Witte Hoes

• : Parkeerplaats

Maandag 11:00 - 20:00
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 23:30

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Wat een tegenvaller... De buitentafel was enorm wiebelig, kwam een nieuwe stoffige tafel die niet werd schoongemaakt.
varkenshaassate was lekker, alhoewel de uitjes niet vers waren, frites was veel te weinig en de groenten werkelijk smerig. Alles enorm doorgekookt en in de magnetron opgewarmd. Daarnaast ook een slechte bediening die niet adequaat reageerden op onze reacties.
wel eten veel buiten de deur maar het afgelopen jaar niet zo slecht gegeten als vandaag.
Bje .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Wij, 3 personen, waren hier op 28 april 2016. Van de buitenkant zag het er wat gewoon uit maar binnen is een vriendelijke sfeer. De kaart zag er leuk uit. Wij bestelden één maal Vistrio, één maal toast 't Witte Hoes en één maal Proeverij. Deze voorgerechten zagen er zeer verzorgd uit en waren van goede kwaliteit. Als hoofdgerecht bestelden we Varkenshaas, Schnitzel en Tournedos daarbij kregen we diverse schaaltjes met groente en aardappelen. Het personeel was uiterst vriendelijk.
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
We hebben hier heerlijk gezeten. Wij konden heerlijk op terras zitten. Het enige nadeel van dit restaurant is dat het aan een doorgaande weg zit. Maar op terras heb je hier niet echt heel beel last van. Binnen ziet het er ook leuk uit. Vooraf had ik de proeverij t witt hoes. Een echte aanrader. Heerlijk bord voor met uiteenlopende lekkernijen, soepje, gambas, vlees meloen etc. Dit voorgerecht is zo heerlijk en veel. Gelukkignhad mijn man alleen brood besteld zodat hij ook wat van mij kon mee eten. Als hoofdgerecht hadden wij de schnitzel een los een bakje saus en tilapiafilet deze was mals en smaakvol, kreeg er zelfs 2
Daarnaast kregen we patatjes, gebakken aardappelen, 2 schaaltjes met groenten. En op het bord nog salade en meloen en andere stukjes fruit. Het waren zeer ruime porties en daarbij kwamen ze nog vragen of het genoeg was? De glazen likeur die we na afloop namen, was eens voor de verandering , en dit maak je niet veel mee in de horeca goed gevuld. De mensen waren allemaal even vriendelijk, en ze hadden duidelijk plezier in het werk. Bij deze familie komen we zeker terug als we in de buurt zijn. Jammer dat we zo ver weg wonen.
Nickvdk2 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Het is een geweldig goed restaurant!
Eten smaakt heel lekker en het is veel, ze komen zelfs vragen of ze nog wat kunnen aanvullen.
De bediening is ook zeer vriendelijk.
Wij zaten in de gezellige serre. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Eten was super lekker, wel kleine porties (mixed gril) en saus is behoorlijk aan de prijs. Bediening kon beter. Tijdens opnemen van de bestelling liep de bediende ineens weg en toen we eenmaal het eten hadden kwam er nooit iemand vragen of we nog wat drinken wilde. Toen we aangaven dat er niemand was geweest kregen we een antwoord van: " OH? Is er iets niet goed?" Ijs was wel netjes bij de bowlingbaan gebracht en daar was de bediening ook beter. Klein minpuntje extra was het feit dat we geen bonnetje konden krijgen.. Samenvatting: De puntjes op de i missen. Eten was perfect, bediening matig, porties kunnen beter.
Marloes19950802 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Wat was het vanavond een tegen vallen zeg.. Onvriendelijk personeel, gasten worden niet serieus genomen als je aangeeft dat iets niet in orde is.
" varkenshaas is te taai" bediening: ik zal een scherper mes ophalen.."
"snitzels lijken wel schoenzolen: droog en hard.." bediening, dat ligt aan de levering van de slager".

Ze zouden kijken wat ze konden doen, maar ondertussen komen ze niet eens even netjes melden of ze een oplossing hadden. Nee het bleef onvriendelijk.

Helaas was niet alleen het vlees slecht, maar lied er veel te wensen over vanavond..zeer jammer.

Komen er zeker niet weer terug!