Woensel Wereldkeukens

Winkelcentrum Woensel 292 5625 AG Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Woensel Wereldkeukens

Onze ervaren keukenbrigade uit alle hoeken van de wereld zet iedere dag het beste voor u op tafel. Dat kan alleen dankzij het verwerken van dagverse producten en gekwalificeerde medewerkers, die alles in het werk zullen stellen om u een onvergetelijk rondje langs alle wereldkeukens te laten maken. We zien u namelijk graag nog eens terug.

Ideaal voor jubilea, verjaardagen, bedrijfsfeesten.

De sfeervolle ambiance, de vriendelijke bediening en de diversiteit aan gerechten zorgt dat "Woensel" de plek is om uw jubileum of bedrijfsfeest te vieren. Wij adviseren u om tijdig te reserveren.

Woensel Wereldkeukens heet iedereen van harte welkom! Zo hebben wij naast een kinderspeelhoek en baby verschoontafel ook een lift en invalidentoilet.

Meer informatie over restaurant Woensel Wereldkeukens

Dagelijks 12.00 - 22.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Woensel Wereldkeukens

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Alles zag er heel schoon en orderlijk uit. Er was enorm veel keuze in gerechten. De smaak en kwaliteit van het eten was goed. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
Antonius V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Kwaliteit van de gerechten is zeer goed, de ijs hoek en toetjes beter van elkaar scheiden , de mensen staan te wachten voor een ijsje en diegene die alleen een toetje willen kunnen niet bij de toetjes. Het navigeren tussen de tafels waar nu in de winter jassen over de stoelen hangen is erg vervelend, bovendien staan de tafels te dicht op elkaar waardoor je echt met je bord in je handen tussendoor moet manoeuvreren. Niet prettig.
Anky B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Normaal was 't 33.50 euro pp nu we ah kaarten hadden moesten we 51.50 euro per stel betalen! Dus is niet 2 voor de prijs van 1!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
We waren hier nog nooit geweest en we vonden het een heerlijke geslaagde avond voor herhaling vatbaar we doen het zeker nog eens over
Ingeborg H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Heerlijk!!!!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Altijd lekker!
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
We hebben weer genoten van al het lekkere eten.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Lekker eten en drinken.
Op maandagavond is het er rustig.
Na 18.00 gratis parkeren is geweldig.
Jolands K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Lekker gegeten. Alleen erg druk
Eddy G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
We hadden gereserveerd, hetgeen onderhands kon! Ze lachten mij uit toen ik naar naam vroeg (ter eventuele verificatie). Bij entree beneden zat niemand, trap op ... We kwamen in’n mensenmassa terecht; niet normaal ! Overal rijen voor buffers, biertap, etc. Je kon vrij in en uit. Er liepen mensen met hun overjas nog aan ... Nergens een tafeltje vrij, zeker niet ons gereserveerd tafeltje. Wat ‘n tegenvaller !!!
Hanne L.
Heel druk en rumoerig eten viel tegen 3 van de 2 dingen niet gaar
Stelly J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Het was teleurstellend omdat het erg druk was . En aan de bali een lange rij het was er bomvol en veel lawaai . Je kon er niet fatsoenlijk door om eten te halen we zijn vlug na het eten weg gegaan
Chantal R.
Lekker eten keuzen zat
Vriendelijk personeel heel behulpzaam
Echt een aanrader
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het was niet duidelijk of we nu met de AH actie tweede maaltijd voor niets kregen of 20% korting op de hele rekening. Dit laatste stond op de reservering. Ze maakte er geen punt van en we konden de AH actie gebruiken.
WC was heel netjes!
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het was weer heerlijk,heel lekker gegeten.
A B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Met AH restaurant actie bon gaan eten met 4 per, moesten dus voor 2 pers betalen maar die moesten het weekend tarief betalen terwijl er door de week een lager tarief is.
Ik denk dat ze zo veel mogelijk willen verdienen aan de ah klanten . Er komt ook nog 7.50 bij Voorde drank.
Dus uiteindelijk nog duur gegeten.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Ja wij zijn voor de achtste keer hier geweest.
En zo als altijd was het Super en goed eten.
Ook de wijn is zeer goed.
Personeel vriendelijk en hard werkend.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Wij zijn hier 'n keer of acht geweest...en het is gewoon super
Fijne bediening en lekker eten en zeer goede wijn.
Tot de volgende keer.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Op de kant en klare diepvriespizza na hebben we ondanks de drukte lekker gegeten en nergens echt lang hoeven wachten. Bij de bakplaat / BBQ was het wat drukker, maar verder prima!
We werden na ontvangst naar een tafel begeleid en zoals reeds eerder vermeld daar achter gelaten zonder verdere uitleg. Nu hebben wij wel vaker volgens vergelijkbare concepten gegeten, maar moesten nu wel zelf even gaan kijken wat waar te vinden was. Voor ons niet hinderlijk.
Gerechten werden snel aangevuld en smaakten prima. We vonden het wel jammer (ook qua smaak) dat er diepvriespizza's geserveerd werden.

Al met al een zeker een 7.5 waard!
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Personeel werkt erg hard. Het blijft een vreetschuur idee, maar dat weer je bij all You can eat concept. Wel veel verschillende drankjes die er bij zitten.