Woensel Wereldkeukens

Winkelcentrum Woensel 292 5625 AG Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Woensel Wereldkeukens

Onze ervaren keukenbrigade uit alle hoeken van de wereld zet iedere dag het beste voor u op tafel. Dat kan alleen dankzij het verwerken van dagverse producten en gekwalificeerde medewerkers, die alles in het werk zullen stellen om u een onvergetelijk rondje langs alle wereldkeukens te laten maken. We zien u namelijk graag nog eens terug.

Ideaal voor jubilea, verjaardagen, bedrijfsfeesten.

De sfeervolle ambiance, de vriendelijke bediening en de diversiteit aan gerechten zorgt dat "Woensel" de plek is om uw jubileum of bedrijfsfeest te vieren. Wij adviseren u om tijdig te reserveren.

Woensel Wereldkeukens heet iedereen van harte welkom! Zo hebben wij naast een kinderspeelhoek en baby verschoontafel ook een lift en invalidentoilet.

Meer informatie over restaurant Woensel Wereldkeukens

Dagelijks 12.00 - 22.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
geen commentaar, komen zeker vaker.
groetjes Jack en Annelies
F.adamsheidendaal H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Het was een zeer geslaagde avond een zeer overvloedig buffet en heerlijk van smaak voortreffelijk personeel
We komen zeker terug !
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Het lijkt op een bedrijfskantine ,.... 'wereldkeuken' niet echt ! maar het eten is opzicht prima ik kom nog wel een keer weer met z'n allen gezellig tafelen.
Amanda D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We zijn al vaker geweest maar de laatste 2x waren teleurstellend. De kok achter de bakplaat klooit maar wat aan en haalt het eten er veel te snel af. Ik had zalm die was niet helemaal goed van binnen. En ook met verschillende soorte vlees was hij net te snel klaar. Als het druk is kan ik er nog iets bij voorstellen dat hij wat sneller wil werken maar ik en mijn man waren de enige die bij hem stonden. Verder blijft de keuze het zelfde. Wij komen er nu iets meer dan een jaar en er is niks veranderd elke keer dat we zijn geweest.
Rosa Denize D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Ik komem heel vaak met mijn familie, ik vind heel goed alles daar .
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Veel keus,goed gegeten.wel massaal
Joppa Z.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Goed restaurant, lekker veel keus uit de buffetten. Alleen de friet was niet zo heel lekker, de rest vonden we lekker. Leuke chocoladefontein. Er was van alle gerechten voldoende in voorraad.
M. A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het eten en de accommodatie was goed, maar de akoestiek niet. Het was erg rumoerig en daardoor onrustig.
Riet L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prima gegeten, maar veel last van alle geluiden. Grote ruimte, veel mensen, weinig demping en geen achtergrondmuziek.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk was het .
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Oplichterij: meedoen aan de Albert restaurant actie, maar een menu kost €20,- duurder als normaal. Kun je beter niet aan die actie meedoen
M. V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Er is ontzettend veel keuze. Voor iedereen is er wel wat bij! Van sushi tot warme gerechten tot heerlijke wok!
En ook niet te vergeten al de verschillende zoete nagerechtjes van vruchten op sap, minicakejes, tot verschillende soorten ijs met slagroom en een chocoladefontein toe. Het kan niet op. Je moet echt vaker komen wil je alles een keer geproefd hebben!
Myrianne B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Gezellig met vriendinnen gezeten, zelfs toen we nog na bleven kletsen gaf dit geen probleem. Vriendelijk en behulpzaam personeel en lekker gegeten en gedronken met de AH spaarkaart voor 25,00 pp
Nic L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Al vaker hier geweest tot grote tevredenheid. Gisteren enigszins teleurstellend over de aangeboden gerechten; O.a. bij Chinese gerechten veel saus in verhouding tot vlees dat erin zat. Gerechten al vrij snel onvoldoende aangevuld; mogelijk ivm vakantietijd...We gaan er nog wel eens terug maar hopen dan de kwaliteit van eerdere bezoeken weer aan te treffen.
Els W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Eten is er goed. Voor elk wat wils.
S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
lekker gegeten in een gezellige omgeving.
Je kan pakken en proeven wat je wilt.
Je kan zo vaak eten halen als je wil.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Er was niet heel veel variatie. Andere wereldrestaurants hebben meer verschillende soorten eten voor hetzelfde geld. We waren even naar buiten gegaan en meteen dachten ze dat we weg waren en hadden onze tafel al volledig afgeruimd. Het was leuk voor een keertje.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Dit was de vijfde keer dat we er zijn gaan eten en het was weer uitstekend.Via de AH actie,scheelde toch weer.Wij gaan zeker nog een keer,zelfs vaker daarheen.Vriendelijk personeel en eten voor ieder wat wils
Menno T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Veel variatie in het menu, smakelijk eten.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Wij zijn helemaal fan......heerlijk om daar te eten ????