Woensel Wereldkeukens

Winkelcentrum Woensel 292 5625 AG Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Woensel Wereldkeukens

Onze ervaren keukenbrigade uit alle hoeken van de wereld zet iedere dag het beste voor u op tafel. Dat kan alleen dankzij het verwerken van dagverse producten en gekwalificeerde medewerkers, die alles in het werk zullen stellen om u een onvergetelijk rondje langs alle wereldkeukens te laten maken. We zien u namelijk graag nog eens terug.

Ideaal voor jubilea, verjaardagen, bedrijfsfeesten.

De sfeervolle ambiance, de vriendelijke bediening en de diversiteit aan gerechten zorgt dat "Woensel" de plek is om uw jubileum of bedrijfsfeest te vieren. Wij adviseren u om tijdig te reserveren.

Woensel Wereldkeukens heet iedereen van harte welkom! Zo hebben wij naast een kinderspeelhoek en baby verschoontafel ook een lift en invalidentoilet.

Meer informatie over restaurant Woensel Wereldkeukens

Dagelijks 12.00 - 22.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar
S. H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Met de AH actie waren we met 4 personen nog 99 euro kwijt.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Prima eten en drinken en met de Iens korting helemaal niet te duur. Dan wordt uit eten gaan weer klein beetje betaalbaar. Dankjewel.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Echt een aanrader!
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Mooie inrichting, snelle en vriendelijke service en lekker eten. Zou alleen geen gebruik maken van AH actie. Was 49,- euro kwijt voor 2 personen en zonder actie zou dat 65,- euro zijn.
Bouke H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Gewoon goed
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het eten is goed. Wat me tegen staat is! dat ik 2 x 7.50 euro moet betalen voor drinken, nu betaal ik 42 € ipv 34.50
en mijn partner 7.50 € Waarom moet ik ook voor het drinken betalen?? Normaal zit dat bij de prijs inbegrepen
De chef kon het me niet precies uitleggen. Persoonlijk vind ik het wat nepperij
Als ik samen daar ga eten zonder voucher kost mij dat 52 € (65+). Met voucher 49.50 mijn voordeel 2.50 ipv 2e
persoon gratis.
Jos T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
valt niks over te zegen we gaan nog wel meer daar na toe
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Je moet wel €7,50 p/p betalen als je gebruik maakt van de Albert Hein restaurant bon.
Dit vind ik jammer, want je gaat voor het eren.
€5,00 p.p is billijker
Ria W.
Heerlijk gegeten .Heel veel keuze
Paulien S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
We zijn daar met de AH actie geweest en het eten was heerlijk maar wat ik heel erg belachelijk vond is dat als je op de site boekt er een prijs staat van 34,50 zonder drank en in het restaurant aangekomen ze verplicht 7,50 pp vragen voor de drank dus Kost het 49,50 voor twee personen ipv 34,50 . Terwijl als je zonder de AH actie daar gaat eten 30 euro pp kwijt bent en dit inclusief drank is en het dus 60,00 kost voor twee personen. Dus voor 10,50 korting was de AH actie echt geen tweede persoon gratis waardig .
Arno J.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk. Netjes verzorgt. Top!!!
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Prima locatie, kwaliteit prijs verhouding goed. Vriendelijk personeel.
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekker gegeten zeker voor herhaling vatbaar
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het eten is er héérlijk
PETER V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Met de A H aktie betaal je €16 meer
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het was weer voortreffelijk zoals altijd.mooie afsluiter van de vakantie.
C.A. V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
De sfeer en de bediening zijn erg prettig. Het eten is zeer gevarieerd. Hier heeft iedereen iets naar eigen keuze.
Marcel N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Voor herhaling vatbaar ????
Marc G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Niet lekker
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Als je daar heen gaat met de Albert Heijn bon kom je bedrogen uit. De bon en tevens tijdens het boeken staat op 35 euro. En het tweede driegangen menu gratis. Je moet van te voren betalen. Dat is prima maar wat schetste mijn verbazing? 35 euro voor het menu en 15 euro voor ‘AH Actie drinken’ dus je rekent 50 euro af. Ik was het hier niet mee eens uiteraard. Ik pak meestal een fles water en drink niet voor 15 euro. De dame achter de bar begreep me en gaf aan dat ze die discussie tientallen keren moest voeren met klanten die de AH bon gebruiken. Ze was het met mij eens dat het verwarrend is. De Chinese manager deed 0 moeite. Hij had al een kaartje klaar staan waar op stond dat het drinken 7,50 per persoon kost tijdens de AH actie. Waar stond dit? Ik zal het u zeggen. Dit staat nergens behalve op zijn kaartje. Ik heb de reservering via iens gedaan en daar staat ook niets over 15 euro ‘AH Actie drinken’ dit is pure geldklopperij. Niet sjiek en vooral klantonvriendelijk. Wij zullen hier nooit meer terugkomen.