel goed gekomen. Ook betreffende het nagerecht is er een ruime keuze, variërend van ijs met slagroom tot vruchten. Het bedienend personeel is uiterst beleefd en vriendelijk en doet zijn best, al duurde het wel vrij lang voordat iedereen voorzien was van koffie of thee na afloop van het eten. Wij hebben ons prima vermaakt en komen wellicht nog eens terug.
Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw recensie. Wij bieden u onze excuses aan dat er geen uitleg is gegeven. Normaliter doen wij dit altijd. Wellicht was er een miscommunicatie in het spel, waardoor wij hebben gedacht dat uw groep wist hoe ons arrangement werkt. Ondanks deze miscommunicatie hopen we u en uw gasten in ons restaurant te mogen verwelkomen.
Wok House Team
Joey94 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Al meerdere malen bij Wok House vlaardingen wezen eten, omdat de prijs/kwaliteit verhouding goed is. Laatst waren wij met z'n vieren hier wezen eten.

Het eten is erg goed van smaak en veel variatie. Er is keuze uit wokken, teppanyaki (bakplaat) en verschillende gerechten te vinden in de vitrines, waaronder sushi en dergelijke. Vervolgens gooi je het bord vol om te laten wokken of te bakken, wat normaal gesproken zo klaar is. Het enige nadeel is wanneer het druk is je langer staat te wachten in de rij, door slim hierop in te spelen sta je nooit lang te wachten (kijk van te voren waar het rustiger is). Sushi's zijn ook lekker, echter was het jammer dat deze niet worden bijgevuld als ze op zijn, waardoor je hier snel bij moet zijn en eigenlijk mee moet beginnen. Bij het wokken is te kiezen uit verschillende lekkere sauzen, voor ieder wat wils. Enige tip is om wat meer te variëren in de vlees- en vissoorten, ik heb nu namelijk al over een tijdsbestek van 3,5 jaar steeds hetzelfde vlees en vis gezien.

De service is op zich voldoende. De snelheid waarmee alles gedaan wordt is bovengemiddeld, echter de vriendelijkheid ontbreekt af en toe hier en daar (bij het bestellen van drank en het wokken). Eigenaren van de wok zijn overigens wel heel vriendelijk.

Het decor is niet heel erg bijzonder, de binnenkomst is wel erg leuk ingericht met een vijver. Tafels staan niet te dicht op elkaar en je kan gewoon rustig eten zonder te veel drukte om je heen. Looppaden om het eten te halen zijn breed genoeg om doorstroming te hebben.

