Wissenkerke Sloterdijk

Radarweg 236 1043 NV Amsterdam Nederland Kaart
31-204869968

Over restaurant Wissenkerke Sloterdijk

Van een simpele lunch tot een uitgebreid diner

Voor een 'simpele' lunch of een uitgebreid diner, voor elk moment van de dag kun je terecht bij Wissenkerke Sloterdijk. Het erg centraal gelegen eetcafé en restaurant is een perfecte plek om even niet aan de verplichtingen te denken maar te genieten van een koel drankje of een lekker diner. Neem plaats in hun industriële maar charmante interieur aan de bar of aan een van de gezellige tafeltjes op hun zonnige terras!

Meer informatie over restaurant Wissenkerke Sloterdijk

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

7,2
6,9
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Met 2 oud-collega's afgesproken voor de lunch bij Wissenkerke. Wissenkerke ligt in een zakengebied, dus lunches moeten efficient en vlot gaan. Dat ging het zeker niet, iemand wilde karnemelk bij de omelet en de vraag van de serveerster was "door de omelet?". "Nee karnemelk in een glas, maar geserveerd bij de omelet". Vervolgens werd de karnemelk bijna onmiddellijk geserveerd, ver voor de omelet. Ik bestelde de Ceasar salad vegetarisch en dat kwam neer op ijsbergsalade met gekookt ei en dressing, niet gevarieerd dus. Tenslotte vroegen wij om de rekening, die zou gebracht worden en toen gebeurde er niets. Bij een lunch wil je dan snel afrekenen en terug naar het werk, maar de rekening kwam niet. Uiteindelijk aan de bar betaald, dat was uiteindelijk nog behoorlijk prijzig voor wat we besteld hadden. Ik ben niet enthousiast, voor een borrel is Wissenkerk, maar voor een vlotte lunch viel het mij erg tegen.
Francisca1969 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Ik verwacht bij een voorgerecht (gamba kroketjes) iets anders dan twee boterhammen en een plukje sla. Boterhammen vind ik voor bij de lunch.
Steak was lekker maar niet warm.
Cy.schoone .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Het was zeer gezellige groepsborrel aansluitend diner. Het vlees is er geweldig. Service prima en leuke sfeer. We zitten vlak bij met ons kantoor dus komen zeker terug voor lunch of diner.
Katja S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Voor ons gezelschap van 8 personen dat nog wat wilde eten na ons eigen evenement een prima afsluiting. Adequate bediening en gerechten die iedereen lust.
Joyce_H .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Leuke zaak, beetje verstopt tegenover station Sloterdijk. Regelmatig kom ik hier lunchen. Makkelijk parkeren voor de deur en bij mooi weer een mooi terras.
Noordenbos1 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Ik heb erg genoten van mijn etentje bij Wissenkerke. Direct bij binnenkomst een warm gevoel en een prettig onthaal.
De bediening was keurig en op de hoogte van wat zij serveerden.
Het eten was heerlijk, carpaccio zeker aan te raden.
Keuze genoeg en zeker een aanrader
Dank u voor uw positieve reactie. We zullen de complimenten overbrengen aan de bediening.
Hopelijk tot een volgende keer!
Jamy4 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Lekker gegeten, voldoende keuze op het menu! Erg leuk en vriendelijk personeel. De sfeer is erg aangenaam, al met al een top avond gehad.
Bedankt voor uw review! Goed te horen dat de avond geslaagd was. We hopen dat een volgende keer!
DeZieligeKoe .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Aangenaam verrast door de vegaburger tijdens een snelle hap op een dinsdagavond. Patatjes waren ook lekker. Er was tegelijk een borrel in het restaurant, en wellicht was het daardoor dat de service wat tegenviel en het nogal lang duurde om de aandacht van de serveersters te trekken. Prima plek verder, het terras zag er ook leuk uit voor in de zomer.
Sanrooij .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Lekkere ongedwongen sfeer, gerechten worden gemaakt met goede producten. De kipsaté is heerlijk mals! Een grote eter moet wel bijgerechten bij bestellen en dan loopt de prijs best op.
Dank voor uw reactie en goed te horen dat de kipsaté lekker heeft gesmaakt.
Tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Dick Snijder
Cliff3 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Wissekerke is een hele leuke tent. Normaal is het eten ook erg tof. Van de AH actie heeft Wissekerke een wel erg magertjes.
Dank voor uw feedback, Wij hadden de AH actie iets anders moeten aanpakken. helaas is dat niet uitgekomen. Mochten wij weer meedoen gaan wij het zeker anders doen, dit was voor ons de eerste keer. Dank en tot de volgende keer. Dick Snijder

Reactie van proever:

