Wish you were hier

Koningin Wilhelmina Boulevard 15 2202 GT Noordwijk Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Wish you were hier

Neem je paspoort mee

Reizen is proeven! Wish you were hier neemt je mee op reis en verrast met smaken van Italie tot Cuba. De twee eigenaren zijn zelf reizigers in hart en nieren en delen hun ervaringen met plezier. Het WYWH paspoort is na 6 stempels vol en dan word je getrakteerd op het tweede gerecht. Pal aan het strand van Noordwijk kom je hier helemaal tot rust.

Meer informatie over restaurant Wish you were hier

Maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag zijn wij open van 16.00 tot 24.00.
Zaterdag & Zondag vanaf 15.00 tot 24.00
Kom gezellig langs voor een hapje of alleen een drankje.

Jouw recensie over het restaurant Wish you were hier

Karin B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Echt gezellig! Lekker ongedwongen sfeer.
De tafel van Willie P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten, prettige bediening.
sjokojunk .
Een pareltje tussen de grote restaurants aan de Koningin Wilhelmina boulevard 15 van Noordwijk. Bijzondere gezellige sfeer. En heerlijk gegeten. Bij ondergaande zon, 29 september 2018. Vooraf een 'wishplatter' samen gedeeld en daarna had ik Roti als hoofdgerecht . Een kwalitatie goed kopje koffie lavazza na. Wij komen hier vast weer terug.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Vriendelijke bediening. Goed eten, leuke inrichting. We moesten wel wat lang wachten op ons eten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Ontvangst prima, reservering was bekend, de korting van 20% niet ("wij krijgen dat niet door van IENS").
Gerechten prima van smaak, grote porties.
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening. Eten was erg lekker. Ik zou hier graag nog eens terugkomen
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Leuke tent met prima eten. Bediening en service is ook goed, echt een laidback sfeer. Ik ga hier nog terug komen
Auke W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prijs kwaliteit is helemaal goed. Lekker eten voor een prima prijs. net een nieuwe menukaart, ook die is super! En wat een super leuke sfeer met al die planten.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Gezellige sfeer, verassende kaart en prettige bediening. Dit alles zorgt voor een gezellige avond tafelen. Het is wel langzaam tijd voor andere stoelen.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Super avond gehad; perfecte ontvangst en service en heerlijk gegeten. Bijzonder gewaardeerd dat ik s'middags gebeld werd om reservering even door te nemen!
Colinda V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Vooraf brood was erg weinig. Falafel heel droog en heel veel knoflooksaus. Jammer dat zowel de saus als de falafel niet zelf gemaakt is. Wel erg makkelijk gerecht zo.

Zou niet snel teruggaan denk ik.

Collega's genoten wel van halve kip en hamburger. Spareribs vonden ze lekker maar ook erg weinig.
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Persoonlijke en zeer vriendelijke bediening, heel lekkere mexiaanse burger en roti op. Zaak is origineel en leuk ingericht.
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Op zoek naar een beetje originele en informele plek in Noordwijk om even wat te eten, belandden we bij Wish you were here. Een aangename verrassing! Ongedwongen sfeer, hartelijke bediening en vooral: heerlijk eten. Eenvoudig maar supersmaakvol. De spareribs waren de lekkerste die mijn tafelgenoot ooit had gegeten, en mijn geroosterde kipje was ook heerlijk gemarineerd en sappig. Daar zou ik het recept wel van willen... Als we weer een weekendje gaan uitwaaien, waaien we hier weer vast weer aan.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Erg vriendelijk, jammer dat ze sommige gerechten van de kaart niet hadden, maar het was oud en nieuw en vond het fijn dat ik er nog kon eten en er plaats was.
dick W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Leuke zaak (weer eens niet zo'n wit/grijs/zwart gebeuren). Gewoon een prima sfeer met topmuziek (70's). Prima uiensoep. Alleen wat lastig uitlepelen uit een vierkant glazen bloempotje van glas. Maar dat is in volgens de bediening. Nou kom ik heel veel in restaurants, maar deze kon ik nog niet. Vervolgens een goed gegrild half kippetje met boontjes, rode biet en frietjes. Als dessert cheesecake met een bodem van pepernoten. Geen verspilling en een goede combinatie. Ik had nog trek in een Irish coffee, maar die werd gemaakt met een dot slagroom uit een bus, dus die heb ik overgeslagen. Jammer dat ze in Nederland niet de moeite nemen om dit volgens het originele recept te maken met geslagen room. Het is gewoon dag en nacht verschil. Vlotte en attente bediening, die plezier in haar werk had. Voor herhaling vatbaar.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten met verrassende vierde gang in gezellige sfeer met hartelijke bediening voor een heel redelijke prijs. Smakelijke rode Malbec huiswijn.
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gewoon lekker eten in ongedwongen sfeer met heel relaxte maar kundige bediening. Kom graag nog eens terug als we weer in de buurt zijn.
Natascha A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Super gezellige sfeer met een mooie kaart. De wisselende daghappen zijn dan ook echt een aanrader. Voor een klein prijsje geweldig eten!
Bernadette D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Geen culinaire hoogstandjes, maar een eerlijke, heerlijke maaltijd. Met de AH-zegels en nergens werd op "beknibbeld", terwijl het standaard 4-gangen menu maar € 27,50 (en nu dus voor 2) kost. En dan ook nog gewoon gratis water en niet zoals je zo vaak ziet dat je voor het kraanwater moet betalen. Ook zonder AH-zegels komen wij zeker terug!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Eten duurde erg lang, terwijl het zeer rustig was.
Nicky T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Hipster surf ingericht. Heel gezellig.