Over het algemeen een goed all you can eat restaurant, waarbij de prijs eigenlijk erg laag is als je bedenkt dat hierbij ook drank inbegrepen zit (5 bier/wijn max. , onbeperkt fris). Wij komen zeker nog terug.
Geachte gast, dank u wel voor uw recensie en uw backup. Wij zullen dit zeker met ons personeel bespreken. Als gast moet u zich in ons restaurant thuis voelen. Wat betreft de variatie van de vlees/vissoorten kunnen we u meedelen dat bepaalde soorten standaard in ons assortiment zitten, en andere per dag wisselt. Indien u ons restaurant weer bezoekt, leggen we u met plezier uit welke soorten wij bedoelen. Met gastvrije groet, Wok House Team
A_Jai .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
2 dagen van te voren gebeld met de vraag of ze Sushi, lams- en varkensvlees hadden. "Ja, we hebben alles meneer" was het antwoord. Man Man Man wat was dat een teleurstelling! Geen lams Geen varkensvlees Sushi in een soort koelkast ERG koud! Eten was ook heel slecht.
De toiletten waren vies en oud! In heel de restaurant was het erg koud.
Ik zeg, sluiten die tent!
Beste gast, het assortiment van ons buffet varieert daar we met dagverse producten werken. Derhalve kan het zijn dat de ene keer lamsrackjes wel in het assortiment zitten, en een andere keer niet. Echter, u heeft genoeg keuze uit andere vlees/vissoorten. M.b.t. de sushi delen we u mee dat koeling verplicht is door de VWA, daar er rauw vis in verwerkt zit en deze in buffetvorm wordt gepresenteerd. Uw toiletbezoek was een momentopname. Het kan zijn dat een gast voor u het toilet helaas niet netjes achtergelaten heeft. U had uw ongenoegen dezelfde avond aan ons kunnen meedelen, zodat we een en ander konden uitleggen. Maar zeggen dat we ons restaurant moeten sluiten om de redenen die u genoemd heeft, vinden we wel heel hypocriet.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Was erg koud binnen. Dit doorgeven dat we koude wind voelden. Ons is een andere plek gegeven, maar dit scheelde niet veel. Enkel geen wind. De toiletten zijn zeer verouderd en bijzonder koud. Waarschijnlijk wordt er niet gestookt.
Bediening niet proffesioneel. Glazen worden aan de bovenzijde vastgepakt en op tafel neergezet.
Eten is goed, maar omdat we het koud hadden hebben we de 2,5uur niet uitgezeten.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Perfect restaurant als je voor een goede vaste prijs heerlijk wil eten en drinken. Prima prijs kwaliteit verhouding. Heel veel keus: vis, garnalen, vlees, groentes, maar ook oesters, pizza's en sushi's. Uitgebreid dessertbuffet. Goed systeem om kaart om te draaien voor het bestellen van alcoholische drankjes. Vriendelijke bediening. We hebben genoten.
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Een gezellige sfeer, veel keus en prima kwaliteit. Voor ieder wat wils, Chinese specialiteiten, Japanse gerechten (o.a. sushi) en diverse soorten vis en vlees van de grill (teppanyaki). Ook voor de kinderen is veel om uit te kiezen. Nagerechten waren ook heerlijk. Prima parkeer faciliteiten met korting. Een echte aanrader.
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Een restaurant met veel keus. Wij zijn hier een keer geweest met een klein gezelschap, maar dit keer met een grote groep voor een verjaardag. Dit restaurant is ideaal, voor ieder wat wils.
Wij waren nog geen €25 pp kwijt, en daar zat dan al het drinken, eten en bier bij!
Wij hadden aangegeven dat er iemand jarig was, en diegene werd in het zonnetje gezet door het personeel en kreeg een cadeautje!

Het restaurant is wel erg druk, maar alles werd snel bijgevuld. Wij hebben hier ook veel sushi gegeten. Dat werd deze avond 3x bijgevuld.
De creme brulee branden ze vers voor je, waar je bij staat.
Als extra service kregen wij kortingskaartje voor de parkeergarage.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Prima gegeten, lekker gewokt en genoeg keuze. Ik vond alleen het decor wat verouderd, misschien is dat een aandachtspuntje? Je zit ook redelijk dicht op elkaar, maar verder prima gegeten.
Frankcrama .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Regelmatig wezen wokken, zo ook weer bij dit "restaurant". De vrijdagen en zaterdagen zijn héél erg druk, zegt wel iets over de populariteit van dit concept, maar je zit niet echt op je gemak, wat een drukte en lawaai. Onoverzichtelijk en veel rennende en gillende kinderen.
Geachte gast, het spijt ons dat u hinder heeft ondervonden van rennende kinderen. Wij doen ons best om hen hierop te wijzen. Echter, wij zijn een kindvriendelijk restaurant en de verantwoordelijkheid ligt bij de ouders. Wij vragen om uw begrip hiervoor. Wij nodigen u uit om door de weeks eens te komen genieten, daar in de weekenden altijd gezinnen met kinderen komen.
Famz .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Goedkoop is hier ook echt "goedkoop".

Dit is ons tweede bezoek met een behoorlijk grote groep personen. Daar is deze plek ook wel goed geschikt voor.

Entourage en interieur zijn echt, echt achterhaald maar goed dat is niet het belangrijkste in een soort "vreetschuur". Voor dat niveau is het eten ook wel ok.

Er is overigens niks mis met vreetschuren. Zolang er maar diversiteit en voorraad is. Dat gevoel hadden we hier niet helemaal.

De reeds voorbereide gerechten waren sowieso niet tijd allemaal even warm en vers.

Het te bakken en wokken vlees was wel ok. De vis volgens sommigen wel en anderen niet.

De boontjes zaten vastgevroren aan elkaar vast en smaakten werkelijk nergens naar.

Deze avond was de sushi om half zeven al helemaal op...... Na diverse malen gevraagd te hebben om dat aan te vullen werd er schouderophalend gezegd "op is op".

