Woensel Wereldkeukens

Winkelcentrum Woensel 292 5625 AG Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Woensel Wereldkeukens

Onze ervaren keukenbrigade uit alle hoeken van de wereld zet iedere dag het beste voor u op tafel. Dat kan alleen dankzij het verwerken van dagverse producten en gekwalificeerde medewerkers, die alles in het werk zullen stellen om u een onvergetelijk rondje langs alle wereldkeukens te laten maken. We zien u namelijk graag nog eens terug.

Ideaal voor jubilea, verjaardagen, bedrijfsfeesten.

De sfeervolle ambiance, de vriendelijke bediening en de diversiteit aan gerechten zorgt dat "Woensel" de plek is om uw jubileum of bedrijfsfeest te vieren. Wij adviseren u om tijdig te reserveren.

Woensel Wereldkeukens heet iedereen van harte welkom! Zo hebben wij naast een kinderspeelhoek en baby verschoontafel ook een lift en invalidentoilet.

Meer informatie over restaurant Woensel Wereldkeukens

Dagelijks 12.00 - 22.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Omdat ik jarig was, zou ik recht hebben op een voucher voor een gratis diner voor de volgende keer.
Omdat ik 20% korting kreeg op het totaalbedrag verviel de voucher. Dat stond nergens beschreven op de site.
Ik begrijp het wel maar vond het wel jammer.
Bovendien moest ik zelf aangeven dat ik 20% korting kreeg. Het personeelslid had het volle pond berekend terwijl het wel aangetekend stond. Beetje slordig!
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Goed eten, veel keuze. Een vriendelijke ontvangst en de borden e.d. werden snel en netjes weggehaald.
Voor elk wat wils, ook aan de kinderen is gedacht. Kortom: gewoon pretentieloos goed eten voor een goede prijs.
geert V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Zeer vrienelijk en behulpzaam personeel. Eten was lekker. Ik vond het er alleen een beetje donker aan tafel. Maar we hebben prima genoten. Herhaling vatbaar.
Stephan S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Enorme massa mensen met in verhouding weinig oppervlakte voor het eten. Lange wachtrijen bij bakplaat (soms 4 rijen dik). Zowel vlees als vis van de bakplaat waren vettig. Het vlees en vis van de Green Egg was goed bereid. Het eten uit de 'bakken' was wisselend van smaak. Duidelijk veel kant en klaar producten. De soep en toetjes waren prima. Wij hebben in elk geval veel betere all you can eat restaurants meegemaakt. Zal hier niet zo snel opnieuw terugkomen.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Mooi en goed restaurant voor goede prijs kwalitijd verhouding drankjes zijn bij de prijs inbegreepen en het personeel is vrindelijk
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Mooi restaurant, personeel top, eten vonden wij minder, genoeg keus maar weinig smaak aan het eten.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
gezellig druk voor een donderdag avond
Stein J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Slecht restaurant, heeft geen respect voor klant en medewerkers. De baas is alleen uit op geld, ook wordt je vaak extra geld verrekend
Mike P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Erg lekker gegeten. Het was wel erg druk.
Sad O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goede eten
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het is altijd lekker eten bij de Woenselse Wereldkeuken. Er wordt ook goed rekening gehouden met mensen in een rolstoel zodat je makkelijk overal bij kan.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Zowel het restaurant boven als beneden, super. Gaat allemaal snel. Nog nooit een chagerijnig of onvriendelijke medewerker gezien. Ze weten wat ze doen.
Lekker variatie in de dingen per keer. Ene keer staan er andere toetjes dan 2 maanden ervoor.
Lucia K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
we hebben gezellig gegeten samen en genoten van het eten en drinken.
hans K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Vaker geweest en eten is zonder meer goed te noemen. Echter ervaring van nu is op zijn zachtst gezegd een deceptie. Voor 3 personen gereserveerd , bellen voor we komen dat onze jongste dochter toch graag mee komt. Geen probleem tot we zeggen dat ze niet kan eten of drinken vanwege medische problemen en sondevoeding heeft. Dan kan het ineens niet meer omdat ze haar niet kunnen controleren vanwege drukte. Omdat we al gereserveerd hadden met Social deal moesten we zelf wel gaan maar eigenlijk geen zin meer. Ter plekke eigenaar op aan gesproken maar kregen als antwoord dat het geen ziekenhuis of sociale werkplaats is. Komt er op neer dat hij alleen betalende klanten wil en dat ons gezin dus iemand heeft met een handicap is voor hem ons probleem. We zijn na een dik half uur weggegaan omdat de zin ons was vergaan. Dan maar thuis bij onze dochter en jammer van het geld.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
het is al de vierde keer dat ik hier kom met vrienden en collega's. en het is steeds een zeer geslaagde avond geweest . de koks zijn vriendelijk en hebben tijd voor je, de gerechten kunnen niet beter, en daarbij heb je elke keer een schone tafel omdat geregeld de gebruikte bordjes door een van de dames word weg gehaald. ik zal hier nog wel vaker komen, dan weet ik dat het goed is.
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
prima eten. leuke koks. goed sfeertje. hele slechte pizza. verder top.
afwisseling is goed. drankaanbod is prima. komen vast nog een keer terug.
Betty G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het eten was weer uitmuntend, ook de nieuwe gerechten waren overheerlijk.
Het enige nadeel is dat het soms te druk wordt. Verder alles prima, ook de service.
Marike K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Brede keus en migelijkheden. Heel redelijke prijs. Service ook ok. Enige puntje was het steeds weghalen van een bord als anderen nog aten
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Ik vind het geweldig goed
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Abraham in ons midden. Komen ze ook nog zingen met fontein van vuurwerk en een leuke kadobon. De avond kon niet meer stuk.

Een dikke 10 qua alles.