WiQui

Fruiteniersstraat 2 3334 KA Zwijndrecht Nederland Kaart

Over het restaurant WiQui

Sfeervol eten in Zwijndrecht

Bij WiQui in Zwijndrecht is het altijd feest. De gerechten zijn gebaseerd op de Frans-mediterrane keuken en vormen de basis voor een avond ongestoord genieten. Met een cocktail erbij in een leuke setting is WiQui de place to be voor een avond lekker uit eten.

Meer informatie over restaurant WiQui

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 22:00
Vrijdag 11:00 - 02:00
Zaterdag 17:00 - 02:00
- Dine

Jouw recensie over het restaurant WiQui

vossenhol33 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Door een man aan de telefoon werd ik afgesnauwd. AH actie werd minachtend over gedaan. De gemaakte boeking kon niet doorgaan. Terwijl er op de site werd aangegeven dat er ruimte was. Reden om er nooit meer te gaan. Bij Boathouse werden we koninklijk ontvangen en voelden wij ons meer dan welkom. En hebben genoten van een voortreffelijke maaltijd. We waren in Develpaviljoen in goed gezelschap.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, een goede uitleg van de wijn, de bediening was goed en snel. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Jacobus V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
heerlijk gegeten in een leuk restaurant fijne bediening niet opdringerig .PRIMA zo kom zeker nog eens terug en kan ieder aanraden daar te gaan eten,
eliane35 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was redelijk, maar wel lekker. De porties waren alleen apart voor elke gang. Bijvoorbeeld: als tussengerecht een soep genomen, maar het bord was erg groot dus hebben helaas een deel moeten laten staan. Ook was de salade bij het hoofdgerecht hetzelfde als die van het voorgerecht (minus de geitenkaas dan). De ober was ook vrij opdringerig en gehaast, ook al bedoelde hij het goed. Al met al een prima restaurant met normaal goed eten, maar voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.
dbolkster .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima gegeten .Zeer vriendelijke bediening. Goede wijn, wat wil je nog meer.
Gegeten met AH kaart, aparte menu kaart maar 3 voor, 3 hoofd en 2 nargerechte.Klasse
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We werden ontvangen door man in spijkerbroek. Was namelijk net wisseling van personeel en hij verontschuldigde zich hiervoor. Overigens was dit voor ons geen bezwaar. Wat betreft de wachttijd moet eigenlijk genoemd worden goed.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuke zaak. Eten erg lekker en de bediening zeer vriendelijk.
Gaan zeker nog een keer eten bij Wiqui.
Moderne zaak erg leuk ingericht.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We gingen voor de tweede keer hier eten met AH-actie. De eerste keer werden we zeer gastvrij ontvangen, dus wij dachten: ‘Voor herhaling vatbaar!’ Nu de tweede keer kregen we juist het tegenovergestelde. Het was druk, de medewerkers waren gestrest en we kregen plaats aan een hoge bartafel, waar ons eten amper op paste. De eigenaar zei: ‘Dat moet je er voor over hebben, 2 voor de prijs van 1. Dit vonden wij echt klantonvriendelijk!
Door alle drukte werd er deze keer ook minder aandacht besteed aan de decoratie van het eten.
Anderzijds was het eten verder heerlijk en goede kwaliteit.
Jilles D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
zaterdag 14 oktober samen met mijn vrouw daar gegeten volgens AH menu. Zeer gastvrije eigenaar,
deze liet ook de andere ruimte zien waar partijen gehouden kunnen worden, had voor elke klant aandacht
en tijd, leuke ambiance, overheerlijk gegeten, kogelbiefstuk is een aanrader.
het hele restaurant is een aanrader.
Wij gaan er zeker terug, maar ook goed vertoeven met zakelijke klanten.
Nadine Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Afgelopen zaterdag bij WiQui wezen eten met 4 personem, het was weer voortreffelijk.
We zijn nu al een aantal keren hier geweest, goede service, de eigenaar maakt gezellig een praatje aan de tafel. En ziet ook dat je als gast al eerder in het restaurant geweest bent, dit is erg leuk.
Als voorgerecht de carpaccio en zalmtartaar op, smaakte erg goed. De carpaccio was mooi van temperatuur.
Als hoofdgerecht hadden we 3 maal de eendenborst en 1 keer de biefstuk. Beide waren heerlijk en mals, beide een aanrader.
Als dessert hadden we de hangop, choco lava en koffie deluxe, deze 3 desserts smaakte ook uitstekend.

