Wok de Geusselt

6,2
6,3
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Met een socialdeal gaan wokken. Bij aankomst bleek dat de verschillende deals niet met elkaar gecombineerd mochten worden en er dus verplicht bij betaald moest worden. Dit werd verteld door een niet al te vriendelijke vrouw. Ook de mannen achter de wok en bkaplaat hadden er weinig zin in. Echter, een vriendelijke oudere man had wel lol in het bezorgen van drinken en maakte regelmatig een grapje.
Eten valt op alle fronten behoorlijk tegen. Sushi is taai en lijkt van de groothandel te komen. Saladebar werd niet aangevuld. Eten voor de wok/bakplaat zag er wel prima uit. Helaas werd er flink wat sojasaus overheen gegooid, dus smaakte alles zout. Bereiding op de tepanyakiplaat was ook zout en er werden gigantische porties bereid. Eten uit de warmhoudbakken zag er weinig smakelijk uit.
Kortom, grote hoeveelheden matig eten voor weinig geld in een sfeerloos restaurant met matige bediening...
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Vanavond hier gegeten, al-in via een socialdeal. Prijs is oké, maar de kwaliteit erg slecht. Bijgerechten en sushi allemaal fabrieksspul, tepan yaki veels te veel knoflook en zwaar doorbakken biefstukstukjes. Eens maar nooit weer.

Personeel deed z'n best. De locatie zelf was viezig, oud en afgetrapt. De 'kinderkamer' was kaal en saai en smerig.
MamavanJort .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Borden en bestek niet schoon. Verkeerde drankjes gebracht en door de enorme hoeveelheid gasten is het geheel ongeorganiseerd. Veel schalen snel leeg en duurde dan even voor het werd aangevuld. Al met al voor ons niet voor herhaling.
Cindy M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
We hebben vanavond met social Deal hier gegeten. All in zeggen ze dan. Oke he betaald maar weinig maar dat ik 4 keer moet bedelen voor wat te drinken. Het personeel rent als een kip zonder kop rond. Alleen met een leuk figuurtje red he het echt niet in de horeca. Echt horecapersoneel zou al een hoop schelen!!!!!. Bestek servies en glazen allemaal niet goed schoon. Dit kan toch allemaal beter. Structuur is zeer belangrijk. Mij zien ze hier nooit neer terug.
Sliepo .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Eten perfect in orde.
Alleen is het eten uit de bakken wat al klaarligt niet altijd even warm.
Wok, erg lekker. Tepan Yaki, nog lekkerder.
Vooral de biefstuk, champignons en de garnalen van de Tepan Yaki zijn mijn favoriet.
Vriendelijk personeel, en erg veel keus.
Voor ons de favoriete wok in de regio !
MirandaM91 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
De bediening is erg vriendelijk en beleefd. De eetruimte is niet erg sfeervol, dit komt met name door de belichting. Er is een uitgebreide keuze aan eten. De kwaliteit van het eten is helaas minder. De sushi ziet er lekker uit maar de rijst daarvan is hard en smaakloos, net plastic. Er zijn genoeg lekkere wokingrediënten om te kiezen. Maar eenmaal gewokt met de zwarte bonen saus (teveel saus) smaakt alles naar een hap zeewater, veel te zout. Ook als ik wat van de plaatgril neem is het veel te zout. Eerst bakt de kok mijn garnalen en mosselen op de plaat en net als ik denk "ze zijn klaar, dat zal goed smaken", gooit hij er zonder te vragen een grote scheut zoute woksaus en uitjes overheen. Bij thuiskomst ruiken mijn kleren naar wokdampen, dus de afzuiging is ook niet goed.
Ik heb een gezellige avond gehad maar ik zou niet snel terug gaan naar dit wokrestaurant.
Wielrenster .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Wij kwamen om 20.00 eten, er werd niets meer aangevuld bij het buffet. Bij het wokgedeelte werd er mie in de wok gedaan zodat je al gluten binnen krijgt als je iets laat wokken, de mie kan toch ook in warmhoud bakken? De vis bij het grillgedeelte was wel goed. Het eten wat warm gehouden werd was veelal lauw. Kortom geen aanrader!
Alain P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Gisteren gaan eten bij de de wok in de Geusselt. Je weet wat je, je kunt voorstellen bij een wok.
De sushi die ze er tegenwoordig serveren is niet top. De wokgerechten zijn standaard zoals bij bijna elk wokrestaurant. Helaas lopen er veel gasten rond, die het niet gewend zijn om in een "restaurant" te eten. Gekleed in trainingspakken, al aan het eten als ze naar hun plaats lopen en kinderen die ongestoord mogen rondrennen. Personeel is vriendelijk en allert. Wel is het vreemd dat er tegen je gezegd wordt dat je aan je laatste drankronde zit terwijl het all-inclusive is. Standaard maar lekker.
ReaHagen .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Wok restaurants zijn overal hetzelfde. Ook bij wok geusselt kan je voor een bepaald bedrag onbeperkt eten. Veel families met kinderen komen hier en vond het zelf nogal lawaaierig. Het eten is standaard en kan haast iet fout gaan. Zelf gooi ik af en toe ook met de wokpan thuis, maar deze keer had ik geen zin om te koken. Als je voor een goedkope prijs onbeperkt wilt eten, kan je hier goed terecht