Wisseloord Restaurant

Catharina van Renneslaan 10 1217 CX Hilversum Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Wisseloord Restaurant

• : free parking

Maandag t/m vrijdag 09.00 - 23.00 uur

• Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Wisseloord Restaurant

May V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Ja, goed, maar dat “genavraag” wel
Wat irritant.
Maar we komen graag nog een keertje
Met gasten.!
Yazmin L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Goede actie hoor, -50% om de avonden te promoten als restaurant. Maar hoe dan als de keuken om 19.00 sluit? Eten niet bijzonder, service prima. Locatie is best leuk.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Leuke en verrassende plek met een heerlijk terras tussen de bomen.
Het eten is erg smakelijk en een goed prijs kwaliteit verhouding.
Bruni V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Fantastisch gezellig relaxed plekje, lekker eten en waanzinnige service!
We komen gauw terug :)
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Keuken sloot om 1900 dus geen desert
Djoen T.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Ceasar salade amateuristisch. Stoelen op terras niet comfortabel.
Yazmin L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Bijzondere plek, knusse sfeer. Je zou er niet zo 1,2,3 langs of heen rijden. Personeel vriendelijk en het eten wat je krijgt is goed! Zeker met de actie -50% kregen we bijzonder goed eten.
Katalin E.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Prima!
henk L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Bijzondere locatie met gewoon eten
Jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Ik voel me daar heel erg thuis.
Leuk om het als stamrestaurant te hebben. Woon er maar 5 minuten vandaan.
Sjoukje H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Matig qua eten.Fish and chips waarvan de, paar, stukje filet die we kregen ook nog graten hadden. Dat is echt niet nodig.Friet te ver doorgebakken. Salade liefdeloos..Zo zonde.In het verleden hier vaak gegeten..de kaart en de kok zijn aangepast..Geen aanrader..jammer!!!
Syllekkereten .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Super leuke hippe plek met een heerlijk hapje te eten. Geen standaard eten, maar lekker vers en eerlijk eten. Ik kom zeker nog een keer terug.......
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Wisseloord Studio is een leuk restaurant dat 's avonds helaas al vroeg de deuren sluit. Ze werken met een kleine kaart: slechts drie voor- en hoofdgerechten. Maar wat je krijgt is gewoon goed!
Heerlijk gegeten (biefstuk en vooral de schelvis, uitstekend bereid!). Voorgerecht ook goed.
Smakelijk flesje sauvignon blanc er bij.
Een verbeterpunt: de verlichting met een kaarsje en wat lelijke groene gloeipitten op tafel was echt onder de maat. 'Sfeerverlichting', oke, maar je moet wel kunnen zien dat er wat op je bord ligt...
I. D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We voelden ons zeer welkom, leuke ontvangst, gezellige sfeer, de vrienden waren ook zeer verrast over het geheel. Het is echt aan te bevelen!
Shiva Z.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
leuke locatie maar wel erg stil als enige tafel. eten was prima. erg kleine kaart. service was vriendelijk echter leken ze ons even vergeten na t hoofdgerecht.
Philip D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Sfeervol restaurant, vlotte bediening. Kleine en eenvoudige kaart. Smaakvolle gerechten.
Was voor ons het eerste bezoek aan dit restaurant. Gebruik gemaakt van IENS aanbieding maar ben zeker van plan ook zonder aanbieding hier nog wel eens een keer terug te komen.
Klein puntje van kritiek, de bediening kon geen details vertellen over de wijnen welke op de kaart stonden. Flesje wijn dat wij genuttigd hebben was overigens niets op aan te merken.
Arnold R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Dit restaurant heeft een beperkte keuze in menu's, tevens werd er weinig groente bij de gerechten geserveerd. Het eten smaakte prima.
Menno W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Kleine kaart. Op zich een niet onaantrekkelijke ruimte naast de Wisseloordstudio's.
Gerechten waren verassend lekker en gevarieerd van smaak. Ontvangst was een beetje bizar. Met de jas nog half aan werd ons gevraagd wat we wilden drinken. Prijs was erg laag door 50% korting aanbieding. Voor meer klanten is ook betere service nodig
I. D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij waren zeer verrast, een heerlijke avond, wij komen snel weer! De locatie en de sfeer was goed, het eten was heerlijk en zag er zo verzorgd uit, voor ons kon het niet beter! Vriendelijke groet!
jos V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Prima steak met parmezaan, gebakken aardappel en groentenmix. Tagliatelle met drie soorten kaas ook ook prima van smaak. Fles Merlot o.k. Dessert met anijsdressing ook heerlijk. En voor geen geld. Jammer dat het alleen zeer rustig was. Slechts drie tafeltjes. Mooie omgeving en entourage. Jos48