Wiro Wok

Sint Wirostraat 2 5643 MZ Eindhoven Nederland Kaart
31-402119900

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Wiro Wok

Maandag t/m Zondag: 17:00 tot 22:00

Jouw recensie over het restaurant Wiro Wok

Nathalie E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goed gegeten. Alleen heel vervelend dat er niet aangegeven word dat de 20% korting wel over de prijs van 2,5 word berekend, maar dat je met die 20% korting op de rekening maar 2 uur krijgt in plaats van 2,5 uur. Dat heb ik nergens terug gevonden en toen ik het ging vragen bij de balie werd er gezegd dat dat altijd zo.is en dat dit bij IENS wel aangegeven is. Daarna heb ik nog alles bij IENS daarover nagekeken en er staat alleen dat je 20% korting op de totale rekening krijgt. En dus niet dat je dan een half uur minder krijgt en dat vonden wij zeer teleurstellend.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Alles was netjes het gebouw is ook netjes het eten was zeer goed de bereiding was ook heel goed. de koks waren ook vriendelijk
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Geen gezelligheid
Mj.dielis D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Vriendelijke onthaal en goede service.
Heerlijk geeten
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het was boven verwachting! Een zeer uitgebreid buffet, lekkere teppanyaki, en ook echt luxe producten die je niet verwacht; kreeft, oesters, mooie vis. Echt TOP vonden wij het.
Sandor K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Goed en vers eten voor je geld.
Ook voor vegetarier volop keus.
Drank inbegrepen.

prijs/kwaliteit is top
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima
Alex L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Lekker eten vriendelijke bediening
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk eten voor een gunstige prijs
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Wiro Wok is voor de doelgroep vast een heel prettige plaats om te eten; er is (heel) veel keuze, weinig wachttijd bij de wok en teppanyaki en dergelijke en de drank is gratis (non-alcoholisch) De kwaliteit vond ik hooguit redelijk; ik heb niets geproefd wat ik echt lekker vond en sommige producten vond ik vrij weinig smaak hebben. Ook vond ik het te rumoerig. Dat kwam onder andere door de vele kinderen, die het overigens prima naar de zin hadden. Maar ook de akoestiek draagt bij aan de rumoerigheid. Om me heen zag ik veel mensen voor wie Wiro Wok, naar mijn indruk, een heel prima restaurant is en die er waarschijnlijk heel positief over zijn, maar mij past het minder.
Jeffry M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Gerechten waren lekker en er was volop keuze. Kreeft, oesters, sushi etc. De kok achter de wok had wel wat meer mogen lachen. Het kwam over alsof hij er geen zin in had die avond. Eigenaresse was vriendelijk en niet te beroerd om de gebruikte borden mee af te ruimen.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
tweede diner gratis via spaarkaarten
is dit zo of niet
krijg het idee dat ze je voor de gek houden
dus heb reservering nu geannuleerd omdat ik op die vraag eigenlijk geen antwoord kreeg
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Lekker snel eten niet meer niet minder.
Keuze bakplaat uit maar 1 biefstuk en de gamba's waren niet echt mooi schoon (darmkanaal) nog aanwezig.
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Perfect
P.ieter G.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Eten was super goed, ik kan het iedereen aanraden
P.ieter G.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Super goed gegeten, nette bediening, eten ziet er ook goed en vers uit, je hoefde niet lang te wachten op je eten. Al bij al een fijne avond gehad, het is zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Super restaurant. Wij gaan daar altijd lekker eten. Onze vaste plek om lekker te eten en ook geweldig om een verjaardag te vieren of een ander speciaal moment.
Ik raad dit aan iedereen aan.
Natasja E.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Topservice! Heel vriendelijk en tof restaurant. Top koks,superlekker eten en tiptop in orde. Wij komen zeker terug
Min M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Er werd moeilijk gedaan over de 30% korting via IENS. Er staat nergens vermeld dat de korting alleen geldt op 3 uur en dit werd wel zo berekend. Eten is verder ok.
Henri C.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Er werd ontzettend moeilijk gedaan toen ik zei dat we via Iens 30% korting zouden krijgen