Winston & Wei Wei

Stationsweg 53 2515 BJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Winston & Wei Wei

Ronni .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Reeds enkele jaren zijn mijn vrouw en ik trouwe bezoekers en verwoede fans van dit unieke eethuisje met een uitzonderlijk gevarieerd menukaart. Smakelijk, gewoon verrukkelijk eten . Al bij binnenkomst voel je de warmte. Winston en Wei Wei weten precies wat wij meestal drinken. Ik heb mijn vrienden steeds aanbevolen om met dit prima restaurant kennis te maken en van het eten te genieten.

Jmlk .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Vanwege de recensie (hiervoor) Babi Pang Pang dit kleine restaurantje bezocht.
En inderdaad, een Bapi Pangang zoals ik deze nog nergens heb gegeten. Heerlijk knapperig varkensvlees met nasi. Daarbij atjar. Mijn partner had een maaltijdsoep. Wij hebben beiden heerlijk gegeten. Aanpassingen vanwege schelp- schaaldieren allergie was geen enkel probleem "goed dat u dat meldt". Daarnaast de vriendelijke bediening, gastvrije ontvangst. Als wij vanuit Roermond Den Haag bezoeken, zullen wij zeker opnieuw Winston & Wei Wei kiezen. Een klein restaurantje maar een zeer uitgebreide kaart. Veel buurtbewoners komen er eten en in het bijzonder gasten met een aziatische achtergrond. Dat zegt al genoeg dunkt mij.
Hjongste .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
De lekkerste babi pangang van het westelijk halfrond vind je hier! Het interieur is wat spartaans, maar het eten en de prijs/kwaliteit verhouding is top. Een zeer uitgebreidde kaart. Snelle, vriendelijke bediening. Het zit ook altijd vol met chinezen en dat is een goed teken. Als gids van de Ooievaart kom ik hier regelmatig en ben vol lof. Omdat ik de babi pangang hier zo lekker vind neem ik nooit wat anders dus mijn recensie kan wat eenzijdig zijn :-)
Helen52 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Dit is een echt buurttentje, veel bewoners komen hier voor een hapje en een praatje. Sfeer is ontspannen, gastvrij en de gastheer Winston kent zijn gasten. De mie gerechten zijn heerlijk. De krokante pittige kipstukjes zijn om te smullen. Porties zijn gul en zeer redelijk geprijsd. Niet voor niets een topper in de Stationsbuurt!
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
Als je hier binnenloopt denk je eerst, dat het niets wordt. Het interieur is niet echt gezellig. Maar dan komt WInston en die zet Wei Wei aan het werk. Wat een HEERLIJK eten! Ik kom hier zeer regelmatig en ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad. Super eten en ouderwets Haags gezellig! Een aanrader!