Wing Wah

6,1
5,9
Jona B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het begon al met reserveren
We wilden reserveren met een groupon bon maar kregen te horen het helemaal vol was. Hierna wederom gebeld zonder melding van groupon bon te maken en er was gewoon plek. We hadden gekozen voor onbeperkt dim sum en sushi eten maar het was geen succes. Moesten heel lang wachten op de gerechten (de 1e ronde 5 gerechtjes per persoon duurde meer dan 1 uur) en ook kregen steeds te horen dat er iets op was wat wij bestelden of als we de bestellijst terug kregen van het doorgestreept zodat we dat niet konden bestellen. De bediening was niet zo vriendelijk en erg ongeïnteresseerd. Ook de drankjes werden vergeten te brengen en als ze kwamen duurde het tussen het bestellen en bezorgen circa 30 minuten..
Terry W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Ons maandelijkse etentje met een aantal vriendinnen ging dit keer naar Wing Wah. We hadden er al eerder gegeten en het was steeds goed bevallen. We waren er vroeg, want we gingen er na naar de film in Lantaarn/Het Venster. Iedere keer staan verbaasd over het feit dat de serveerster als je het nummer van het gerecht opnoemt zo op kunnen zeggen wat het gerecht inhoudt. Wat een geheugen! Zelf heb ik gekozen voor Pekingeend en krokant spek. We waren weer allemaal dik tevreden en toen we weggingen zat het restaurant intussen vol. Graag tot een volgend keer!
Banjer19 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Met een groepje met groupon onbeperkt dim sum en sushi eten was geen succes.
Moesten heel lang wachten op de gerechten en kregen steeds te horen dat er iets op was wat wij bestelden . Dit is dan geen onbeperkt eten.De bediening was niet zo vlot.
Elders lekkerder gegeten dan bij Wing wah Rotterdam.
Voor ons de laatste keer bij Wing Wah rotterdam.
Yvonne1962 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Samen met mijn vriend Sushi en Dim sum gegeten. Het viel ons niet tegen. Vooral de Dim sum was erg goed. Sushi was ook goed, maar bij een Japans restaurant waar we altijd komen is het net een klasse beter. De variatie in gerechten was groot en voor elk wat wils. Bediening was vlot en vriendelijk. Zeker de moeite waard.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Alle gerechten waren super lekker, wel wat veel rijst t.o.v. vis oid bij de sushi.
Decor was verschrikkelijk, bediening was heel vriendelijk maar er was maar 1 vrouw die 8 tafels moest bedienen, en hierdoor duurde het vaak wat langer voordat we ons eten hadden. Prijs/kwaliteit vonden wij dit een uitmuntend restaurant
Rest-bezoeker .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Ben hier voor de eerste keer wezen eten. Was via Groupon, all you can eat sushi en dimsum. De sushi's waren minder lekker dan in de restaunts waar je alleen Japans kan eten (Sumo, Shabushabu e,d.). Rijst van de Sushi's was ook te hard. Voor de Sushi's geef ik een cijfer 6-. De Dimsum is daarentegen erg goed. Voor de garnalen gerechtjes. Dimsum smaakt vers en is goed gestoomd (zacht). Cijfer 8,5 voor de Dimsum.
De dames van de bediening waren wel aardig en vriendelijk, alleen niet altijd attend. Je zag ze te weinig en de bestellingen gingen niet altijd goed.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Voor het eerst hier wezen dineren en daarbij gebruik gemaakt van Groupon aanbieding: 3 gangen menu. Na gastvrije ontvangst tijdens een drankje een keuze gemaakt uit een " groupon" menukaart: per persoon 2 voorgerechten en 1 hoofdgerecht: de keuze was wat beperkt maar op het a la carte menu is de keuze enorm.. Alle gerechten die we gekozen hadden waren zeer goed bereid en netjes opgediend. Zowel voor- als hoofdgerechten smaakten prima en authentiek. Wij komen hier zeker terug!!
