Wok Fong Shou

Van Heemstraweg 24 6644 KG Ewijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wok Fong Shou

Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Vandaag voor de tweede keer bij Fong Shou gegeten. We kunnen niet anders dan concluderen dat het een uitstekend Wokrestaurant is met zeer vriendelijk personeel, veel keus, goede ingrediënten (vers en mals vlees, dagverse vis) en een zeer scherpe prijsstelling. Voor 24 euro per persoon eet je all-inclusive, inclusief all-you-can-eat sushi, sashimi en prima grill-, wok- en buffetgerechten. Een absolute aanrader!
Fairytea .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Wij sluiten ons bij de vorige klant aan! We hadden voor onze trouwdag een all-in bon gekregen, en dachten dan zullen we misschien twee drankjes p.p krijgen, maar niets is minder waar. Elke keer kwamen ze vragen of alles goed was en of we nog wat wilde drinken. Er werkt daar op dit moment een blonde jongeman waar we enorm over te spreken zijn, zo netjes/beleefd/hulpvaardig. Ze hebben daar een systeem dat je een menulijstje kunt invullen aan tafel, dan komen ze dat aan tafel bedienen, of je neemt een knijpertje mee met jouw tafelnummer, als je dan iets uitzoekt voor op de gril, dan bevestig je het knijpertje aan je bord en hoef je het alleen af te geven, het wordt dan ook aan tafel weer afgeleverd. Al met al heerlijk gegeten en we voelde ons echt in de watten gelegd. Ondanks dat er maar vier tafels bezet waren op dinsdagavond , was geen moeite teveel. Toen wij een fooi wilde geven , wilde de eigenaresse het eerst niet aannemen, toen gaf ze ons nog een flesje pruimenwijn mee. Fijne avond gehad!
Rosa123 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
In juli ben ik hier met mijn familie gaan eten, omdat mijn oma 85 jaar werd, reden voor een feestje dus. Wij hebben aan het personeel doorgegeven dat oma jarig was, zodat het personeel een verrassing zou verzorgen. Tegen de tijd dat wij een toetje aan het eten waren, kwamen zij met een ijsje, een cadeautje en een paar mensen zingen bij onze tafel en werd er een foto gemaakt van oma. Voor haar was dit een hele grote en leuke verrassing!!
Kortom, perfect om hier te gaan eten ter ere van een verjaardag!
Het eten was verder dik in orde en het personeel was heel erg vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug!