WINGS food & drinks

Zaterdag en Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant WINGS food & drinks

L.W. V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Zeer prettige ontvangst. De uiensoep was meer dan voortreffelijk, nog nergens zo lekker klaar gemaakt.
Faiza S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Hele lieve en vriendelijke bediening.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Aardige bediening!
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Altijd gastvrij en gezellig!
Dutchdragon .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Gezellige tent in een uniek pand. Prachtige locatie met mooi uitzicht, Het etes is goed, de bediening vlot en leuk. Wij waren er rond lunchtijd, uitverkocht huis dus ietsjes wachten op bediening. Maar al met al: we komen terug!
A.J. K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Goed
Oliver J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Na erg lang wachten gevraagd of het eten nog lang liet wachten, ruim een uur. Als antwoord kregen wij dat men er net achter was gekomen dat de keukenprinter vat was gelopen, dat de koks dit niet doorhadden en maar waren gaan roken. Bizar voor een zaak die meestal goed gevuld is tijdens de lunch.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Lekker gegeten met uitzicht op Schiphol. Zeker een restaurant waar we nog eens terug gaan komen.
RenateDorrestein D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Prima restaurant, prima gerechten. Niet goedkoop. Bediening informeel, professioneel en vriendelijk.
andre S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wings zit in de oude verkeerstoren van schiphol. Ik had daarom iets meer historische ambiance verwacht, maar we zaten in de wat saaie glazen bijbouw.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Vriendelijke bediening en heerlijk eten voor een goede/prijs kwaliteitsverhouding.
Een aanrader dus met nog mooi uitzicht ook/
Letty V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prima restaurant op mooie lokatie. Gevarieerde kaart en goed geprijsd. Service is vlot en vriendelijk. Gerechten zijn prima.
Avi W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten!!
selene .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk buiten gezeten maar t was druk. Personeel was zeer gestressed. Ik had broodje geitenkaas met honing en had apart boter besteld. Na lang wachten zijn we die zelf maar gaan halen. tijdens t eten merkte ik dat er geen honing op zat,. Ik twijfelde of dat er nou wel of niet bij moest maar t personeel was te druk om te vragen. Toen ik ging afrekenen, ook nu moest ik zelf naar binnen, moest de bediening t navragen of t er eigenlijk op had gemoeten, eigenaar knikte ja. O sorry dan was t antwoord. Na een betaling van 22 euro voor n uitsmijter, broodje geitenkaas, jus d'orange en n melk ging ik de deur uit met n katergevoel. Blijkbaar wordt er zo met klandizie omgegaan tegenwoordig want t blijft toch wel druk? Ik baalde er iig flink van.
Tony S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Altijd goed > prijs/kwaliteit, prima service, perfecte locatie > uitzicht op Schiphol. Top, zoals reeds vele malen vaker voor lunch, diner etc. ervaren!
Tinus29 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Vorige week bij Wings na het werk gegeten. Een lekker terras in de zon nodigt uit. De bediening is vriendelijk en beleefd, echter niet oplettend en laat meerdere malen op zich wachten. Als we de aandacht trekken komt er wel altijd iemand enthousiast naar ons toe. De menukaart is weinig verrassend maar prima met genoeg keus. Gerechten als salade met zalm, kipsaté en tomatensoep. We bestellen de tomatensoep die uit een pak lijkt te komen en daarna de kipsaté en een salade. De kipsaté smaakt prima zoals je die in een eetcafé verwacht. De salade is weinig creatief met ijsbergsla, rode ui, cherrytomaten en zalmsnipper. Brood krijgen we genoeg. De rekening is vriendelijk en het afscheid van de bediening ook.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Vandaag wezen lunchen bij Wings. Wederom een prima ervaring. De salade tonijn was zeer smakelijk, de muntthee was incl. een flinke bos munt en niet maar een aantal blaadjes en de sandwich van mijn tafelgenoot dik belegd en vers. Parkeren is prima te doen en de aanrijroute zeer eenvoudig. Ik kom hier snel weer een keer terug!
restaurant_proever .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Uitgenodigd hiermee naar toe te gaan voor een lunch. Prima lunch kaart met voldoende keus in gerechten. Waar zie je 4 salades op de kaart staan? De salade tonijn was netjes opgemaakt maar de smaak was niet spectaculair maar wel lekker en voldoende als je de grote portie neemt. Zeer vriendelijke bediening. Het decor is functioneel maar de tv's aan was niet nodig geweest.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Mooie warme comfortabele aankleding en een plek met historie. Het eten was oke. Bij het lezen van de weinig verrassende kaart gaat bij mij de keuze al gauw uit naar een eenvoudig sateh-tje. Ik geef het toe, risico mijdend. Dat bleek relatief een goede keuze. Standaard sateh saus uit een potje, kip gekruid met kipkruiden en een wat waterige salade. De kip goed mals. Bord goed opgemaakt met kroepoek. Donkerbruin brood en frites prima! Dit alles voor een redelijke prijs. Joviale bediening die regelmatig op zich liet wachten. Maar goed, met een volle bak en 2 man in de bediening hebben we wat geduld.
Milko V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
18 april, eerste keer dat Wings ook op zaterdagavond open was. Mooie locatie, prima sfeer binnen. Bediening was top, Lex bedankt voor de goede service. Eten was ook heerlijk, kwalitatief zeer goed. Een aanrader!