Wok Golden City

Groningenlaan 91 9641 JP Veendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wok Golden City

Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Het wokken was heerlijk! Helaas was de biefstuk van de plaat te ver doorbakken en tegelijkertijd niet met de mes doorheen te komen. En veel te veel knoflook. Het vlees was slecht bereid en kwaliteit is niet goed te noemen. Tips voor het restaurant: leg eetstokjes bij de sushi en kleine bakjes voor de kikomansaus.
Bmartena .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Golden City, inmiddels toch echt wel een begrip in Veendam en omgeving. Het eten is er heerlijk, er is veel variatie en er wordt goed om de drankjes gedacht.
Wij hebben er zojuist weer eens gegeten met 4 personen en het was genieten. Ik kan andere mensen wel aanraden om niet te vroeg heen te gaan vanwege drukte. Het restaurant is al vroeg open en in het begin zijn er vaak wat grotere groepen met (veel) kinderen. Wanneer u rustig wilt eten kan dat vervelend zijn.
Tips? Zalm van de plaat, slibtong met gamba's van de plaat en krab met gamba's in combinatie met zwarte bonen saus gewokt. Heerlijk!
Alexus .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Op de avond dat wij er waren was het erg druk. We hadden gekozen voor een all in buffet formule. Door de drukte was het in het begin even wat langer wachten bij de wok en de bakplaat. Toch waren de medewerkers ook bij drukte in staat om alles keurig bij te vullen en netjes bij te houden. Ook de service aan tafel vriendelijk en voldoende aandacht. De gerechten zijn individueel allemaal op smaak. Leuke avond gehad met prima prijs-kwaliteit verhouding.