WiQui

Fruiteniersstraat 2 3334 KA Zwijndrecht Nederland Kaart

Over het restaurant WiQui

Sfeervol eten in Zwijndrecht

Bij WiQui in Zwijndrecht is het altijd feest. De gerechten zijn gebaseerd op de Frans-mediterrane keuken en vormen de basis voor een avond ongestoord genieten. Met een cocktail erbij in een leuke setting is WiQui de place to be voor een avond lekker uit eten.

Meer informatie over restaurant WiQui

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 22:00
Vrijdag 11:00 - 02:00
Zaterdag 17:00 - 02:00
- Dine

Leo C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Eten en service was goed. Leuk ingericht en het personeel vriendelijk
betty.maathuis .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
hebben hier met de actiekaart van A.HEIJN een voortreffelijk 3-gangen diner gegeten.
Alles klopte en de bediening is uitermate vriendelijk en service gericht.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Met een bepaalde regelmatig komen wij hier. De afgelopen periode zijn we 2 maal geweest.
Eerst voor eenvoudig 3-gangenmenu , met een voortreffelijk dessert.
Recent waren wij aanwezig op de haringparty , volop verscheidenheid van eten( niet alleen haring) en drinken. Een gemoedelijk gebeuren.
Rietta B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Na gedurende enkele jaren regelmatig bij Wiqui te hebben gegeten, zijn we er sinds enige maanden behoorlijk op afgeknapt. Ik denk dat ze een beetje aan het sukses ten onder gaan. Blijf alert op goede service, anders raak je vaste gasten kwijt!
De eerste keer dat het mis ging was toen we met onze 95-jarige oma gingen eten. Na het voorgerecht hebben we ruim een uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Bij navraag bleek er "iets" mis te zijn gegaan, maar verder geen enkel excuus of wat dan ook.
De volgende keer ging ik met mijn man en zoon eten op zondagavond. Bijna een week van te voren gereserveerd, maar bij aankomst kregen we geen plaatsje aan een restauranttafel, maar aan een hoge tafel in het bargedeelte. Mijn man wilde eigenlijk direct weggaan, dat hadden we achteraf beter kunnen doen. Zo ga je niet om met mensen die een week van te voren netjes reserveren. Zet dan mensen die later reserveren aan z'n tafel, en zeg het er bij het aannemen van de reservering bij, zodat men zelf de afweging kan maken hiermee akkoord te gaan of niet.
Weer enkele weken later reserveerde mijn vader. Ik zei hem er nog bij dat hij nadrukkelijk moest zeggen dat hij niet aan een bartafel wilde zitten, maar dat leek hem niet nodig, dat zou toch zeker niet vaker gebeuren? U raad het al, ook zij mochten aan een bartafel gaan zitten, maar hebben dit niet geaccepteerd en zijn weggegaan.
Voorlopig geen Wiqui meer voor ons. Gelukkig zijn er meer leuke restaurants in Zwijndrecht tegenwoordig.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Op een heerlijke zomeravond lekker buiten gezeten in de tuin. Ontvangst was goed en de bediening vriendelijk en behulpzaam. Het menu was heerlijk en mooi samengesteld. Zelf heb ik voor vlees gekozen en dat was heel goed! Mijn vriend koos voor de vis en genoot hiervan. Het luxe dessert na maakte de maaltijd compleet. Een absolute aanrader dit gezellige restaurant. Heerlijk eten en een gezellige sfeer in een mooi en sfeervol ingericht restaurant met een gezellig terras!
B L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
goed eten tegen een normale prijs, goede, vlotte en vriendelijke bediening.
er wordt een recensie van 120 tekens gevraagd, maar ik ben geen schrijver of journalist.
Mijn vrouw en ik hebben gewoon lekker gegeten van een lekkere maaltijd.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wiqui heeft een andere kaart dus we waren zeer benieuwd, de prijzen bij Wiqui zijn niet zo mals, zeker niet als je nagaat dat je bij andere restaurants, voor dat geld, een stuk uitgebreider en verrassender kunt eten. Een stukje Picanha met wat groente, een klein bakje patat en een salade erbij (twee tomaatjes, een stuk komkommer en een handvol gemengde salade) voor ruim 20 euro vind ik behoorlijk aan de prijs. Het doet zo eetcafe achtig aan, is niet erg maar pas dan ook je kaart en prijzen hierop aan. De voorgerechten (lauwe-warme zalm en vitello tonnato) waren prima van smaak, gewoon zoals het hoort. Ook de nagerechten, Spaanse koffie en twee soorten crème brulee (zonder appel was lekker maar dat is een kwestie van smaak) hebben we ons goed laten smaken en we hebbende leuke avond gehad. Nog wel twee tips, gooi niet ongevraagd ijs blokjes in iemand zijn Rose als daar niet om wordt gevraagd en wees wat creatiever met het mandje stokbrood, alleen wit brood en een bakje kruidenboter is wel erg passe.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Goed eten! We kwamen voor de tweede keer
