Wink

31-206570146

Meer informatie over restaurant Wink

Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Perfect alternatief voor de vrijdagmiddag (kantoor) lunch. Uitgebreide kaart, inclusief mijn favoriete uitsmijter ham/kaas. Op 5 min rijden van Schiphol-Rijk.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Met bootje afgemeerd. "Hier hoeft Herman den Blijker niet te komen helpen". De uiensoep was uitstekend en met fantasie opgediend. Ossenhaaspuntjes met saus, groenten en rijst in mijn ogen KLASSE. Om nog een keer langs te komen.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Heerlijke saté en verslaafd aan de salades, vriendelijke dame, mooi uitzicht, zomers heerlijk uit de wind.
Aanrader!! Erg drukke lunch dus handig om even te reserveren.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
leuke locatie, prima service, heerlijke versgeperste Jus d'orange, maar tjeminee wat een verschrikkelijke 'super burger'. De super burger wordt mooi geserveerd, maar het aller belangrijkste van een super burger is wat mij betreft het vlees. Het vlees van de super burger ziet er niet uit, is niet te eten en heeft nog de meeste overeenkomsten met een hele goedkope gekookte bleke diepvries burger. Dat was 1 x + nooit meer. Ik geef een twee voor het eten, aangezien mijn collega voortreffelijk brood met twee heerlijke krokketten geserveerd kreeg.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Ideale plek voor een snelle lunch. Zeker ideaal als je werkzaam bent op Schiphol-Rijk of Schiphol. Op de kaart een redelijk ruime keuze met een luchtvaartthema. De burgers, maaltijdsalades, saté en patat zijn altijd redelijk tot goed. Locatie is mooi, met zicht over de ringvaart, waarschijnlijk wel moeilijk te vinden als je niet weet waar het is.
Priya M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Met mijn collega’s ben ik hier mijn gezamenlijk afscheid (samen met mijn director) komen vieren. Alles was goed geregeld en de bediening was ontzettend attent en vriendelijk.
Dit knus café-restaurant ligt pal naast het water, en goed te bereiken vanaf Schiphol. De inrichting is leuk gedaan met allemaal modelvliegtuigjes en airline kenmerken.

De hapjes waren lekker en daar kan gelukkig weinig mis mee gaan.
Als diner hadden we allemaal kip saté met salade en patat. Het was een goede royale portie, en ontzettend lekker!

Dank jullie wel voor deze mooie avond!

PestoMaakJeZelf .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Heb hier in september 2014 gegeten. Het eten was verschrikkelijk. Op de kaart staan spare ribs, wat ze er niet bijvertellen of bijzetten is dat je geen gegrilde spare ribs krijgt maar gekookte!!!! Niet te hachelen gewoon. Mijn vrouw had een Surinaamse schotel, maar dit kwam niet in de buurt van echt Surinaams en er zat een hele vieze smaak aan. De patat was ook nog eens heel slap. De bediening deed niks en heeft nog steeds niks gedaan met dit commentaar.
Met mooi weer lekker buiten wat drinken, maar als je wat wil eten HEEEEEEL hard doorrijden!!!
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Zeker nu met het prachtige weer een top locatie - rustig naast schiphol, aan de ringvaart, zonnescherm indien de zon te heftig is. Top.
Lunch gedaan zoals we vaker doen - heerlijk broodje met vliegtuig naam en uitsmijter.
Broodje heerlijk knapperig vers, beleg met frissen geur en smaak, verse sla toevoeging en beetje smaak versterkertjes zoals kappertjes. Echt lekker. Voor het gemak de bol maar openslaan en er twee broodjes van maken... eet makkelijker.
Uitsmijter prima gebakken - geen aanbrandrandjes maar ook niet snotterig, keurig dus. Heerlijke bijzaken en beetje sla.
Snelle vlotte en prettige bediening - daarna rus als je wilt of gewoon direct door met heerlijke koffie - denk dat ze het apparaat echt goed schoonmaken want de smaak is steeds erg goed.
Prijs/kwaliteit ook prima - daar kan je nog steeds voor lunchen in deze tijd ;)
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2013
Een héél andere Wink dan Wink in Amsterdam.
Gezellig café/restaurant in Oude Meer aan een voormalig doorgaande weg.
Men serveert hier eerlijke gerechten, waaronder spareribs.

Kwaliteit was goed, alleen mijn smaak voor spareribs is meer de gegrilde variant. Alles was keurig gaar (vlees viel zó van de botten), salade was vers, de frieten ook, maar de zoete saus kan mij niet zo bekoren.

Wellicht een idee om de spareribs af te grillen onder een salamander of in de oven, want deze lijken voorgegaard/opgewarmd te zijn. Kan beter.

Sfeer is prima, gezellig en leuk.
Droeloe .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2013
Leuke menukaart, niet alleen de decoratie, maar ook wat er voorgeschoteld wordt. Om meerdere keren te komen eten. Heerlijk langs de ringvaart, zonder haast.
Ramoontje87 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Vorige week weer wezen lunchen, zoals altijd was het weer heerlijk!! Salade beef was top, groot bord met malse beef, salade, ui, enz.
C H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
Super eten! Mega volle borden. Heerlijk brood met ruime hoeveelheid kruidenboter. Overheerlijke saté. En altijd super lekkere gerechten buiten de kaart om die je aan tafel verteld worden. De kok is gewoon erg goed in zijn vak en het maakt niet uit wat je besteld, alles is goed bereidt.

De sfeer is makkelijk en laagdrempelig. Je kan hier prima binnenlopen en een hoofdgerechtje eten maar ook heel goed voor- hoofd- en nagerecht eten. Voor de prijs hoef je het ook zeker niet te laten.

Aanrader om zeker een keer een lekker hapje te gaan eten!

Ramoontje87 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Wat een super goed restaurat! In de winter heerlijk knus binnenzitten en zomers op het mooie terras met uitzicht op de ingvaart. Verschillende keren hier voor de lunch gegeten, alle keren was het top! Broodje Zalm, Broodje Hamburger, broodje beef orientaal waren erg lekker. Ook een aantal keer hier gedineerd en dat was ook super lekker! Gisteren eerste de carpaccio en daarna de snitzel met Champignonsaus en partatjes en mijn vriend de steak, ook dit was weer meer dan genoeg en erg lekkr.
Letty V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Vroeger een heerlijk stekkie met goed eten. Vooral de broodjes waren favoriet. Nu is het daar een slap aftreksel van. De bediening is traag en onverschillig. De eerst zo vermaarde broodjes is weinig van over. Goed, de uitsmijter is nog lekker maar die eet ik thuis ook.
Jan W K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
2 Keer geluncht binnen een week,beide keren prima, de eerste keer een gerookte zalm salade, en de keer erna een hamburger met aankleding, vriendelijke bediening, snelle service(niet te snel) prettige plek voor de lunch.
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2012
We lunchen er regelmatig. Dat we hier terugkomen zegt al genoeg. Prima lunchkaart met heerlijke broodjes, uitsmijters en plate service. Kipsate een echte aanrader evenals uitsmijter wink.
Bediening altijd even vriendelijk en correct.
Negentien73 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Kwaliteit altijd goed, vriendelijke bediening, correct, het bestellen en daarna serveren gaat vlot. Bij mooi gaat het terras open.