Wok Euroborg

Boumaboulevard 117 9723 ZS Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wok Euroborg

Kees R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
prima wok met prima eten. het was rustig toen wij er waren maar als het weekend is dan is het buffet te klein en wc te krap. maar voor 21.50 inkl drank weinig op aan te merken.
Suyenne Alberta K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Beste Wok Euroborg,

Hier even weer een bericht van ons.

Wij hebben op 4-3-2016 weer genoten van jullie Geweldige Wok Arrangement!!!
En de waardering en beoordeling is hetzelfde als de vorige keer dat wij bij jullie uit eten gingen.
Tevens willen wij er nog iets extra's bij vermelden en dat is dat op die dag zat het restaurant vol met mensen en er was totaal geen onenigheid!

Met hele vriendelijke groeten,

Tevreden Klanten, te Hoogezand-Sappemeer
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wij zijn met een groep van 15 mensen gaan eten bij de Wok Euroborg.
In mijn ogen is het een standaars all you can eat, niet echt buitengewoon. Het ziet er vanbinnen niet echt chinees uit.

Er is een mogelijkheid om vlees/vis en groenten te wokken. Er is een bakplaat en er is een diversiteit aan 'chinese' gerechten.

Wij zijn vrij vroeg gaan eten (half 6) maar tegen 6 uur was het wel erg druk. De ruimte van het buffet is wel dusdanig beperkt dat het te klein is als er zoveel mensen in het restaurant aanwezig zijn.

Ik heb eigenlijk weinig met het personeel te maken gehad. Bij binnenkomst is ons een tafel gewezen. Bij de wok en bakplaat staat er iemand eten te bereiden en zo nu en dan word je bord opgehaald.

Al met al oké maar zeker niet speciaal!
Minstapolio .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Mijn excuses. Over dit restaurant kan ik eigenlijk niets positiefs vertellen.

4-april besloot ik naar mijn goede vriend in Groningen te reizen. Daar wij samen naar de Wolff-bioscoop zijn geweest en het restaurant Euroborg er om de hoek zit hebben wij hier een tafeltje voor twee bezeten.

Met goede hoop wandelde wij naar het buffet. Het buffet wat erg krap is voor een grote menigte. Laten we eens beginnen met een bord met warme Bami, satésaus en stukjes kip. Helaas, de Satésaus en kip hadden weinig smaak.

Buffet beoordeling:
Veel gerechten zijn al snel afgekoeld. Het is vaak smaakloos, te zout of te waterig.
Niet alle borden zijn schoon. Zo ontdekte ik een bord met een rare roze vlek.

Personeel beoordeling:
Het persoon staat vaak met elkaar te babbelen rondom de bar. Het is hinderlijk als je door deze menigte van personeel naar je tafeltje moet lopen.

Restaurant beoordeling:
Toilet pauze? Hopende dat je van knus houd. Het herentoilet is erg klein, gepropt en onprettig als je daar moet gaan toiletteren en je handen wassen.

Prijs/Kwaliteit:
Mijn mening? €28.50 p.p. is mij erg prijzig.

Eindbeoordeling:
Deze beoordeling is gebaseerd op mijn ervaringen met dit restaurant op 4-april 2015. Bijna drie keer per maand ga ik naar een restaurant. Dit restaurant is voor mij niet zijn geld waard.

Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
De kwaliteit van de producten en keuze van drankjes zijn goed.
De plaatkok kan het niet aan. Ik heb 10 minuten met een stuk zalm op mijn bord dat al klaar was gemaakt door hem staan wachten op een biefstuk die uiteindelijk iemand anders meegenomen heeft. Helaas komt er in deze wok een ander soort publiek dan in andere wok restaurants in Groningen. Het Tokkiegehalte is erg hoog, vandaar waarschijnlijk ook de rare regel dat je moet betalen als je je drinken niet opdrinkt en dat je een kwartier voor het einde geen drinken meer mag pakken? Nu blijven wij nooit zolang maar dit zijn toch vreemde regels. Het eten is prima alleen het publiek is minder en dat is jammer.
Ook de keuze van de bijgerechten en voorgerechten als sushi is voldoende.
Proeveruutgrunn .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Wij hadden zin in wokken dus werd het Wok Euroborg!
Het is een typisch wok restaurant (all you can eat) met een moderne decor , maar toch vond ik het niet iets speciaals hebben.. het vlees groenten rijst etc was ok je staat in de rij (geen probleem) maar het meest irritante vond ik wel de mensen (de wokkers/grillers) die bijna geen een woord nederlands konden praten en mij zowat gingen negeren bij het stellen van vragen..(jammer genoeg). 2 rondes en een ronde voor dessert en wij waren vol! eten is ok bediening was er wel maar niet echt nodig (en weinig te zien), decor goed(modern) maar naar mijn mening niet echt speciaal chinees/aziatisch uiteindelijk voor een wok restaurant is het een goed keus.. nog een klein minpuntje vond ik toch dat alle soorten vlees in de zelfde wokpannen ging.. als je het appart doet dan word het er ook niet beter van qua wachten in de rij dus snap het aan de ene kant wel en aan de ene kant ook weer niet maar afijn voor dat bedrag mag je niet zeuren ;)
Andries R.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Lekker eenvoudig wokken. Je besteld zelf wat bij de koks en die maken het voor je klaar. Voor de rest is het gewoon opscheppen naar keuze. Het eten is zoals je kunt verwachten bij een wok restaurant. De ligging is prima en vlakbij het station Europapark. Kortom een prima en voordelig restaurant.
Berry .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Algemeen: ik vind dit restaurant ongeschikt om gezellig te gaan eten. Wij waren met een groep en dan is het prima maar voor een gezellig, sfeervol etentje hoef je hier niet heen te gaan. Te massaal, te onpersoonlijk, kortom ongezellig.
Eten: er is in principe voor ieder wat wils, honger hoef je er niet te lijden. Kwaliteit van de spullen is redelijk maar niet bijzonder. Het geheel is zeker niet vies en misschien mag je voor zo'n prijs ook niet meer verwachten.
Service: in principe is er weinig persoonlijke aandacht voor de gasten omdat je er alles zelf kunt doen. Het eten halen doe je zelf, het drinken halen doe je zelf. Af en toe komt er iemand langs je tafel om een bord weg te halen maar veel interactie is er dan niet.
Decor: weinig inspirerende omgeving, zowel van binnen als van buiten. Veel grijs beton van buiten. Binnen is het vrij massaal.
Leuk om een keer met een groepje te gaan eten maar vaak zul je mij hier niet aantreffen.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2014
De eerste keer dat ik hier ging eten i.v.m. een 40 jarige werkjubileum van een collega. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en naar ons (lange) tafel begeleid, aangezien we met een groep van 30 man waren. Het decor vond ik aan de saaie kant. Simpel en snel in elkaar gezet. Maar aangezien ik met een groep was heb ik hier verder geen aandacht aan besteed.

