Woensel Wereldkeukens

Winkelcentrum Woensel 292 5625 AG Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Woensel Wereldkeukens

Onze ervaren keukenbrigade uit alle hoeken van de wereld zet iedere dag het beste voor u op tafel. Dat kan alleen dankzij het verwerken van dagverse producten en gekwalificeerde medewerkers, die alles in het werk zullen stellen om u een onvergetelijk rondje langs alle wereldkeukens te laten maken. We zien u namelijk graag nog eens terug.

Ideaal voor jubilea, verjaardagen, bedrijfsfeesten.

De sfeervolle ambiance, de vriendelijke bediening en de diversiteit aan gerechten zorgt dat "Woensel" de plek is om uw jubileum of bedrijfsfeest te vieren. Wij adviseren u om tijdig te reserveren.

Woensel Wereldkeukens heet iedereen van harte welkom! Zo hebben wij naast een kinderspeelhoek en baby verschoontafel ook een lift en invalidentoilet.

Meer informatie over restaurant Woensel Wereldkeukens

Dagelijks 12.00 - 22.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar
Conny O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk eten Goede service met hardwerkende mensen
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prima
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Tot de volgende keer.
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het eten en de accomedatie is goed. Ik was alleen verbaast dat je vooraf betaald. Ik kende dit concept niet.
Ik snap het wel.
Ingeborg H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Altijd lekker en goed, bij de wereld keuken
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Ruime keus, meer dan voldoende en alles even smakelijk! Een klein minpuntje: bij een gerecht was de kip niet helemaal gaar. Wat echt tegen viel was de ontvangst. Voor ons de eerste keer hier binnen. Na het afrekenen (vooraf?!?) snel naar een tafel begeleid en voordat we konden vragen wat nu precies de bedoeling was, was de serveerster als weer weg. Daarna nog iemand er op aangesproken, maar ook daar geen echte uitleg gekregen. Hij was al weer weg voordat we door konden vragen.
Olaf K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
De kosten voor het all inclusive drinken waren niet inbegrepen en ook niet inzichtelijk. dat viel erg tegen.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Wij zijn hier nu al enkele keren wezen eten en het is nog steeds fantastisch. Heerlijk eten,super vriendelijk personeel, ook als het druk is heb je genoeg plaats aan je tafel. Kortom:ons favoriete stekje in Eindhoven. Voor ieder wat wils
Juliette V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Een relaxe restaurant
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Zoals elke keer weer heerlijk gegeten en de service was weer fantastisch en heel vriendelijk personeel......wij komen graag terug!!
FPW V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Redelijk goed eten voor een all-you-can-eat restaurant. Veel keuze en goede smaken. Wel erg gehorig en groot.
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Prijs/kwaliteit verhouding zit te veel verschil in. Personeel is erg aardig.
Cate B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Misleidende informatie. Op Iens staat dat je voor 2,5 €29,50 betaald en voor 3 uur €34,50 betaald. Via Ah actie eet de tweede persoon gratis. Er staat ook all in eten en toen we moesten afrekenen werd er doodleuk zonder uitleg erbij verteld dat je voor het drinken €15,- extra MOET betalen. Dus misleidende informatie!!
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Geen goede prijs/kwaliteit verhouding. De kwaliteit van het merendeel van het eten is slecht doordat het lang wordt warmgehouden. Dit resulteert in taaie spareribs, koude pekingeend, slappe frietjes, enz.
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten ruimte genoeg geen lange rij bij wok of bakplaat
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
goed eten en leuk ingericht
Marielle D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Met de AH actie is het 2e menu gratis en betaal je 7,50 voor de drank, dat is oke, maar voor de andere persoon betaal je meer dan dat de prijs normaal gesproken is, nl. 42,50!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
het was allemaal naar tevredenheid. alleen krijg ik 2 x een mail dat ik niet ben op komen dagen erg vreemd
Ferryvanakkeren V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het eten was vers en lekker...het was druk en daardoor heel erg rumoerig... Dat is wel een nadeel. Maar toch genoten. Tot de volgende keer dan maar op een doordeweekse dag ????
Marlie M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018