WiQui

Fruiteniersstraat 2 3334 KA Zwijndrecht Nederland Kaart

Over restaurant WiQui

Sfeervol eten in Zwijndrecht

Bij WiQui in Zwijndrecht is het altijd feest. De gerechten zijn gebaseerd op de Frans-mediterrane keuken en vormen de basis voor een avond ongestoord genieten. Met een cocktail erbij in een leuke paarse setting is WiQui de place to be voor een avond lekker uit eten.

Meer informatie over restaurant WiQui

Ladymonique .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten in restaurant WiQui. De service was uitstekend en de gerechten waren heel smakelijk. Ook was er voldoende keuze op de menukaart. De Italiaanse huiswijn was lekker.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het eten was kwalitatief van een prima niveau. De wijn was ook goed van smaak. De service was goed. Mijn avond was geslaagd! Ik kom hier zeker nog eens terug!
Machiel B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was erg druk. Keuken was overbelast met bestellingen. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig bij binnenkomst. Het eten smaakt goed en wordt geserveerd met verse ingrediënten.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De ontvangst en service waren uitstekend, we voelden ons meteen welkom. Ook kregen wij goed advies over de keuze in een drankje. Het eten was redelijk tot goed. Helaas konden we elkaar niet altijd verstaan door een luidruchtige dame aan het tafeltje op geringe afstand naast ons.
Gponstein .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eten en entourage prima,bediening top,enige minpunt de prijs vd cocktail met rum 8 euro en dat voor een glas met bijna alleen maar ijsblokjes
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heel gastvrij ontvangen, prima bediening en het eten was heerlijk. Wij hebben met de AH diner cheque gegeten. Echt een aanrader!
Delreu .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Kwaliteit van het diner was prima. Het restaurant ziet er ook verzorgd en netjes uit en ook de ober was uitstekend. Prettige man, die de tijd nam voordat we uit de keuzemogelijkheden van het menu kozen om de maaltijden uit te leggen. Als minpuntje vonden we wel dat na bestelling ca. 17.15 uur de eerste gang pas om ca. 18.15 uur op tafel kwam en we in die tijd een beetje wortel zaten te schieten. Wel te prijzen was dat hij bij de betaling later zich verontschuldigde, omdat hij net in die periode alleen was en geen assistentie had. Daarmee nam hij direct mogelijke irritatie weg.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Zeker een aanrader
L1anne .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We waren veel te vroeg maar dat maakte gelukkig niet uit! We werden hartelijk ontvangen en mochten zelf een plekje uitkiezen. Het menu was goed en het eten erg lekker! De service was erg goed en super snel! We hebben ons uitstekend vermaakt en raden het restaurant ten zeerste aan!
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een top bediening. Bij binnenkomst al jas aan nemen bij vertrek jas goed aangeven. Zeer attent tussendoor vragen of alles naar wens is. Als je glas leeg is vragen of U nog wilt drinken. Niet opdringerig We werden netjes met U aangesproken. Wij hebben ons tijden niet zo als gast gevoeld. Alleen al voor de bediening kom ik terug. Het eten werd zeer netjes opgediend smaakte lekker een klein minpuntje de kabeljouwstaart was erg droog. Weet zeker als we dat aan hadden gegeven iets anders hadden gekregen. Maar omdat de bediening zo aardig was vonden wij het rot om te zeggen. Hoofdgerecht vis met noedels was heerlijk. Thee met 3 desserts echt een aanrader.
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten, maar heb toch 'goed' aangegeven. 1 omdat er altijd ruimte is voor verbetering en 2 omdat ik de service hoger wilde beoordelen. Deze was echt heel erg goed, echt niks was een probleem, overal werd aan gedacht en allemaal op eigen initiatief. Ook onze kleine meid van 3 werd zelf vermaakt en ging dus als groot fan met een dikke kroel de deur uit. Perfect dus, betere reclame en klantenbinding kun je niet hebben :-)
