Winkel 43

- Lun

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Alrove .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Niet alleen de appeltaart maar ook het diner was heerlijk! Ik had de Hongaarse Goulash, te grote portie voor mij maar erg lekker op smaak. Ook de burrito die mijn vriendin was smaakte uitstekend. Bediening was uiterst vriendelijk en geduldig ondanks de grote drukte. Uiteraard de avond perfect afgesloten met een koffie en een appeltaartje.
Christiane T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
De appeltaart blijft een van de lekkere in de stad. Samen met een verse muntthee een traktatie.
Met de bedrijfigheid van de markt, ook genoeg te zien.
Bediening is vriendelijk.
Coradekoning .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk tentje waar het altijd druk is. Dit keer niet voor de appeltaart (waarvoor je wel zou moeten gaan!!), maar aan de bar lekker eieren met bacon en kaas op wit casinobrood. Lekker sompig zoals ik lekker vind. Omdat de bestelling even niet goed ging en ik een omelet kreeg ipv gebakken eieren, een drankje van de zaak aangeboden gekregen. Ik kom terug!
Karel84 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Ik had gehoord dat je hier moest zijn voor de lekkerste appeltaart van Amsterdam. En daar bleek absoluut het geval te zijn, sorry oma deze is echt te lekker! Verder lekker druk en supervriendelijk personeel. Snel weer gaan!
Pallas23 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Koffie en appeltaart, daar was, is en blijft Winkel dé plek voor op een van de beste en mooiste locaties van Amsterdam. Gelukkig smaakte ook deze keer de appeltaart met slagroom weer net zo lekker als ik mij van de vorige keer herinnerde (die nog niet zo lang geleden was...) En de bediening, waar halen ze toch telkens die superaardige jongens en meisjes vandaan? Het is een prestatie op zich om je niet gek te laten maken door de gierende drukte die er vaak heerst.
Arm .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Grappig zaakje. leuke lunchkaart.
Partner had de clubsandwich, prima. Ik had de wildkroketten met stoofpeer salade en remouladesaus. Kroketten smaakten erg flauw, geen wildsmaak geproefd, de rest was oké. Het glas wijn was wel erg klein maar gelukkig serveerden ze ook kraanwater !
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Lekkere appeltaart, damn! een genot, perfecte korst-bodem en prima vulling, geserveerd op de juiste temperatuur, met een prima cappuccino, service was ondanks de drukte heel sympathiek.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Mooie locatie met ruim terras. Van binnen niet bijzonder. Al eens eerder langs geweest voor de appeltaart, nu om te dineren. De kaart wisselt elke dag en bevatte een aantal betaalbare, leuke gerechten. Eten was in orde, maar nergens bijzonder, wat ook gezegd kan worden van de service.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
De appeltaart verdient een 10, de bitterballen zijn goed, de rest kom ik nauwelijks voor. een opknapbeurt en een beetje gezelliger zou best mogen
Remymartin .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Je kunt hier de lekkerste appeltaart krijgen en eigenlijk is dit tevens de hotspot.
De kroketten zijn niet lekker te noemen en zijn zonder vlees.
De service is slecht, meeste zijn niet aardig, doen hun werk maar missen de passie.
Veder zijn de toiletten altijd zeer smerig, wordt totaal niet bijgehouden.
Timo H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Goed vertoeven hier. Lekker geluncht in de zon. Koffie is goed! Een tosti en een broodje filet american genomen. Prijzen zijn erg gunstig. Als afsluiter een appeltaart gedeeld. Jammiejamie deze is heel goed! Bediening moet nog wel even letten op snelheid en attentheid. Mooi uitzicht op Noordermarkt.
Amster12 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Appeltaart is echt heerlijk! Lunchkaart ook erg prima. Leuke plek. Bediening is er te weinig waardoor het rommelig en ongeorganiseerd verloopt. Wel super vriendelijk, dat moet gezegd worden! Zeker op zaterdag is dit een plek om te vermijden. Zelf binnen halen is het snelst.
Dianarotterdam .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Op het terras gaan zitten, weinig verwachtingen bij de prijs maar prijskwaliteit verhouding van de gegrilde biefstuk was top, goed degelijk eetcafe. Niet veel keus qua hoofdgerechten maar wel goed uitgevoerd dus.
Happer89 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
De appeltaart, waarvan ze bekend zijn, is erg lekker en goed geprijsd. Vaak is het ontzettend druk en moet je wat langer wachten. Maar ook op een zonnige zondag duurde het een kwartier voordat we geholpen werden en nogmaals een kwartier voordat we ons drankje met appeltaart voor onze neus hadden. We wilden nog een drankje maar we kregen geen aandacht van de bediening. Tot slot klopte de rekening ook niet. Ik kom graag terug voor de appeltaart maar hoop dat de bediening volgende keer wat beter oplet.
David .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
De winkel staat bekend om hun appeltaart en zat is behoorlijk terecht. Misschien is je eigen lekkerder, maar zelden eet je ze zo in een restaurantje. De bediening is daarentegen niet erg spontaan. Zelfs wat kortaf, dan niet zozeer tegen de klanten maar vooral tegen elkaar.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Appeltaart in de zon!! En die was echt top. Duurde wel erg lang en de bediening had een zware nacht gehad denk ik. Traag en ziet echt niet dat je glas leeg is. Daarna borrelhapjes besteld waarvan de bitterballen tot onze verrassing hol waren.
Proefje123 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Afgelopen zondag op het terras in de zon gezeten met wat biertjes en bitterballen oma's bob. Helaas waren het 9 lege omhulsels te lang in de frituur. Tel daar de trage bediening bij gelukkig scheen de zon!
Moreno M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2014
"Appeltaart guru +meer"
Ze staan bekend om hun appeltaart, maar wat hebben ze s'avonds op een doordeweekse dag te bieden..

eten: Zeer beschaafde prijzen voor wat je krijgt, super! We hebben Heilbot en Rib-eye gegeten. Beide gerechten goed gegarneerd en geportioneerd.
service: 1 jongeman in de bediening, deed het prima, maar het duurde te lang voordat hij de eerste drankjes kwam opnemen en het eten kwam opnemen.
decor: op zich niets mis mee, maar het oogde rommelig en niet opgeruimd met her en der troep op de grond. een dagje dicht gaan om schoon te maken kan geen kwaad.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Hier kom ik altijd terug voor de appeltaart. Zelfs in de avond na het borrelen is deze lauwwarm!
Goed getapt bier, laagdrempelig, Jordaan!, gezellige mensen, leuke bediening, en 24/7 appeltaart met verse slagroom.
Leuke straat, ik kom hier graag met vrienden.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Naar aanleiding van een tip zijn we hier de blijkbaar overbekende appeltaart gaan eten omdat men zegt dat ze hier de lekkerste appeltaart van heel Nederland hebben.

Zaterdag bleek niet de beste dag om hier een plekje te bemachtigen echter het is toch gelukt om met 5 personen aan een tafeltje te genieten van een cappuccino en een stevige punt appeltaart.

Inderdaad, de appeltaart is verschrikkelijk lekker en zeker omdat onze punten ook nog eens direct uit de oven kwamen. Nu begrijpen we waarom er een lange rij stond om binnen te komen.

De prijs was heel goed: een grote punt voor slechts 4 euro is erg prettig.

De bediening had het enorm druk maar alles liep gesmeerd. Een regelrechte aanrader om nog eens te bezoeken als we in de buurt zijn!

Minpunten
- weinig ruimte binnen

Pluspunten
+ + Prijs/kwaliteitverhouding