Wok De Hoven

31-575519903

Meer informatie over restaurant Wok De Hoven

Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
De entree geeft het gevoel van een klein restaurant, donkere kleuren, wat gedateerd qua stijl. Zeker omdat het deel met de etenswaren relatief klein is. De ontvangst was vriendelijk, men wist onmiddellijk de naam (we waren met 7 personen, misschien hielp dat). Het zitgedeelte is veel groter, de stoelen prima. Het splitsen van het restaurant pakt goed uit, want daardoor ruik je niet helemaal naar de tepanyaki of wok. Het eten is goed, de keus uitgebreid genoeg. Lamsracks, altijd een beetje een gok, waren goed, net als de zalm, de ossenhaas en de eendenborst. Bij de wok/tepanyaki zijn ze wel overvloedig in het gebruik van soja-achtige sausen. Als je dit niet waardeert, gewoon even zeggen. De soepen waren flink gebonden, mij iets te veel, maar qua smaak goed. Personeel was attent en ruimde vlot de borden op. De prijs voor kinderen hadden we even niet goed begrepen van de site (layout probleempje): tot en met 11 jaar geldt het kortingstarief, vanaf 12 jaar betaal je de volle prijs. Begrijp me goed: met die prijs is niets mis, voor wat je er voor krijgt, inclusief drinken.
Riena V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Zoals altijd heerlijk gegeten bij Wok de Hoven. Vooral de producten van de tepanyaki zijn heerlijk, nergens anders vind ik het vlees en de vis zo lekker op smaak gebracht. Zelf maak ik weinig gebruik van het kant en klaar buffet, maar afgaande op mijn tafelgenoten is dit ook erg smakelijk. Daarbij hebben ze ook heerlijke voorafjes, zoals sushi, carpaccio, soep en verschillende salades. Ook de toetjes zijn ruim gesorteerd en de meesten erg lekker. Afsluitend met een lekker kopje cappuccino en mijn avond was weer top. En natuurlijk komen wij hier weer graag terug!
E S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Goed uitgebreid buffet, alles werd netjes aangevuld. Warme buffet in verhouding iets minder, maar de optie om je maaltijd vers te laten wokken door een van de chefs maakt het goed. Vriendelijke service, we werden zelfs na afloop in onze jas geholpen. Netjes verzorgd restaurant, alleen de toiletruimte kan een goede opknapbeurt gebruiken.