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Helaas geen feestje om hier te eten. Entourage was sober, het personeel ongeintereseerd, en de kok had blijkbaar zijn dag niet. Wij komen hier niet meer terug.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Al een aantal keer gegeten bij dit restaurant het is gedateerd maar het eten was altijd redelijk goed, nu afgelopen zaterdag met een groupon bon all you can eat , wat een deceptie, bestellen volgens de bekende bestellijst maar je kan bestellen wat je wilt maar de gerechten komen zo nu en dan of nooit, salade apart zomaar tussendoor, koude dimsum , nee helaas dit was onze laatste bezoek aan Wing Wah
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Omdat we hier als een eerder met z'n tweeën gegeten hadden leek het ons leuk hier met z'n zessen te gaan eten, gebruik makend van een groupon voucher: een 4gangen menu waar we 2 voorgerechten en 1 hoofdgerecht, plus nog een nagerecht mochten kiezen. Daarvoor was een aparte menukaart, ik vond de keuze nogal beperkt, We moesten per persoon de nummers op een bonnetje schrijven. Terwijl 5 van ons het eerste gerecht opgediend kregen en we ook maar alvast gingen eten, moest een van ons erg lang wachten. De borden die leeg waren werden al weg gehaald en we moesten de serveerster erop attenderen dat 1 persoon nog steeds niets gehad gekregen. Daar werd nogal nonchalant op gereageerd. Uiteindelijk werd dit geserveerd terwijl voor de rest de volgende gang al aan tafel werd gebracht. Ook met de drankjes moesten we een paar keer vragen waar de bestelling bleef, toen ik nog een potje thee bestelde heb ik deze zelfs helemaal niet meer gekregen. Wat het eten zelf betreft, de dimsum werd op een bordje geserveerd en was lauw, evenals de jacobsschelp in glasnoedels. Met de hoofdgerechten ging het weer fout, er werd 1 gerecht gebracht wat we niet besteld hadden, men bleef eerst volhouden dat dat wel zo was, toen we dat dan maar uiteindelijk gingen eten, ging met toch maar eens kijken: bleek dat men een cijfer verkeerd had gëinterpreteerd. Ook werden de gerechten weer niet gelijk gebracht, het kan best weleens voorkomen dat je even moet wachten maar hier duurde dat gewoon te lang. En ook hier waren sommige gerechten al te lauw. En ook qua hoeveelheid matig, ik had zelf garnalen in een miniem beetje saus met een paar zo goed als rauwe paprika's. Het nagerecht was nog redelijk te noemen, maar daarvoor ga je niet naar een chinees restaurant. Al met al was het zeer teleurstellend. Advies ga niet met een groupon en zeker niet op zaterdagavond, kennelijk kan men de drukte niet aan. Daar we in het verleden wel betere ervaringen hebben zeg ik niet dat ik hier nooit meer heen ga, maar voorlopig in ieder geval niet. En het interieur, dat heeft wel wat, het is per slot van rekening Katendrecht. Maar het eten hoort de hoofdzaak te zijn.
Vos B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Heerlijk 'back to the future' gegeten; als de trend is om t eten in een restaurant dat eruitziet en ruikt als halverwege de 90's een Chinees restuarant eruit zag: prima. Maar daar waren we echter niet naar op zoek. De dames hadden het achter de bar te druk met hun mobiel, gingen ruzie maken over een dubbel bezorgd gerecht en lieten steek na steek vallen. Zelfs kleine bestellingen van 3 drankjes kwamen steeds foutief op tafel. Dit terwijl er op enkele afhalers na praktisch niemand aanwezig was. De vervelende koude wind in het restaurant door een openstaande (klemmende) deur lees je al in de recensies van 2 jaar geleden: get your act together, want dit soort dingen kun je prima direct fixen. Smerig toilet, smerige vloer; ben blij dat ik de keuken niet van binnen heb gezien. Het leek meer op een decor voor een flinke vecht- en smijtfilm met Bruce Lee. Hadden we dat maar gedaan. Want als je wil overleven in de horeca zul je toch echt stukken meer je best moeten doen want anders verdien je gewoon keihard een faillisement. Wat een drama.
JN12 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Wij komen al jaren a la carte eten bij Wing Wah. Dit bevalt ons altijd goed. Vandaag hebben wij hier voor het eerst All You Can Eat gegeten met een groupon bon.

