Wok four you

Kromhoutstraat 44 1976 BM IJmuiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wok four you

Dinsdag t/m Zondag 13:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Wij waren 45 jaar getrouwd ,,wij hebben heerlijk gegeten de bediening was heel aardig en,,,,wij kregen nog een leuk kadootje.dus een aanrader .en niet te vergeten heeeel betaalbaar.complimenten wok for you, tot gouw.
Marie97 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Laatst met m'n vrienden bij Wok Four You gegeten: super avond gehad! Goede prijs-kwaliteit verhouding, lekker gegeten en een goede service!
Steef C.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
We waren afgelopen week bij wok four you geweest. Ze hebben er veel eten te bieden. het eten was goed. wok four you is zeker een aanrader.
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Goed verrast heerlijk gegeten voor een goede prijs. Assortiment zag er top verzorgd uit. Zeker voor herhaling vatbaar
Bedant voor uw reactie. We Zullen nog beter ons best doen. Zie je snel weer in ons restaurant?
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Concept is duidelijk,je betaalt vooraf een vastgesteld bedrag (in het weekend 28 euro) en klaar ben je. Je laat je uitgekozen gerechten wokken of grillen bij een kok. Ik had vooraf Chinese tomatensoep,niets op aan te merken en veel vis bij de grill. Alles was vers. Toetje ijs. Al met al prima gegeten zonder gezeur van bediening,of wachten op je drankje,neen,je pakt het zelf als je ergens zin in hebt. Wij waren met twee Oostenrijkse vrienden,die het zeer waardeerde. Aanrader en qua eten verser en beter dan menig restaurant.
Jojo123 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Het is echt lekker ! keuken zijn vernieuwd , mooi geworden . Eten krijg vers warm een meer dan vroeg ! Goed gedaan!
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Voor haute cuisine ga je hier niet naar toe. Maar voor een gezinsuitje met voor elk wat wils is dit een prima tent, met een geweldige kwaliteit/prijs verhouding. En reuze aardige bediening, ondanks de drukte: op zondagavond zit toute IJmuiden hier.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Op een donderdag met 4 personen bij Wok Four You in IJmuiden gegeten. Er zijn kant en klare gefrituurde hapjes, Sushi, vlees en vis om te laten grillen of wokken en verschillende groenten die je ook naar keuze kunt laten grillen of wokken. Voor het vaste bedrag van 23,95 doordeweeks kun je er onbeperkt eten en drinken. Je kunt onbeperkt nieuw eten halen op voorwaarde dat je alles wat je op je bord hebt liggen opeet! Anders moet je een euro betalen! EEN PRIMA REGEL! Je lege bord wordt opgehaald en je mag weer een nieuw bord nemen voor de volgende ronde. Op deze manier word je gedwongen om steeds bescheiden porties te nemen.
Het eten was heerlijk, je kon een grote fles water uit de koelvitrine pakken, alleen de desserts waren wat karig: een aantal smaken ijs en verschillende soorten fruit en maar 1 soort gebak (iets van appelvlaai). De koffie daarentegen vond ik kwalitatief heel goed.
We hebben een heerlijke avond gehad, want we konden tijdens het eten gezellig met elkaar kletsen.
Kattenbabbels .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Met een grotere groep in dit restaurant gegeten tijdens een jubileumfeestje. Niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft; het restaurant is groot, heel groot. Te groot en te rumoerig. Schijnbaar komen hier vooral grotere groepen en familie-bijéénkomsten met kinderen.
Er is wel veel keuze aan eten wat je zelf dient op te scheppen. Een deel daarvan wordt vervolgens ter plekke gewokt door een vriendelijke kok die geen woord Nederlands spreekt. Een ander deel ligt opgewarmd in vitrines koud te worden en is uiteindelijk half lauw.
Helaas staat niet bij alles beschreven wat het is en dus was er geregeld verwarring of iets nu vis of vlees was...(niet handig als je geen vlees wilt eten). Karige keuze in desserts. Personeel zag je niet of nauwelijks.
Als roker was ik blij dat er een apart rookkamertje was maar mijn blijdschap sloeg direct om in walging; kapotte stoelen, smerige gordijnen, een gescheurd bankstel en een plakkende vloer. Ik was snel uitgegeten. Ik kom hier nooit meer!
Virenka .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Voor een wok restaurant hebben ze veel te bieden buiten de wok om. De sushi vond ik niet echt lekker, de vis was grotendeels dv maar ja de prijs maakt een hoop goed. Erg leuk om hier te eten als je met een groot gezelschap bent, niet leuk als je knus met een klein clubje gaat eten.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Het favoriete restaurant van mijn dochter. Ze is 10. Wok4You is een gigantisch restaurant. De term 'vreetschuur' die ik hier elders las, komt aardig in de buurt. Je betaalt vooraf en vervolgens mag je 'onbeperkt' eten en drinken. Onbeperkt betekent hier maximaal 2½ uur.
De kwaliteit van het eten is prima, behalve de sushi. Die is erg matig. En de sojasaus lijkt aangelengd met water. Verder is er 'ouderwets' Chinees eten (nasi, bami, babi pangang, fu yong hai, ku lo yuk) en allerlei soorten vlees en vis voor de wok of grill. Als toetje is er ijs met slagroom en chocolade- en aardbeiensaus.
Kortom, eenvoudig, maar prima eten voor een redelijke prijs. Wel erg massaal en een niet al te fijnbesnaard publiek. Veel groepen en grote (en vaak luidruchtige) families.
StukieSan .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Het ligt niet in de gezelligste straat, maar eenmaal binnen vergeet je dat snel. Heerlijk gewokt eten, zalige sushibar, zelf je drankjes pakken, een ijsbar en zéér vriendelijk personeel.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Eten hier is gewoon goed ook om met kleine kinderen heen te gaan want er is vanalles voor ze . Mn collega uit amsterdam komt hier op aanbeveling van mij zeer vaak . Hij was blij dat ik hem dit adres had gegeven. Enige wat jammer is is dat het wat groots is