Wish you were hier

Kon. Wilhelmina Boulevard 2202 Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Wish you were hier

Neem je paspoort mee

Reizen is proeven! Wish you were hier neemt je mee op reis en verrast met smaken van Italie tot Cuba. De twee eigenaren zijn zelf reizigers in hart en nieren en delen hun ervaringen met plezier. Het WYWH paspoort is na 6 stempels vol en dan word je getrakteerd op het tweede gerecht. Pal aan het strand van Noordwijk kom je hier helemaal tot rust.

Meer informatie over restaurant Wish you were hier

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag zijn wij open van 17.00 tot 24.00.

Kom gezellig langs voor een hapje of alleen een drankje.

Jouw recensie over het restaurant Wish you were hier

dick W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Leuke zaak (weer eens niet zo'n wit/grijs/zwart gebeuren). Gewoon een prima sfeer met topmuziek (70's). Prima uiensoep. Alleen wat lastig uitlepelen uit een vierkant glazen bloempotje van glas. Maar dat is in volgens de bediening. Nou kom ik heel veel in restaurants, maar deze kon ik nog niet. Vervolgens een goed gegrild half kippetje met boontjes, rode biet en frietjes. Als dessert cheesecake met een bodem van pepernoten. Geen verspilling en een goede combinatie. Ik had nog trek in een Irish coffee, maar die werd gemaakt met een dot slagroom uit een bus, dus die heb ik overgeslagen. Jammer dat ze in Nederland niet de moeite nemen om dit volgens het originele recept te maken met geslagen room. Het is gewoon dag en nacht verschil. Vlotte en attente bediening, die plezier in haar werk had. Voor herhaling vatbaar.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten met verrassende vierde gang in gezellige sfeer met hartelijke bediening voor een heel redelijke prijs. Smakelijke rode Malbec huiswijn.
dkv .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gewoon lekker eten in ongedwongen sfeer met heel relaxte maar kundige bediening. Kom graag nog eens terug als we weer in de buurt zijn.
Natascha A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Super gezellige sfeer met een mooie kaart. De wisselende daghappen zijn dan ook echt een aanrader. Voor een klein prijsje geweldig eten!
BernadettedeKoning .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Geen culinaire hoogstandjes, maar een eerlijke, heerlijke maaltijd. Met de AH-zegels en nergens werd op "beknibbeld", terwijl het standaard 4-gangen menu maar € 27,50 (en nu dus voor 2) kost. En dan ook nog gewoon gratis water en niet zoals je zo vaak ziet dat je voor het kraanwater moet betalen. Ook zonder AH-zegels komen wij zeker terug!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Eten duurde erg lang, terwijl het zeer rustig was.
Nicky T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Hipster surf ingericht. Heel gezellig.
paula.tiny .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heel leuk restaurantje aan de boulevard van Noordwijk met een verrassend menu voor de AH gasten, van alles wat en perfecte smaak. Gezellig aan de ronde tafel.
G.J. H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Opnieuw het bewijs dat de stem van de meerderheid niets zegt. Of het ratingsysteem van IENS volstaat niet. Ik vind het absoluut geen 8,3 waard. Daar heb ik andere beelden bij.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Teveel planten met achterstallig onderhoud. Muziek te hard. Onlogische inrichting. Kraanwater werd niet aangeboden, maar was wel verkrijgbaar.
Hoi Paul,
Bedankt voor je reactie. De onlogische inrichting met veel planten ervaren wij als een compliment.
Wij streven ernaar om een tropische sfeer te creëren met planten, een surfboard & verschillende kunstwerkjes uit de hele wereld op de klanken van oude Motown muziek. Ondanks dat de zaak net een jaar open is kan dat inderdaad oud of liever authentiek ogen.

Groetjes,
Madlyn Groen
Wish you were hier
M F.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
was gezellige avond - heb verder geen commentaar. Muziek zou wat zachter kunnen.
Nagerecht zou wat creatiever opgediend kunnen worden.
Adrie H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wij hebben met 6 personen kwalitatief zeer goed gegeten. Personeel heel vriendelijk en alert Kortom zeker de moeite waard!!
Solveig P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten met allemaal wereldse gerechten. Super fijne bediening en een ontspannen sfeer. Echte aanrader met een heerlijke cocktail kaart!
Pieter G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Ik was samen met twee vriendinnen een dagje in noordwijk. Na een lange wandeling op de boulevard zagen wij een gezellig knus restaurantje. Wij hadden een variatie van verschillende gerechten zoals; kip sate, huisgemaakte loempia, en mezze (een schotel met diverse kleine gerechtjes). Het eten was lekker en het meisje in de bediening was erg behulpzaam en vriendelijk! Wij hebben het erg naar ons zin gehad en komen graag terug.
Jasmine M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuke sfeer en goed eten. Vond het alleen jammer dat het een vast menu was voor de AH Aktie en we niet zelf konden kiezen, heb dit namelijk niet zien staan van tevoren. Weet alleen niet of ik de normale prijs van €27,- per persoon voor zo'n shared menu wel waard vind ivm de hoeveelheid/porties.
Geru R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Ah actie: geen enkele keuze. Dat klopt al niet.
Voor een gemengde hapjes schotel, best prima. Een hoofdgerecht voor 2 personen shared voor 27.50 op de kaart dat bestaat uit 4 mini saté stokjes, enkele (6?) gehaktballetjes en een bakje overigens prima spare ribs en als groente een kwart ui vind ik zwaar onder de maat. Geen enkele side dish.
Desert maar niet meer genomen. Ik wil eerst een normale maaltijd voor het desert.
Of was het menu aangepast op de ah restaurantactie? Nota 27 euro voor een menu waar nog geen 7 euro kosten in zat.
F B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wij zijn niet zo enthousiast over ons bezoekje. We waren er met de AH actie en werden meerdere malen verkeerd geïnformeerd over de gerechten waar we uit konden kiezen. Uiteindelijk bleek dat we niets te kiezen hadden en dat we allemaal verschillende hapjes kregen. De mezze als voorgerecht waren prima. De hapjes als hoofdgerecht bestonden alleen maar uit vlees en één hapje met vis. Er zat helemaal niks van groente bij op één plakje komkommer na. Ook stuurde de eigenaar van het restaurant al hard roepend haar nieuwe personeel aan, waar iedereen dus van mee kon genieten. Kortom, voor ons niet voor herhaling vatbaar!
Caren D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wij zijn hier naar toe gegaan omdat de eigenaar de dochter is van een collega van mij. Wij hebben echt heerlijk gegeten, goede service. Ik raad iedereen aan om dit restaurant een keer te bezoeken.
Fie H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Prachtig restaurant met geweldige inrichting. Via Iens gelezen dat de spareribs geweldig waren, en geen woord was gelogen. Vlees viel van het bot en was heerlijk mals. Lieve vrouw in de bediening die graag wat meer vertelde over de gerechtjes, maar wel wat chaotisch was. Desserts waren om te smikkelen. Een glaasje limoncello achteraf was echte gastvrijheid zoals nu zeldzaam is in Nederland. Petje af voor Wish you were Hier!
Andy K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het Was weer lekker en gezellig zoals altijd!