Wing On

Meer informatie over restaurant Wing On

7,2
Shinshan .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Vandaag hier op uitnodiging met een gezelschap gegeten. Leuke zaak, ontvangst vriendelijk. Personeel soms wel wat moeilijk te verstaan. Dit is nog een echte authentieke chinees waar je a la carte de bekende gerechten kunt bestellen. Helaas vandaag erg rustig in de zaak.

Vandaag gegaan voor de tjap tjoy met nasi. Vegetarische uitvoering is geen enkel probleem. Gerecht is prima van smaak en lekker warm opgediend. Als toetje nog vers fruit. Erg lekker, maar met dik 5,- stevig aan de prijs.

Kortom, prima bevallen en ik zou hier zeker nog een keer gaan eten.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Zeer geslaagde avond. Eten was meer dan goed!
Iedereen heeft heerlijk gegeten.
Allen zeer tevreden.
Personeel een dikke pluim!
Wij zijn al jaren vaste klant.
S .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Zeer slecht eten. Biefstuk dat niet naar biefstuk smaakt. Voor de kinderen koude patat in zeer minimale portie met meer appels dan moes. Koe lu kan dat doordrenkt is van vet en zelfs witte rijst die hard en nat is.. En dan geef je je klachten door en wordt er niets mee gedaan. Eerste en laatste keer
Tjong-He .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Mijn verjaardag met mijn gezin gevierd bij Wing On. Omdat ik had gereserveerd was de hoek waar wij zaten versierd met ballonnen. Zoals gwoonlijk aangegeven wat we heel lekker vinden en de chef kok (Jacky Chan), zijn gang laten gaan. Was wederom een zeer geslaagde maaltijd en iedereen heeft genoten van het lekkere eten en de entourage bij het opdienen. Een van ons gezin wilde graag een vegetarische maaltijd. Ook dat was heerlijk en leuk opgediend. Eigenlijk hoef ik er niets aan toe te voegen. De prijs - kwaliteit verhouding is uitmuntend. Al met al een fijne, gezellige en heerlijke avond.
Tjong-He .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Het eten bij Wing On is voor mij altijd wat apart' s. Ik eet niet vaak iets van de kaart, maar vraag of de chefkok "Jacky" wat klaarmaakt. Dat is elke keer een verassing en ik heb nog nooit hetzelfde gehad. Heb je er iets tussen wat je heel lekker vindt, dan kun je dat aangeven en dat wordt dat er bij gevoegd. De smaken zijn formidabel en je smaakpapillen maken overuren om alles te proeven. De bediening is vriendelijk en tussen de verschillende gerechten door heb je even een pauze. Alles wordt niet direct achter elkaar geserveerd, zodat je even tijd hebt om wat "uit te buiken" en een praatje te maken met je tafelgenoten. Ik heb een keer in de keuken mogen kijken. Alle sausen en gerechten worden handmatig ter plaatse bereid, geen voorgekookte ingesealde gerechten, alles wordt ter plaatse gemaakt.
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2012
Het eten is erg goed, je proeft afzonderlijke ingrediënten, en de verschillende sauzen smaken ook echt verschillend. De afhaalservice is goed, behoorlijk vlot. De service in het restaurant zelf is ook goed, netjes, en snel. De inrichting is oké qua meubilair, maar het tocht makkelijk, en het voelt een beetje als een hok.
Ook het buffet voor meer dan 12 personen is erg aan te bevelen, goede service ook daarbij.