Er is blijkbaar een stukje tekst weg gevallen: van de AH actie heeft Wissekerke een wel erg mager menu van gemaakt. Overigens het nagerecht was super.
@Dick Snijders bedankt voor de reactie. Blijven volhouden.....
C. L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Goede gezellige sfeer, Zeker op die locatie Voor herhaling vatbaar. Bij steak wel vragen hoe gebakken. Steak was nogal droog.
dank voor uw reactie, mvg Dick Snijder
E-M-L .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Ontzettend tegengevallen. Op hun site geven ze aan dat ze meedoen aan de AH Restaurantactie, met een leuk menu (keuze uit stoofschotel, curry of lasagne), op basis daarvan gereserveerd. Eerst deden ze voorkomen alsof de reservering niet was doorgekomen, totdat ik de bevestiging liet zien. En toen kwam de mededeling dat het menu op de site er niet meer was, en dat we konden kiezen uit tomaten- of kippensoep en daarna een biefstukje met friet of spaghetti. We hebben uiteindelijk maar gewoon wat van de kaart gekozen en het AH-menu gelaten voor wat het was. Ik vraag me af waarom ze mee doen aan de actie, of was de kok gewoon niet aanwezig... Het leuke menu staat nog steeds op hun site, maar trap er dus niet in.
Beste E-M-L. excuus dat jullie niet de menu kon krijgen. wij hebben aan u uitgelegd dat wij inderdaad niet uw reservering hadden. onze fout, als ik het gezien had, had ik uw een mail gestuurd. per vandaag (31-08) veranderen wij onze menu. Om op de site te veranderen is het een en ander nodig, maar wij proberen dat vandaag te doen. nogmaals excuus.
Langereis .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Wij hadden van tevoren gekeken wat zij aanboden.
Wij kregen aangeboden een 3 gangen menu voor 29.95.
Als ik daar was gaan eten, dan was ik soep, biefstuk en toetje een bedrag kwijt van 22,00.
Het eten wat werd aangeboden was niet mijn voedsel. Los daarvan had ik al een naar gevoel vanwege het bovenstaande.
Ik hoop dat dit een uitzondering is, anders vind ik deze aanbiedingen zijn doel voorbij schieten.
Het gaat mij niet om goedkoop te eten maar is te genieten van andere restaurants.
Overigens kloppen de resturants niet met de plaatjes op de zegels.
Wij hadden een speciale menu voor de AH actie. Uw reken som klopt niet maar dat terzijde. Sorry dat u de menu niet Uw voedsel vond. U heeft gelijk sommige van de plaatjes kloppen niet, die hebben wij ook niet geplaatst. Hopelijk komt u een andere keer om van onze menu te eten. Dick Snijder
Chantalhelena .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Lekker gegeten, we wisten alleen van tevoren niet dat we niet van de kaart konden kiezen maar van een speciaal menu voor deze actie (jammer want had wel zin in zo'n burger!). Voor konden we kiezen uit twee soepen, hoofd uit vis, vlees of vegetarisch. Nagerecht was geen keuze in maar wel erg lekker! Goede hoeveelheden en we zaten ook echt goed vol na drie gangen!
Sebastiaan_Kahle .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
We kwamen binnen en het was gezellig druk. We werden op een hartelijke manier begroet en de mensen van de bediening wisten wat ze serveerde.

Het eten was prima voor elkaar en lekker op smaak. De eigenaar kwam nog even aan tafel en waar kom je dat nog tegen.

We moesten wel even zoeken waar het precies zat maar dat was de moeite waard. Nu we dit weten komen we hier zeker terug.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Vandaag met een collega heerlijke geluncht bij Wissenkerke Sloterdijk. Hij had een ceasarsalade en ik een met geitenkaas. Zeer verzorgd, de eerste met een gekookt eitje en zaden/pitjes en een lekkere dressing. De geitenkaas was overdekt met gebakken appel met nootjes, origineel. De Baileys koffie toe kon ook als décafé gemaakt. Vriendelijke bediening. Locatie niet super. Binnen een klein beetje oubollig ingericht maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door de overige 2 punten!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Na werktijd voor het terug reizen naar het zuiden even een hapje eten. Alhoewel wij laat waren rond 20:00 en sluitingstijd 22:00 uur worden wij gastvrij ontvangen.
Er is nog alle ruimte voor een voor- en hoofdgerecht. Vitello tonato van rosbief en een heerlijk varkenshaasje. Echt een gezellig eetcafe en inderdaad je moet et weten te vinden. Lekkere ontspannen sfeer. Goed te weten voor als het weer eens laat wordt.
Chris Dekker, Boxtel
Geachte Heer Dekker, Dank voor uw positive recensie. Mvg Dick Snijder
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
Omdat we s, avonds moesten werken wilde we nog van het mooie weer genieten voordat we weer in ons kantoor gingen zitten.
het terras is ruim,maar heeft weinig schaduw. De parasols konden niet uit vanwege de wind
De harde gitaarrock muziek stond erg hard we zijn toen verder van de boxen gaan zitten. Omdat we nog even moesten wachten, namen we een portie bitterballen, die waren niet bijzonder, de vulling was er met het bakken voor een gedeelte uitgelopen.
De burger van geitenkaas vond ik lekker en de gegrilde groente ook. De bediening wat onpersoonlijk.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
Prima adres voor een zakelijke lunch. De salades zijn lekker, de broodjes ook. Ook de bezorgservice is goed, maar wel een beetje aan de prijs.