Woensel Wereldkeukens

Winkelcentrum Woensel 292 5625 AG Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Woensel Wereldkeukens

Onze ervaren keukenbrigade uit alle hoeken van de wereld zet iedere dag het beste voor u op tafel. Dat kan alleen dankzij het verwerken van dagverse producten en gekwalificeerde medewerkers, die alles in het werk zullen stellen om u een onvergetelijk rondje langs alle wereldkeukens te laten maken. We zien u namelijk graag nog eens terug.

Ideaal voor jubilea, verjaardagen, bedrijfsfeesten.

De sfeervolle ambiance, de vriendelijke bediening en de diversiteit aan gerechten zorgt dat "Woensel" de plek is om uw jubileum of bedrijfsfeest te vieren. Wij adviseren u om tijdig te reserveren.

Woensel Wereldkeukens heet iedereen van harte welkom! Zo hebben wij naast een kinderspeelhoek en baby verschoontafel ook een lift en invalidentoilet.

Meer informatie over restaurant Woensel Wereldkeukens

Dagelijks 12.00 - 22.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wij als team van 12 personen hebben hier gisteravond heerlijk gegeten , er was heel veel keus .En de keus die er was ,was van een goede kwaliteit. zeker voor herhaling vatbaar .top avond .
Gerda A.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Met de ah restaurant aktie wezen eten De tweede persoon eet niet gratis maar voor de helft van de buffet prijs. Kwaliteit van verse ingredienten was goed Buffet chinees eten was lauw Service van de koks was vriendelijk .meisjes die de tafel steeds afruimden zegden geen woord Genoeg keuze
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
de keuze is zeer groot, en het word met de grootste vakkennis voor je bereid. als je hier gaat eten dan heb je waar voor je geld, ik heb met mijn vrienden een heerlijke avond gehad, en zijn moe en voldaan naar huis gegaan, hier gaan we beslist terug.
john L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Dit was voor ons 1 keer en tevens de laatste keer. Totaal geen sfeer, sushi was goed, de rest van de gerechten was het gewoon niet. Tafels werden slecht of niet opgeruimd, volgens mij door gebrek aan personeel. En de prijs was het gewoon niet waard.
Wiesje V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Al diverse keren daar geweest en altijd heerlijk gegeten en je wordt geholpen door bijzonder aardig personeel, écht aan te bevelen!
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gisteren met vriendinnen gaan eten. Het was gezellig. Service was goed . Redelijk genoeg keuze om te eten. Dat Alles in de prijs inbegrepen is zoals drankjes en toetjes vind ik erg fijn. Sommige dingen waren erg lekker ,andere wat minder .Een beetje druk en soms was er veel lawaai . Omdat de plek erg groot is vond ik ideaal om met grote groepen te gaan.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Erg groot binnen, alle gerechten waren heerlijk.
De muziek op de achtergrond was niet onze smaak en vonden we soms storend.
J.A. K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
salades waren nagenoeg op werden niet bij gevuld, de gehele rij met salades,fruit en andere koude gerechten zagen er on verzorgt uit.
ook bij de wok gerechten waren diverse gerechten niet aangevuld.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Goed eten, veel keus, netjes verzorgd.
De hele avond werd er snel en goed opgeruimd om alles netjes te houden...complimenten.
Vriendelijk personeel.
Myrna V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Goed restaurant met lekkere verschillende gerechten. Het eten wordt snel bereid. Je hebt ontzettend veel keuze. En de porties kan je zelf beslissen
Orlando H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Zeer uitgebreid lopend buffet (3-uur toegang o.b.v. de AH-zegels). De actie was 50% korting voor de 2de persoon (en niet zoals andere restaurants: 2de menu gratis), maar daarentegen wel inclusief onbeperkte drank.
Genoeg keuze voor iedereen. Vers geprepareerde/gebakken eten door de Aziatische koks lekkerder dan het eten in de voor geserveerde schalen. Het eten in de schalen (frietjes bijvoorbeeld) waren soms - jammer genoeg - koud.
Een aanrader voor gezinnen, vooral met kinderen die alleen specifieke dingen lusten. Ze kunnen het allemaal zelf halen.
Sil V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben lekker gegeten.Er is volop keus,en vooreenieder.IJs was snel gesmolten.Tip: ik miste een softijsmachine
De voorgerechten,en de vleesgerechten waren goed. Je wok vers laten bakken
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Over het geheel zeer tevreden.
t.tjebbes2 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Veel keuze. Je kunt niet alles proberen, zodat het je "verplicht" nogmaals terug te komen om de overige gerechten te proeven.
Nora V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wat een goeie formule En het eten is erg goed. Personeel vriendelijk.
Het enige wat wij missen is een mooie kaasplank.
Er ligt bij de sauzen een verloren stukje kaas.
Verder goed.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Ruime keuze, aantrekkelijke korting met de AH bonnen. Buffet werd steeds aangevuld en gebruikte borden e.d.
steeds opgehaald. Vriendelijk personeel.
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Kwaliteit van het eten was goed.
Ruim assortiment wat goed aangevuld werd.
Sausje bij de wok vonden wij wat slapjes.
Schuifdeur naar buiten (voor de rokers) vonden wij en andere klanten best vervelend omdat deze vaak open en dicht moest wat niet makkelijk ging
Een mevrouw die van het opstapje viel werd geholpen door andere klanten terwijl personeel op een afstandje toe keek, dat vond ik niet erg netjes.
Evelyne D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
grote keuze in lekker eten.
vriendelijke ontvangst en vriendelijk personeel
het is een aanrader; veel beter dan ik verwachtte.
ik kom er zeker nog een keer terug
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima eten, vriendelijk personeel zeker een aanrader.
Je moet er niet naar toe gaan als je een romantisch dineetje wil.
Prijs kwaliteit is goed.
J.A. K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima eten, iets lawaaig en tafeltjes wat dicht op elkaar. Verder lekker eten, veel keus en vlotte aanvulling van schotels met vers eten, daaardoor blijft alles erg smakelijk