WiQui

Fruiteniersstraat 2 3334 KA Zwijndrecht Nederland Kaart

Over het restaurant WiQui

Sfeervol eten in Zwijndrecht

Bij WiQui in Zwijndrecht is het altijd feest. De gerechten zijn gebaseerd op de Frans-mediterrane keuken en vormen de basis voor een avond ongestoord genieten. Met een cocktail erbij in een leuke setting is WiQui de place to be voor een avond lekker uit eten.

Meer informatie over restaurant WiQui

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 22:00
Vrijdag 11:00 - 02:00
Zaterdag 17:00 - 02:00
- Dine

Jouw recensie over het restaurant WiQui

S. J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
WiQui is een gemoedelijk restaurant met een prettige informele sfeer en persoonlijke touch op een onverwachte locatie. Uiterst vriendelijke ontvangst en bediening. Een ruime keuze aan uiteenlopende gerechten uit een gevarieerde kaart. Bovendien gewoon smakelijk eten en drinken voor een redelijke prijs. Een aanrader voor wie de tijd neemt om op een leuke manier uit eten te gaan.
c.kalkman5 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We hebben het goed gehad. De bediening was ook goed We werden netjes ontvangen, hebben niet lang hoeven te wachten. Een goede locatie ook om iets te vieren.
M.M. V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Leuk restaurant, fijne bediening.
We zijn met de AH restaurantactie geweest en hebben zo heerlijk kunnen proeven van de keuken.
Het was allemaal heel lekker en zeer flexibel.
Zeker voor herhaling geschikt.
DIRKenEllen .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten zalm en carpatio zalig ,hoofdgerecht mooi om te zien ook heel lekker toetje maakte het compleet vriendelijk personeel we gaan zeker nog eens terug
lenie V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Locatie verrassend leuk!!! Vond eten goed maar de vis als hoofd gerecht iets teweinig. Personeel was goed alleen duurde wel erg lang voor het hoofgerecht kwam.
Suzanne J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Leuk om eerst buiten te borrelen en dan binnen te eten. Locatie is wat minder voor de hand liggend, maar het was uitstekend toeven.
Glen B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijke gegeten in een gezellige omgeving. Binnen in het restaurant zie je niet dat het op een industrie terrein ligt!
v-jscharloo .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en een goede gastheer die een zeer goede uitleg gaf over het diner en de wijnen .Het eten is gewoon geweldig.Bediening verdient echt een pluim.
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gezellig, aardige mensen.
Ik ben er al eerder geweest,
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten, mooie locatie, zeer vriendelijke bediening. Kortom een geslaagde avond! Wij gaan zeker nog een keer terug.
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een goed restaurant met leuke sfeer, goede gastvrijheid en gezellig personeel. Ook aan de achterzijde is het heerlijk vertoeven op de loungebanken. Tempo wordt goed aangepast aan de wensen. De actie was een heerlijk menu. Zeker voor herhaling vatbaar.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gezellig restaurant met goede en vriendelijke bediening. Heerlijk eten en het ah-menu hebben we voor de tweede maal genuttigd. Wederom was het heerlijk maar we hebben onze keuzes van de eerste keer wederom genomen. Ja dat geeft wel aan dat het eten goed was. Wederom de carpaccio en kogelbiefstuk. Koffie de luxe met drie kleine desserts. Wij gaan zeker terug!
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Ontvangst vriendelijk, zo ook de bediening, interieur van bijzondere aard en het eten voldeed aan de verwachting.
De wijn werd naar keuze met vooraf proeven geserveerd.
Diane M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Sfeervol, fris restaurant. Bedienig zeer vriendelijk en behulpzaam. Goed eten en ook voor de AH al aktie leuke keuzes..
H.G. S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ontvangst en bediening super vriendelijk. Voldoende aandacht tijdens diner. Ook bij het verlaten van het restaurant nog persoonlijke aandacht.
Marina O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Wiqui, vlees was lekker mals. Lekkere frietjes en prima wijn erbij gereserveerd gekregen. Pluspunt is de zeer vriendelijke service!
Leo C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Eten en service was goed. Leuk ingericht en het personeel vriendelijk
betty.maathuis .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
hebben hier met de actiekaart van A.HEIJN een voortreffelijk 3-gangen diner gegeten.
Alles klopte en de bediening is uitermate vriendelijk en service gericht.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Met een bepaalde regelmatig komen wij hier. De afgelopen periode zijn we 2 maal geweest.
Eerst voor eenvoudig 3-gangenmenu , met een voortreffelijk dessert.
Recent waren wij aanwezig op de haringparty , volop verscheidenheid van eten( niet alleen haring) en drinken. Een gemoedelijk gebeuren.
Rietta B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Na gedurende enkele jaren regelmatig bij Wiqui te hebben gegeten, zijn we er sinds enige maanden behoorlijk op afgeknapt. Ik denk dat ze een beetje aan het sukses ten onder gaan. Blijf alert op goede service, anders raak je vaste gasten kwijt!
De eerste keer dat het mis ging was toen we met onze 95-jarige oma gingen eten. Na het voorgerecht hebben we ruim een uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Bij navraag bleek er "iets" mis te zijn gegaan, maar verder geen enkel excuus of wat dan ook.
De volgende keer ging ik met mijn man en zoon eten op zondagavond. Bijna een week van te voren gereserveerd, maar bij aankomst kregen we geen plaatsje aan een restauranttafel, maar aan een hoge tafel in het bargedeelte. Mijn man wilde eigenlijk direct weggaan, dat hadden we achteraf beter kunnen doen. Zo ga je niet om met mensen die een week van te voren netjes reserveren. Zet dan mensen die later reserveren aan z'n tafel, en zeg het er bij het aannemen van de reservering bij, zodat men zelf de afweging kan maken hiermee akkoord te gaan of niet.
Weer enkele weken later reserveerde mijn vader. Ik zei hem er nog bij dat hij nadrukkelijk moest zeggen dat hij niet aan een bartafel wilde zitten, maar dat leek hem niet nodig, dat zou toch zeker niet vaker gebeuren? U raad het al, ook zij mochten aan een bartafel gaan zitten, maar hebben dit niet geaccepteerd en zijn weggegaan.
Voorlopig geen Wiqui meer voor ons. Gelukkig zijn er meer leuke restaurants in Zwijndrecht tegenwoordig.