Woensel Wereldkeukens

Meer informatie over restaurant Woensel Wereldkeukens

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Woensel Wereldkeukens

• Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Volgende keer eerder als 7uur boeken omdat op t einde veel schalen leeg waren, en wij herhaaldelijk moesten vragen aan t personeel om wat aan te vullen, jammer, verder oke
Mathilde_ven .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ondanks de drukte (vrijdagavond) was het prima te doen. Wel wat lawaaiig, maar het eten was prima. Veel keus, ook voor onze kinderen die in andere restaurants altijd moeite hebben om iets van de kaart te kiezen.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voor kennismaking gebruik gemaakt van de AH actie. Helaas was dit enkel alleen voor een 3-uur arrangement te boeken. Bij dit restaurant werd afgeweken van het 1+1 gratis principe, want voor de 2e persoon moest 50% betaald worden.
De ingrediënten waren mijn inziens vers.
Wat heel jammer was, dat de wachttijd bij de grillplaat erg lang was (dit lag echt niet aan de kok, want die deed zijn uiterste best; de buurman-kok van de green egg zou wellicht wat assistentie kunnen verlenen) en dat de afzuiging van de dampen daar te wensen overliet.
Ook kan wel wat gedaan worden aan de akoestiek.
willy H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een hele fijne ontvangst erg vriendelijk. Erg lekker gegeten voor ieder wat wils.
Niemand hoeft met honger naar huis.
heerpeter .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Echt super genoten op deze dinsdagavond. Voor elk wat wils. Super gezellig en vriendelijk personeel dat helpt daar waar nodig en je tafel afruimen terwijl jij je volgende gerecht bent gaan halen.
Leuke gezellige sfeer, ruime zit gelegenheid, geen "vreetschuur". Echt een aanrader en we zullen dan ook zekerk teruggaan. We waren er om samen met onze vrienden mijn verjaardag te vieren..
Super.
Anthony R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Tja, deels ongekookte rijst in de pan, verbrande smaak aan de Crème Brûlée, koude gehaktballetjes (terwijl deze heet hadden moeten zijn), weinig smaak aan de pizza slices, aardappel kroketjes droog en niet knapperig.
Dit viel ons op en lijkt me goed als Wereldkeukens Woensel dit als verbeterpunt meeneemt. Verder was het overige eten lekker, maar voor deze prijs kun je elders beter en lekkerder eten.
jos V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Wereldkeukens is een goed buffetrestaurant. Veel keuze in gerechten.
Met AH actie bon kun je voor een zeer gunstig bedrag heerlijk en veel eten.
En gratis onbeperkt drankjes erbij.
Alleen de sfeer is wat kil door de hoge plafonds. Daar zouden ze nog wat aan moeten doen.
En een nadeel is dat de toiletten op de begane grond zijn. Gelukkig wel met een lift te bereiken.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
geweldig lekker gegeten, alleen toen wij kwamen stonden er meer dan 10 personen te wachten je moet namelijk eerst betalen en dan krijg je een tafel. Het is inclusief het drinken dus eerst betalen is heel normaal, alleen jammer dat er maar 1 persoon stond om te helpen dat is het enige minpuntje verder GEWELDIG
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gezellige avond met heerlijk eten en leuk gezelschap. Vriendelijk personeel zowel de bediening als de koks.
Met de AH bonnen tweede persoon voor de helft van de prijs. Redelijk omdat daar ook de drank inbegrepen is.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Alles was zeer goed verzorgd, alleen op sommige momenten stonden de schalen leeg en werd er niet op tijd bijgevuld. dat was wel jammer . En vooral bij de vleesgerechten stond er niet bij wat het was? Voor de rest echt een aanrader.
Ad T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten was goed maar het geluidsniveau niveau maakt het erg onrustig in het restaurant.
Gedurende de avond werd het warm in het restaurant waardoor de airco hoger werd gezet wat erg tochten.
Jezus2 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ontvangst was snel, het was er erg druk. Het eten was erg lekker en had een goede temperatuur. Er was voldoende personeel om je tafel telkens op te ruimen. Wel erg rumoerige omgeving.

In de Wereldkeuken kun je reserveren voor 2 uur; 2,5 uur en 3 uur. Daarbij horen verschillende prijzen. Wij wilden met z'n tweetjes 2 uurtjes eten, á 27,50 pp. Met IENS spaarkaart dus voor twee personen 27,50 €. Helaas ging dat niet door, voor reserveringen met IENS spaarkaart was alléén de 3 uur reservering mogelijk, 34,50€ pp., èn betaalde de tweede persoon half geld. Uiteindelijk waren we dus veel duurder uit, dan zonder spaarkaart! Slecht, dit is echt geen aantrekkelijk aanbod!
milouzhao .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Van de zomer zijn wij al eens bij Woensel Wereldkeukens geweest. Dit is toen zo goed bevallen dat wij er nu speciaal voor nog eens terug zijn gegaan naar Eindhoven vanuit Rotterdam. Van alle all-in restaunrants is dit naar onze mening de beste. De kwaliteit van het eten is heel goed maar wat het vooral ook erg goed maakt is het vriendelijke personeel.
Leon W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goede uitgebreide keuze in gerechten,lege borden snel opgehaald,tafels voldoende uit elkaar voor privacy,mooie zaak,lekkere gerechten
Ida-Andrea J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gezellig en lekker gegeten , alleen jammer dat het vlees en de vis op een zelfde bakplaat wordt klaargemaakt, daar ik allergisch ben voor vis kan ik niet bakken op de bakplaat omdat vlees dus in aanraking kan komen met vis , dit is erg jammer
Karel S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het was veel te druk bakken eten werden slecht bijgevuld en veel vlees voor de bakplaat was op
Ted D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Niet mijn type restaurant, buffet, grootschalig, slechte akoestiek, all in eten en drinken in bepaalde tijd, vooraf betalen. Veel lege bakken/schalen, slecht aangevuld. Weinig tot niet geschikt voor vegetariërs. Service heb ik laag gewaardeerd omdat het zelfbediening is, personeel is aardig.
Shirtje C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk eten en voor 65+ 5e korting is heel erg gewaardeerd ....korting voor 65+ dat zie je bij weinig tot geen andere restaurants
reflexcj .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Er was volop keus. Alles werd goed bijgevuld. Het personeel achter de wok was heel vriendelijk.
geldropske_87 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We zijn gister voor de 3e keer geweest. Wederom heerlijk gegeten. Niet druk, ruime zit gelegenheid. Wij komen zeker nog eens terug.