WINGS food & drinks

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 23:00
- Lunch vanaf 11:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Tinus29 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Vorige week bij Wings na het werk gegeten. Een lekker terras in de zon nodigt uit. De bediening is vriendelijk en beleefd, echter niet oplettend en laat meerdere malen op zich wachten. Als we de aandacht trekken komt er wel altijd iemand enthousiast naar ons toe. De menukaart is weinig verrassend maar prima met genoeg keus. Gerechten als salade met zalm, kipsaté en tomatensoep. We bestellen de tomatensoep die uit een pak lijkt te komen en daarna de kipsaté en een salade. De kipsaté smaakt prima zoals je die in een eetcafé verwacht. De salade is weinig creatief met ijsbergsla, rode ui, cherrytomaten en zalmsnipper. Brood krijgen we genoeg. De rekening is vriendelijk en het afscheid van de bediening ook.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Vandaag wezen lunchen bij Wings. Wederom een prima ervaring. De salade tonijn was zeer smakelijk, de muntthee was incl. een flinke bos munt en niet maar een aantal blaadjes en de sandwich van mijn tafelgenoot dik belegd en vers. Parkeren is prima te doen en de aanrijroute zeer eenvoudig. Ik kom hier snel weer een keer terug!
restaurant_proever .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Uitgenodigd hiermee naar toe te gaan voor een lunch. Prima lunch kaart met voldoende keus in gerechten. Waar zie je 4 salades op de kaart staan? De salade tonijn was netjes opgemaakt maar de smaak was niet spectaculair maar wel lekker en voldoende als je de grote portie neemt. Zeer vriendelijke bediening. Het decor is functioneel maar de tv's aan was niet nodig geweest.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Mooie warme comfortabele aankleding en een plek met historie. Het eten was oke. Bij het lezen van de weinig verrassende kaart gaat bij mij de keuze al gauw uit naar een eenvoudig sateh-tje. Ik geef het toe, risico mijdend. Dat bleek relatief een goede keuze. Standaard sateh saus uit een potje, kip gekruid met kipkruiden en een wat waterige salade. De kip goed mals. Bord goed opgemaakt met kroepoek. Donkerbruin brood en frites prima! Dit alles voor een redelijke prijs. Joviale bediening die regelmatig op zich liet wachten. Maar goed, met een volle bak en 2 man in de bediening hebben we wat geduld.
Milko V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
18 april, eerste keer dat Wings ook op zaterdagavond open was. Mooie locatie, prima sfeer binnen. Bediening was top, Lex bedankt voor de goede service. Eten was ook heerlijk, kwalitatief zeer goed. Een aanrader!
BolusdePauskabouter V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Geluncht op deze bijzondere plek. Relaxte en alerte bediening, maar vooral lekkere en betaalbare lunchgerechten. Met groep diverse gerechten, broodjes en salades. Allemaal goed van smaak en goeie porties. Kraanwater bij het eten geen probleem. Bij twee personen die spa rood bestellen, iets grotere fles op tafel, handig. Rekening viel ook nog mee. Kom graag nog eens terug!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Wat een heerlijker ervaring om hier te eten. service was perfect en bijzonder vriendelijk. Vrij uitgebreide kaart met prima gerechten, echt een aanrader voor jong en oud!!!!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Wat een heerlijker ervaring om hier te eten. service was perfect en bijzonder vriendelijk. Vrij uitgebreide kaart met makkelijke gerechten. Koos voor tournedos en kreeg een mooi stuk vlees helemaal naar mijn keuze bereid. Mij. Man koos voor stad van ossenhaas en was ook bijzonder tevreden. Samen het grand dessert gedeeld en ook hier waren we blij verrast over. Kortom komen zeker terug. Heren hartelijk bedankt
wout K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Net een oud collega geluncht bij wings en ik moet zeggen dat alle lovende recensies kloppen de hamburger die ik had was goed gevuld en vooral ook lekker, mijn oud collega had een zalm salade die naar zijn zeggen ook prima was. Bediening goed alhoewel het wel erg lang duurde voor de gerechten opgediend werden. Decor niet erg opvallend, standaard
Schiphol2014 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Leuk restaurant op een historische plek. Mooie foto's van Schiphol uit vervlogen tijden. We komen hier vaker op vrijdagavond om een hapje te eten. Super vriendelijk en vlot personeel! Vriendelijke eigenaar, alles altijd prima verzorgd. De verhouding prijs/kwaliteit is ook prima. Kortom een aanrader! Parkeren is gratis met blauwe schijf. Langer dan een uur? Dan kun je altijd op P57 aan de platformkant van het restaurant parkeren.
