Woest

Heemstedestraat 27 1059 CZ Amsterdam Nederland Kaart
31-207522536

Over restaurant Woest

Creatief, seizoensgebonden & wonderschoon

Bij het sfeervolle restaurant Woest kun je terecht voor Frans-internationale keuken waarbij wordt gewerkt met de meest verse producten. Groenten zijn knapperig en smaakvol, de gerechten verfijnd. De gegrilde Brand&Levie worst is daarbij een favoriet van vele gasten.

Meer informatie over restaurant Woest

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Hier voor 3e x gegeten. Ik had Marokkaanse stoofpot. Die vond ik helaas niet zo. Het vlees was verre van mals. En veel zeempjes of harde stukjes erin. Had vorige keer biefstuk. Die was goed. Mijn man vind de zalm top. Voorgerecht carpacio en nagerecht cheese cake was prima. Inrichting is sober. Bediening goed.
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Woest is een van de vele restaurants in de Hoofddorppleinbuurt. Toch komen we er steeds weer terug, want het eten is er heerlijk, het is leuk ingericht, niet te lawaaiig, en de bediening is supervriendelijk. Ze hebben ook erg fijne wijnen (neem bijv. de Australisch Shiraz). We hebben genoten van de dagschotel: tajine van kip of lam. De desserts waren heerlijk. Aanrader.
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten in ontspannen sfeer. Aardige bediening.
Alleen kaasplankje met hele doorsnee-kazen was niet wat ik had verwacht. Zeker niet gezien de prijs.
Jnewiese .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Zeer goed en lekker gegeten hier. Prima bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. ..................................................................
DLC .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Vaak langsgefietst en nu voor het eerst via de AH restaurantactie gegeten bij Woest. Het eten was uitstekend, de bediening adequaat. Qua sfeer is het m.i. meer een eetcafé dan restaurant (aankleding, muziek). Geslaagde avond gehad. De gerechten van die mijn man en ik hadden besteld, voldeden absoluut aan de verwachtingen. Het dessert (chocoladetaartje) was verrukkelijk!
Fimmie D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij restaurant Woest.
Zowel het voorgerecht , hoofdgerecht als het toetje was heel erg lekker. Het eten werd mooi en creatief opgediend.
De bediening is erg vriendelijk. Het restaurant klein maar knus.
Restaurant Woest , zeker een aanrader!
Spatsandhats .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Zeer gecharmeerd van de bediening, attent en gericht op de gast. Keuken competent en om voor binnen te lopen maar niet om voor om te fietsen (maar dat is slechts mijn mening).
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Helaas moesten we meer dan een uur wachten tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht. Bij het hoofdgerecht kwamen de frietjes er erg lang achteraan. En dan nog maar voor een persoon. Hiervoor moesten weer voor een serveerster aanspreken. Wat ook niet erg geweldig is dat der bediening regelmatig bestek op de grond laat vallen.
De twee serveersters zijn meer met zichzelf bezig dan op de klanten te letten en de tafels op te ruimen. De vorige keer dat we er waren was er duidelijk beter en gemotiveerder personeel. Het gaat niet alleen om het eten maar het totale pakket. Ik denk niet dat we hier nog eens komen
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Helaas erg lange wachttijden, zowel tot het eten komt als tussen de gerechten. de vorige keer dat we hier hebben gegeten ging het duidelijk sneller. Ik zag dat klanten die later kwamen tegelijk met ons het eten kregen. Hierdoor ontstaat de indruk dat er bulk wordt gekookt. Ook Ik heb de indruk dat het personeel de opdracht heeft regelmatig te vragen of we nog iets willen drinken. Het is jammer dat we erg duidelijk aan de serveerster moeten laten merken dat we nog iets bij de maaltijd willen. De portie friet die we kregen was voor een persoon. Terwijl duidelijk op de menu kaart staat dat er twee portie bij moeten. De buren die hetzelfde besteld hebben krijgen wel het juiste. Jammer is ook dat we regelmatig bestek zien vallen als de tafeltjes opnieuw gedekt worden of als de klanten dit krijgen. Ik vind het erg jammer, omdat zowel de zalm van mijn vrouw als de woestburger die ik besteld heb van uitstekende kwaliteit zijn. Ik hoop dat wat wij hebben meegemaakt hebben een incident is. Want de vorige keer hebben we een hele leuke avond gehad.
