Witkamp

Meer informatie over restaurant Witkamp

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
Janeva .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wat een plezierig restaurant. De hoffelijkheid en de gastvrijheid komen echt op je af. We kwamen dit keer slechts voor de pannenkoeken , mede door de aanwezigheid van onze kleinzoon, maar de ontvangst was er niet minder om. Speciaal onze kleinzoon werd in de watten gelegd, zelfs nog een kijkje bij de kok, en een speciaal overhandigd kinderijsje. De pannenkoeken, spek,kaas,kinderen waren boven verwachting en menig (kinder)pannenkoekengeval kan hier een puntje aanzuigen. Goede kok dus. Afgesloten met een advocaatijscoupe geven we de witkamp een 10 voor de gastvrijheid
Gjann5 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Samen met echtgenote op 15 augustus 2016 bij Witkamp in Laren Gld gegeten. We komen er elk jaar wel een keer en tot nu toe hadden we goede ervaringen. Deze keer was het echter een en al droefenis. Ik bestelde het maandmenu en mijn echtgenote een eenvoudige biefstuk. Het duurde bijna 45 minuten ondanks tussendoor vragen waar het eten bleef voordat ik mijn voorgerecht soep kreeg. Daarna hebben we nog weer 30 minuten op het hoofdgerecht moeten wachten. De serveerster reageerde nauwelijks op onze vraag waarom het zolang duurde. Inmiddels had ik een andere klant, die ook lang had moeten wachten, na snel iets van zijn maaltijd te hebben gegeten overhaast zien vertrekken. Ik had kipsaté. Op zich was de kwaliteit wel goed, maar de satesaus zag er uit alsof het gerecht al enige tijd had staan wachten. Mijn echtgenote kreeg na 5 kwartier haar biefstuk. Zij houdt erg van zout, maar zij meldde dat de biefstuk zo zout was dat deze eigenlijk niet te eten was. Toen ik aan mijn nagerecht zat kwam er toch eindelijk enig besef bij de serveerster dat wij wel erg lang hadden moeten wachten en bood ze ons een drankje van de zaak aan. Maar dat kon onze avond, die inmiddels grotendeels voorbij was, niet meer goedmaken.
D B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Met z'n 3-en gegeten. 2 x maandmenu en 1x à la carte. Was prima en heel lekker. Heerlijke soepen vooraf. Prima vis en biefstukjes. Lekkere garnituren. Heerlijk ijs na en volwassen porties. Vriendelijke en goede service. Gezellige ambiance. Was niet druk. Dinsdagavond. Alles ook zeer betaalbaar. Komen zeker nog een keer terug. Nog genoeg lekkere zaken op de menukaart om te proberen.
DBrand .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Donderdag gegeten bij dit restaurant.
Vooraf had de partner salade van asperges. Niets op aan te merken.
Ik zelf koos voor de gamba’s in knoflookolie. Teleurstellend. Bij gamba’s verwacht je grote garnalen.
Ik kreeg de kleinste maat Noorse garnalen en wel geteld 11 stuks.
Hoofdgerecht voor de partner kalfsribeye. Prima. Maar mijn mixed grill waren 3 stukjes droog vlees. Waarschijnlijk door de aanwezigheid van een grote groep busgasten had de kok te weinig tijd om aandacht aan mijn vlees te schenken, terwijl ik om medium rare had gevraagd.
Naast de wijn, had ik om 2 glaasjes kraanwater gevraagd. Daar werd euro 2,30 voor in rekening gebracht. Op de kaart wordt geen melding gemaakt dat voor kraanwater betaald moet worden. Ook de ober heeft hier niets over gezegd. Slechte service.
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Gister met vier personen gegeten bij Witkamp. Ondanks feit dat het heel rustig was in restaurant was de sfeer -door de aankleding van het geheel- OK. Bediening aan tafel was prima in orde. Het voor- en hoofdgerecht werd door iedereen als lekker beoordeeld. De gekozen wijn, bordeaux Rothschild, was een prima begeleiding van de maaltijd. Hier komen we terug!!!
Cvanderharst .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Nadat we prima gegeten hadden, bleek bij controle van de rekening dat 7 maaltijden niet waren berekend. Daarvoor ben ik teruggegaan, wel vond ik €3,00 voor kraanwater overdreven. Vervolgens heeft de eigenaar zij ergernis over mijn commentaar over het water biet onder stoelen of banken gestoken naar zijn personeel, waar ik bij stond
In plaats van uit dank en service ons het water te schenken wilde hij eigenlijke niet dat ik de maaltijden betaalde?? Pislink, omdat bij het water gepouleerde glazen kwamen en de mayonaise gratis was?? Niet: dank u dat u zo eerlijk bent u krijgt een drankje, maar een non discussie over hoeveel werk water was en dat hij dat als eigenaar zelf bepaalde
Ik heb alles betaald ook €6,00 voor water
Tooskesmit .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Een ouderwets gezellig bedrijf waar je perfect kunt lunchen.
Hier is uitsmijter nog een uitsmijter.
Geen restaurant om uitgebreid te dineren maar voor een snelle hap prima.
Martin1958 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
De louncheroom was bij het restaurant gedeelte getrokken. Mede door het slechte weer was het een beetje sfeerloos. Het restaurant zat wel vol. Het eten was op zich goed en voldoende maar was niet boven verwachting.
De bediening was vriendelijk, maar had soms meer oog voor de plaatsgenoten.
De volgende keer in Laren proberen we een van de andere restaurants.