Woensel Wereldkeukens

Winkelcentrum Woensel 292 5625 AG Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Woensel Wereldkeukens

Onze ervaren keukenbrigade uit alle hoeken van de wereld zet iedere dag het beste voor u op tafel. Dat kan alleen dankzij het verwerken van dagverse producten en gekwalificeerde medewerkers, die alles in het werk zullen stellen om u een onvergetelijk rondje langs alle wereldkeukens te laten maken. We zien u namelijk graag nog eens terug.

Ideaal voor jubilea, verjaardagen, bedrijfsfeesten.

De sfeervolle ambiance, de vriendelijke bediening en de diversiteit aan gerechten zorgt dat "Woensel" de plek is om uw jubileum of bedrijfsfeest te vieren. Wij adviseren u om tijdig te reserveren.

Woensel Wereldkeukens heet iedereen van harte welkom! Zo hebben wij naast een kinderspeelhoek en baby verschoontafel ook een lift en invalidentoilet.

Meer informatie over restaurant Woensel Wereldkeukens

Dagelijks 12.00 - 22.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar
Lucia K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
het personeel is allemaal vriendelijk en behulpzaam
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het zag er allemaal netjes uit, heel vriendelijk personeel, schone tafeltjes. Het restaurant was boven, maar er is een lift. Maar de toiletten zijn weer beneden. Het eten was goed, en erg uitgebreid . Parkeren gemakkelijk door de grote parkeerplaatsen rondom het winkelcentrum.
Jacqueline A.
Franc B.
Prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Cecile G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Jammer dat er geen airco was, zeker met dit weer
Franc B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
De AH-actie klinkt mooier dan het in werkelijkheid is. Normaal gesproken betaal je hier op ma t/m do 29,50 pp(2,5 uur /incl. drank). Tijdens de AH-actie ben je verplicht voor 3,00 uur te betalen 34,50(EXCL. drank). Hier rekent men nog eens 7,50 pp voor. Kortgezegd: van ma t/m do bij GEEN actie betalen 2 pers. 59,00 ALL-IN. Tijdens de AH-actie betalen dezelfde personen 49,50 Een voordeel van slechts 9,50 en dat klinkt toch iets anders dan 2e menu gratis!!
Ank D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Altijd goed eten, vriendelijk personeel.
Wij komen zeker terug..
Samantha T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Eten was lekker en de sfeer goed. Voldoende comfortabele zitplekken. Helaas momenteel goed ziek. Heb een melkallergie en daar wordt niet serieus mee omgegaan. Mensen met allergie is het af te raden. Mij zien ze daarom helaas niet meer terug.
Eni D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
helemaal goed
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Weinig keuze in wereld gerechten (zoals een wereld keuken omschrijft) het is meer Aziatisch gericht. Ik vond het niet lekker ik ga niet meer terug.
De tafel van Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Bij binnenkomst hadden we onverwachte extra kosten door het drinken dat je extra moest betalen. Wat niet vermeld stond op de website. Dit kostte ons €7,50 extra per persoon bovenop de kosten van het eten. Erg jammer, voor de rest was het personeel vriendelijk en heb ik verder wel kunnen genieten van de avond.
Wouter V.
Via de Albert Heijn kortingskaart van 3 gangen menu voor 2 personen, zou er €17,50 betaald moeten worden volgens de site. Echter bij aankomst werden we verplicht om €7,50 te betalen voor het drinken. Dit leed dus tot onvoorziene kosten waar we niet blij mee waren.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Was goed
Jose T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten is heel erg lekker, geen slecht woord daarover. Het buffet menu kost 34,50 voor 3 uur onbeperkt eten en drinken. Echter wij moesten iets meer dan 50 euro betalen. De verklaring was dat het tweede menu wel gratis was maar de drank niet, dus moesten we 7,95 per persoon voor drank bijbetalen. Raar dat in het 34,50 menu de drank is inbegrepen, en je toch voor twee bij moet betalen. Jammer.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
niets op aan te merken
Wilma C.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Fantastisch heerlijk gegeten. Vriendelijke personeel. Top
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
was weer geweldig, niets mis mee.
Riekie D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk e gerechten .Grote variatie.Voor elk wat wils.Vriendelijk personeel.
Jammer dat de ruimte niet kleiner en knusser gemaakt kan worden als het niet zo druk is zoals vanavond
Henry V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Ruime keuze, vriendelijk personeel, lekker eten.
Alex F.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Eten was grotendeels teleurstellend droog taai en smakeloos de grill en bbq smaakte goed de warme kersen bij het was iets waart mijn kind en vrouw zich op verheugd hadden alleen leek het alsof er zout bij zet ipv suiker. Al met al zal ik niet snel teruggaan vind de prijs tegenover het assortiment ook aam de hoge kant.