Wink

Mark V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Bijzondere gerechten, fijne persoonlijke bediening en leuke sfeer!
Nanette J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We kenden dit restaurant nog niet en hebben het via iens.nl gevonden. Een groot succes! Bijzonder hartelijke ontvangst en uitgebreide uitleg over de kaart. Het eten was buitengewoon lekker en mooi opgemaakt. We hadden een wijnarrangement genomen en dat paste uitstekend bij de gangen.
De H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zo ontzettend lekker gegeten. Met zoveel liefde klaargemaakt en zo mooi opgediend. Voor ons blijft dit een hele grote favoriet! De aandacht die je krijgt is ook heel warm en leuk!
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gezellig restaurant, lekker eten en uitstekende wijnen, vaak wisselend menu, wij komen zeker terug
Nytka V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Het eten is geweldig en iedere keer vernieuwend. De natuurlijke wijn past altijd goed bij het verfijnde eten. Tot slot een gastvrijheid van jewelste. Wink is een absolute aanrader! JP en Natasja hebben duidelijk allebei hun roeping gevonden en samen waargemaakt. Met succes!
C L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Bij Wink kan je een mooi gerecht met een goed glas wijn verwachten. Natasja maakt prachtige borden, voor zowel oog als tong, en JP schenkt bij elke gang een lekker glas wijn. Wat Wink bijzonder maakt is de ongedwongen, fijne sfeer in combinatie met de kwaliteit van het eten en de wijn. Een pareltje in Amsterdam. Terugkomen blijf ik zeker!
Ndtv1709 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk smaak en mooie opmaak
Alle gasten zaten buiten op de stoep vanwege mooie weer wel een drukke straat maar ja wij zijn van buiten A'dam
Beperkte kaart met 3 varianten die bij ons in de smaak viel moet je wel geluk mee hebben..
Mooie opmaak resulteert in kleine porties wat voor 2-3 van ons gezelschap te weinig was bleef honger/trek houden en dat geeft een erg onvoldoende gevoel.
Kosten met wijn varianten voor 5 volwassenen €252

Bea D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gisteravond met 3 personen bij Wink gegeten. Toen we binnenkwamen werden we niet alleen hartelijk ontvangen maar ook de sfeer was meteen raak. Heel gezellig, een bruine kroeg sfeer en je zag dat men aan het genieten was. Wij zaten vooraan bij de deur die heerlijk open stond. Het leek net alsof je in het buitenland op vakantie was. Toen hadden we nog niets gegeten of gedronken. We hebben het menu genomen. Alle 3 de voorgerechten vd kaart , 2 gerechten van het hoofdmenu en een dessert. Eigenlijk kun je het niet beschrijven. Alle gerechten waren uniek van smaak met smaken die we nog niet eerder hebben beleefd. Een snijboon ruikt en smaakt als een snijboon. De groentes en kruiden waren zo puur en de combinaties met het vlees en de vis waren fantastisch. Dit geldt ook voor de wijnen. Wij drinken geen rood en kregen 2 heerlijke verschillende flessen wijn bij de gerechten. Wat een aanwinst voor Amsterdam! Fantastisch eten in een geweldige sfeer!

Robert M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
JP en Natasch hebben plezier in hun werk en dat stralen ze beiden uit. Het eten was heerlijk en we hebben super genoten.

Zeker omdat de kaart regelmatig wisselt gaan we snel weer!!

Rob & Mirre
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gezellig etentje bij Wink! Verrassende combinaties, een leuke, interessante en kleine kaart. Fijne persoonlijke aandacht. Lekkere wijnen. Kortom - een prima restaurant voor een gezellig, niet formeel, kwalitatief prima-in-orde, creatief dinertje.
Eveline M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wink is een feestje. Een feestje door de week wanneer je gewoon met een vriendin bij wil kletsen, een feestje in het weekend met je lief; de slingers worden altijd met plezier voor je opgehangen.
Met liefde en bezieling wordt er door chef Natasja met verse producten gekookt en JP zorgt voor extra feestvreugde met zelf geïmporteerde wijnen. Mede-bediening Coco is fijn om aan tafel te hebben.
Bij Wink is het altijd een verrassing én altijd goed. Hulde en respect.
Mel D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Gewoon het leukste en beste kleine restaurantje van Amsterdam. Bij Wink wordt zeer goed gekook. Met voortreffelijke en verrassende wijnen.
Clemens1950 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Voor het eerst bij wink. Voortreffelijk eten, de zwezerik met oestersaus, de eend goed rosé met voldoende groente heerlijk. Bediening , zou overal zo klantgericht moeten zijn. Het decor is leuk, het is wel hierdoor erg gehorig.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Onverwacht leuk restaurant in de Pijp, met heel vriendelijke en persoonlijke bediening, een simpele maar goede kaart en kwaliteitswijnen.
Richard318 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Bediening was top. persoonlijk en warm. Het eten was afwisselend en erg goed. Ontspannen omgeving en mensen. we kozen voor een combi van vlees, vis en vegetarisch. De wijnen konden allemaal geproefd worden waardoor een goede keuze eenvoudig werd.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
We werden hartelijk welkom geheten. Eerst buiten een drankje gedronken. Buiten kwam de eigenaresse / kokkin het menu uitleggen aan de hand van een schoolbord. We kozen later een tafeltje bij de keuken zodat we gezellig met haar konden kletsen. De gerechten worden met zorg bereid. De borden mooi opgemaakt. Groene asperges met gerookt rundvlees, Burrata, Longhaas met ansjoviscreme en Makreelfilet met gerookte makreel. Als toetje pistachetaartje en een kaasplankje. Allemaal uit de kunst. Alle tafels waren bezet maar daar had de kokkin en de bediening geen last van en de klanten ook niet. Hier komen we beslist weer terug, voor het eten en de gezellige sfeer.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Het was altijd al heel goed maar is langzamerhand nog meer verfijnd en creatief geworden - en gekmakend lekker. Ook de selectie van natuurwijnen is hemels. Als je er een paar keer bent geweest en er dan na een tijdje weer komt dan wordt je als familie begroet en behandeld, alsof je bij je naasten in de huiskamer zit.
Sanne-Mayke V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Eten was fantastisch. Wijn in combinatie met de gerechten heerlijk en verrassend! Gastvrijheid en service erg vriendelijk en gezellig! Kan niet wachten tot we weer mogen!
Hilbert M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We kwamen voor de eerste keer bij Wink, we werden erg gastvrij ontvangen.
We hadden een vlees voorgerecht en een vegetarisch hoofdgerecht, zeer smaakvol.
Het toetje bestond voor de een uit hooi ijs en aardbijen een leuk gerecht, het andere dessert was crème caramel, zeer lekker, we komen zeker weer. Bedankt voor de fijne avond