Wiro Wok

Sint Wirostraat 2 5643 MZ Eindhoven Nederland Kaart
31-402119900

Speciale deals

-40% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Wiro Wok

Maandag t/m Zondag: 17:00 tot 22:00

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Wiro Wok

Buki D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Prima gegeten voor een betaalbare prijs....
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Geen verse jus...wel een machine waar nep jus wordt ingedaan
Dieter B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Zeer goed gegeten.
Tobias111 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Het blijft een genot om hier te eten. Volop keuze uit heerlijke gerechten, van de soep t/m de koffie. Soms wel heel erg druk, maar dat zal door de naam en de ruime keuze komen.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Zaterdag 20.01.2018 met vier volwassenen en vier kinderen gaan eten.
Enorme keuze , ook voor de kinderen enorm aanbod , van suikerspin, tot offertjes. Natuurlijk ijs , en de drankjes zijn merkproducten.
( fristie, chocomel, coca cola etc. Kinderen kunnen boven spelen tussen het eten door.,,, Je hebt er dus geen kind aan,,, !Echt van alles is er te eten, nee geen stampot, maar daar ga je normaal niet voor. Welk druk,
maar vriendelijk en hardwerkend personeel, 2,5 uur buffet, dat is echt genoeg, Wiro Wok ga zo door, zeker met de kinderen een aanrader !!
Suzan & Jos Bart Françoise en kinderen
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Ik heb hartstikke lekker gegeten bij Wiro Wok! Vooral de gastvrouw was erg vriendelijk. Zo heeft ze mijn vrouw verrast met een leuke foto, omdat ze jarig was. Ook biedt Wiro Wok, meer dan bij diens concurrenten, een uitgebreid buffet aan.

Kortom, ik kom met mijn familie nog zeker vaker langs.
Piet660 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
De zalm om te wokken is slachtafval na mijn klacht hierover hebben er totaal 8 personeelsleden naar gekeken maar ze deden er niets aan terwijl het toch duidelijk niet voor menselijke consumptie was, de sushi is uitgedroogd, niets word aangevuld. Dit is een zaak die door de keuringsdienst gesloten hoort te worden
Willie D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Wij zijn al heel vaak geweest en hebben niks te klagen personeel is lief en alles wat we hebben gegeten was super maar er zijn altijd mensen die moeten klagen
hanssmulpaap .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
We hebben voor een verjaardag bij Wiro gegeten. Het all inclusive buffet ziet er van de buitenkant goed uit maar de pizzas waren lauw en de groente rook vreemd. De opscheplepels van de ijsjes waren vies en werden niet vervangen. De wokpannen werden telkens opnieuw gebruikt voor nieuwe maaltijden zonder schoon te maken. Het personeel is onaardig en spreekt geen nederlands, als je iets vraagt krijg je geen antwoord of in zeer beperkte woorden, ze doen geen poging je te helpen. De sfeer bij Wirowok en de aankleding van de zaak is kaal, niet een leuk aangekleed restaurant. Jammer.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Ik vond het personeel heel onaardig en chagrijnig en sprak ook slecht/ geen Nederlands. Het eten van de plaat en wok was lekker. Het koude buffet en warme buffet wat klaar stond was niet lekker, zag er allemaal wel redelijk goed uit. Het toetjes buffet was goed! De dranken waren ook goed, veel keuze en inclusief alcoholische drankjes was top. Het restaurant gaf me ook een beetje een kantine gevoel, een grote hoge zaal vol met tafeltjes en stoeltjes met in het midden bakken met eten. In ieder geval geen aanrader en niet voor herhaling vatbaar.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Door de week is Wiro Wok een fijne plaats om te eten, maar in het weekend is het geen pretje. Overvolle ruimte, lange wachtrijen voor de bakplaat, chagrijnige koks en her en der lege bakken. Teleurstellend want de prijs geldt voor twee uur. Een misser. Iets minder klanten proppen...
Zandkorrel .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Het eten is gevarieerd en wordt goed aangevuld. Ook over het drinken niets te klagen. Service was erg slecht. Onbeperkt eten en drinken voor twee uur werd wel heel strikt gevolgd. Na precies twee uur werd ons dringend verzocht om de tafel te verlaten omdat andere zaten te wachten. Als dan je drinken uit je hand word gepakt is erg onbeschoft. Zeker als je vooraf gereserveerd hebt. Laatste keer dat we hier hebben gegeten.
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2013
heel veel keuze in voorgerechten en nagerechten daar tussen een heel uitgebreid buffet met ingredienten voor de tepanyaki plaat en de wok, de sauzen voor de wok vind ik persoonlijk wat minder.
's avonds heel erg druk een beter alternatief is de brunch op zondagmiddag
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Kwaliteit van het eten erg goed, veel keus en vers.
Omgeving niet zo sfeervol, erg rumoerig, massaal en gericht op zeer grote gezelschappen. Ongeveer 20 minuten voor onze 'eindtijd" werden wij verzocht om aan een ander tafel te nemen ivm een reservering... Wij gaven aan dat we al aan de koffie zaten en binnen afzienbare tijd zouden vertrekken. Was toch echt de bedoeling om te verkassen. Beetje rare afsluiting.
chello .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Het was prachtig heerlijk gegeten mosellen , biefstuk alles was perfect ik vroeg aan de koks of ze wilde doorbakken prima doorgebakken na mijn mening echt top restaurant koks en ieder personeel praat prima nederlands ik ga zeker nog vaker heen
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Super goed eten, heel veel variatie. Toen ik tegen de kok zei dat het weel wat pittiger mocht bij het wokken, heeft ie een speciaal mengseltje gemaakt en ja dat was pittig. Drankjes staan netjes in een koelkast opgesteld, ook hier is voor iedere wat wils. Misschien niet de meest uitstekende plek voor een romantisch diner, maar voor een avondje met vrienden is het prima.