Woensel Wereldkeukens

Winkelcentrum Woensel 292 5625 AG Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Woensel Wereldkeukens

Onze ervaren keukenbrigade uit alle hoeken van de wereld zet iedere dag het beste voor u op tafel. Dat kan alleen dankzij het verwerken van dagverse producten en gekwalificeerde medewerkers, die alles in het werk zullen stellen om u een onvergetelijk rondje langs alle wereldkeukens te laten maken. We zien u namelijk graag nog eens terug.

Ideaal voor jubilea, verjaardagen, bedrijfsfeesten.

De sfeervolle ambiance, de vriendelijke bediening en de diversiteit aan gerechten zorgt dat "Woensel" de plek is om uw jubileum of bedrijfsfeest te vieren. Wij adviseren u om tijdig te reserveren.

Woensel Wereldkeukens heet iedereen van harte welkom! Zo hebben wij naast een kinderspeelhoek en baby verschoontafel ook een lift en invalidentoilet.

Meer informatie over restaurant Woensel Wereldkeukens

Dagelijks 12.00 - 22.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar
Paulien S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
We zijn daar met de AH actie geweest en het eten was heerlijk maar wat ik heel erg belachelijk vond is dat als je op de site boekt er een prijs staat van 34,50 zonder drank en in het restaurant aangekomen ze verplicht 7,50 pp vragen voor de drank dus Kost het 49,50 voor twee personen ipv 34,50 . Terwijl als je zonder de AH actie daar gaat eten 30 euro pp kwijt bent en dit inclusief drank is en het dus 60,00 kost voor twee personen. Dus voor 10,50 korting was de AH actie echt geen tweede persoon gratis waardig .
Arno J.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk. Netjes verzorgt. Top!!!
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Prima locatie, kwaliteit prijs verhouding goed. Vriendelijk personeel.
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekker gegeten zeker voor herhaling vatbaar
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het eten is er héérlijk
PETER V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Met de A H aktie betaal je €16 meer
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het was weer voortreffelijk zoals altijd.mooie afsluiter van de vakantie.
C.A. V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
De sfeer en de bediening zijn erg prettig. Het eten is zeer gevarieerd. Hier heeft iedereen iets naar eigen keuze.
Marcel N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Voor herhaling vatbaar ????
Marc G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Niet lekker
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Als je daar heen gaat met de Albert Heijn bon kom je bedrogen uit. De bon en tevens tijdens het boeken staat op 35 euro. En het tweede driegangen menu gratis. Je moet van te voren betalen. Dat is prima maar wat schetste mijn verbazing? 35 euro voor het menu en 15 euro voor ‘AH Actie drinken’ dus je rekent 50 euro af. Ik was het hier niet mee eens uiteraard. Ik pak meestal een fles water en drink niet voor 15 euro. De dame achter de bar begreep me en gaf aan dat ze die discussie tientallen keren moest voeren met klanten die de AH bon gebruiken. Ze was het met mij eens dat het verwarrend is. De Chinese manager deed 0 moeite. Hij had al een kaartje klaar staan waar op stond dat het drinken 7,50 per persoon kost tijdens de AH actie. Waar stond dit? Ik zal het u zeggen. Dit staat nergens behalve op zijn kaartje. Ik heb de reservering via iens gedaan en daar staat ook niets over 15 euro ‘AH Actie drinken’ dit is pure geldklopperij. Niet sjiek en vooral klantonvriendelijk. Wij zullen hier nooit meer terugkomen.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Waren daar met AH-bon. Drank werd 7,50 euro p.p. opgeteld ongeacht of je iets drinkt of niet. Eten lag er erg lang waardoor het niet altijd vers smaakt.
JPT V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Was erg goed heel lekker eten, we hebben genoten.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Ontbrak sfeer
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Bediening was onbeschoft met borden weghalen en voor je langs gaan terwijl je nog aan het eten was. Ging je een flesje drinken halen dan was je glas ook verdwenen.
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Prima gegeten
Meta G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Wij hebben gegeten met de ah restaurantactie. Je betaald €34,50 voor 3 uur eten exclusief drinken, verdere kosten staan niet vermeld, ook niet wat dan drinken kost. Bij aankomst ben je verplicht om €15 te betalen voor het drinken! Als je zonder ah restaurantactie kaart gaat eten betaal je €34,50 pp maar dat is dan inclusief drinken......dat ik in mijn optiek niet 2 halen 1 betalen, maar 2 halen 1.5 betalen.....vind dat hierover duidelijker gecommuniceerd moet worden. Hebben nu dus uiteindelijk €49,50 betaald. Beetje jammer. Eten was verder wel ok.
Eef G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Lekker gegeten.....veel keuze ook en de prijs kwaliteit verhouding is prima.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Van de AH actie kolpt niets moest voor twee personen 49.50 betalen 34.50 plus twee maal 7.50 voor drank
Normaal betaal je voor 3 uur maar 65.00
Dus je voordeel is maar 15.50
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Boven verwachting! Heel veel keus, prima kwaliteit. Vriendelijke koks die op verzoek met liefde voor je wokken en bakken. Prima avondje uit eten!