De tijd tussen de gerechten door is goed, gewoon heerlijk op je gemak kan je hier eten zonder je opgejaagd te voelen echt een avondje weg zoals het hoort.

Wij komen zeker weer terug en bevelen het restaurant zeker aan. Complimenten.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het eten had geen smaak en ik kan dit thuis beter klaarmaken. Dan vind ik het erg teleurstellend. We wilden ook allemaal eend maar dat was er nog maar voor een persoon terwijl we op dinsdag waren en het niet druk was. AL met al vonden we het allemaal jammer dat het niet lekker was!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
3 gangendiner geboekt. 2 uur op hoofdgerecht moeten wachten, dus vanwege tijdgebrek geen toetje kunnen nemen. Toch dat ook moeten betalen!!! Heel slecht. Afrader!
Katrien27 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Hier gegeven met de ah-actie. Het eten was heerlijk! Gerechten waren echt voortreffelijk!
Nadeel was de lange wachttijd. We hebben vrij lang moeten wachten op ons eten. Daarnaast was het behoorlijk rumoerig.
B. G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
zeer goed en klantvriendelijk restaurant. Het eten is erg goed de sfeer gemoedelijk. Zeer fijne en klantvriendelijke bediening.
Henriëtte B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten, keuze uit verschillende gerechten. Personeel was erg vriendelijk en de wachttijden waren prima. Het eten zag er verzorgd uit. Een aanrader waar wij zeker nog een keer heen willen om de andere gerechten te proberen.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Er was een electronische storing waardoor de totale avond 4 uur en 10 minuten duurde( drie gangen)
Door goede stoelen en een begripvolle partner, kwamen we de avond toch door.Wel een gratis consumptie ontvangen na enige tijd. Er had wel iets meer tegenover mogen staan richting de klanten, want je zit toch wel dik 1,5 uur langer in het restaurant dan je verwachting is. Excuses maken dat niet goed.Eigenaar was daar iets te nonchalant over.( maar ja we snappen dat het overmacht is) Maar als klant ben je natuurlijk wel een avondje uit.
De avond ging als volgt.Pas na een kwartier pakken we maar even zelf de menukaart, daarna 35 min wachten op voorgerecht,daarna 1,5 uur wachten op hoofdgerecht, waarvan eerst een verkeerd hoofdgerecht wordt gebracht, bestelde koffie wordt niet geleverd, maar komt wel op rekening. Kortom het was fout op fout. Wet van Murphy zullen we maar zeggen
Graag zouden wij wiqui nog een kans willen geven, want de kwaliteit van het eten was goed en de bediening aardig. Wie weet komen we er toch nog eens terug als de omstandigheden goed zijn.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Lekker gegeten op een door de weekse dag. Leuke bediening zeer goed op de hoogte van de gerechten en drank.Leuke ambians. Zeker aan te bevelen
S. J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
WiQui is een gemoedelijk restaurant met een prettige informele sfeer en persoonlijke touch op een onverwachte locatie. Uiterst vriendelijke ontvangst en bediening. Een ruime keuze aan uiteenlopende gerechten uit een gevarieerde kaart. Bovendien gewoon smakelijk eten en drinken voor een redelijke prijs. Een aanrader voor wie de tijd neemt om op een leuke manier uit eten te gaan.
c.kalkman5 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We hebben het goed gehad. De bediening was ook goed We werden netjes ontvangen, hebben niet lang hoeven te wachten. Een goede locatie ook om iets te vieren.
M.M. V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Leuk restaurant, fijne bediening.
We zijn met de AH restaurantactie geweest en hebben zo heerlijk kunnen proeven van de keuken.
Het was allemaal heel lekker en zeer flexibel.
Zeker voor herhaling geschikt.