Winter Lodge

Meer informatie over restaurant Winter Lodge

Jouw recensie over het restaurant Winter Lodge

Antoinette D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gezellige sfeer...heerlijk gegeten en prima ????
Druk...ontbijt is ook goed!!!
Zomer&Winter fijn toeven...kom graag
terug!
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heel gezellig om hier iets te eten aan het strand. Heerlijk eten ook voor vegetariërs. Bijzonder prettige ongedwongen maar respectvolle bediening. Hier gaan we graag heel regelmatig naar toe, ook met vrienden of familie.
Lennart J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
heerlijk gegeten, opvallend goede bediening en een warme sfeer! Een absolute aanrader. De moeite waard om hiervoor van ver naar Noordwijk te komen.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Ultieme yuppentent. Eten is overigens prima. Je moet alleen niet durven te vragen of de muziek iets zachter mag, dat heurt zo niet.
Sophie B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Superfijne relaxte hangout op t strand, ontspannen muziek, attente bediening, gewoon wat je wil.. De dinerkaart is wel wat simpel, niveau pizza, dat mag wel wat spannender. maar verder perfect, lekkere wijnen, voorkorven zowel binnen als buiten, kosteloos water tappen zoveel je wil, geen pretentieus gedoe met spa blauw en zo. heerlijke plek!
Karen L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Let op. Hier wordt de beefburger, die uit gehakt bestaat, medium rare geserveerd. Te roze naar mijn smaak. Navraag in de keuken leerde dat het niet ongezond is maar daar ben ik het niet mee eens, het is tenslotte gehakt, geen heel stuk vlees. De attente serveerster bood aan om hem wat steviger aan te bakken. Dat was nogel funest voor de burger; een stevige zwarte laag zat er nu omheen. Dus toen de serveerster vroeg of het smaakte, liet ik de burger zien en zei dat dát niet het geval was. Daarop zei ze 'oh' en ging verder met haar bezigheden. De burger heb ik laten staan. Bij het afrekenen heb ik om korting gevraagd en kreeg toen de burger aangeboden met de mededeling dat ik dan beter geen burger meer kon bestellen omdat het heel normaal is, ook elders, dat hij zo geserveerd wordt.. .. Tja misschien roze maar niet pikzwart hè . Het detox sapje wat ik vooraf geserveerd kreeg was in ieder geval heerlijk.
radijsje1 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Geweldig strandrestaurant! Niveau van het eten dat geserveerd wordt is altijd optimaal, ook wanneer het erg druk is. Heerlijke oesters, plateau's met kleine hapjes, overheerlijk gebakken vis maar ook steenoven pizza. En dat alles in een mooi design aangekleed, elk seizoen weer met smaak. Klein punt; in de winter in de kas staat de muziek te hard om elkaar te kunnen verstaan, maar daar heb je binnen geen last van. Bediening altijd een vriendelijk woord. Met stip ons favo plek aan het strand!
Vegavisje .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
De sfeer van de Lodge doet ons welke keer weer naar Noordwijk rijden. Zicht op zee, vuurtje erbij, een niet te uitgebreide kaart met prima eten. Goede wijnen per glas. Vakantiegevoel in eigen land. Ook met kinderen kun je er goed terecht. We aten pizza, pasta en salade. De bediening is goed en attent. Van ons zou alleen de vegakeuze wel uitgebreider mogen.
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Deze week daar twee keer gelunched. Heerlijk in een prachtige ambiance. Een kas aan zee met hele mooie pure gerechten. Een super aanrader.
Disneymama .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Leuke, hippe (strand)tent op een mooie en makkelijk toegankelijke locatie. Altijd superdruk. We hebben met 5 personen heerlijk geluncht, ondanks de drukte verliep alles vlot. Leuke, attente bediening. Mijn hamburger was 1 van de lekkerste die ik ooit gegeten heb. Aanrader!
Sannakoeleman .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk gezeten met de lunch. Wat een leuke tent! Relaxte sfeer, attente bediening (met zichtbaar plezier aan het werk) en lekkere, rijkelijk belegde sandwiches. Hier komen we zeker nog eens terug.
Lobke C.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Top tent! Aankleding is echt zo sfeervol, heel mooie stijl. Je doet inspiratie op voor je eigen woning. Regelmatig ga ik hier ontbijten. Er is een ontbijtbuffet. Je kunt onbeperkt broodjes, yoghurt en sapjes pakken en bestelt daarbij ook nog een luxe broodje. Koffie en thee wordt ook onbeperkt aangeboden. Concept is er de laatste tijd wel minder en duurder op geworden, maar blijft een aanrader. Tent is aan het strand, dus na het ontbijt lekker wandelen. Veel gezinnetjes tijdens ontbijt.
Peeters M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Geluncht bij Lodge. Op een vrijdag, prachtig zonnig weer, zaak stampvol en zelfs een rij. Zalige salades en een ontspannen sfeer. Leukste deel van het strand in Noordwijk. Nodigt uit om weer een keer te gaan ontbijten.
erwindubois .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Hebben geluncht. In de kas gezeten bij het vuur met uitzicht op zee. Top. De bisque was heerlijk. Egg benedict, heerlijk. Club sandwich prima. Prijs kwaliteit perfect. Als je zit komen ze langs om een stukje pecan cake met witte chocola te proeven. Je wordt verrast en verwonderd en daar gaat het om!
Jan Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Prima ontbijt. Goede croissant. Eitje precies half zacht. Ambiance leuk Vt-wonen. Goed gedaan. Bij binnenkomst geurt de appeltaart( ter plekke gebakken in 'heel Holland' bakt sfeer). Koffie goed. Wortelsap =wortelsap.
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Heerlijke plek voor zowel een koffie op zondagochtend, borrel of prima eten s avonds. Lekkere appeltaart, prima pizza,s, goede prijs-kwaliteit. De ambiance is erg goed, heerlijke haardvuurtjes. Velen hebben dit plekje ontdekt dus einde vd middag in het weekend vaak erg druk.

Een topplek, enige echte minpunt is dat de muziek erg erg hard staat, als ze dit zouden aanpassen... Dan een 10
Lindavdsoeria .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Lekkere zeebaars gegeten maar "krap" gaar..
Vooraf een heerlijke bisque, aanrader.
bediening vergat af en toe wat (menukaart, water...), muziek staat vrij hard en tafels staan redelijk dicht op elkaar maar ondanks dat.... Top locatie, heel prettige sfeer en zeker weten dat we terug komen. Wel reserveren! !!!
Nicholas S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Lekkere visplaat gegeten. Oesters van matige kwaliteit. Heerlijke strandtent! Bediening vriendelijk, behulpzaam en correct.
Vegavisje .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Lekker in de storm naar de Lodge. Het zat lekker vol. Het decor is geweldig, met houtvuurtjes en een relaxte stijl. De kinderen aten pizza's die helaas wel heel veel zeezout hadden meegekregen. De vowassenen burgers ( vega en vlees), vis en pasta. Alles even lekker. Goeie witte wijn ook. Heel attent personeel. Toen we zeiden dat we de pizza's wel heel zout waren werden we serieus genomen, dat is prettig!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Vanmiddag geluncht in de Lodge. Het kasgedeelte was prachtig, mooi ingericht en het was net of we op het strand zaten. De bediening was erg vriendelijk en attent. De pizza was lekker met de dunne bodem. De muziek zou naar mijn mening wel wat zachter kunnen. Deze zaak is een goede reden om vaker met koud weer naar het strand te gaan.