WiQui

Fruiteniersstraat 2 3334 KA Zwijndrecht Nederland Kaart

Over het restaurant WiQui

Sfeervol eten in Zwijndrecht

Bij WiQui in Zwijndrecht is het altijd feest. De gerechten zijn gebaseerd op de Frans-mediterrane keuken en vormen de basis voor een avond ongestoord genieten. Met een cocktail erbij in een leuke setting is WiQui de place to be voor een avond lekker uit eten.

Meer informatie over restaurant WiQui

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 22:00
Vrijdag 11:00 - 02:00
Zaterdag 17:00 - 02:00
- Dine

Frans M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het menu biedt ruim keuze uit vlees, vis en vegetarische gerechten. De porties zijn niet te groot en niet te klein. Gerechten worden fraai opgemaakt opgediend en smaken heerlijk. Bediening was vlot en beleefd. We hebben genoten en de rekening was met ruim 40 Euro p.p. redelijk voor wat wij genuttigd hebben.
Jos T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Uitstekend gegeten, gezellige sfeer en gastheer met zoon. Een aanrader, komen er zeker nog terug
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een perfect restaurant, goede sfeer, vriendelijke ongedwongen bediening.
Ondanks dat wij een AH arrangement hadden hebben wij genoten van hetgeen werd aangeboden. De speciale AH kaart gaf voldoende keus. Niets negatief over ons eten te melden. Goede juiste hoeveelheden en gevarieerd opgemaakt. Hulde aan de kok.
p.kreukniet1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben bij WiQui verrassend goed gegeten in een gezellige omgeving. We waren met 6 personen, waaronder 2 kinderen en hebben gebruik gemaakt van het AH driegangenmenu.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Perfect restaurant met een goede sfeer, leuke ongedwongen bediening, goede prijs kwaliteit verhouding. Eten was de moeite waard. Dit restaurant een aanbeveling.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Mijn partner en ik hebben er gegeten met de AH-actie. We werden heel vriendelijk ontvangen. Het restaurant heeft een leuke en mooie inrichting. Het personeel is uiterst vriendelijk en heel attent. Het eten was echt heel erg goed. De keuze voor deze actie was prima. We komen er zeker nog een keer terug en willen dit restaurant zeker aanbevelen bij anderen.
Eeeten .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Verrassend heerlijk gegeten, en ook zeer originele gerechten. Net anders dan de bekende gerechten, dus positief verrast. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening, echt precies goed. Ik kom hier heel graag nog eens terug en ga dat zeker doen.
Margaret S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben super lekker gegeten in een hele gezellige entourage. Personeel zeer vriendelijk en attent. Compliment aan de kok.
jetdebruin .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Na een gastvrije ontvangst mochten wij zelf een plaatsje uitzoeken in dit sfeervolle zaakje. Het restaurant bevindt zich op een industrieterrein maar daar is binnen absoluut niets van te merken. Het verbaasde ons dat het vrij rustig was want de gerechten die je geserveerd krijgt zijn zeker van goede kwaliteit. We hebben gebruikt gemaakt van de AH actie en konden per gang uit 4 gerechten kiezen. Mooi geserveerd en goed van smaak. Ook de gastheer wist waar hij het over had. Hij liep alleen maar had alles goed onder controle. Wij hebben genoten van deze kerstavond. Dit restaurant is zeker een aanrader!!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
keurig en lekkker
ladymonique .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten dank zij de kok uiteraard maar zeker een hele fijne avond door het personeel.
Hier kunnen nog heel veel zaken iets van leren top personeel, netjes voorkomend, aanwezig, zeer oplettend top hoor, dikke pluim.
jan D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Vandaag met de AH restaurantactie wezen eten bi Wiqui en aangenaam verrast! Bediening was voortreffelijk en het (te) lange wachten op het voorgerecht werd echt prima opgelost..... Zelf genoten van een heerlijke roodbaarsfilet. Als je zo op een actie inspeelt trek je weer nieuwe klanten. Al met al dus een heerlijk avondje met lekker eten.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten in restaurant WiQui. De service was uitstekend en de gerechten waren heel smakelijk. Ook was er voldoende keuze op de menukaart. De Italiaanse huiswijn was lekker.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het eten was kwalitatief van een prima niveau. De wijn was ook goed van smaak. De service was goed. Mijn avond was geslaagd! Ik kom hier zeker nog eens terug!
Machiel B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was erg druk. Keuken was overbelast met bestellingen. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig bij binnenkomst. Het eten smaakt goed en wordt geserveerd met verse ingrediënten.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De ontvangst en service waren uitstekend, we voelden ons meteen welkom. Ook kregen wij goed advies over de keuze in een drankje. Het eten was redelijk tot goed. Helaas konden we elkaar niet altijd verstaan door een luidruchtige dame aan het tafeltje op geringe afstand naast ons.
gponstein .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eten en entourage prima,bediening top,enige minpunt de prijs vd cocktail met rum 8 euro en dat voor een glas met bijna alleen maar ijsblokjes
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heel gastvrij ontvangen, prima bediening en het eten was heerlijk. Wij hebben met de AH diner cheque gegeten. Echt een aanrader!
Delreu .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Kwaliteit van het diner was prima. Het restaurant ziet er ook verzorgd en netjes uit en ook de ober was uitstekend. Prettige man, die de tijd nam voordat we uit de keuzemogelijkheden van het menu kozen om de maaltijden uit te leggen. Als minpuntje vonden we wel dat na bestelling ca. 17.15 uur de eerste gang pas om ca. 18.15 uur op tafel kwam en we in die tijd een beetje wortel zaten te schieten. Wel te prijzen was dat hij bij de betaling later zich verontschuldigde, omdat hij net in die periode alleen was en geen assistentie had. Daarmee nam hij direct mogelijke irritatie weg.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Zeker een aanrader