Wisseloord Restaurant

Catharina van Renneslaan 10 1217 CX Hilversum Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Wisseloord Restaurant

• : free parking

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 23.00 uur

• Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Wisseloord Restaurant

Ahiens H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Geen idee, dat restaurant Wisseloord ligt bij de opname-studio's van Hilversum. Het was heel rustig op deze avond, maar er kwamen wel steeds mensen binnen, die blijkbaar met een opname bezig waren: dat gaf een leuke sfeer. De bediening was aardig. Het is nogal donker in het restaurant, maar daardoor kom je in een rustige stemming. Alles is prima klaar gemaakt, maar wel een beetje aan de zoute kant merkten wij later, maar dat is persoonlijk. Het lijkt me ook een leuke plek om in de zomer te komen lunchen, gezien het terras en de ligging. En niet te geloven, dat ze met 50% korting dit ons konden voorschotelen! Inclusief de wijn!
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten!! Tot de volgende keer!!
Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Mooie omgeving, sfeervol ingericht eetcaf’é. De maaltijden waren heerlijk: goede kwaliteit en niet duur. Alleen jammer dat er maar 1 soort toetje was. Komt misschien omdat het vrijdagavond was en het restaurant in het weekend dicht is.
Er zit ook een leuk terras bij, lijkt me leuk in de zomer. Wij komen er zeker terug,
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten! We komen zeker nog een keer terug!!
Heine F.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten, geweldige plek en zeer vriendelijke bediening
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Mooie omgeving. Mooie inrichting. Fijn dat er een actie was voor 50% korting. Vet volle bedrag was het eten niet waard geweest. De combinatie van eendenborst met andijvie(?) En aardappelpuree was niet lekker. De eendenborst was erg taai waardoor we lang moesten kauwen en ook het snijden lastig was. De biefstuk was haast rauw, niet nabij medium of welldone. De bediening had ook niet gevraagd hoe degene de biefstuk wilde zien maar in ons geval hadden we medium aangegeven maar krwgwn rauw. Zo rauw hadden we een steak nog nooit gezien.

Al met al: fijne sfeer maar het eten mag zeker verbeterd worden voor die prijs.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Locatie: mooi, 8
Bediening: matig. Lief, maar geen kennis van zaken en vergat het een en het ander terwijl het rustig was 6
Eten: 5. Vlees was taai. Ontzettend lang moeten snijden en lang moeten kauwen.
Prijs-kwaliteit: 7 ALS je de 50% korting actie hebt. De echte prijs vind ik het niet waard.

Conclusie: Prima maar niet voor herhaling vatbaar.
May V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Ja, goed, maar dat “genavraag” wel
Wat irritant.
Maar we komen graag nog een keertje
Met gasten.!
FredW D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We hebben hier op een warme avond lekker buiten zitten eten, maar zijn vanwege de frisse wind halverwege binnen gaan zitten. De ontvangst en de bediening was erg vriendelijk. De sfeer in het restaurant werd behoorlijk rommelig door wat druk heen en weergaande personen.
De gerechten werden allemaal in leuk passend servies opgediend. De Caesarsalade was voldoende smaakvol en de Tagliatelle met drie soorten kaas en een bouquet aan groenten echt lekker. Als dessert namen we een Coffee Brazil die bij ons bijzonder goed in de smaak viel. Er bleek bij navraag nl. twee soorten likeur in verwerkt!!
De prijs-kwaliteitverhouding was vanwege de 50% korting actie echt bijzonder goed te noemen. Actie geslaagd!!
Yazmin L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Goede actie hoor, -50% om de avonden te promoten als restaurant. Maar hoe dan als de keuken om 19.00 sluit? Eten niet bijzonder, service prima. Locatie is best leuk.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Leuke en verrassende plek met een heerlijk terras tussen de bomen.
Het eten is erg smakelijk en een goed prijs kwaliteit verhouding.
Bruni V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Fantastisch gezellig relaxed plekje, lekker eten en waanzinnige service!
We komen gauw terug :)
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Keuken sloot om 1900 dus geen desert
Djoen T.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Ceasar salade amateuristisch. Stoelen op terras niet comfortabel.
Yazmin L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Bijzondere plek, knusse sfeer. Je zou er niet zo 1,2,3 langs of heen rijden. Personeel vriendelijk en het eten wat je krijgt is goed! Zeker met de actie -50% kregen we bijzonder goed eten.
Katalin E.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Prima!
henk L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Bijzondere locatie met gewoon eten
Jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Ik voel me daar heel erg thuis.
Leuk om het als stamrestaurant te hebben. Woon er maar 5 minuten vandaan.
Sjoukje H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Matig qua eten.Fish and chips waarvan de, paar, stukje filet die we kregen ook nog graten hadden. Dat is echt niet nodig.Friet te ver doorgebakken. Salade liefdeloos..Zo zonde.In het verleden hier vaak gegeten..de kaart en de kok zijn aangepast..Geen aanrader..jammer!!!
Syllekkereten .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Super leuke hippe plek met een heerlijk hapje te eten. Geen standaard eten, maar lekker vers en eerlijk eten. Ik kom zeker nog een keer terug.......