Wissink

6,8
6,7
Kan beter
Lang

Jouw recensie over het restaurant Wissink

Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Koude sfeer, ongezellig. Lang wachten terwijl het niet echt druk was. Voorgerecht en hoofdgerecht beiden beneden peil: cafetariavoedsel! Zonde van het geld...
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Kregen als dagmenu een Halve schnitzel Nog nooit zoiets beleefd. Letterlijk een halve!!!!!!!!! Doorgesneden vanuit de keuken.
Drie hapjes en weg was het. Was gebruikelijk zeg de vrouw. Paar schijfjes komkommer als groente met wat friet.
Bestek werd gewoon neergepleurd op tafel.
Voorgerecht was ok alleen een servet zou wel zo beschaafd zijn.
Geen korting gekregen omdat we de tafel zelf moesten afruimen anders kon het hoofdgerecht er niet op. Een
chocoladeflik uit de bakkerij is groter dan de halve schnitzel. BIZAR
Geen aanrader
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Slechte bediening. Halve schnitzel. letterlijk half doorgesneden. Belachelijke groente erbij. Schijfjes komkommer.
Slecht te woord gestaan door de vrouw.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Met de kerst bij jullie gegeten.
Het was heerlijk, vooral de hertenbiefstuk was botermals, voor herhaling varbaar.
Groetjes Rob en Karin.
President .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Voor een goede maaltijd zonder fratsen, kan je bij Wissink prima terecht. Lekker op het grote terras gezeten. Boeren schnitzel en mixed grill besteld. Beiden van goede kwaliteit. Puntzak friet erbij in een standaard, salade en broccoli. Prijs/kwaliteit, waar voor je geld. Vlotte en vriendelijke bediening. Later in de week nogmaals gaan eten, wederom volgens verwachting goed.
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Even een hapje geluncht bij Wissink. Mooie plek op de markt. Interieur niet meer echt van deze tijd maar alles zag er netjes uit. Gekozen voor saté (prima, met lekkere frietjes) en baguette filet americain. Kraakvers broodje, meer lucht dan broodje en zeker geen baguette, wel goed belegd. Daarna nog een lekkere, royaal met kersen bedekte wafel. Wij komen terug!
Antonchristiaan .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Het eten is hier robuust en prima.
De entourage oogt verouderd en dit terwijl het op een toplocatie zit.
De eigenaar Roel zorgt goed voor zijn gasten, al is er op de rest van het personeel nog wel eens iets aan te merken.
Een prima tent voor een Hollandse pot eten!
LuckyLuke .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
De schnitzel was prima, veel eten voor een lage prijs. Prijskwaliteit verhouding prima, verwacht geen haut cuisine, maar als je Hollandse stevige kost wil prima. Dochterlief wilde graag een gebakken ei ipv frikadel bij kindermenu. Geen enkel probleem. Enige verbeterpunten: broccoli mag korter gekookt worden en vanille ijs van kindertoetje was anders dan normaal vanille ijs. Wellicht omdat het zelfgemaakt ipv fabrieksijs is? Zijn kinderen niet aan gewend.
Kortom prima voor een snelle hap of voor een stevige hap.
Edwin P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Eten is redelijk maar bediening te slecht voor woorden. Alle tafelgenoten meerdere keren lege glazen wat niet wordt opgemerkt. En de jonge dame van de bediening had blijkbaar alleen kennis van patat... Want op de opmerking dat ik mijn Tournedos graag medium wenste; zei ze met een strak gezicht dat ze het aan de keuken zal vragen, maar er volgens haar naar 1 maat is...
En dat werkt dan in de horeca
J-en-A .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2014
Omdat we al jaren in de buurt van Groenlo minivakanties vieren hebben we al vaak heel lekker bij Wissink gegeten. Ook vandaag gingen we er vol verwachting heen. We kwamen om 19.30 uur binnen en gaven aan graag te willen eten, de jongedames van de bediening gaven aan dat we alleen van de lunchkaart konden bestellen omdat het te laat was voor de keuken. We kregen een kaart en konden gaan zitten, maar er werd niet gevraagd of we iets te drinken wilden bestellen. Toen de dames uitgekletst waren konden we eten en drinken bestellen. Het eten kwam snel maar de snitsels waren taai en bedolven onder een berg friet. Saus was er niet en ik hoorde de jongedames zeggen dat als je zo laat komt dat je dat ook niet meer kan vragen(de keuken was tot 20.30 open we waren om 19.30 binnen) de jongedames waren bij het bestellen van nog een drankje erg bot. Of we hier ooit nog gaan eten is de vraag , de dames moeten nog erg veel leren.
Albert En Thea D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Ondanks dat het heel rustig was duurde het vrij lang voor het voorgerecht er was.
Bij het hoofdgerecht bleek het vleestrio te zwemmen in een zeer overheersende bruine saus, dit was niet op de kaart vermeld terwijl bij andere gerechten op de kaart wel vermeld stond dat het met saus was. Dat was voor ons een nare verrassing. Verder kwamen ze per ongeluk nog bier brengen wat niet besteld was. De carpaccio vooraf was niet aangemaakt, alleen netjes op het bord gelegd en verder niet. Het eten was verder goed te eten maar ik vind de prijs-kwaliteit verhouding echt uit balans. De gerechten doen nogal gedateerd en fantasieloos aan.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2013
Na ruim een jaar hier weer teruggekomen en zeker geen spijt van. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Als je hoofdgerecht neemt met alles erop en eraan, ontvang vooraf stokbrood met 2 smeerseltjes. Daarnaast ontvang je naast je vlees heel veel ->-> diverse schaaltjes met patatjes, gebakken aardappeltjes, natte komkommer, rauwkost, appelcompote, 2 soorten warme groentes. Kortom veel te veel om op te eten! Is er een nadeel over dit restaurant? Alleen dat we op een dinsdagavond hier alleen waren, maar voor ons geen nadeel met zo goed en veel eten!
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2012
Hier gegeten terwijl we in Groenlo op vakantie waren. Ik had erg last van mijn maag, maar wilde toch graag uiteten gaan. Toen ik dit bij de serveerster had aangegeven, gaf ze aan dat ik iets uit de hele kaart mocht kiezen. Dus ook broodje of pannekoek van de lunchkaart. Wow, wat een service. Uiteindelijke een maaltijdsalade kip genomen, wat erg lekker was. Mijn partner had een trio van vlees, wat ook erg goed was. Hij nam nog een ijsdessert. Omdat ze het ijs zelf maken en het buiten het seizoen was, hebben ze niet meer meer alle ijssmaken op voorraad. Hierdoor kun je een andere smaak krijgen dan bij je ijscoupe vermeld staat. Maar blijft evengoed heerlijk! Als we in de buurt zijn, komen we zeker weer terug.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2012
Al verschillende keren hier wat gegeten en gedronken op het mooiste en gezelligste terras van Grolle. In het algemeen is het eten er redelijk goed en word je goed bediend. Ze hebben een grote menukaart, voor ieder wat wils dus. Het ijs, brood en gebak is van bijzonder goede kwaliteit, dit wordt namelijk vers bereid in de naastgelegen ijssalon en brood- en banketbakkerij.