Het eten daarentegen was erg goed maar het is wokken en geen á la carte. Teppanyaki was ook een genot alleen ze hadden geen knoflook over je vlees/vis moeten doen want dat bederft de smaak. Nadat ik bij de tweede ronden vroeg of dat weggelaten kon worden was dat geen probleem. Het personeel was verder vriendelijk en werkten hard om iedereen naar de zin te maken, b.v. vieze borden werden snel weggehaald. Alleen drankjes worden niet geserveerd. Je dient alles zelf te pakken.

Hoewel ik geen fan ben van wokken heb ik toch prima naar mijn zin gehad en heb prima gegeten. Dit is overigens wel een wok-restaurant waar je moet een groep heen moet en niet met b.v. je vriendin/vrouw.
NicoleM86 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Ik heb zelf alle wokrestaurants in Groningen wel gezien en ben absoluut geen fan van de Euroborg wok. Het komt op mij over op een vreetschuur.
Ook de keuze in het eten vind ik minden als bij de andere wokrestaurants in Groningen.
Ik moest lang wachten voor het wokken.
Martijn1-1 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Bij aankomst bleek er speciaal voor onze groep een tweetal zeer goed geklede bediening klaar te staan. Subliem! Na wat kleine foutjes in het begin, misschien te wijten aan sumiere instructies, kwamen zij goed op gang en was er een onberispelijke aanvoer van heerlijkheden als bier en biefstuk. Nadat ik heb mogen proeven van de zeer uitgebreide keuzemogelijkheden ben ik het meest te spreken over de biefstuk en de sugarsnaps in hete saus.
Sazuu .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Typisch wokrestaurant. Goedkoop en veel eten voor een wokrestaurant. Smaken verschillen. Ik hou er niet van om steeds weg te lopen van tafel om weer uit bakken te snaaien of bij een balie te wachten voor wat garnalen of gewokt vlees/groenten. De smaak is prima, de prijs is goed, voor een gezellig restaurant ga ik liever ergens anders naar toe. Het is maar waar je van houdt. Met de drukte valt het wel mee, dat heb ik anders meegemaakt.
L D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Wok Euroborg is het enige wok restaurant met heel veel keus uit het buffet die ik ken. Vooral de grillplaat is mijn favoriet. Wat bij andere restaurants heel erg beperkt is qua grillen heb je hier heel veel keus. Naast heel veel keus is het eten ook erg lekker en vers :)
Lizsaaa .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Één zin; de keuze is reuze! Voor ieder is er wat wils. Wil je lasagne, dan is er lasagne, bitterballen? bitterballen it is! Leuk als je met een grotere groep bent om met zijn allen te gaan eten, ook omdat het drinken bij de prijs in zit, valt de prijs ook nog wel. Ondanks dat er zoveel keus is, is het eten van goede kwaliteit. Gewoon een leuke, ongedwongen sfeer, niets moet, alles mag en kan!
J F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Hartelijke ontvangst, reserveren noodzakelijk, bij binnenkomst begeleidt een gastvrouw je naar je tafel en geeft desgewenst uitleg.. Je kunt er wokken maar ook gebruik maken van de teppanyaki. Keuze uit ondermeer, ossenhaas, kangarobiefstukjes, lamskotellen, en meerdere vissoorten.Voor het wokken kun je zelf de keuze maken uit talloze verse en hoogwaardige ingrediënten, de koks bereiden de maaltijd en zelf kun je kiezen of je er een saus over wilt en welke, je kiezen uit wel 8 soorten. Er is een uitgebreid voor en nagerechten buffet. De drankjes, fris, bier en wijn zijn bij de prijs inbegrepen. Bij betaling krijg je een gratis uitrijkaart. We komen hier vaker, je kunt er verfijnd, maar ook grofstoffelijk eten. Een prima plek. Het is er altijd bomvol, dus reserveren is een must!
InVe .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Prima eten. Wel echt een plek voor onbeperkt eten en drinken, d.w.z. regelmatig luidruchtige groepen eters. Maar verder is het : what you see is what you get. Onbeperkt wokken en drankjes all inclusive. Wordt goed aangevuld, dus geen half lege buffetten. Gewoon lekker, niet heel bijzonder, maar wel altijd met een te volle buik naar huis.