Wok Fong Shou

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Wok Fong Shou

PeerkeF .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Volop gratis parkeergelegenheid, volop ruimte, vriendelijke bediening.
Het bekende concept: 2½ uur onbeperkt tafelen inclusief drankjes voor een vaste prijs (21,50, weekend 24,00). Ook andere arrangementen mogelijk en wisselend afhaalmenu
Een enorme keuze in gerechten en bereidingen: soep, (chinees) buffet, tepanyaki, wokken, grill, sushi, dim-sum. Ook bestellen en aan tafel laten brengen mogelijk.
Niet alle gerechten zijn even lekker, maar door de enorme keuze toch voor elk wat wils.
Leuk is dat als een soort amuse onmiddellijk 3 kleine hapjes (garnaal in tempurabeslag, kip teriyaki en carpaccio) werden geserveerd. Deze zitten natuurlijk in de all-in prijs, maar het geeft wat cachet en zijn een lekker voorproefje van de mogelijkheden.
Ik had o.a. prima sate met goede saus, gebakken banaan en nasi met bawang goreng en seroendeng. De bami was helaas lauw.
Het dessertbuffet is niet erg uitgebreid, voornamelijk ijs en vers fruit (heerlijke luchees), tenzij ik een stuk buffet heb gemist.
Wat me wel verbaasde was dat bakken met stukken rauwe kip en garnalen in het buffet tussen de bakken bereide gerechten stonden.
Een prima plek, niet alleen voor de grote eters, om voor een zeer redelijke prijs eens lekker uit te eten.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Vandaag voor de tweede keer bij Fong Shou gegeten. We kunnen niet anders dan concluderen dat het een uitstekend Wokrestaurant is met zeer vriendelijk personeel, veel keus, goede ingrediënten (vers en mals vlees, dagverse vis) en een zeer scherpe prijsstelling. Voor 24 euro per persoon eet je all-inclusive, inclusief all-you-can-eat sushi, sashimi en prima grill-, wok- en buffetgerechten. Een absolute aanrader!
fairytea .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Wij sluiten ons bij de vorige klant aan! We hadden voor onze trouwdag een all-in bon gekregen, en dachten dan zullen we misschien twee drankjes p.p krijgen, maar niets is minder waar. Elke keer kwamen ze vragen of alles goed was en of we nog wat wilde drinken. Er werkt daar op dit moment een blonde jongeman waar we enorm over te spreken zijn, zo netjes/beleefd/hulpvaardig. Ze hebben daar een systeem dat je een menulijstje kunt invullen aan tafel, dan komen ze dat aan tafel bedienen, of je neemt een knijpertje mee met jouw tafelnummer, als je dan iets uitzoekt voor op de gril, dan bevestig je het knijpertje aan je bord en hoef je het alleen af te geven, het wordt dan ook aan tafel weer afgeleverd. Al met al heerlijk gegeten en we voelde ons echt in de watten gelegd. Ondanks dat er maar vier tafels bezet waren op dinsdagavond , was geen moeite teveel. Toen wij een fooi wilde geven , wilde de eigenaresse het eerst niet aannemen, toen gaf ze ons nog een flesje pruimenwijn mee. Fijne avond gehad!
Rosa123 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
In juli ben ik hier met mijn familie gaan eten, omdat mijn oma 85 jaar werd, reden voor een feestje dus. Wij hebben aan het personeel doorgegeven dat oma jarig was, zodat het personeel een verrassing zou verzorgen. Tegen de tijd dat wij een toetje aan het eten waren, kwamen zij met een ijsje, een cadeautje en een paar mensen zingen bij onze tafel en werd er een foto gemaakt van oma. Voor haar was dit een hele grote en leuke verrassing!!
Kortom, perfect om hier te gaan eten ter ere van een verjaardag!
Het eten was verder dik in orde en het personeel was heel erg vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug!