Wining & Dining By Jills

Morsstraat 6 2312 BM Leiden Nederland Kaart

Over restaurant Wining & Dining By Jills

Ongedwongen genieten tussen culturele highlights

Te midden van alle culturele hoogtepunten die Leiden rijk is, vind je Wining & Dining By Jills. Hier staat genieten in een informele en gastvrije setting centraal. Of je nou aanschuift voor een zakelijk diner of etentje in intieme familiesfeer, alles is mogelijk. Zowel de keukenbrigade als de hartelijke bediening zorgen dat het jou aan niets ontbreekt. Dus strijk neer en geniet van een avond boordevol mooie gerechten en bijpassende wijnen!

Meer informatie over restaurant Wining & Dining By Jills

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Het was al weer een tijdje geleden dat we hier hadden gegeten, gelukkig konden we last minute nog terecht. De amuse van soesje met geitenkaas is in nog onveranderd lekker. Wel raar dat je na het bestellen pas mandje met brood krijgt. Vooraf nam mijn partner de proeverij en ik de ceasar salade. Hij nam het hoofdgerecht van het speciale menu, eendenborst en dat was een goede keuze. Helaas moest ik mijn morspoortje weer terugsturen aangezien deze koud was, maar goed opgelost. Al was het beter geweest om beide hoofdgerechten terug te nemen, aangezien mijn partner nu al bijna klaar was en ik nog moest beginnen. Niet echt gezellig samen eten dus. Beide namen we als dessert het chocolade taartje waarbij ik op verzoek een andere smaak ijs bij kreeg. Personeel nam de tijd voor praatjes, maar hierdoor werden tafeltjes niet of laat afgeruimd. Dus nog steeds een betere afweging hierin maken (zie ook vorige beoordeling). Door de nisjes en hoogte verschillen doet het restaurant knus en gezellig aan.
Pukkiejansen .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Jammer dat de lege glazen en broodmandje, Botertje etc. Tot het eind op de tafel bleven staan. De tafel van onze buren stond wel heel dicht op onze tafel.
Miriamwijkhuizen .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We kregen de menukaart die bij de AH-actie hoorde. Voorgerecht gerookte zalm had alleen een toastje en druppeltjes saus, hadden ze iets meer kleur aan t garnituur kunnen geven. Ceasar salad zag er mooi uit meer kleuren ingrediënten. Schelvis moest op smaak gebracht worden, beetje waterig. Eendeborst had krokanter gebakken kunnen worden op het vet. Het was lekker, maar dan had het nog veel lekkerder gesmaakt. Apfelstrudel miste een toefje slagroom. Desserts heerlijk.
Hermans2 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
We waren zeer tevreden. De prijs/kwaliteitverhouding was uitstekend, evenals de bediening. Klein minpuntje is dat de ruimte toch wel rumoerig is met veel gasten.
Lempcvandermeer .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Leuk sfeervol restaurant, prima bediening en heerlijk eten.
Op het drie gangen menu stonden hele lekkere gerechten wat de keuze moeilijk maakte.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen en de jassen aangenomen. We zaten aan tafel gezellig bij het raam. De overige tafels stonden dicht bij elkaar en waar wij zaten een tafel met 6 personen. Dit gaf wel enige rumoer. De bediening werd geheel door mannen personeel gedaan. De service was zeer correct en vriendelijk. Het voor- en hoofdgerecht was goed verzorgd en lekker. We hebben als hoofdgerecht de eendenborst gegeten. En als nagerecht het kaasplankje met appelstroop en mijn partner vanille ijs. De prijs kwaliteit verhouding is bij dit restaurant goed.
M O.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Hier gegeten met nog op de valreep de AH aktie. Keuze uit 2 voorgerechten, 2 hoofd en 2 nagerechten. Borden waren mooi gepresenteerd. En het eten was lekker. Minpuntje was dat we voor de frites moesten betalen. Daarentegen was het stokbrood met roomboter of olijfolie wel gratis. Ook voelde de kom van het voorgerecht aan de onderkant van de rand niet schoon aan. Dat kan eigenlijk niet...Verder een goede en gezellige bediening. Voor mij was het niet de eerste keer dat ik hier kwam en zeker niet de laatste keer!
Anja A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Gebruikt gemaakt van het AH driegangen menu. De keuze was daardoor beperkt, maar hoofdgerecht was erg lekker. Voor- en na kon beter.
Debruijn88 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Lekker eten via de ahzegels de bediening was erg vriendelijk eten was goed en goed op elkaar volgend maar niet te gehaast we werden ook niet weggekeken voor herhaling vatbaar
Renhen .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Vorige keer was ik met partner bij uw restaurant geweest, daar wilde ik met mijn vriendin weer bij uw restaurant omdat wij verukkelijk en geweldige culinair eten. Zo heerlijk gegeten. Uw restaurant is primitief, maar vonden we heel gezellig!!! compliment voor een kok die had voor ons veel geduld wegens doofheid. Volgende keer gaan we weer bij uw restaurant eten.
Cynthiavdbosch .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Heerlijk gegeten, gezellig gedronken en fantastisch geholpen. Beslist een aanrader voor een ongedwongen, sfeervolle, gastronomische avond! Jill bedankt.
M.j.kessels .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Het hoofdgerecht va schelvisfilet, de eendenborst waren heerlijk, zo ook het dessert penata. De bediening was zeer vriendelijk
Jtvandelft .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten afgelopen zaterdag.
De bediening was vriendelijk, we hoefden niet lang te wachten op wat we besteld hadden.
Het hoofdgerecht vond ik het lekkerst, de vis was heerlijk.
Als ik nog eens een aanbieding heb, zou ik zo weer naar Jills gaan.
Gerhardvanasperen .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
voorgerecht wel te snel geserveerd. Bediening vriendelijke en professioneel. Jammer dat wij geen 1/2 liters wijn konden bestellen, alleen maar glazen of een liter, dit is vrij ongebruikelijk

