Wing Kee

Dick H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Patjs .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Dit is geen restaurant om lang te hangen. Daarvoor is het te klein en ongezellig, maar het eten is zo ontzettend goed.
Ik ga er in ieder geval eens per maand naar toe om af maaltijden te halen. Service is altijd vriendelijk.
Dit restaurant is echt een topper voor diegene die iets anders willen dan de traditionele hollandse chinees.
Han Giok K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Wij komen hier al héél lang. Eerst in Duiven bij Oriental en daarna hier in Arnhem. De kwaliteit is subliem! Ik ben zelf van Chinese afkomst en dit "eethuis" is voortreffelijk! Ik ken maar 1 Chinees restaurant dat nòg ietsje beter is maar dat zit in Parijs t.w. Tsé Yang. Daar ben je echt een avond uit
van 20.30 - 24.00 uur
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Aaah, de formica tafeltjes zijn vervangen door Hollands cafemeubilair. Dus een beetje minder China bij binnenkomst. Gelukkig blijft het eten op hoog Chinees niveau staan. Goed te zien aan alle Chinese klanten die zitten te smullen en Hollanders die in uiterste verwarring naar de Ko Lo Yuk en de Foe Jong Hai zoeken. Nee die zijn er niet. Wat er wel is: gebakken gevulde zijdetofu. Moeilijk eten met stokjes, maar een genot voor de zintuigen. Zoals altijd met geserveerd met jasmijnthee van het huis en een grote glimlach van de eigenaresse. Heerlijk!
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Mijn Arnhemse favoriet, met de lekkerste mie-soep van de regio: met ingelegde groenten en pekingeend. De mie blijft in mijn geval meestal over, maar de andere ingredienten gaan op tot het laatste snippertje! Verwacht vooral geen Hollands-Chinese interieurvariant: hier gaat het alleen om het eten dan vergeet je alles om je heen :)
Jonash .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Wat een geweldig lekker eten. Nam Kee achtig. Kom niet als je een chin ind restaurant zoekt met de Chinese kaart voor Nederlanders. Pekingeend was heerlijk net als de Chinese goulash.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
We waren weer eens de enige niet-chinezen in de zaak. Betere garantie voor goed Chinees eten is er niet. Laatst met een hele groep collega' s hier wezen eten. Hun idee van Chinees eten is radicaal naar boven bijgesteld. Eigenlijk kun je blind iets kiezen, alleen de gebakken pens is niet voor iedereen weggelegd.
Steve .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Heerlijk gegeten. O.a. heb ik gevulde tahu gegeten, dit is een echte aanrader. Rest van het eten was ook zeer goed en smaakvol. Hier moet je echt eens gegeten hebben, dan ga je ook niet meer zo snel naar de chinees op de hoek.
Johan .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Jaja toch nog steeds het beste Chinese eettentje van geheel Nederland ! Omrij adresje ! We gaan er regelmatig naartoe, en indien we terugkomen van vakantie met de auto, altijd eerst langs Wing Kee.

Ik kom hier al jaren, en tevens met mij de gehele kritische familie. Rechttoe rechtaan lekker chinees eten, eenvoudig en erg goed. Krokante hete kip, tahu gevuld met garnaal, rijst met babi spek, lekker ! Meerdere soorten bami gerechten ook krokant, voor de liefhebber kippepootjes etc, en daarnaast de toppie eigengemaakte sambal. Lekker !

Prijzen eigenlijk iets aan de te hoge kant (1 maaltijd tussen de 8-12 euro) maar kwaliteit constant en superlekker
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Niet voor het decor maar voor het eten moet je naar Wing Kee. Authentiek Chinees in een eethuis zonder alcohol en zonder pinmogelijkheid. Het feit dat het desondanks helemaal vol zit zegt alles. Aanrader: soep met gezouten groenten en pekingeend.
Daidje .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2013
Wij komen al jaren bij wing kee. Dit restaurant zat eerst boven bij Oriental - Duiven. Bedoeld voor de clientèle om na het inkopen doen, eerst te lunchen voordat men huiswaarts keert. Het eten is goed, lekker en authentiek. De inrichting is meer een eethuisje dan restaurant. O ja, je kunt er niet pinnen.
Royhaarlem .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Krokante kip was echt heerlijk, pittige saus waar ze bekent om staan was mij te pittig, maar wel lekker, in kleine hoeveelheden kan het er heel goed mee door. Bediening was super vriendelijk. Enige min puntje was dat het niet heel snel op tafel stond, maar in verhouding met het de smaak was t het wachten waard. Decor past precies bij een klein chinees restaurantje.
ElisaBerg .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Heerlijke smaken, authentiek.
Een onbekend gerecht kiezen en je dan verwonderen over de kwaliteit, waardoor ik terug blijf komen.
MandyenAJ .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Na aanleiding van de recensies, hebben wij hier eens wat eten gehaald. En het klopt gewoon helemaal! Als je binnen komt denk je; is dit het?!...maar het eten is echt heel goed en vers. Wat wij ook erg bijzonder vonden, is dat ze een open keuken hebben.
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Super simpel qua uiterlijk, bijna een cafetaria, en er zijn dingen om rekening mee te houden; geen alcohol, en sommige gerechten zijn soms gewoon op. Maar de kwaliteit van het eten maakt alles goed. Absoluut de betere Chinees.
LeonS .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Een eenvoudig restaurant qua uitstraling, maar dan de kaart, wat een keuze, wij (mijn vrouw en ik) proberen elke keer wat anders!
Het is elke keer weer een verrassing van de bovenste plank, eindelijk een "Chinees" die geen concessie doet naar de Nederlandse smaak. Een heerlijke pot thee en smellen maar, dit is pas genieten! O ja, geen nagerechten, zelfs geen lychees, jammer. Léon (een smulpaap) en Roosje, die er ook van geniet.
Rears .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
Het eten is niet te doen, de bami was koud en niet smakelijk. De kip had al zijn botten en ingewanden nog in zich. De serveerster was niet vriendelijk en Chinese gasten die na ons kwamen werden duidelijk vriendelijker behandeld.
Reviewer44 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Het eten is erg goed. Ik ga er maandelijks minimaal een keer naar toe als we geen zin hebben om te koken. Prijs is relatief laag vooral de peking eend is goed. Is geen restaurant om lang te zitten.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2013
Net als ik denk dat het niet lekkerder kan ontdek ik op de achterkant van de kaart gefrituurde kip in een zoute korst. Wow! Meestal haal ik die achterkant niet omdat er zoveel lekkers op staat.
Voor wie denkt dat tofu smakeloos is raad ik de Ma Pau tau fu aan: bel de brandweer maar vast!
ArnhemsGeweten .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Briljante en meest onbekende chinees in Arnhem. Johan de Wiltaan naast de Chinese supermarkt. Ga in plaats van je huidige afhaalchinees een heerlijk gerecht bij Wing Kee halen. Je zult nooit meer anders willen binnen Arnhem.