De tepanjaki kok deed vrij onbeschoft naar diverse bezoekers (ook een kind!) die zowel wok-, als tepajaki ingrediënten onwetend op een bord aanboden.... Deze kok had duidelijk geen plezier in zijn werk en dat straalt door naar de bezoekers. Wellicht een aandachtspunt voor de eigenaren die hier op bijna iedere negatieve reactie reageren en dus terecht meelezen. .

Tenslotte hadden wij bij eerdere bezoeken de positieve ervaring dat we gratis uitrijkaarten kregen voor de parkeergarage. Helaas (pas na het afrekenen) hier hetzelfde antwoord als de sushi, de uitrijkaarten zijn op. Dat was met zes auto's toch even meer dan dertig euro onverwachte parkeerkosten.

Uit alles blijkt dat men hier echt alleen maar geld wil verdienen/besparen (bijvoorbeeld goedkoop fruit en desert) maar gastvrijheid niet hoog in het vaandel staat of dat in ieder geval niet tot uiting komt. Jammer.

Hier moet je echt alleen naar toe als je met een grote groep samen wil zijn en het meer om het samen zijn gaat en je niet al te veel geeft om het eten.

Toch zijn er wel "vreetschuren" waar het er wel een beetje uit ziet en waar wel iets meer diversiteit is en er ook tegen het eind van de avond ook de wat duurdere en versere voedsel beschikbaar is en personeel je het gevoel wil geven dat men je nog wel eens terug wil zien. Dat is onsinziens niet gelukt.

Geachte gast, het spijt ons dat uw 2e bezoek tegengevallen is. Wij hebben uw klacht besproken met de kok en bieden u namens hem onze excuses aan. Mbt de sushi delen we u mee dat deze dagelijks vers gemaakt worden. Als de vraag groot is, kan het gebeuren dat deze snel op is. We hopen dat er toch nog genoeg andere keus was voor u en uw gasten. Mbt de uitrijkaarten delen wij u mee dat wij deze, als extra service voor onze gasten, kopen bij de parkeergarage en afhankelijk zijn van hun levertijd.
Beau K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Het eten was lekker goeie sfeer vriendelijk ontvangen. Alleen de man achter de wok wat een brutaal persoon was dat. Dat was echt een min punt hij deed echt super onaardig en totaal niet gast vriendelijk !!! Jammer want daardoor kom ik er niet snel meer !
Geachte gast, dank voor uw recensie. Wij hebben uw klacht met onze kok besproken. Het was op de bewuste avond zeer druk waardoor hij op een bepaald moment gestressed raakte. Maar u als gewaardeerde gast mag daar nooit hinder van ondervinden. Wij bieden u namens hem dan ook onze oprechte excuses aan.
Gerald19 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
afgelopen weekend in het wok house wezen eten. wat een vreetschuur.
wachten op je drankjes en betaald parkeren. eens en nooit meer.
Geachte gast, een druk bezet restaurant betekent dat een restaurant goed is. Spijtig genoeg kon u dit niet waarderen. Misschien is een restaurant in een hogere klasse en met hogere prijzen meer geschikt voor u? Drankjes zitten bij onze prijs inbegrepen en kan men zelf halen bij de drankenbar, daar hoeft u niet op te wachten. Betaald parkeren is een besluit van de gemeente, niet van ons! Als extra service hebben we al kortingskaartjes voor 2 uur GRATIS parkeren.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Aan de buitenkant lijkt het een rechthoekig, koel gebouw, maar zodra je binnenstapt is er een warme ambiance. Qua gerechten is er meer keuze dan een gemiddeld wokrestaurant. Heerlijke sushi's. Voor seafoodliefhebbers een paradijs met verse oesters, sliptongetjes, zalm, garnalen etc. Warm buffet wordt regelmatig aangevuld. Uitgebreid toetjesbuffet met o.a. crême brulee, dat vers voor je wordt gebrand. Bediening is vlot en vriendelijk. We hebben een gezellige avond gehad en ons buikje vol gegeten én gedronken voor 22,75 inclusief bier en wijn!
President .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
All you can eat, dus verwacht geen haute cuisine. Snelle en correcte bediening en koks. Het eten is van redelijke kwaliteit, alleen de kant en klare gerechten moeten beter verwarmd worden. al met al niet slecht.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Wij hebben hier gegeten met een vrijgezellenfeest. Omdat wij met de mannengroep en vrouwengroep hier gingen eten waren wij met erg veel. Maar wij konden aan een tafel zitten. Ook werd aan het einde het bruidspaar nog even in het zonnetje gezet, dit kwam spontaan vanuit het personeel van het restaurant. Super tof en wat hebben wij gelachen. Het wokken liep goed door en wij hoefden niet lang te wachten voordat het eten klaar was. Ook als er iets op was werd dit snel weer bijgevuld. Ideaal is dat het all you can eat is en ook het drinken erbij zit. Voor zulke grote groepen is het dan makkelijk afrekenen. Ik kom hier graag nog een keer.
Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw recensie. Wij waarderen het erg als onze gasten het naar hun zin hebben in ons restaurant. Intussen is het bruidspaar nu een half jaar getrouwd. Via deze weg willen wij hen feliciteren.
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Een nieuw concept, had ik gelezen op de site. Wij waren benieuwd.
Ze hebben een nieuwe, strakke inrichting, wat het restaurant een stuk hipper maakt.
We mochten zelf de drankjes onbeperkt pakken en tappen!

