Wing Kee

Meer informatie over restaurant Wing Kee

Jouw recensie over het restaurant Wing Kee

Tom B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Dit is een restaurant waar wij regelmatig terugkomen. Het eten en de service zijn fantastisch en je kunt hier heerlijk authentiek Chinees eten.
Wij eten vaak de gepaneerde kip en rijststick met rundvlees, maar ook de tofu met garnalen, de char siu en vele andere gerechten zijn heerlijk.
(ps. hou er rekening mee dat je hier authentiek Chinees eet: babi pangang, foe yong hai en kip satay zal je hier niet op de menukaart vinden)
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Afgegaan op de positieve recensies op Iens. En deze zijn niet gelogen. Echt authentiek Chinees eten. Ik ben blij dat we dit ontdekt hebben. Dat scheelt een reisje naar Amsterdam.

Ik had een bamisoep. Goed gevuld met spek en pekingeend. Gewoon goed. Mijn vrouw ging voor de rijststicks met gerookte kip. Haar werd nog gevraagd of ze wel wist wat ze bestelde en werd nog eens uitgelegd wat het was (Chinese noodles van rijst). Gelukkig mocht ik ook proeven. Ook super lekker. Ondertussen keek ik met jaloerse blikken naar een groot gezelschap naast ons, dat de halve menukaart besteld had (dat is trouwens onmogelijk want ze hebben veel). Wat zag dat er lekker uit. De zoete spareribs zijn de specialiteit hoorde ik hen zeggen.

Minpuntje is de lange wachttijd. De volgende keer bellen we van te voren en halen het op.
patjs .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Dit is geen restaurant om lang te hangen. Daarvoor is het te klein en ongezellig, maar het eten is zo ontzettend goed.
Ik ga er in ieder geval eens per maand naar toe om af maaltijden te halen. Service is altijd vriendelijk.
Dit restaurant is echt een topper voor diegene die iets anders willen dan de traditionele hollandse chinees.
Han Giok K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Wij komen hier al héél lang. Eerst in Duiven bij Oriental en daarna hier in Arnhem. De kwaliteit is subliem! Ik ben zelf van Chinese afkomst en dit "eethuis" is voortreffelijk! Ik ken maar 1 Chinees restaurant dat nòg ietsje beter is maar dat zit in Parijs t.w. Tsé Yang. Daar ben je echt een avond uit
van 20.30 - 24.00 uur
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Aaah, de formica tafeltjes zijn vervangen door Hollands cafemeubilair. Dus een beetje minder China bij binnenkomst. Gelukkig blijft het eten op hoog Chinees niveau staan. Goed te zien aan alle Chinese klanten die zitten te smullen en Hollanders die in uiterste verwarring naar de Ko Lo Yuk en de Foe Jong Hai zoeken. Nee die zijn er niet. Wat er wel is: gebakken gevulde zijdetofu. Moeilijk eten met stokjes, maar een genot voor de zintuigen. Zoals altijd met geserveerd met jasmijnthee van het huis en een grote glimlach van de eigenaresse. Heerlijk!
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Mijn Arnhemse favoriet, met de lekkerste mie-soep van de regio: met ingelegde groenten en pekingeend. De mie blijft in mijn geval meestal over, maar de andere ingredienten gaan op tot het laatste snippertje! Verwacht vooral geen Hollands-Chinese interieurvariant: hier gaat het alleen om het eten dan vergeet je alles om je heen :)
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
We waren weer eens de enige niet-chinezen in de zaak. Betere garantie voor goed Chinees eten is er niet. Laatst met een hele groep collega' s hier wezen eten. Hun idee van Chinees eten is radicaal naar boven bijgesteld. Eigenlijk kun je blind iets kiezen, alleen de gebakken pens is niet voor iedereen weggelegd.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Niet voor het decor maar voor het eten moet je naar Wing Kee. Authentiek Chinees in een eethuis zonder alcohol en zonder pinmogelijkheid. Het feit dat het desondanks helemaal vol zit zegt alles. Aanrader: soep met gezouten groenten en pekingeend.
daidje .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2013
Wij komen al jaren bij wing kee. Dit restaurant zat eerst boven bij Oriental - Duiven. Bedoeld voor de clientèle om na het inkopen doen, eerst te lunchen voordat men huiswaarts keert. Het eten is goed, lekker en authentiek. De inrichting is meer een eethuisje dan restaurant. O ja, je kunt er niet pinnen.
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Super simpel qua uiterlijk, bijna een cafetaria, en er zijn dingen om rekening mee te houden; geen alcohol, en sommige gerechten zijn soms gewoon op. Maar de kwaliteit van het eten maakt alles goed. Absoluut de betere Chinees.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2013
Net als ik denk dat het niet lekkerder kan ontdek ik op de achterkant van de kaart gefrituurde kip in een zoute korst. Wow! Meestal haal ik die achterkant niet omdat er zoveel lekkers op staat.
Voor wie denkt dat tofu smakeloos is raad ik de Ma Pau tau fu aan: bel de brandweer maar vast!
ArnhemsGeweten .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Briljante en meest onbekende chinees in Arnhem. Johan de Wiltaan naast de Chinese supermarkt. Ga in plaats van je huidige afhaalchinees een heerlijk gerecht bij Wing Kee halen. Je zult nooit meer anders willen binnen Arnhem.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Het meest Chinese eethuis(je) dat ik in Nederland ken. Geen poespas, alles draait om het eten. Mijn all time favoriet is de bamisoep met eendenborst en gezouten groenten. Met mijn ogen dicht ben ik weer in China - zonder jetlag.
Er wordt geen alcohol geserveerd maar de jasmijnthee is eigenlijk ook de meest geschikte begeleider van al dat heerlijks.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Wing Kee is een geweldig Kantonees eethuis, waar je ook kunt afhalen. Het eten is authentiek Kantonees en het wordt vers bereid. Achter de balie zie je de kok in de keuken aan het werk: het brengt het water in je mond. De seizoensgroente in oestersaus is altijd lekker, de pekingeend ook. Kom hier niet als je alleen chinees-indisch lust: dit is echt anders. 1000x lekkerder. De krokante spek babi pangang is heerlijk, een aanrader.

De uitstraling van Wing Kee is no-nonsense. Formica tafels, simpele stoelen en een bar waaraan de afhalers kunnen wachten. Het personeel is erg vriendelijk.
Marisca Z.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Chinees eten zoals je denkt dat je het in China ook zou krijgen. Lekker en authentiek. Het interieur is ook zoals je dat in China zou verwachten: simpel, formica, en vooral praktisch.
eettoni .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2012
Ik kom hier al jaren om 'chinees af te halen'. Verwacht niet de doorsnee chinees met babi pangang en bami rames met saté. Nee, bij Wing Kee eet je traditionele chinese / kantonese gerechten. Als ik hier iets afhaal, krijg ik al kippenvel als ik de kok(s) achter de ruit het eten zie bereiden. Met veel liefde, discipline en snelheid worden de verse ingrediënten op hoog vuur gewokt. Resultaat: een super verse maaltijd, met crunchy groenten en de lekkerste vis- en vleessoorten.

Eten in het kleine restaurant kan natuurlijk ook. Het zit er meestal vol met chinezen (goed teken). Het decor is sober, maar dat vergeet je gauw als je het eten proeft. Wijn of bier kun je vergeten, want er wordt geen alcohol geschonken. Maar een kopje thee is wat de chinezen er zelf ook graag bij drinken.