Woensel Wereldkeukens

Winkelcentrum Woensel 292 5625 AG Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Woensel Wereldkeukens

Onze ervaren keukenbrigade uit alle hoeken van de wereld zet iedere dag het beste voor u op tafel. Dat kan alleen dankzij het verwerken van dagverse producten en gekwalificeerde medewerkers, die alles in het werk zullen stellen om u een onvergetelijk rondje langs alle wereldkeukens te laten maken. We zien u namelijk graag nog eens terug.

Ideaal voor jubilea, verjaardagen, bedrijfsfeesten.

De sfeervolle ambiance, de vriendelijke bediening en de diversiteit aan gerechten zorgt dat "Woensel" de plek is om uw jubileum of bedrijfsfeest te vieren. Wij adviseren u om tijdig te reserveren.

Woensel Wereldkeukens heet iedereen van harte welkom! Zo hebben wij naast een kinderspeelhoek en baby verschoontafel ook een lift en invalidentoilet.

Meer informatie over restaurant Woensel Wereldkeukens

Dagelijks 12.00 - 22.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar
Benita Z.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Eten smaakte flauw.
Soms was het vlees te rauw ivm drukte. De sushi was voortreffelijk!!
Favoriete bier snel op en werd niet bijgevuld.
De warme gerechten werden later op avond niet meer aangevuld.
Zeer vriendelijk personeel.
Milou Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wat jammer dat wij niet in Eindhoven wonen, want anders zouden we er zeker veel vaker naar toe gaan! Wij gingen er eten tijdens een weekendje weg met de AH actie. (2e persoon voor de halve prijs). De kwaliteit van het eten is super goed en alles werd goed aangevuld. Ondanks de drukte waren de wachttijden kort en de koks zijn in tegen stelling tot andere all-inclusive restaurants heel erg vriendelijk!
joceline.touwslager .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Parkeren vanaf 1800 uur gratis. Erg rumoerig. Veel keus. Veel drinken zelfs in flesjes. Vriendelijke bediening. Enge trap. Weinig sanitair. Weinig keus in desserts. Veel keuze in sushi en voorgerechten. Super biefstuk van de Green Egg.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Goede keuken zodat iedereen kan genieten. Bediening erg vriendelijk.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Vond het in begin raar om eerst te betalen.
Maar toen we de uitleg hadden gekregen , heel begrijpelijk en makkelijk.
Er was genoeg keus, maar vooral HEERLIJK ????????
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Er was veel keuze in eten zoals sushi, dimsums, wokken, teppanyaki, barbecue van de green egg, vele koude voorgerechten, veel keuze in desserts, het varieert van de hollandse tot internationale gerechten. Voor ieder wat wils en alles vers. Super aardig personeel. We zijn al vaker geweest, maar toch nog niet alles kunnen proeven van wat ze daar hebben. Alles is lekker. Moeten gewoon weer terug, moet nog zoveel proeven.
geertruida V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben met z,n vieren heel erg lekker gegeten en gedronken daar,ontzettend leuke bediening heel vriendelijk voor herhaling vatbaar.
Viola V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het ziet er goed uit, mooi restaurant. Het eten is heerlijk en smaakvol
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
ik had een kaart van AH , dus 2 e persoon gratis.
ik ben 79 jaar (dus eet normaal met korting) maar moest toch 51 euro betalen. dat vond ik veel, omdat ik normaal minder betaal zelfs zonder de AH kaart.
dat viel me tegen.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
2de keer dat ik er nu kom - 1ste keer met partner en deze keer met familie met vaderdag. Fijn concept, eten is een goede mix van geuren en smaken ipv dat alles naar soy saus smaakt.
Christa S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was een geslaagde vaderdag cadeau. Het was onze eerste bezoek aan Wereldkeuken en het zal niet de laatste worden. Kortom: we zijn reuze tevreden.
Mildred H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het eten is daar prima, de ambiance is wat je kunt verwachten van een wokrestaurant, netjes, maar niet echt sfeervol. Er is een ruime keuze aan gerechten en drankjes. Met de Albert Heijn actie is het voordeel niet echt groot, meestal wokt men 2 uur en dat is 29,50, nu ben je per persoon ongeveer 24,50 kwijt, daar mag je dan wel een uur langer voor blijven.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Hele leuke ontvangst ,verder leuke avond met aardig personeel en heerlijk eten met veel keuze en korte wachttijden vooral de grote keuze.
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten op zich was uitstekend alleen jammer dat de spaghetti en nazie niet erg warm was.
Voor de rest uitstekend gegeten, we komen vast terug.
F.adamsheidendaal H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Totaal plaatje was prima al met al een zeer geslaagde avond van ontvangst tot vertrek met zeer goed personeel
die weten wat ze moeten en kunnen doen.
Nora V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Niet verwacht dat het zo lekker was en wat een keuzes. Leuke, aardige bediening. We gaan hier zeker vaker eten.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker gegeten! Jammer dat alles van de bakplaat erg zout was en de ossenhaas koud was. Verder was het prima! Zou het zeker aanraden
Sonia V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Tegenover andere wokrestaurants, weinig keus vind ik. En niet alles verkrijgbaar. Vind als je betaald, je ook alles moet kunnen bestellen, maar alleen met een groene stip erachter is te bestellen. Voor ons nooit meer daar heen.
ELLY V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We werden voor 3 uur geboekt 34,50 euro pp. Geen 65+korting van 5 euro en maar een halve korting vanwege de drank die ook bij het arrangement in zat. Dus we moesten nog 51,75 betalen. Jammer!!!
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Geweldig goed , ook mijn gasten waren heel tevreden over de lekkere dingen die geboden waren . Tot gauw.