WiQui

Fruiteniersstraat 2 3334 KA Zwijndrecht Nederland Kaart

Over het restaurant WiQui

Sfeervol eten in Zwijndrecht

Bij WiQui in Zwijndrecht is het altijd feest. De gerechten zijn gebaseerd op de Frans-mediterrane keuken en vormen de basis voor een avond ongestoord genieten. Met een cocktail erbij in een leuke setting is WiQui de place to be voor een avond lekker uit eten.

Meer informatie over restaurant WiQui

Ron B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Desiree P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We hadden een kado bon gehad van wiqui zelf
Dus vandaag er gebruik van gemaakt ze wilde ons verassen met dat zei bepaalde wat we kregen
Hoofdgerecht was heerlijk nagerecht was niet lekker grykse yoghurt met honing het was niet lekker
En een beetje makkelijker toetje
De bediening was top
Huib M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het personeel was heel erg vriendelijk. Niet dicht op je lip, maar ook niet in geen velden en wegen te bekennen. Aandacht voor persoonlijke wensen en een niet lekker voorgerecht meteen compenseren met een glas wijn van het huis. Petje af.
Het voorgerecht viel wel echt tegen. Carpaccio met veel teveel rucola erop en de salade geitenkaas bleek een gepureerde smaakloze bedoeling op toast. Het hoofdgerecht was wel lekker. Vooral de sauzen op zowel de eendenborst als de roodbaarsfilet waren erg lekker. Beetje jammer van de salade in een bakje. Het nagerecht was redelijk. Enerzijds een heerlijke combinatie van een mangomoes met crème brule, maar verder was het vooral bolletjes ijs met slagroom en vlokken... kreeg het gevoel van dat iemand een diploma gerechten opmaken heeft gevolgd, maar dat er maar 1 van de koks echt iets lekkers kan maken.
roman.zuiev .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Eten en service prima, alles lekker. De ober was niet minder lekker - zo'n vriendelijke en sexy vent mediterranier. Ik graag terug.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Zeer attent personeel en fijne achtergrond muziek.
Zalm en slibtong waren erg lekker.
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het menu biedt ruim keuze uit vlees, vis en vegetarische gerechten. De porties zijn niet te groot en niet te klein. Gerechten worden fraai opgemaakt opgediend en smaken heerlijk. Bediening was vlot en beleefd. We hebben genoten en de rekening was met ruim 40 Euro p.p. redelijk voor wat wij genuttigd hebben.
Jos T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Uitstekend gegeten, gezellige sfeer en gastheer met zoon. Een aanrader, komen er zeker nog terug
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een perfect restaurant, goede sfeer, vriendelijke ongedwongen bediening.
Ondanks dat wij een AH arrangement hadden hebben wij genoten van hetgeen werd aangeboden. De speciale AH kaart gaf voldoende keus. Niets negatief over ons eten te melden. Goede juiste hoeveelheden en gevarieerd opgemaakt. Hulde aan de kok.
p.kreukniet1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben bij WiQui verrassend goed gegeten in een gezellige omgeving. We waren met 6 personen, waaronder 2 kinderen en hebben gebruik gemaakt van het AH driegangenmenu.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Perfect restaurant met een goede sfeer, leuke ongedwongen bediening, goede prijs kwaliteit verhouding. Eten was de moeite waard. Dit restaurant een aanbeveling.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Mijn partner en ik hebben er gegeten met de AH-actie. We werden heel vriendelijk ontvangen. Het restaurant heeft een leuke en mooie inrichting. Het personeel is uiterst vriendelijk en heel attent. Het eten was echt heel erg goed. De keuze voor deze actie was prima. We komen er zeker nog een keer terug en willen dit restaurant zeker aanbevelen bij anderen.
Eeeten .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Verrassend heerlijk gegeten, en ook zeer originele gerechten. Net anders dan de bekende gerechten, dus positief verrast. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening, echt precies goed. Ik kom hier heel graag nog eens terug en ga dat zeker doen.
Margaret S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben super lekker gegeten in een hele gezellige entourage. Personeel zeer vriendelijk en attent. Compliment aan de kok.
jetdebruin .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Na een gastvrije ontvangst mochten wij zelf een plaatsje uitzoeken in dit sfeervolle zaakje. Het restaurant bevindt zich op een industrieterrein maar daar is binnen absoluut niets van te merken. Het verbaasde ons dat het vrij rustig was want de gerechten die je geserveerd krijgt zijn zeker van goede kwaliteit. We hebben gebruikt gemaakt van de AH actie en konden per gang uit 4 gerechten kiezen. Mooi geserveerd en goed van smaak. Ook de gastheer wist waar hij het over had. Hij liep alleen maar had alles goed onder controle. Wij hebben genoten van deze kerstavond. Dit restaurant is zeker een aanrader!!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
keurig en lekkker
ladymonique .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten dank zij de kok uiteraard maar zeker een hele fijne avond door het personeel.
Hier kunnen nog heel veel zaken iets van leren top personeel, netjes voorkomend, aanwezig, zeer oplettend top hoor, dikke pluim.
jan D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Vandaag met de AH restaurantactie wezen eten bi Wiqui en aangenaam verrast! Bediening was voortreffelijk en het (te) lange wachten op het voorgerecht werd echt prima opgelost..... Zelf genoten van een heerlijke roodbaarsfilet. Als je zo op een actie inspeelt trek je weer nieuwe klanten. Al met al dus een heerlijk avondje met lekker eten.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten in restaurant WiQui. De service was uitstekend en de gerechten waren heel smakelijk. Ook was er voldoende keuze op de menukaart. De Italiaanse huiswijn was lekker.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het eten was kwalitatief van een prima niveau. De wijn was ook goed van smaak. De service was goed. Mijn avond was geslaagd! Ik kom hier zeker nog eens terug!
Machiel B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was erg druk. Keuken was overbelast met bestellingen. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig bij binnenkomst. Het eten smaakt goed en wordt geserveerd met verse ingrediënten.