Wish you were hier

Koningin Wilhelmina Boulevard 15 2202 GT Noordwijk Nederland Kaart

Over restaurant Wish you were hier

Neem je paspoort mee

Reizen is proeven! Wish you were hier neemt je mee op reis en verrast met smaken van Italie tot Cuba. De twee eigenaren zijn zelf reizigers in hart en nieren en delen hun ervaringen met plezier. Het WYWH paspoort is na 6 stempels vol en dan wordt je getrakteerd op het tweede gerecht. Pal aan het strand van Noordwijk kom je hier helemaal tot rust.

Meer informatie over restaurant Wish you were hier

Maandag t/m donderdag zijn wij open van 17.00 tot 24.00.
Vrijdag t/m zondag zijn wij open van 14.00-24.00.

Kom gezellig langs voor een hapje of alleen een drankje. Elke donderdag hebben wij cocktailavond. U kunt kiezen uit een assortiment van cocktai

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Super vriendelijk ontvangen en heerlijk gegeten. Geen probleem om gerechten aan te passen naar vegetarisch, en de prijs / kwaliteit + kwantiteit is prima. We komen zeker binnenkort terug.
G.F. V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat we kregen was lekker maar voor mijn man te weinig. Die heeft graag een schaaltje groeten erbij.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een heerlijk etentje met uitleg van de gerechten en een bijzonder hartelijke ontvangst!
Ingridlb B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Super vriendelijke en attente bediening (tafeltje werd tussendoor schoongemaakt) maar eten relatief te duur voor de kwaliteit. Vooraf
mango, we proefden geen mango. Hoofdgerecht parmigiana di melanomen (vegetarisch ) tomaat en aubergine en kaas was prima maar eenvoudig voor 19 euro
Els Z.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Voor de afwisseling eens een vegetarisch hoofdgerecht gekozen. De Parmigiana di melanzane smaakte prima. Beide nagerechten ( de crepe en de Sticky Toffee) zagen er mooi uit en vielen in de smaak. Restaurant ziet er zeer sfeervol uit en de bediening was zeer vriendelijk. Een aanrader!
A.E. D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Wij, Fons en Daniëlla hebben hier op 08 September gegeten, maar wij vonden het echt teleustellend! Het voorgerecht, een pastei van blaaderdeeg die volgens ons, zo uit de "fabriek" kwam en deze werd zonder enige fantasie op het bordje uitgeserveerd, dan ons hoofdgerecht waar wij echt naar uitkeken, de ROTI, nou dit was helemaal niet zoals een surinaamse roti moet zijn, het was overladen met aardappels, een paar hele kleine stukjes kip, ei, en ook dit was fantasieloos op het bord uitgeserveerd, jammer!
Misschien hebben wij het "toevallig" niet getroffen op deze dag, en daarom zullen wij het nog een keer gaan proberen,(laatste kans!) maar wanneer weten wij nog niet precies.
Lennard Z.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Eten is goed! Door de drukte was het lang wachten tussen de gerechten door. Op de kaart staat voor iedereen iets lekkers, en het is leuk dat je zelf kan kiezen uit de bijgerechten.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke bediening! Top! Leuk al de gerechten uit verschillende werelden. Roti is erg lekker, saté kambing is ook een aanrader.
Selinew .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
De roti was heerlijk en de spareribs top! En wat super leuk al die biertjes uit allerlei landen. Echt genieten van een parbo uit Suriname en een Brightje die ons weer even terugbrengt naar Bonaire. Top, voor een leuke prijs!
Annemart B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Je loopt er zo voorbij, ingeklemd tussen een pannenkoekenrestaurant en een enorme Chinees. Maar je vergeet het niet als je het gevonden hebt. Aan de boulevard inspirerend menu met gerechten uit alle windstreken. Met een dieet werd prima rekening gehouden, goed advies bij de entrecôte voor de cuisson, een grote maar. Neem de tijd als je hier bent. Het duurt even voordat je eten op tafel staat. Ook als het gaat om brood met smeersels en een salade als vooraf, een half uur. Drie kwartier voor het hoofdgerecht. Alles gaat langzaam. Als dat niet zo was geweest, was het een 9 of 10 geworden voor service. Nu, omdat ze zo vriendelijk zijn, een acht. Maar heb je de tijd? Gaan!
Ba R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Aanwinst voor Noordwijk. Heerlijk gegeten en echt wat anders dan de gebruikelijke kaart. Supervriendelijk bediend door de eigenaresse. Echt een aanrader! Bedankt voor de fijne avond.
Lydiaelisabeth .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Bijzondere menukaart, maar toch ook gerechten voor de 'traditionele' eter.
Relaxte sfeer; service prima (wordt absoluut niet opgejaagd).
Nico-ine .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Leuke en gezellige sfeer. Eten (Dorade en entrecote) waren prima. Bediening attent en uiterst vriendelijk. Gaan er vanavond weer heen.
Helen H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Weer eens wat anders dan anders en toch vertrouwd.
En het personeel is aardig en de aankleding tof. (Dat mag je zeggen als je 50 bent). Zeker een aanrader.
P.t.vanderwal .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
We hebben een verjaardag gevierd. Het eten was lekker en het leukste is dat ervoor iedereen iets is. in onze groep hadden we een vega en vis eter en iemand wat de boer niet kent eet hij niet. Iedereen heeft iets uit kunnen kiezen van het menu en heeft genoten van het eten. De toetjes waren erg lekker!
De omgeving sfeer is warm en gezellig.
Hmourits .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Niets mis mee. Leuk, geinig en gezellig restaurant. Vriendelijke bediening. Leuke en gelukkig geen oneindige kaart, maar eentje die ruim voldoende is en zeker niet standaard, en daar houden we van. Decoratie is ook gelukkig weer eens wat anders, verlichting, planten, muurdecoratie, allemaal net anders dan bij de doorsnee restaurants op de Noordwijkse blv.
Merel J.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten; de gerechten waren zeer smaakvol en de porties goed. De menukaart zeer gevarieerd. Het interieur is gezellig groen en de muziek relaxt. Wij voelden ons meteen thuis. Alleen de bediening mag iets attenter en hartelijker, maar was ok.
Nynke P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijk gegeten bij Wish you were hier. Het eten is niet zo standaard en smaakt heel goed! De bediening is vriendelijk en spontaan waardoor er een gezellige sfeer heerst in het restaurant. De inrichting past perfect bij de stijl en het ziet er heel gezellig uit. Zeker een aanrader!!!
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Op aanraden van vrienden gegeten bij Wish you were here en het is een aanrader!
De spareribs zijn PERFECT ! De bediening is goed, vriendelijk en gastvrij je voelt je gast.
Het menu is goed samengesteld zodat er altijd een gerecht is wat je lekker zal vinden. Je proeft dat alles met passie, zorg en verse ingrediënten is bereid.
Jeannievandervooren .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
De Javaanse loempia en saté uit Indonesië waren als voorgerecht erg lekker. De entrecote uit Argentinië met boeren frites was prima. Tot slot een milkshake! Erg origineel. Kortom, voor herhaling vatbaar.