Wok en Grill restaurant Het Genoegen

Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:30

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
De formule werkt natuurlijk heel goed, als je met 3 jong volwassen hier eet en je hoeft niet te letten op het aantal drankjes!
De koude gerechten zijn van prima kwaliteit, ook voldoende keus in verse groente en vlees en vis, maar na het klaar maken smaakt alles toch wel een beetje gelijk door steeds dezelfde toevoeging van olie? lenteui en knoflook, maar goed, voor een actieve avond is dit zeker niet fout, en doordeweeks prijstechnische helemaal goed.
Laura1974 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Heel erg goed. Lekker eten/ruime keuze. Vriendelijk personeel. Een echte aanrader. We gaan bijna elke week. Echt een top wok.
Carina A.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Ongezellig restaurant met grote zalen waar zo veel mogelijk tafels in gezet zijn. Het eten is redelijk. Er is voldoende keuze en de bakken worden allemaal op tijd bijgevuld. Wel is het dringen rond de buffetten, bij de bakplaat en de drank. De rij is soms erg lang. Bij thuiskomt mag je hele kloffie in de was, wat een etenslucht hangt er aan! De wijn (wit droog) komt uit een tap maar smaakt zeker niet slecht, verder is er een ruime keuze aan frisdrank en zelf verse jus te persen. Bediening haalt netjes op tijd vuile borden en glazen weg. Indeling is niet optimaal. IJs en fruit aan de ene zijde, aan de andere zijde blijkt nog appeltaart, tompouche en spekkoek te staan.
Fiem .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Op een woensdagavond hier met 2 kleine kinderen wezen eten.
We hebben het enorm naar ons zin gehad.
Het eten is kakelvers en er is best veel keuze. Het smaakt verrukkelijk.
Assortiment bestaat uit verschillende salades (zoals Griekse salade, Kipsalade), koude voorgerechten (o.a. sushi, carpaccio, makreel, haring), fruit (o.a. verse aardbeien, ananas, watermeloen, galia meloen), nasi/bami met uitgebreid 'standaard' chineze sauzen, hollandse/chineze snacks, veel sausjes, toetjes, soep, mooie verse wokgroentes en vlees.
Ook het assortiment drinken is groot. Je mag zelf je drinken inschenken. De koffie is heerlijk en heb ook lekker genoten van een slush puppie.
Wat wij zelf een groot pluspunt vinden is dat er een speelkamer voor de kinderen is.
Prijs is gunstig. Ons 3-jarige dochtertje eet heel erg weinig maar bij 'Het Genoegen' betaal je naar leeftijd van het kind. Voor volwassenen was het slechts 22,50 incl drank.
Wij komen hier zeker terug!
Misschien nog een klein puntje van verbetering: borden en glazen sneller weghalen.
Ricardo74 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Buffet is van zeer matige kwaliteit. Nasi zit weinig smaak aan en andere gerechten zijn allemaal van een kant en klare 'supermarkt' kwaliteit. Wok niet geprobeerd maar alles staat stijf van de knoflook. Het is gewoon een 'vreetschuur'. Niet erg als je veel wilt eten en niet om kwaliteit geeft. Wat heel lekker is, dat is de chocolade fontein waar je aardbeitjes kunt chocolateren.
Maar al met al niet voor herhaling vatbaar.
The-judge .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Voor een wokrestaurant een zeer uitgebreide keuze aan voor, hoofd en nagerechten, kwalitatief zeer goed vlees en verse producten!