Bij Wiqui eten. Ze hadden een goeie Albert Heijn menu. Met lekkere dingen.
We komen vast nog een keer terug.
Desiree P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We hadden een kado bon gehad van wiqui zelf
Dus vandaag er gebruik van gemaakt ze wilde ons verassen met dat zei bepaalde wat we kregen
Hoofdgerecht was heerlijk nagerecht was niet lekker grykse yoghurt met honing het was niet lekker
En een beetje makkelijker toetje
De bediening was top
Huib M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het personeel was heel erg vriendelijk. Niet dicht op je lip, maar ook niet in geen velden en wegen te bekennen. Aandacht voor persoonlijke wensen en een niet lekker voorgerecht meteen compenseren met een glas wijn van het huis. Petje af.
Het voorgerecht viel wel echt tegen. Carpaccio met veel teveel rucola erop en de salade geitenkaas bleek een gepureerde smaakloze bedoeling op toast. Het hoofdgerecht was wel lekker. Vooral de sauzen op zowel de eendenborst als de roodbaarsfilet waren erg lekker. Beetje jammer van de salade in een bakje. Het nagerecht was redelijk. Enerzijds een heerlijke combinatie van een mangomoes met crème brule, maar verder was het vooral bolletjes ijs met slagroom en vlokken... kreeg het gevoel van dat iemand een diploma gerechten opmaken heeft gevolgd, maar dat er maar 1 van de koks echt iets lekkers kan maken.
roman.zuiev .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Eten en service prima, alles lekker. De ober was niet minder lekker - zo'n vriendelijke en sexy vent mediterranier. Ik graag terug.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Zeer attent personeel en fijne achtergrond muziek.
Zalm en slibtong waren erg lekker.
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het menu biedt ruim keuze uit vlees, vis en vegetarische gerechten. De porties zijn niet te groot en niet te klein. Gerechten worden fraai opgemaakt opgediend en smaken heerlijk. Bediening was vlot en beleefd. We hebben genoten en de rekening was met ruim 40 Euro p.p. redelijk voor wat wij genuttigd hebben.
Jos T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Uitstekend gegeten, gezellige sfeer en gastheer met zoon. Een aanrader, komen er zeker nog terug
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een perfect restaurant, goede sfeer, vriendelijke ongedwongen bediening.
Ondanks dat wij een AH arrangement hadden hebben wij genoten van hetgeen werd aangeboden. De speciale AH kaart gaf voldoende keus. Niets negatief over ons eten te melden. Goede juiste hoeveelheden en gevarieerd opgemaakt. Hulde aan de kok.
p.kreukniet1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben bij WiQui verrassend goed gegeten in een gezellige omgeving. We waren met 6 personen, waaronder 2 kinderen en hebben gebruik gemaakt van het AH driegangenmenu.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Perfect restaurant met een goede sfeer, leuke ongedwongen bediening, goede prijs kwaliteit verhouding. Eten was de moeite waard. Dit restaurant een aanbeveling.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Mijn partner en ik hebben er gegeten met de AH-actie. We werden heel vriendelijk ontvangen. Het restaurant heeft een leuke en mooie inrichting. Het personeel is uiterst vriendelijk en heel attent. Het eten was echt heel erg goed. De keuze voor deze actie was prima. We komen er zeker nog een keer terug en willen dit restaurant zeker aanbevelen bij anderen.
Eeeten .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Verrassend heerlijk gegeten, en ook zeer originele gerechten. Net anders dan de bekende gerechten, dus positief verrast. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening, echt precies goed. Ik kom hier heel graag nog eens terug en ga dat zeker doen.
Margaret S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben super lekker gegeten in een hele gezellige entourage. Personeel zeer vriendelijk en attent. Compliment aan de kok.