Wing Wah

Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Fred M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
“Goed Chinees-Indisch Restaurant, gezellige sfeer, vriendelijke service !”
Ik kom al vele jaren bij Chinees-Indisch Restaurant "Wing Wah" aan het Castricumplein in Den Haag. Een uitgebreide menukaart met vele specialiteiten uit diverse regio's van het uitgestrekte China. Een gezellig restaurant met een prima sfeer, Chinese muziek op de achtergrond en een klantvriendelijke bediening, een echt familiebedrijf. In het weekend (zaterdag/zondag) is er behalve het à la carte menu ook een uitgebreid chinees /indisch buffet voor een vaste prijs. Naast het restaurant gedeelte is een aparte ruimte voor afhalen waar het met name in de weekends heel erg druk is. Maar daar heb je in 't restaurant geel last van. De prijzen liggen in de middenklasse. Niet alles opgegeten ? Geen probleem, desgevraagd pakken ze het keurig voor u in om mee naar huis te nemen ! Alleen, met gezin of vrienden of met een hele groep ? Het menu biedt voor elk wat wils. Voor het weekend is reserveren aanbevolen, dan zit het vaak vol.
Smiksmak .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Ik koos diverse gerechten uit, en kan niet zeggen wat het lekkerst was, dat was het namelijk allemaal. Mijn gezelschap zat met een krullende neus te genieten, het was haar eerste keer, en zeker niet de laatste. Ik neem graag nieuwe mensen mee naar Wing Wah, gewoon om te laten zien dat je voor een redelijke prijs verrassend lekker kunt eten.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Vrij kleine lokatie. Buffet reserveerden we vantevoren vanwege weekend, en niets te klagen. Keuze uit 4 a-la-carte soepen die apart gebracht worden, en daarna zeer ruime keuze aan goed bereide ajam/babi en noem maar op Indische en Chinese gerechten. Vers bereid en geregeld aangevuld, goed warm. Ook aan dessertzijde ruime keuze met o.a. vers en ingeblikt fruit en soesjes. Voor dit bedrag zonder meer een bezoek waard, goedkoper dan de echte wokrestaurants maar qua buffet even goed.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
We kwamen nogal laat binnen en we werden door een vriendelijke mevrouw geholpen.
Geen haast alles rustig aan en dat is wat we precies willen in een restaurant.
Het eten en de service waren perfect als mede het schitterende decor.
We waren ongeveer tien jaar geleden in het zelfde restaurant geweest maar toen was het niet goed, maar nu een nieuwe eigenaar, dus komen we hier vaker.
Groetjes van Anita
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Het restaurant was voor de helft bezet, wij hadden een Grouponbon. service was prima, gewoon zoals het hoort. Het tempo waarmee de gerechten werden gebracht was goed, ook gewoon zoals het hoort. wij hebben een groot deel van de kaart uitgeprobeerd. Dim sum hapjes, sushi, vis en vlees. wij vonden het smakelijk. wij gaan regelmatig uit eten en als wij Wing Wah vergelijken met andere Oosterse keukens, dan vinden wij de prijs/kwaliteit verhouding bij Wing Wah een 8
Agath .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Sinds lange tijd weer hier gegeten. Het buffet was we ons herinnerde uit 2007 was niet meer helemaal conform verwachting. Het eten was te koud hier en daar. Niet alles sommige dingen waren wel warm zoals de bami en kipsate.
Vleesstokjes taai niet wat we gewend waren helaas. De mensen waren wel heel vriendelijk.
Yareena F.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Mijn partner en ik hebben samen gekozen om hier met onze bruiloft te gaan eten. Het voorproeven was HEERLIJK. De service is goed en de eigenaar is bereid om mee te denken en dan vooral ook met de prijs. Het kantonese menu is HEERLIJK. Een echte aanrader als je van lekker chinees eten houdt.