Het eten was ook erg lekker, lamsracks, biefstukjes en gamba's! En daarnaast nog een heerlijk toetjesbuffet met crème brulee.
Wij zaten helemaal vol.
Eten én drinken, en dat allemaal voor één prijs.
Marc2020 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Ik was benieuwd... een eerste keer wokken. Na het lezen van de website was ik positiever dan ik had gedacht. Niet alleen wok, maar bijvoorbeeld ook sushi!

Wel voor de sushi-liefhebbers... blijf ver weg van deze plek! De sushi (vier verschillende soorten) staan te verkleuren in een kleine koelvitrine. De rolls vallen uit elkaar als je ze met een stokje wilt oppakken. En de sojasaus lijkt aangelengd te zijn met water.

Dan het wokken zelf. Wokken is geen eten koken, lijkt mij. Hier kies je uit een uitgebreid buffet mooie stukjes vlees, vis en/of groente. Dan kom je aan bij de wokpan, waar je, met zorg uitgekozen ingrediënten in 1 keer in een grote pan kokend water gegooid worden. Overigens, waar ook de ingrediënten van alle andere gasten in hebben liggen koken. Na 5 minuten koken gaat het nog even 2 minuutjes in een wokpan. Resultaat: een gekookte drek, waar overigens ingrediënten in dreven die ik persoonlijk niet eens had uitgekozen. Een soort soep. Prima als ze het een 'soeprestaurant' noemen!

Ben je vegetarier??? Vermijdt dan deze plek! Alle ingredienten van alle gasten gaan in dezelfde pan met water.

In de buffetten ligt de rauwe vis, kip en vlees vrolijk in horecabakken naast elkaar. De tang waar je de rauwe vis mee oppakt wordt tevens gebruikt voor de kip, voor de biefstuk en voor de groente. Echt bizar!

Ok, als je dat allemaal niet erg vindt is er 1 lichtpuntje in deze zaak... de teppanyakki-plaat. Maar nogmaals, ook dit rauwe, ongebakken vis/vlees ligt vrolijk tegen elkaar aan in de buffetten.

Al met al een povere hygiene, oud meubilair, vreetschuur (want gek genoeg, het is er hartstikke druk... alsof de smaakpappillen van de Vlaardingers massaal niet meer werken).
Beste gast, voor alle ingrediënten hebben wij een APARTE tang. Wellicht is dat u ontgaan? Het is gebruikelijk dat rauwe ingrediënten naast elkaar liggen. Om kruisbesmettingen te vermijden worden de ingrediënten eerst in kokend water gedaan en daarna gewokt, zodat alle vitamines behouden blijven.

Reactie van proever:

Beste medewerkers van het wokrestaurant in Vlaardingen. Zoals iedereen inmiddels toch wel weet is het zo dat groentes in kokend water stoppen ervoor zorgt dat de vitamines verloren gaan. Ga eens kijken bij WokToWalk in Amsterdam en zie hoe je een slimme, gezonde en vooral lekkere wokmaaltijd maakt.

anf 2e reactie van restaurant:

Beste gast, daar het voor u de 1e keer was dat u bij ons kwam, hopen we dat u een ander wokrestaurant (geen fastfood) zult proberen. Dan kunt u zien dat vrijwel alle wokrestaurants de ingrediënten eerst in kokend water doen om kruisbesmettingen te voorkomen. We zijn benieuwd naar uw ervaring.