Gebinabohlen .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
het eten was heel erg lekker. Alles was mooi op elkaar afgestemd, kleine menukaart met o zo lekkere gerechten. De bediening was top!!!!! Een aanrader.
Dorien D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Woest. Alles is vers en goed bereid. De viskoekjes als voorgerecht waren heerlijk. De grootste topper bij Woest is de New York cheesecake als dessert. Bijna nergens zo'n goede cheesecake gegeten.
Hthkwee .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We kwamen met de AH aanbieding en mochten alles van de kaart kiezen mits het een 3 gangen diner is. De goedkoopste gerechten werden niet afgerekend. Kaart heeft genoeg variaties vegetarisch, vis, vlees. Wij namen de viskoekjes (warm) en de couscous (koud) als voortje en de lams tajine voor hoofdgerecht. Prima smaak en goed heet geserveerd. De cheesecake en wentelteefje als desert smaakte ook goed was niet al te zwaar maar we hadden eigenlijk genoeg aan het voor- en hoofdgerecht. Goed gegeten in een met muziekposters behangen omgeving.
Restaura .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Er was niet zo'n hele lekkere sfeer in het restaurant. Eten was ook niet geweldig, wel lekker. De service was wel erg goed!
ZaanseSanne .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Met de AH restaurantactie bij Woest gegeten en dat is uitstekend bevallen. Hele leuke en kundige bediening. Iedereen had iets anders als voor-, hoofd- en nagerecht en alles was even smakelijk. 's Avonds nog lekker onder de heater gezeten. Al met al uiteindelijk nog een hoge rekening dankzij de vrij hoge prijzen van de speciaalbiertjes, maar het was een geslaagde avond!
DennisZ .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Leuk restaurant nabij het Hoofddorpplein. De ontvangst was wat moeizaam. Er is slechts één iemand in de bediening, waardoor we even moesten wachten voordat we welkom werden geheten en tafeltje mochten uitzoeken. De bediening is verder overigens prima.
Een kleine kaart met leuke gerechten. Het Surinaams pasteitje was een positieve verrassing en ook de hamburger was heerlijk vers en goed van smaak.
Het interieur is wat minimalistisch en de tafeltjes staan naar mijn beleving iets te dicht op elkaar.
Sjakie- .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Bij Woest heerlijk gegeten via de AH restaurant actie. Geen fratsen, kiezen uit de volledige kaart. De Tajine is een aanrader. De beloofde pruimen zaten er niet in, maar de bediening was zo vriendelijk dat het niet erg was. Er staat altijd leuke muziek op!
Lisannehoo .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten, goede service en fijne ligging. Biefstuk perfect gebakken (rauw) met heerlijke courgettesoup vooraf. Rijke kaasplank achteraf. Ik kom hier zeker terug!
MGVB .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Lekker gegeten!
Hoewel ik om de hoek woon was ik er eigenlijk nog nooit geweest. Van buiten ziet het er niet perse uitnodigend uit maar van binnen een stuk aangenamer.
Tjalling L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gezellig restaurant in de leuke Hoofddorppleinbuurt. Eten was prima. De burger is een aanrader! De omgeving is prima, wel jammer dat de daklozenopvang verderop voor wat overlast zorgt doordat een aantal van de bewoners daarvan langslopen en om geld vragen. Kan het personeel/de eigenaar niets aan doen natuurlijk, maar het valt wel op. Je hebt er verder niet echt last van.
Spink .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Via zo'n AHactie kom je nog eens ergens. Fijn op het terras gegeten.Keuze uit complete menu.Lekkere courgettesoep, gamba's met knof OK, hamburger ook. Cheesecake konden we zonder problemen meenemen naar huis. Sympathieke tent, niks mee mee. Attente bediening.