Na het lezen van sommige recensies kregen wij het idee dat All You Can Eat bij Wing Wah met een groupon minder goed zou zijn dan a la carte eten. Dit bleek echter zeker niet zo te zijn.

Wij hebben lekker gegeten en de gerechten kwamen steeds snel. Ook zijn we erg te spreken over de kwaliteit van de gerechten.

De bediening lette steeds goed op en het formulier met onze keuzes werd vlot opgehaald.

Naar onze mening is dit zeker een aanrader.
Eppol .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Met z'n vieren naar Wing Wah bleek een verkeerde keuze. Personeel luistert niet naar de wensen de klant! Een van ons had gereserveerd met een zgn. Dinnerfortwo bon. Wij hadden het idee om lekker uitgebreid te gaan chinezen bij de vroegere zaak van Sjaan. Wat een deceptie! Wij werden verplicht om allen een 4 gangen menuutje te nemen dat aan voornoemde coupon vast zat. Hier was een separaat kaartje voor. Onze bedoeling was de coupon maaltijd uit te breiden met nader uit te zoeken Chinese voor.- en hoofdgerechten. Niet mogelijk dus. Maar goed er was nu eenmaal gereserveerd dus zochten wij gerechten uit die we op de achterkant van een een kladblokvelletje dienden te noteren. Een voorgerecht, een tussengerecht (dat ook gewoon een voorgerecht bleek)en een hoofdgerecht. De smaak van de geserveerde zaken ging nog maar de porties leken nergens op. De twee voorafjes werden op een klein gebaksbordje geserveerd. Het hoofdgerecht op een ontbijtbordje. Er werd sambal neergezet. Gelukkig eerst geproefd, de olie was gewoon ranzig, smerig gewoon. Onbegrijpelijk dat sommige recensies enthousiast zijn over deze zaak.
De aankleding van de zaak is totaal verouderd en er licht gewoon smerige vloerbedekking die ooit rood geweest moet zijn. Het nagerecht of koffie hebben we niet genomen omdat het ons bijzonder tegenviel. We hebben dat ook tegen de serveerster gezegd. Bij nadere controle van de rekening bleek ook dat er voor de extra menuutjes €30,00 per persoon in rekening was gebracht. Het menu vermeldde echter ca. € 25,00
Och, het was zondag de 13e....maar hier gaan we zeker niet meer naar toe.
George P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Vrijdagavond vroeg ging ik met een vriend eten bij Wing Wah. Die vriend had een Groupon voor all-you-Can-eat sushi/dim Sum. Ik kende het restaurant niet, maar mijn vriend wel van de wisselende recensies op Iens. We waren benieuwd wat het ging worden..... Één en al voortreffelijk was het! Het eten is erg goed en wij kunnen het weten als 2 Aziaten. Bijvoorbeeld de sushi's met die zeewiervellen eromheen gerold. In de meeste restaurants zijn die vellen niet knapperig meer (dus niet vers gemaakt). Bij Wing Wah zijn deze sushi's WEL vers! Dat was echt een hoogtepunt. De keuze uit Sushi en Dim Sum was meer dan voldoende. Pikante tonijn sushi is een aanrader.
Qua service geven we Wing Wah een 7. De dames doen het zeker niet verkeerd.
Enig minpuntje is de Chineze thee. Ze hebben verschillende soorten, maar wij hadden er 1 gekozen die echt niet te zuipen was. Neem liever de Japanse thee!
Qua eten staan ze op hetzelfde niveau als Yagura in Den Haag stadhouderskade met het verschil dat de sushi's van Wing Wah net effe beter zijn.

