Wisseloord Restaurant

• Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Wisseloord Restaurant

Heine F.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten, geweldige plek en zeer vriendelijke bediening
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Mooie omgeving. Mooie inrichting. Fijn dat er een actie was voor 50% korting. Vet volle bedrag was het eten niet waard geweest. De combinatie van eendenborst met andijvie(?) En aardappelpuree was niet lekker. De eendenborst was erg taai waardoor we lang moesten kauwen en ook het snijden lastig was. De biefstuk was haast rauw, niet nabij medium of welldone. De bediening had ook niet gevraagd hoe degene de biefstuk wilde zien maar in ons geval hadden we medium aangegeven maar krwgwn rauw. Zo rauw hadden we een steak nog nooit gezien.

Al met al: fijne sfeer maar het eten mag zeker verbeterd worden voor die prijs.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Locatie: mooi, 8
Bediening: matig. Lief, maar geen kennis van zaken en vergat het een en het ander terwijl het rustig was 6
Eten: 5. Vlees was taai. Ontzettend lang moeten snijden en lang moeten kauwen.
Prijs-kwaliteit: 7 ALS je de 50% korting actie hebt. De echte prijs vind ik het niet waard.

Conclusie: Prima maar niet voor herhaling vatbaar.
May V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Ja, goed, maar dat “genavraag” wel
Wat irritant.
Maar we komen graag nog een keertje
Met gasten.!
FredW D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We hebben hier op een warme avond lekker buiten zitten eten, maar zijn vanwege de frisse wind halverwege binnen gaan zitten. De ontvangst en de bediening was erg vriendelijk. De sfeer in het restaurant werd behoorlijk rommelig door wat druk heen en weergaande personen.
De gerechten werden allemaal in leuk passend servies opgediend. De Caesarsalade was voldoende smaakvol en de Tagliatelle met drie soorten kaas en een bouquet aan groenten echt lekker. Als dessert namen we een Coffee Brazil die bij ons bijzonder goed in de smaak viel. Er bleek bij navraag nl. twee soorten likeur in verwerkt!!
De prijs-kwaliteitverhouding was vanwege de 50% korting actie echt bijzonder goed te noemen. Actie geslaagd!!
Yazmin L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Goede actie hoor, -50% om de avonden te promoten als restaurant. Maar hoe dan als de keuken om 19.00 sluit? Eten niet bijzonder, service prima. Locatie is best leuk.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Leuke en verrassende plek met een heerlijk terras tussen de bomen.
Het eten is erg smakelijk en een goed prijs kwaliteit verhouding.
Bruni V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Fantastisch gezellig relaxed plekje, lekker eten en waanzinnige service!
We komen gauw terug :)
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Keuken sloot om 1900 dus geen desert
Djoen T.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Ceasar salade amateuristisch. Stoelen op terras niet comfortabel.
Yazmin L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Bijzondere plek, knusse sfeer. Je zou er niet zo 1,2,3 langs of heen rijden. Personeel vriendelijk en het eten wat je krijgt is goed! Zeker met de actie -50% kregen we bijzonder goed eten.
Katalin E.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Prima!
henk L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Bijzondere locatie met gewoon eten
Jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Ik voel me daar heel erg thuis.
Leuk om het als stamrestaurant te hebben. Woon er maar 5 minuten vandaan.
Sjoukje H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Matig qua eten.Fish and chips waarvan de, paar, stukje filet die we kregen ook nog graten hadden. Dat is echt niet nodig.Friet te ver doorgebakken. Salade liefdeloos..Zo zonde.In het verleden hier vaak gegeten..de kaart en de kok zijn aangepast..Geen aanrader..jammer!!!
Syllekkereten .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Super leuke hippe plek met een heerlijk hapje te eten. Geen standaard eten, maar lekker vers en eerlijk eten. Ik kom zeker nog een keer terug.......
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Wisseloord Studio is een leuk restaurant dat 's avonds helaas al vroeg de deuren sluit. Ze werken met een kleine kaart: slechts drie voor- en hoofdgerechten. Maar wat je krijgt is gewoon goed!
Heerlijk gegeten (biefstuk en vooral de schelvis, uitstekend bereid!). Voorgerecht ook goed.
Smakelijk flesje sauvignon blanc er bij.
Een verbeterpunt: de verlichting met een kaarsje en wat lelijke groene gloeipitten op tafel was echt onder de maat. 'Sfeerverlichting', oke, maar je moet wel kunnen zien dat er wat op je bord ligt...
I. D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We voelden ons zeer welkom, leuke ontvangst, gezellige sfeer, de vrienden waren ook zeer verrast over het geheel. Het is echt aan te bevelen!
Shiva Z.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
leuke locatie maar wel erg stil als enige tafel. eten was prima. erg kleine kaart. service was vriendelijk echter leken ze ons even vergeten na t hoofdgerecht.
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Sfeervol restaurant, vlotte bediening. Kleine en eenvoudige kaart. Smaakvolle gerechten.
Was voor ons het eerste bezoek aan dit restaurant. Gebruik gemaakt van IENS aanbieding maar ben zeker van plan ook zonder aanbieding hier nog wel eens een keer terug te komen.
Klein puntje van kritiek, de bediening kon geen details vertellen over de wijnen welke op de kaart stonden. Flesje wijn dat wij genuttigd hebben was overigens niets op aan te merken.