Wok Express

Vrijdag 11:00 - 21:30
Zaterdag 11:00 - 21:00

Nennis N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Lekker geluncht hier. Verse ingredienten, goede structuur en snel bereid. Tjap tjoy met kip en nasi genomen. Superlekker en vers! Nasi iets teveel soja saus (waardoor te zout). Leuk zaakje, beetje armoedig, maar met uitzicht over Rotterdam Centrum.
Cleotiti .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Ik ben met een vriendin hier wezen eten, gewoon om de gezelligheid. Ik had al even op internet gekeken wat mensen hier van vonden en de meningen waren verdeeld. We hadden allebei een roti genomen. De service was verschrikkelijk. De vrouw achter de kassa schreeuwde opeens iets en mijn vriendin en ik dachten dat de vrouw het tegen haar had, maar ze had het dus tegen de chef. Niet echt professioneel. Het eten was minder, de kerrie had geen smaak. Er was veel te veel saus over de kerrie en de groente had geen zout niks. De roti plaat was heel hard. Ik vond het gewoon niks.
De sfeer vond ik ook niet echt denderend, een beetje kil.

Ze zeggen dat de broodjes hier lekker zijn, dat zal ik een andere keer wel uitproberen.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Gisteren heb ik hier een roti kipfilet gehaald en moet zeggen dat dit de duurste roti is tot nu toe € 9,- (bij andere zaken betaal je veelal € 6,50- € 7,50)

Ondanks de hoge prijs, moet ik zeggen dat deze roti wel mijn favoriet is. Ik vind deze het lekkerst. Waarom, omdat je hier dezelfde kipkerrie krijgt als die op de broodjes zitten. Een wat dikke pikante kerriesaus enorm lekker, zitten rode pepertjes in verwerkt. Ook kousenband erbij zoals het hoort, aardappels, een ei, een rotiplaat en een komkommertje on top.

Je wordt snel geholpen en het eten is ook snel klaar wat prettig is. Als je boven zit heb je leuk uitzicht over de Binnenwegplein.

Naast de roti raad ik een wok charsiu (tja sieuw) met noodles aan.
Sara85 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Na lange tijd hier weer eens gegeten voor een snelle hap. Het leuke aan het gebouw is dat je vanaf boven het hele plein overziet en dat is leuk mensen kijken. De service was ok, niet uiterst vriendelijk maar snel en to-the-point, voor een snelle hap voldoende dus. Mijn man en ik bestelden beide een nasi-schotel voor €8 p.p. De portie nasi is erg ruim, beiden konden we maar ongeveer de helft ervan op. Het wordt geserveerd met 2 stokjes saté, die erg lekker zijn, en 3 stukjes gegrilde kip. De kip is ook erg lekker, met een smakelijk krokant korstje, de saus over de kip is iets teveel van het goede, hierdoor kan je het ook niet makkelijk eten zonder vieze handen te krijgen. De smaak is prima, de porties ruim, goede plek voor een snelle hap dus.
Eten1744 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Als ik in Rotterdam ben dan ga ik hier altijd even een portie sate halen. De Sate is hier echt supergoed. Personeel is onaardig en de zaak in niet echt gezellig. Wanneer ze aan de laatste 2 punten zouden werken dan zou het helemaal een superzaak worden. Maar voorlopig blijf ik mijn sate hier gewoon halen!