We komen hier zeker terug!!
Cathy T.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Voor mijn verjaardag heb ik mijn familie (in totaal 8 personen) meegenomen naar Wing Wah, om daar te eten via Groupon. Ik had veel negatieve recensies gelezen, dat de service niet goed zou zijn, dat het eten niet allemaal tegelijk gebracht zou worden, dat men heel lang moest wachten, etc. etc. Maar omdat ik wel redelijk veel goede dingen las over de kwaliteit van het eten en omdat deze aanbieding het best aansloot op wat ik wilde doen voor mijn verjaardag, heb ik het er toch op gewaagd. En daar ben ik blij om!! Ik had gereserveerd voor zondag 1 november om 17:00 (vrij vroeg, i.v.m. mijn neefje van 3,5 en het feit dat mijn familie nog een uur terug moest rijden na afloop). Ik was eigenlijk best zenuwachtig, omdat ik mijn familie natuurlijk wel een leuke ervaring wilde geven. Ik had ze al wel voorbereid, gebaseerd op de mindere recensies, maar ik hoopte natuurlijk dat het mee zou vallen. De "regels" van de actie werden ons netjes uitgelegd. We konden 2 voorgerechten van de kaart kiezen en 1 hoofdgerecht. Toen we allemaal hadden besteld was het een kwestie van afwachten. En in eerste instantie brachten ze maar 1 bordje, met sashimi, dus ik was bang dat we inderdaad ieder gerecht apart zouden krijgen. Maar niet veel later volgden de warme gerechten van de eerste ronde. En het was niet zo'n probleem dat de sashimi eerder werd gebracht, want die was toch koud, dus hebben we gewoon nog even gewacht tot alles er was. Bij de tweede en derde ronde hebben we eigenlijk amper hoeven wachten op elkaar. Alles werd gewoon netjes op tijd gebracht. En alles smaakte even lekker! We hebben eigenlijk allemaal van elkaar geproefd en we hebben echt genoten. Wat ook fijn was, is dat we aan een ronde tafel zaten en we elkaar allemaal konden aankijken en gezellig konden kletsen. We hebben echt als een familie heerlijk zitten tafelen. In totaal hebben we zo'n 2,5 uur gezeten. In die 2,5 uur hebben we de 3-gangen van de Groupon deal op, allemaal nog 2 (fris)drankjes erbij besteld en nog koffie/dessert na afloop. Volgens mij is dat gewoon een heel normale tijdsspan. Ik kan me wel voorstellen dat het op vrijdag/zaterdag en wellicht op een iets later tijdstip, een stuk drukker is en dat het dan misschien chaotischer is. Wij hebben zo'n 1,5 uur als enige in het restaurant gezeten. Toen we weggingen zat het restaurant voor ongeveer de helft vol en was er ook veel afhaal. Maar wij hebben eigenlijk niet 1x last gehad van slechte service. Integendeel! Ze komen trouwens (tussen de gangen door) inderdaad niet naar de tafel om te vragen of je nog iets wilt drinken, maar wij vonden dat wel fijn. We bestelden onze drankjes als ze het eten kwamen brengen, of als ze kwamen afruimen. Dat was meer dan genoeg. Wat het eten betreft, ik hou zelf van heel erg pittig eten en het had (voor mij) best wat pittiger gemogen. Of in ieder geval wat sambal op tafel. Maar daar had ik natuurlijk gewoon om kunnen vragen, als ik het écht storend had gevonden. Los van dat was het gewoon echt heerlijk! Wat we niet opkregen heb ik laten inpakken en omdat Wing Wah redelijk vlakbij mijn huis is, heb ik ook maar meteen een afhaalkaart meegenomen. Ik ga hier zeker nog eens eten (afhalen)! Ik snap ook echt niet waar al die slechte recensies op gebaseerd zijn. Een drukker tijdstip/dag en daadwerkelijk een slechte ervaring? Of gewoon gierige azijnpissers, die ieder klein dingetje 100x uitvergroten en overdrijven? In het laatste geval, realiseer je alsjeblieft dat je met jouw negatieve en zwaar overdreven recensie een restaurant echt kunt breken. Ik had bijna besloten om niet naar Wing Wah te gaan, gebaseerd op de slechte recensies. Ik ben blij dat ik de gok toch heb gewaagd. Maar als je zeker wilt weten dat je een goede ervaring wilt hebben, dan raad ik dus aan om op een rustigere dag/tijdstip te gaan. In totaal heb ik nog 63 euro afgerekend voor (uit mijn hoofd) 16 drankjes, 5 koffie/cappuccino en 2 ijscoupes. HALLO?! Waar in Nederland kun je normaal met 8 personen uit eten voor €143,- inclusief 2 drankjes en koffie/dessert?! Denk daar eerst even over na, voor je op internet het desbetreffende restaurant door het slijk haalt, omdat ze je niet vaak genoeg vroegen of je nog iets wilde drinken, of omdat het te stil was aan je tafel (wellicht moet je dan ook leuker gezelschap zoeken?), of omdat ze niet "vriendelijk genoeg" overkwamen (besef ook dat de Aziatische cultuur anders is dan de Europese en dat het daar een vorm van beleefdheid kan zijn om niet al te aanwezig/opdringerig te zijn). Zo. Hopelijk maakt mijn recensie een beetje de balans op. En voor de mensen die toch nog twijfelen: besef ook dat mensen met een negatieve ervaring vaak eerder geneigd zijn om een recensie te schrijven, dan mensen met een positieve ervaring. ;) Toen wij vertrokken was het best druk in het restaurant (vooral bij de afhaal) en dat zal niet zonder reden zijn!
Chi N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Paar maanden geleden hier gegeten met z'n 2tjes via een all you can eat bon via Groupon.

Eend met pannekoekjes een overheersende smaak van lente ui wat erin zat.
Garnalen flensjes waren niet vers!
Gefrituurde kippenvleugels waren Te vettig en te doorgebakken!
Fotos van mango flensjes komen niet overeen met wat je in realiteit krijgt.

Doorzichtige Fruitsalade schaaltjes waren allebei niet schoon! Je zag de vetvlekken nog erop zitten!