Savatara .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Even lekker lunchen al vele malen bij Wings, Bediening zeer snel en attent.
Het eten heerlijk van smaak en ziet er met zorg bereid uit.
Tip: De salade met gegrilde tonijn, de clubsandwich, maar zeker ook de Wings-burger
en waar kan je zo lekker eten en samenzijn op zo'n bijzondere plek te weten, de oude verkeerstoren op Schiphol-Oost. Prachtig ook de oude foto's van hoe Schiphol er vroeger uitzag
Zeker een aanrader
MKrom .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2013
Leuke locatie. Restaurant waar je uitstekend zakelijk kunt eten. Goede lunch. Lekkere gerechten en broodjes. Vriendelijke en attente bediening. Aanrader om een hap met een goed gesprek te combineren.
Kiki &.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Eten is prima. Niet meer, niet minder dan te verwachten in een eetcafé. Bediening is vlot, grappig en super vriendelijk. Zelf de saté genomen en tafelgenoot de Ceasar salad. Beiden heerlijk gegeten.
Theo A.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Het eten is typisch voor een eetcafe, zeker niet slecht maar ook niet exceptioneel. De spareribs zijn een uitschieter, aanrader.
De oude verkeerstoren is leuk om eens in rond te kijken. Vaak is dat mogelijk, vraag even aan de bediening.
Het terras achter kijkt uit op het GA platform van Schiphol. Leuk.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Prima plek voor de lunch, onder aan de oude verkeerstoren van Schiphol Oost. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar prima simpele salades en broodjes. Met mooi weer een aantrekkelijk terras. Reserveren voor lunch is aan te raden, veel locals.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2013
Na werktijd gezellig wezen borrelen met collega's. De bediening kwam regelmatig langs om te checken of alles naar wens was. Wijn was heerlijk, de twee schalen bittergarnituur waren zeer gevarieerd (vis, vlees, kaas). Combinatie van service en eten heeft deze avond doen slagen.
Hugo50 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Gezellige zaak, waar ik met mijn vrouw regelmatig kom, sfeer is ongedwongen en laagdrempelig, eigenaar staat voor service,voldoende parkeergelegenheid, ook met blauwe schijf, personeel supervriendelijk en de lokatie heeft wel wat, met in de zomer 2 heerlijke terrassen
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Het is een bijzonder gebouw in een weinig inspirerende omgeving. Interieur is best gezellig, wel gehorig. Het eten was niet bijzonder. De carpaccio was ronduit taai en niet weg te krijgen. Opmaak van het eten ziet er wel uitnodigend uit en zeker de salades zijn goed. De bediening valt in de categorie 'student'. Vriendelijk, maar niet attent en soms wat vergeetachtig.
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
leuke tent als je toch op Schiphol Oost bent. Vanwege parkeren (qua kosten dan...) zou ik er niet heen gaan als je niet al in de buurt bent.
Lunch kaart is simpel en snel te doen.
Bediening soms wat te nonchalant alhoewel het vriendelijk en attent is. Vanwege meest zakelijke klanten zou de bediening iets minder nonchalant mogen zijn.
Broodjes etc prima - leuke opmaak, prima smaak, porties groot genoeg dus prijs klopt wel.
Echt een snelle lunch waard.
Misschien dat je bij een diner de stoelen niet prettig vindt - die kunnen beter.

Gebouw is leuk en met historie - omgeving is doods - echt de achterkant van de luchthaven ;)
Jan W K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Nu 3 keer binnen geweest voor lunch en dinner, het wordt tijd voor een beoordeling, vlotte bediening en een uitstraling van Ik wil service geven, keuken doet daar ook zijn best met creative gerechten, niet direct vernieuwend maar goede kwaliteit, parkeren is wat lastig, tegenover gelegen hotel heeft een parkeer garage maar daar betaal je ook een Schiphol prijs voor.