Corine N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gisteravond met vier van de AH bonnen hier gegeten. Ontvangst door een vriendelijke dame die vervolgens bruut overruled werd door eigenaar/bedrijfsleider. Nogal verwarrend. Vervolgens door een jonge man naar onze tafel. Jonge man zeer vriendelijk en klantgericht. Bestelling duurde wat lang en ook de tijd tussen de gerechten. Maar niet heel vervelend. Gezellig restaurant. Voor en hoofdgerecht prima. Rond kwart over negen werd de rustige sjeermuziek steeds luid onderbroken door een heftige disco dreun. Onze vraag aan de eigenaar/bedrijfsleider of er soms een disco hiernaast zat leverde een zeer rare reactie. Meneer had een feest zaaltje hiernaast want ja er moest toch geld verdient worden want dit alleen hier ging ook niet en zo was het cirkeltje weer rond. Verbluft waten wij. Zeker de onbeschofte ongenuanceerde manier, die ons overigens al de hele avond al opviel, maakte een einde aan tot dan toe best leuke avond. Onder het genot van een steeds luidere Disco kregen we het toetje wat echt in schril contrast stond met de vorige gerechten. Ronduit slecht.
Bij het afrekenen, waarbij de drankje natuurlijk onbeschrijflijk duur waren, maar goed dat hoort erbij, werden de AH kaarten een soort van weggewuifd, want hier kon meneer niets mee.
Nou wij kunnen niets meer met Wiqui. Eens maar nooit meer. Heb me nog nooit zo onwelkom gevoeld in een restaurant.
FRANCIS V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Met AHdinerdeal bij dit restaurant terecht gekomen en zeker een aanrader. Goed keuzemenu, smaakt goed en zelfs erg veel. Vriendelijken bediening. Gaan zeker nog een keer terug.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Deze keer weer eens gereserveerd bij WIQUI. Wij werden heel vriendelijk ontvangen door Jeffrey , de gastheer , die een dus tijdelijke uitstap heeft afgesloten naar de grote stad en nu terug is met wat nieuwe initiatieven.
We begonnen met een aperitief , een Prosecco-Orange , begeleid met warm stokbrood met kruidenboter en hummus. De voorgerechten werden gerookte zalm met toast en scampi's met aioli , het smaakte goed. Jeffrey zocht een mooi wijn uit , het werd een Chablis.
Het hoofdgerecht werd eensgezind Picanha , met garnituren en een werkelijk voortreffelijke gekonfijte knoflook jus. Hessel bij de volgende gelegenheid mag het ook in een fors glas geserveerd worden, klasse gecomponeerd. Het dessert werd voor mijn partner een Coupe Jeffrey Speciaal ( niet op de kaart ) , Espresso met Martini en wat toevoegingen(!) begeleid door slagroom en ijs. Voor mij was het Apfelstrudel ook met ijs en slagroom. De afsluiter werd koffie en geen thee voor mijn vrouw i.v.m. de smaak van de coupe.
Een goede vriendelijke bediening met zorg van Jeffrey en goede inzet van de dames en natuurlijk spontane Willem niet te vergeten.
Deze maand hebben we nog wat te vieren en dan is Quintin in beeld.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
De ontvangst was erg hartelijk !! De sfeer in het restaurant uitstekend !!
Het voorgerecht, mousse van zoete aardappel met geitehkaas, was heerlijk.
De gegrilde roodbaarsfilet op Japanse wijze met noedels en een bouillon van Dashi tongstrelend.
Het dessert : Crème Brûlée van mango en passievrucht smoothie maakte ons diner áf.
Kortom : we hebben hier heerlijk gedineerd.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wij waren hier voor het eerst. Prima bereikbaar maar je verwacht niet zo'n leuk restaurant aan de rand van een industrieterreinen. Bij binnenkomst diverse malen erg hartelijk begroet. Vlotte en attente bediening. Binnen ook erg smaakvol ingericht en toch zakelijk. Eten was prima en ruim voldoende. Borden waren goed opgemaakt. Grappig is dat ik een glas huiswijn bestelde en dat de ober vroeg of ik deze eerst wilde proeven of dit is wat ik bedoelde omdat ik de huiswijn niet kende, maak je weinig mee bij een huiswijn. Prima ervaring gehad in een leuk en lekker restaurant niets op aan te merken. Zeker een aanrader.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Prima eetcafé eten, leuke sfeer en hele vriendelijk bediening. Als je binnen zit zie je er gelukkig niets meer van dat je op een industrieterrein zit! Hier met de AH restaurant actie geweest. Er werd ook een bruiloft gevierd toen wij er waren, geen last van gehad maar zou het zelf niet zo doen! En het was er erg rustig maar verder een prima restaurant!
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gezellig huiskamerrrestaurant, waar wanneer het druk is het snel warm kan worden. Eten was prima. Veel mogelijkheden, door diverse festiviteiten.