Woensel Wereldkeukens

Winkelcentrum Woensel 292 5625 AG Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Woensel Wereldkeukens

Onze ervaren keukenbrigade uit alle hoeken van de wereld zet iedere dag het beste voor u op tafel. Dat kan alleen dankzij het verwerken van dagverse producten en gekwalificeerde medewerkers, die alles in het werk zullen stellen om u een onvergetelijk rondje langs alle wereldkeukens te laten maken. We zien u namelijk graag nog eens terug.

Ideaal voor jubilea, verjaardagen, bedrijfsfeesten.

De sfeervolle ambiance, de vriendelijke bediening en de diversiteit aan gerechten zorgt dat "Woensel" de plek is om uw jubileum of bedrijfsfeest te vieren. Wij adviseren u om tijdig te reserveren.

Woensel Wereldkeukens heet iedereen van harte welkom! Zo hebben wij naast een kinderspeelhoek en baby verschoontafel ook een lift en invalidentoilet.

Meer informatie over restaurant Woensel Wereldkeukens

Dagelijks 12.00 - 22.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben heerlijk en gezellig gegeten. Jammer de friet soft en koud was. We komen zeker nog een keer terug.
Henny F.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Hier moet je niet in weekend naar toe gaan. Veel te druk. Ambiance vond ik niet gezellig. Gaan het zeker nog wel eens op een doordeweekse dag uitproberen wanneer je zelf een plaats kunt uit kiezen.
Wel heel positief is dat een 65 plusser 5 euro korting krijgt.
Lucia K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Zoals altijd hebben we weer heerlijk gegeten en tot volgende keer.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wij hebben wederom heerlijk gegeten en gedronken. Super vriendelijk personeel, we komen zeker weer terug!
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Lekker gegeten. De korting voor 65 plussers vinden wij top.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Het is altijd goed en lekker en gezellig en sfeervol eten.
PETER V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
ik zal het zeker bij anderen aanbevelen
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima gegeten!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
het is erg goed daar,netjes verzorgd, zeer veel keus, je kan eten wat je wild, en de kwaliteit, is top.
dit restaurant zal mij vaker zien,
hans G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Personeel is vriendelijk en behulpzaam, zien ook als hulp nodig is. Eten goed van kwaliteit, zelfs de rauwe oesters en de rauwe zalm waren lekker en dus ook goed vers. Gaan zeker terug.
Thea F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ik gaf dit etentje ter gelegenheid voor de verjaardag van mijn man,wij hebben erg genoten van de grote verscheidenheid en het lekkere eten
Annie G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellig prima verzorging, keurige opstelling van de gerechten , je kunt overal goed bij en veel variatie in de gerechten
Loes R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Albert Heijn actie heel teleurstellend; je moest zonder melding vooraf het duurste all inclusive menu nemen en dan maar 50% korting voor 2e persoon. Onduidelijk vooraf. Verder goed eten
Wiesje V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Woensel Werelkeukens is een leuke ambiance, lekker gegeten en geholpen door vriendelijk personeel, we komen hier absoluut terug.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben er lekker gegeten, volop keuze in heel veel verschillende gerechten. Er zou wel iets gedaan mogen worden aan het geluid in zijn algemeen. Verder was het voor ons ook zo dat we net naast een afruimkar zaten en dat geeft nog meer geluidsoverlast van al die stapelende borden.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Volgende keer eerder als 7uur boeken omdat op t einde veel schalen leeg waren, en wij herhaaldelijk moesten vragen aan t personeel om wat aan te vullen, jammer, verder oke
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
eten was goed ook de drank.alleen zo druk en rumoerig.veel lawaai en onrust.aan de bufetten redeljik plaats maar druk.ook de bak en rooster plaatsen redelijk van bediening.goed voor een keer maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Mathilde V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ondanks de drukte (vrijdagavond) was het prima te doen. Wel wat lawaaiig, maar het eten was prima. Veel keus, ook voor onze kinderen die in andere restaurants altijd moeite hebben om iets van de kaart te kiezen.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voor kennismaking gebruik gemaakt van de AH actie. Helaas was dit enkel alleen voor een 3-uur arrangement te boeken. Bij dit restaurant werd afgeweken van het 1+1 gratis principe, want voor de 2e persoon moest 50% betaald worden.
De ingrediënten waren mijn inziens vers.
Wat heel jammer was, dat de wachttijd bij de grillplaat erg lang was (dit lag echt niet aan de kok, want die deed zijn uiterste best; de buurman-kok van de green egg zou wellicht wat assistentie kunnen verlenen) en dat de afzuiging van de dampen daar te wensen overliet.
Ook kan wel wat gedaan worden aan de akoestiek.
Willy H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een hele fijne ontvangst erg vriendelijk. Erg lekker gegeten voor ieder wat wils.
Niemand hoeft met honger naar huis.