Wijn sowieso erg duur tov andere restaurants, chardonnay voor € 6,50 is echt aan de prijs

ik ga accoord met de voorwaarden maar wil geen account gekoppeld, echter ik kan dit niet kiezen waardoor jullie mij verplichten voor een account. Dus bij deze geen account
Daffy2000675 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
We vonden het eten niet bijzonder, en aan de flauwe kant. Borden waren mooi opgemaakt. Dessert was smakelijk. Bediening is zeer vriendelijk.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Door de AH/Iens actie kwamen we deze keer in Leiden bij dit restaurant terecht. Goede keuze achteraf, ruime mogelijkheid om van de gehele kaart gebruik te maken in het kader van de AH actie en een zeer concurrerend en lekker keuze menu ( 3 gangen) als eerste mogelijkheid.
Beiden kozen wij voor het AH/Iens Keuze menu. Heerlijke wintersalade als voorgerecht, geweldig stukje vlees als hoofdgerecht, goed op smaak en precies zoals we het wilden (medium) en een lekker nagerechtje. Alles opgediend door zeer vriendelijke bediening , kortom een regelrechte aanrader. Komen hier zeker nog een keer terug
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Er vrijdagavond gegeten. Via de AH actie. Een leuk restaurant, het was er gezellig druk. We hadden een leuke plaats aan het raam. Het eten was lekker. Ik had een goede carpaccio vooraf en een entrecote als hoofdgerecht die voor een klein gedeelte iets malser had mogen zijn. Het toetje was ook lekker. Er stond tompouce op de kaart maar dan met een heel bijzondere samenstelling. De bediening was goed en vriendelijk. Kortom, een geslaagd avondje uit.
Martinderuijter .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Wij hebben (Met de AH kortingsbon) heerlijk vegetarisch gegeten.
De menu keuze was beperkt, maar wat je op je bordt kreeg was erg lekker.
Wij komen niet zo vaak in Leiden maar we onthouden dit adres.
R_c .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Van de zeebaars heeft mijn vrouw gesmuld. Ik vond de parelhoen ook prima, maar daaronder lag slechts een bedje zuurkool, geen puree of aardappel en dan is een prijs van ruim 20 euro te hoog wat mij betreft. Apart te bestellen frites moet er wel bij.
Voor- en nagerechten waren ook smakelijk.
Diannerie .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Heerlijk gegeten. Verfijnde smaken, creatieve opmaak van het bord. Het Grand Dessert was het toppunt, wat heerlijk! Een restaurant om nog eens naar terug te gaan.