Eten is bizar slecht hier!!

Personeel is meer gericht op de A La Carte klanten, of je ziet ze niet en dat terwijl het niet eens druk was.

Slechte zaak!!! 1 x nooit meer!!!

Heleen1957 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
WIj gingen met 4 volwassenen en een peuter met gemengde gevoelens via Groupon eten bij Wing Wah, i.v.m. de soms slechte recensies.
Ik kan het iedereen aanbevelen, alles klopte. We waren met sushi kenners en ook zij waren lovend over de gerechten. Vooral voor mij de lamskotelet. En de sushi is zalm of wat dan ook met rijst en niet andersom.
Bediening heel attent en snel. Kortom: een aanrader
Clr K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Bij binnenkomst werden wij niet begroet. Het restaurant was heel erg rustig. Er was heel zachtjes een achtergrondmuziekje te horen in Chinese sferen.

De sfeer ontbrak omdat wij met een groepje van 5 de enige waren in het restaurant op een groepje van ook 5 mensen na die naast ons zaten. Soms vielen er stiltes aan tafel en was er letterlijk een onaangename, akelige sfeer. Op het geklets van de groep naast ons en het geluid van bestek.

Het eten liet heel lang op zich wachten en miste smaak. De edamame boontjes waren niet goed gegaard en er zat veel te zout op. De zeewiersalade had een bruinige waterafscheiding. De bediening was ook niet erg goed, want toen wij aangaven dat het lang duurde gaf zij aan dat wij te snel bestelden en ook toen er wat werd gezegd van de zeewiersalade gaf de bediening aan dat dit zo zou horen.

Dit is nagenoeg , helaas, geen aanrader.
Ype Swart .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Vroeger was 'de chinees van Katendrecht' een begrip. Daarom gingen we met gasten ernaartoe. Wat een teleurstelling. 3 personen namen een menu. (menu A, 22,50) 1 persoon nam de ossenhaas met honingsaus. De soep van het menu was redelijk, de loempia's daarna al minder: erg veel deeg en een matige vulling. Het hoofdgerecht was qua hoeveelheid al teleurstellend en werd bovendien koud geserveerd. We reclameerden hierover, waarop de schaal werd meegenomen met de opmerking: "We zullen het voor u opwarmen." Geen excuus, niets! Na 10 minuten kwam de schaal terug. Opgewarmd, maar niet op een wijze, waar was het eten beter op was geworden. Het vlees was taai, en het kommetje saus, dat bij het oorspronkelijke gerecht apart werd geserveerd, was wellicht nu gewoon over de schotel heen gegooid. De maaltijd van de disgenoot, de ossehaas, was qua smaak wel redelijk.
Ook nog een opmerking over de hoeveelheden: We gingen allemaal met een hongergevoel de deur uit. De prijzen waren niet in overeenstemming met de hoeveelheid eten.
De bediening: Deze schoot tekort, en een vriendelijk woord kon er niet af. Men liep veel heen en weer met lege handen. Het kwam Inefficient een niet professioneel over.
Wing Wah is behalve een kantonees restaurant ook een restaurant met een 'all you can eat' formule met allerlei sushi gerechten geworden. De bediening is hier niet aan aangepast. Het leidt tot een gigantische chaos. Mijn advies: Maak een keuze en doe hetgeen je kiest gewoon goed. Dit is niet de juiste weg! Wij zullen het in ieder geval voortaan hebben over de chinees van Katendrecht, die vroeger zo goed was.... En iedereen adviseren elders zijn geld te gaan brengen.
Celco .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Prima 2x driegangen menu (2x twee voorgerechten en 2x een hoofdgerecht) gegeten met een groupondeal. We begonnen met gegrilde gamba's met gebakken knoflook, was om je vingers bij af te likken! Daarna als tussengerecht zachtgegaarde zalm en biefstukreepjes, was ook beiden errug lekkerrrr! Vervolgens het hoofdgerecht, krokante peking eend en een garnalenschotel, samen met nasi goreng en witte rijst, was mjammie! Het enige wat tegenstond was, dat de porties wat aan de kleine kant waren, zodat we nog een portie miehoen met gegrilde speenvarken hebben gekocht om het "hongergevoel" te stillen. Ook is het merkwaardig dat er geen dranken(prijs)kaart is, waardoor je verrast kan worden met de eindafrekening, want de drankjes zijn wat aan de prijzige kant. Niettemin toch nog redelijk voordelig een goede middag getafeld hier met smakelijke kantonese gerechten en is daarom zeker voor herhaling vatbaar.