Wish you were hier

Kon. Wilhelmina Boulevard 2202 Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Wish you were hier

Neem je paspoort mee

Reizen is proeven! Wish you were hier neemt je mee op reis en verrast met smaken van Italie tot Cuba. De twee eigenaren zijn zelf reizigers in hart en nieren en delen hun ervaringen met plezier. Het WYWH paspoort is na 6 stempels vol en dan word je getrakteerd op het tweede gerecht. Pal aan het strand van Noordwijk kom je hier helemaal tot rust.

Meer informatie over restaurant Wish you were hier

Maandag t/m donderdag zijn wij open van 17.00 tot 24.00.
Vrijdag t/m zondag zijn wij open van 14.00-24.00.

Kom gezellig langs voor een hapje of alleen een drankje. Elke donderdag hebben wij cocktailavond. U kunt kiezen uit een assortiment van cocktai

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
M F.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
was gezellige avond - heb verder geen commentaar. Muziek zou wat zachter kunnen.
Nagerecht zou wat creatiever opgediend kunnen worden.
Adrie H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wij hebben met 6 personen kwalitatief zeer goed gegeten. Personeel heel vriendelijk en alert Kortom zeker de moeite waard!!
Solveig P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten met allemaal wereldse gerechten. Super fijne bediening en een ontspannen sfeer. Echte aanrader met een heerlijke cocktail kaart!
Pieter G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Ik was samen met twee vriendinnen een dagje in noordwijk. Na een lange wandeling op de boulevard zagen wij een gezellig knus restaurantje. Wij hadden een variatie van verschillende gerechten zoals; kip sate, huisgemaakte loempia, en mezze (een schotel met diverse kleine gerechtjes). Het eten was lekker en het meisje in de bediening was erg behulpzaam en vriendelijk! Wij hebben het erg naar ons zin gehad en komen graag terug.
Jasmine M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuke sfeer en goed eten. Vond het alleen jammer dat het een vast menu was voor de AH Aktie en we niet zelf konden kiezen, heb dit namelijk niet zien staan van tevoren. Weet alleen niet of ik de normale prijs van €27,- per persoon voor zo'n shared menu wel waard vind ivm de hoeveelheid/porties.
Geru R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Ah actie: geen enkele keuze. Dat klopt al niet.
Voor een gemengde hapjes schotel, best prima. Een hoofdgerecht voor 2 personen shared voor 27.50 op de kaart dat bestaat uit 4 mini saté stokjes, enkele (6?) gehaktballetjes en een bakje overigens prima spare ribs en als groente een kwart ui vind ik zwaar onder de maat. Geen enkele side dish.
Desert maar niet meer genomen. Ik wil eerst een normale maaltijd voor het desert.
Of was het menu aangepast op de ah restaurantactie? Nota 27 euro voor een menu waar nog geen 7 euro kosten in zat.
F B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wij zijn niet zo enthousiast over ons bezoekje. We waren er met de AH actie en werden meerdere malen verkeerd geïnformeerd over de gerechten waar we uit konden kiezen. Uiteindelijk bleek dat we niets te kiezen hadden en dat we allemaal verschillende hapjes kregen. De mezze als voorgerecht waren prima. De hapjes als hoofdgerecht bestonden alleen maar uit vlees en één hapje met vis. Er zat helemaal niks van groente bij op één plakje komkommer na. Ook stuurde de eigenaar van het restaurant al hard roepend haar nieuwe personeel aan, waar iedereen dus van mee kon genieten. Kortom, voor ons niet voor herhaling vatbaar!
Caren D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wij zijn hier naar toe gegaan omdat de eigenaar de dochter is van een collega van mij. Wij hebben echt heerlijk gegeten, goede service. Ik raad iedereen aan om dit restaurant een keer te bezoeken.
Fie H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Prachtig restaurant met geweldige inrichting. Via Iens gelezen dat de spareribs geweldig waren, en geen woord was gelogen. Vlees viel van het bot en was heerlijk mals. Lieve vrouw in de bediening die graag wat meer vertelde over de gerechtjes, maar wel wat chaotisch was. Desserts waren om te smikkelen. Een glaasje limoncello achteraf was echte gastvrijheid zoals nu zeldzaam is in Nederland. Petje af voor Wish you were Hier!
Andy K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het Was weer lekker en gezellig zoals altijd!
Carina W.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Prima!
Mandy B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
We hebben een romantische en leuke avond gehad bij dit restaurant. We hadden de daghap spareribs en het was heerlijk. De bediening was ook zeer vriendelijk! Zeker een aanrader
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Aanwinst voor Noordwijk! Authentieke gerechten en wat anders dan standaard maaltijden van andere restaurants. Ruime porties en zeer schappelijke prijzen. Spareribs vallen van bot af en ook roti erg lekker. Bediening er vriendelijk en attent. Daghap ad EUR 10 is prima en zeker ook 3 gangen menu voor EUR 17,5. Erg lekker allemaal. Stoeltjes mogen iets comfortabeler. Leuke ingericht en leuke sfeer. Gewoon doen!
Demelza Z.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Genoten van de kaasfondue
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Wij vonden de hoofdgerechten aan de grote kant.
Kan dus wat minder.
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Super vriendelijk ontvangen en heerlijk gegeten. Geen probleem om gerechten aan te passen naar vegetarisch, en de prijs / kwaliteit + kwantiteit is prima. We komen zeker binnenkort terug.
G.F. V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat we kregen was lekker maar voor mijn man te weinig. Die heeft graag een schaaltje groeten erbij.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een heerlijk etentje met uitleg van de gerechten en een bijzonder hartelijke ontvangst!
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Super vriendelijke en attente bediening (tafeltje werd tussendoor schoongemaakt) maar eten relatief te duur voor de kwaliteit. Vooraf
mango, we proefden geen mango. Hoofdgerecht parmigiana di melanomen (vegetarisch ) tomaat en aubergine en kaas was prima maar eenvoudig voor 19 euro
Els Z.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Voor de afwisseling eens een vegetarisch hoofdgerecht gekozen. De Parmigiana di melanzane smaakte prima. Beide nagerechten ( de crepe en de Sticky Toffee) zagen er mooi uit en vielen in de smaak. Restaurant ziet er zeer sfeervol uit en de bediening was zeer vriendelijk. Een aanrader!