Wisseloord Restaurant

• Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Wisseloord Restaurant

Philip D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Sfeervol restaurant, vlotte bediening. Kleine en eenvoudige kaart. Smaakvolle gerechten.
Was voor ons het eerste bezoek aan dit restaurant. Gebruik gemaakt van IENS aanbieding maar ben zeker van plan ook zonder aanbieding hier nog wel eens een keer terug te komen.
Klein puntje van kritiek, de bediening kon geen details vertellen over de wijnen welke op de kaart stonden. Flesje wijn dat wij genuttigd hebben was overigens niets op aan te merken.
Arnold R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Dit restaurant heeft een beperkte keuze in menu's, tevens werd er weinig groente bij de gerechten geserveerd. Het eten smaakte prima.
Menno W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Kleine kaart. Op zich een niet onaantrekkelijke ruimte naast de Wisseloordstudio's.
Gerechten waren verassend lekker en gevarieerd van smaak. Ontvangst was een beetje bizar. Met de jas nog half aan werd ons gevraagd wat we wilden drinken. Prijs was erg laag door 50% korting aanbieding. Voor meer klanten is ook betere service nodig
I. D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij waren zeer verrast, een heerlijke avond, wij komen snel weer! De locatie en de sfeer was goed, het eten was heerlijk en zag er zo verzorgd uit, voor ons kon het niet beter! Vriendelijke groet!
jos V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Prima steak met parmezaan, gebakken aardappel en groentenmix. Tagliatelle met drie soorten kaas ook ook prima van smaak. Fles Merlot o.k. Dessert met anijsdressing ook heerlijk. En voor geen geld. Jammer dat het alleen zeer rustig was. Slechts drie tafeltjes. Mooie omgeving en entourage. Jos48
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Leuke plek met rijke historie (Wisseloord Studios) om een hapje te eten, bijvoorbeeld voorafgaand aan bezoek MCO.